Miehistä kysymyksiä

Anonyymi-ap

Mites moni nainen täällä tai naisoletettu karsastaa miestä, jos miehellä on lihaksia ja lihaksikas keho?

Tuleeko olla rasvaa lihaksen päällä, saako lihassäikeiden liike näkyä ihon alta?

AV

39

166

Äänestä

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielummin joo sellanen luonnollisen rasvan kera, kun ilman. Itellä tekee pahaa nähdä jonkun kireän kuiva kroppa, kun koko keho näyttää sille että se repee kohta osiin.

Tekee oikeasti pahaa, en tiiä miksi mutta on aina ollut sellanen ilmestys ikään kuin joillekin ei voi syödessä puhua mitään mikä vie ruokahalun ja tekee öööksettävän olon.

Se on jotenkin liikaa, överi. Äärimmäinen ei oo nättiä.

• Mulla on laihuuttakin kohtaan joku, pahaa tekee kun jänteet ja luut näkyy liikaa ihon "läpi". Tulee fyysisesti öllö olo. Kärsineen näköinen keho.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla on laihuuttakin kohtaan joku, pahaa tekee kun jänteet ja luut näkyy liikaa ihon "läpi". Tulee fyysisesti öllö olo. Kärsineen näköinen keho.

Miten tämä käy yhteen sen kanssa että joka käänteessä olet muistuttamassa miten pinnallisuus on huono juttu ja ulkonäöllä ei oikeastaan ole väliä, koska kaikki on niin hienoja ihmisiä.

• scrg kirjoitti:

Miten tämä käy yhteen sen kanssa että joka käänteessä olet muistuttamassa miten pinnallisuus on huono juttu ja ulkonäöllä ei oikeastaan ole väliä, koska kaikki on niin hienoja ihmisiä.

Se on se mikä tulee reaktiona, sama kun puret raakaa sitruunaa. Eihän se ihminen itse sille mitään voi ja voi olla maailman ihanin ja herttaisin, vaikka keho on riutunut.

Pitää ymmärtää ettei pinta ole kuitenkaan muuta kuin estetiikkaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on se mikä tulee reaktiona, sama kun puret raakaa sitruunaa. Eihän se ihminen itse sille mitään voi ja voi olla maailman ihanin ja herttaisin, vaikka keho on riutunut.

Pitää ymmärtää ettei pinta ole kuitenkaan muuta kuin estetiikkaa.

Kaupassa missä käyn oli joskus töissä todella hurjan ylipainoinen nainen. Kävely ihan vaikeaa, kun reidet otti yhteen ja paino hidasti menoa. Mutta se luonne ja sydämellisyys mikä hänestä huokui, oikeen ihana ihminen fiilis niin sai mut aina valitsemaan hänen kassan.

Ja miettimään siinä on nainen ja ihminen mistä ei vaan voi olla tykkäämättä, rakastettava ihminen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kaupassa missä käyn oli joskus töissä todella hurjan ylipainoinen nainen. Kävely ihan vaikeaa, kun reidet otti yhteen ja paino hidasti menoa. Mutta se luonne ja sydämellisyys mikä hänestä huokui, oikeen ihana ihminen fiilis niin sai mut aina valitsemaan hänen kassan.

Ja miettimään siinä on nainen ja ihminen mistä ei vaan voi olla tykkäämättä, rakastettava ihminen.

Sama se on lauhan riutuneenkin kanssa, pinta saa aikaan ensireaktion. Yh kun pahaa tekee, mutta mites se luonne. Se voi olla sitten se tekijä mikä saa reaktiot loivenemaan ja ei se näky sen terveempi ole, mutta oma asenne sulautuu kun luonne on kultaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sama se on lauhan riutuneenkin kanssa, pinta saa aikaan ensireaktion. Yh kun pahaa tekee, mutta mites se luonne. Se voi olla sitten se tekijä mikä saa reaktiot loivenemaan ja ei se näky sen terveempi ole, mutta oma asenne sulautuu kun luonne on kultaa.

Ei ne nälkiintyneet afrikkalaisetkaan söpöjä ole ja pahaa tekeenesteettisessä mielessä, mutta ei se pinta ole se mitä jäädään voivottelemaan, vaan tutystutaan sisimpään. Tää on sergeille vissiin mahdotonta ymmärtää?

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei ne nälkiintyneet afrikkalaisetkaan söpöjä ole ja pahaa tekeenesteettisessä mielessä, mutta ei se pinta ole se mitä jäädään voivottelemaan, vaan tutystutaan sisimpään. Tää on sergeille vissiin mahdotonta ymmärtää?

Ero on pinnallisen ihmisen ja mun välissä se, että kun pinnallinen ihminen kieltäytyy tutustustumasta ja hyväksymästä ihmistä mikä ei miellytä silmää. Koska ei kelpaa.

Niin mä päätän tutustua ihmiseen ulkonälstä huolimatta, siinä se ero. Ja hyvin usein sen myötä huomaan pinnan olleen vaan mun reaktio ja ihmisen olevan kimpale kultaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ymmärrän komiikkaa mielestäni oikein hyvin.

• scrg kirjoitti:

Muttet estetiikkaa ja reaktioita.

• scrg kirjoitti:

Mä tykkään rikkoa ennakkoasenteitani menemällä pitemmälle, kun moni muu jo päättää kääntyä ympäri. Sen vissiin pystyt joteskin ymmärtämään? Ihminen on paljon muutakin kuin ulkonäkönsä?

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä tykkään rikkoa ennakkoasenteitani menemällä pitemmälle, kun moni muu jo päättää kääntyä ympäri. Sen vissiin pystyt joteskin ymmärtämään? Ihminen on paljon muutakin kuin ulkonäkönsä?

En tiiä onko, annetaan ihmiselle mahdollisuus ihan vieras käsite joillekin. Vissiin on kun näitä pitää tässä miettiä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En tiiä onko, annetaan ihmiselle mahdollisuus ihan vieras käsite joillekin. Vissiin on kun näitä pitää tässä miettiä.

No myönnän että en ymmärrä mitä tuo "annetaan ihmiselle mahdollisuus" käytännössä tarkoittaa. Että miten oma käytökseni näissä tapauksessa eroaa? Menenkö kättelemään ja kertomaan että "kuule sinä ihminen, minä tässä annan sinulle nyt mahdollisuuden. Miten mahdat käyttää sen?" Ja jos en mene, niin enkö ole antanut mahdollisuutta? Ja mihin?

• scrg kirjoitti:

No myönnän että en ymmärrä mitä tuo "annetaan ihmiselle mahdollisuus" käytännössä tarkoittaa. Että miten oma käytökseni näissä tapauksessa eroaa? Menenkö kättelemään ja kertomaan että "kuule sinä ihminen, minä tässä annan sinulle nyt mahdollisuuden. Miten mahdat käyttää sen?" Ja jos en mene, niin enkö ole antanut mahdollisuutta? Ja mihin?

No tutustumiseen. Jos siis ylipäänsä ihmisiin haluaa tutustua, vaikka siihen naiseen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No tutustumiseen. Jos siis ylipäänsä ihmisiin haluaa tutustua, vaikka siihen naiseen.

Jos mielessään torjuu jo jonkun ihmisen eli swaippaa sivuun, niin silloin ei ole antanut mahdollisuutta. Esim. nyt vaikka treffikutsu tms. Minkä torjuu, kun toinen näyttää pällille.

Ethän silloin anna mahkya, kun tuijotat ulkonäköön. Näää tyhmän näkönen niin ei kiinnosta ees tutustua. Siitä kyse.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos mielessään torjuu jo jonkun ihmisen eli swaippaa sivuun, niin silloin ei ole antanut mahdollisuutta. Esim. nyt vaikka treffikutsu tms. Minkä torjuu, kun toinen näyttää pällille.

Ethän silloin anna mahkya, kun tuijotat ulkonäköön. Näää tyhmän näkönen niin ei kiinnosta ees tutustua. Siitä kyse.

Mulla on ollu aika tyhmän näkösiä miehiäkin ja kuiteskin osa ihan mukaviakin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla on ollu aika tyhmän näkösiä miehiäkin ja kuiteskin osa ihan mukaviakin.

Ei ole aina ollu tähdet suotuisissa asennoissa, kuten nyt oli sitten viimeisen kanssa. Ei oo tyhmä eikä tyhmän näköinenkään. Muutama tyhmän näköinen on kuiteskin jossain asioissa mieluisampi. Ei voi irrotella osia ja liittää yhteen. Voi voi.

Mut hei, kiitos paljon mielenkiinnosta asiaa kohtaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ai niin, ne treffikutsut. Joo, tosi vaikeaa aina päättää mihin suostuu ja mistä kieltäytyy ja millä verukkeella ja miten saa kaikki mahtumaan kalenteriin. Nopat kannattaa olla aina mukana ja parilla kutosella jatkoon, ihan sama miltä näyttää.

• scrg kirjoitti:

Ai niin, ne treffikutsut. Joo, tosi vaikeaa aina päättää mihin suostuu ja mistä kieltäytyy ja millä verukkeella ja miten saa kaikki mahtumaan kalenteriin. Nopat kannattaa olla aina mukana ja parilla kutosella jatkoon, ihan sama miltä näyttää.

Heh, kiireinen mies.

• Anonyymi00001

roskia vääriin osoittweisiin.. lasipurkkejaskin 2 laitoin joskus tahallisesti kuivajäy6er juyyuun... kun niin kertakaikkiaan kuin Kerru jaksasnut niitä..

• Ja Morten Harket nuorena. Nam.

• Anonyymi00008

Kappas, Pauli valinnut rasvaprosentin 19-20 % vierelleen:)

AV

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kappas, Pauli valinnut rasvaprosentin 19-20 % vierelleen:)

AV

Juu, ei ehtiny pitkään nauttii rasvaprosenteista kun kuoli autoon palaen. Karsee loppu.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, ei ehtiny pitkään nauttii rasvaprosenteista kun kuoli autoon palaen. Karsee loppu.

Paulin ex Rebecca Soteros (ei kuvan nainen) on kaunis nainen, tytär on periny äitinsä kauneuden.

• Anonyymi00002

Jos on "sisältä kaunis" niin ulkoisella olemuksella ei ole niin väliä. Pääasia että yhdessä on hyvä olla, arvot ja tavoitteet täsmäävät pääosin.
      Mikään käskyjä noudattava marionetti ei sentään tarvitse olla, omat aivot, mielipiteet ja taito sovittaa ne kanssani käsikädessä kulkemaan, minäkin osaan sovittelemisen taidon myös niissä kysymyksissä joissa arvot eivät kohtaa.

• Anonyymi00003

vähän kammottsvsskin juttua kun joku ranne rirugia oli
      ¨

• Anonyymi00004

,oyrm ,omis ,oryoyuyy'' kpli lptrsösomrm y7uu7uälom--

moom mppj ö',åäyoöpkslom ,oy' lpmryo5ryp ,oyysoörr-- 35.8 ksw iöp 2w6.y

• Anonyymi00005

Riippuu, millainen miehen muu olemus on. Joskus kovin iso ja lihaksikas mies voi vaikuttaa hieman pelottavalta, mutta noin muuten en karsasta ja miehellä saa puolestani olla lihaksia.

Tärkeintä on se, miltä tuntuu miehen seurassa, olipa miehellä lihaksia tai ei. Haluan tuntea oloni rennoksi, turvalliseksi ja lämpimäksi miehen seurassa ja sen fiiliksen saa aikaan miehen persoonallisuus.

Aletheias

• Anonyymi00009

Niin, sanonta lihavat ovat leppoisia voi hyvinkin olla totta.
        Kyllä jotkut lihaksikkaatkin sitä ovat.
        Vahvan näköinen ei tarkoita läheskään aina väkivaltaan taipuvaista, pelot pois.

AV

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin, sanonta lihavat ovat leppoisia voi hyvinkin olla totta.
        Kyllä jotkut lihaksikkaatkin sitä ovat.
        Vahvan näköinen ei tarkoita läheskään aina väkivaltaan taipuvaista, pelot pois.

AV

Tiedän, etteivät lihakset tee kenestäkään väkivaltaista. Usein ehkä jopa päinvastoin, kun aktiivinen liikkuminen tukee mielenterveyttä ja hyvää oloa.

Kai se on vain jonkinlainen alkukantainen reaktio, että kun tiedostaa olevansa fyysisesti merkittävästi heikompi, niin siinä saattaa olla hetken varuillaan ennen kuin joutuu toteamaan, että itse oli vain turhan ennakkoluuloinen.

Aletheias

• Anonyymi00006

Riippuu pään sisällöstä.

Se bodaaminen voi olla ulkonäkökeskeistä - en oikein innostu pinnallisista. Jos se lihaksikkuus johtuu oikeasta (huom: ei missikisailusta) urheilusta, niin parempi.

Tosin monet kireät douppaavat ja ovat siten idi0otteja. Karsastan.

Terveys on kovempi valtti. Siis terveeltä näyttäminen. Terveellä on yleensä jonkin verran lihastakin.

xLiner

• Anonyymi00007

Pumpissa toki näkyy pehmeämmlläkin lihat paremmin. Mutta sellainen oman haban pussailu ja peilailu on vastenmielistä.

xLiner

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pumpissa toki näkyy pehmeämmlläkin lihat paremmin. Mutta sellainen oman haban pussailu ja peilailu on vastenmielistä.

xLiner

Tykkäisitkö jos joku pussaisi treenattua reisilihastasi sisäpinnalta?
        Sanoisi vain komia koipi, pus pus:)

Mjoo, hieroa kai voisi...vaikka öljyn kera?

Moni varmaan treenaa oman terveytensä tähden, siinä sivussa voi tulla visuaalisia muutoksia jotka harvoin ovat pahasta.

AV

• Anonyymi00011

Miten se menikään ... kaikilla on lihaksia. Tuossa mielessä siis en karsasta. Todellisuudessa en kuitenkaan pidä a) voimakkaasta lihaserottuvuudesta ja b) suurista lihaksista. Tuossa mielessä siis kyllä karsastan. Katseeni kiinnittyy solakkaan ja suht "urheilulliseen" miesvartaloon. Se "urheilullisuus" voi ihan hyvin tulla myös ruumillisen työn tekemisestä ja juu, ei todellakaan tarvitse minkään lihassäikeiden näkyä. En pidä lainkaan sellaisesta pumpatusta ja kuivasta kropasta miehellä. Mielummin vaikka ihan nähtävästi ylipainoa kuin pumpattu ja kuiva.

Summa summarum, minun silmääni miellyttävä kroppa on varsin helppo saavuttaa. Riittää kun ei kerrytä itselleen paljoa ylipainoa ja liikkuu kohtuullisesti.

• Anonyymi00012

Ja minä tarkoitan urheilullisella sellaista "pitkän matkan juoksijan" vartaloa, en sprintteriä. Molemmat toki urheilullisia, mutta omaa määritettäni ko. sanalle avaten.

• Ajattelen niin, että jos minulla olisi kumppani, niin hän olisi ulkonäöllisesti samaa kokoluokkaa kuin itse olen. Mutta korostan, että ulkonäkö on pinnallinen arvo ja loppupeleissä aika vähän painoarvoa sillä on. Tietysti rakastellessa olisi vaikeaa, jos on tosi lihava.

• Anonyymi00014

Ryhti ja hartiat sekä selkä itselleni se juttu. En niinkään lihaksia katsele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe