Vanhat tav miehet ei saa munaa pitää olla atleetti ja filmitähti nuori onko se näin
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kaipa se aika paljon riippuu myös omista vaatimuksista. Jos haluat itse vain munaa etkä yhtään ole kiinnostunut mitä sen munan ympärillä on ja kenelle se kuuluu, luulisi että yhdet genitaalit löytyy kenelle tahansa.
Jos taas myös itse kaipaat sitä nuorta atleettista filmitähteä niin siinä tapauksessa homma vaikeutuu huomattavasti. Jokainen vanhenee, sille ei voi mitään. Itsekään en ole enää nuori, mutta vastaavasti en kunnolla enää kiihotu niistä uroksista jotka voisivat vielä olla minusta kiinnostuneita.
Yksinäisiä vanhempia miehiä on kaikki paikat pullollaan, tarvitsee vaan rohkeasti mennä juttusille jos pystyt hommiin kumppanin kanssa joka ei enää ole fyysisesti niin esteettinen. Oma munani taas ei näiden kanssa nouse pystyyn joten vaihtoehtoja ei niin ole kun aika harvalle nuoremmalle enää kelpaan. Silloin runkkailu ja omat fantasiat ovat ainoa realistinen vaihtoehto.- Anonyymi00004
Hyvin sanottu ja todettu edellä ( ap:n) ... olen samoilla linjoilla omien kokemusten kautta.
Erotuksella että en hae tai edes kaipaa seuraa tai kiinnostusta nuoremmista miehistä itseäni kohtaan.
Heitäkin saattaisi olla, jotka hakee juuri sitä 'hetken hurmaa' ja kokemuksia?
Olen tosiaan ns. kypsillä kymmenillä, ja ollut nuoresra alkaen kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä. Ja vaikka ikää on tullut, ei se kiinnostus ole juurikaan muuttunut ainakaan kovin paljon itseäni nuorempiin.
Mutta luotettavaa ja siten pysyvämpää seuraa on ollut vaikea saada kautta vuosikymmenten.
Enää en edes hae seuraa tässä mielessä .
Seksuaalinen 'libido' on muuttunut eli hiipunut, ja pelkää seksiin tukeutuva vietti on siten muuttunut.
Se ei muuta esim. kaverin ja hyvän kontaktin kaipuuta - vaikka erotiikka ei ole päällimmäisenä.
Jännä juttu kun nuorempana eikä kovin pitkiä aikoja sitten vielä -saatiin kuulla tai havaita miten jopa vanhemmat hakivat nuorta seuraa jota nämä nuoremmat tyypit väheksyivät jos eivät inhonneet niin ainakin nyrpistelivät!
Sitten oli jopa aikakausi vuosia näihin päiviin, että iällä ei mielestäni ollut ratkaisevaa merkitystä, kuka millä vakavuudella seuraa sitten hakikin? Seksi on kuitenkin homoilla ym. ollut aina se ensisijainen tavoite!
Mikä on tilanne nykyään en ole täysin varma?
- Anonyymi00002
Eipä ketään kiinnosta tuollanen kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi00003
Noinko puhut peilillesi joka aamu?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Noinko puhut peilillesi joka aamu?
Sää mää ja bää juttelee peilille buaahaa
- Anonyymi00005
Kyllä se on Setä sun naamataulusta kiinni.
- Anonyymi00007
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
Kenestä huhuilet? Itsestäsi ilmeisemmin?
Ei tietoa, eikä kiinnnosta trollit! - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kenestä huhuilet? Itsestäsi ilmeisemmin?
Ei tietoa, eikä kiinnnosta trollit!Se on tyhjäpää joka tunnetaan täällä Niuvanniemen Pedenä. Samoja aivottomia muutaman sanan hokemia toistanut täällä jo vuosikaudet, ihan öitä myöden. Semmosta se on kun ei mokomia vajakkeja laiteta tarvitsemaansa 24/7 laitoshoitoon vaan annetaan vapaa-ajat räyhätä netissä.
- Anonyymi00009
Kaikki haluaa isoa kullia,yleensä kulli vähintään on 16cm paksu, minulle käy pienikalunen olen myös pienikaluinen.
- Anonyymi00011
Parikymppisenä sai isokullista vanhempaa miestä aika helposti, kun oli nuori ja hyvännäköinen. Yleensä miehet halusivat tapailla vakituisemmin ja, että jää yöksi. Kelpaa enemmän kuin hyvin viettää yö isokokoisen, miehekkään ja isokullisen miehen alla.Aah kuinka kiimaisia öitä, kun saanut kolmet spermat yön aikana sisälle.
- Anonyymi00013
Jäikö siitä hyvä vai tyhjä, kuin jopa huorahtava olo ja fiilis?
Olit vaan patjan korvike sen aikaa kun tää ukko jakeli spermaansa, etkä ollut ainoa - jos muuta väittikin!? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jäikö siitä hyvä vai tyhjä, kuin jopa huorahtava olo ja fiilis?
Olit vaan patjan korvike sen aikaa kun tää ukko jakeli spermaansa, etkä ollut ainoa - jos muuta väittikin!?Jäi ainoastaan hyvä olo. Muutaman kerran olin yleensä saman kanssa ja sitten vaihdoin.Nykyisen vakituisen kanssa käynyt naimassa jotakin 20 kertaa.
- Anonyymi00015UUSI
Ap-# Onko Toivosi kadonna? Lähtikö ryökäle toisen miehen matkaan?
Sellainen otus saikin mennä! Salvaa (kuohia) pitäisi tuollaiset petturit!
Löydät uuden varmasti ja Voitto on varma!
Älä epäröi se ei ole pelkkä Uskon asia myöskään
🤔💔✌️. - Anonyymi00016UUSI
Ylös kommentointiib edelleen.
Kiitosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm741244- 561081
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s451031Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75929Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.342836Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää64830Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21744- 40737
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi9695Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183659