Miksi joudun pysyä etäällä mutta olet mielessäni.
Vastaukset 25
- Anonyymi00002
Naiselle vai miehelle ?
- Anonyymi00003
Nää on kaikki aloitukset pelkkää kalastelua.
- Anonyymi00013
Sen olen ymmärtänyt jo aikoja sitten!!
- Anonyymi00016
Joo guben työmaarumanssiprovoilua, mitä muita ajatuxia tästä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen olen ymmärtänyt jo aikoja sitten!!
Vinkkinä, pysy etäällä, jollei toinen vedä sinua kädestä mukaansa, m-n.
- Anonyymi00004
Onneksi en ollut tänään siellä...
- Anonyymi00005
Miehelle oli tämä ja ei ole tapana kalastella yhtään mitään
- Anonyymi00006
En seurustele kollegoiden kanssa.
- Anonyymi00007
Kuormasta ei kannata syödä.
Draaman kaari tulisi olemaan liian raju.- Anonyymi00017
Hot stuff
- Anonyymi00024
Sama työpaikka ei itsessään luo draaman kaarta. Se kaikki syntyy ihmisten pään sisällä. Draama on valinta, ei vääjäämätön lopputulos.
- Anonyymi00008
Entä, jos ette pysyisi etäällä? Olisiko huono ajatus sekään?
- Anonyymi00009
Toivoisin todella, että lähentyisiMme ihanuus
- Anonyymi00010
Ei ole M kirjainta tässä
- Anonyymi00011
Hieman on ollut vaivautuneisuutta ilmassa. Tilanne taitaa olla ristiriitainen molempien puolelta...
- Anonyymi00012
Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...
- Anonyymi00014
Tilanne ei ole millään tavalla ristiriitainen minulle, koska minulle on jo kauan ollut selvää, etten halua olla missään tekemissä koskaan minua kauan häiriköineen henkilön kanssa!
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Turha yrittää asettaa minua sellaiseen "muottiin", joka ei ole ollenkaan minun näköistä elämää, eikä tule koskaan olemaankaan, että se siitä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Turha yrittää asettaa minua sellaiseen "muottiin", joka ei ole ollenkaan minun näköistä elämää, eikä tule koskaan olemaankaan, että se siitä!
Nyt lähtee aapeegubbe kerronnat vähän ristiin, mutta ei nämä mtn huomaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onneksi ei sentään ma-miehen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tilanne ei ole millään tavalla ristiriitainen minulle, koska minulle on jo kauan ollut selvää, etten halua olla missään tekemissä koskaan minua kauan häiriköineen henkilön kanssa!
Niin, se häirikköjuna meni kohdaltasi ohi jo vuosikymmeniä sitten. Nyt vain nojailet röllikavereidesi kanssa tuoppiin, näpyttelette hassun hauskoja trollausviestejä... Elämä lipui kulmabaarin ikkunan ohi jo vuosia sitten, mutta onhan teillä muka hauskaa maksakirroosiin asti...
- Anonyymi00023
Siltä tuntuu
- Anonyymi00021
Harmi kun ihanin eli M kirjain ei tänään ole paikalla
- Anonyymi00026
Joskus asioille ei vaan voi mitään. Se onpi voi voi vaivaa tätä.
- Anonyymi00025
Long arm of the law, or what homie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122105
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671108Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2671053- 79887
- 84817
- 63798
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22706Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69691- 65671
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138667- 42629
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?126625Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46584- 52582
- 40554
- 55548
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y23531Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40513Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508