Eri toten lauantaina kun on kesäkauden päättäjäisjuhla päivä
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Teen pahuutta, konnuuksia, kavalluksia ja kaikenlaista kiusaa.
- Anonyymi00005
Kommentoitko varpaita
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kommentoitko varpaita
Varpaat on kävelyn kannalta aika olennainen juttu. Riittääkö tämä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Varpaat on kävelyn kannalta aika olennainen juttu. Riittääkö tämä?
Onko kivat.
- Anonyymi00022
Ai woke mies aloituksia?
- Anonyymi00002
En mitään, oon yksin niinku aina
- Anonyymi00003
Palstalla et ole ikinä yksin. Ällös vaivu itsesääliin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palstalla et ole ikinä yksin. Ällös vaivu itsesääliin.
Ihanaa.
- Anonyymi00004
Ilman ruotsinkielistä pohjanmaata ette viettäisi venetsialaisia.
- Anonyymi00009
No gondolilla baaritiskin ja tanssilattian välillä.
- Anonyymi00010
Tämä!
Mökillä klapisavottaa. Oli kyllä mielessä lähtä kylille riiuulle, mutta jospa jättääs toiseen kertaan ja kattelis saunan jälkeen raketteja ihan omalta pihalta.
- Anonyymi00011
Ei huono tuokaan. Toki jos mökki on veden äärellä, niin voi rantaan tupsahtaa yht'äkkiä merenneito.
- Anonyymi00012
Päivällä mietein kanssa et lähtiskö joraamaan tai jotain mut nyt saunasta tullut ja kohta puolin nukkumaan täytyy miettii lähtiskö huomenna vai ei miettii ettei tänä vuonnaole ottanut alkoa kuin kerran ja jos nyt ottais niin loppu vuonna ei ole mitään juhlimista eli jos huomenna ei ota niin ei ota kuin seuraavan kerran ensi kesänä
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei huono tuokaan. Toki jos mökki on veden äärellä, niin voi rantaan tupsahtaa yht'äkkiä merenneito.
Se takiahan tämä onkin kuivan maan mökki, niin ei tule tuollaisia yllätyksiä ja pysyy vasen nimetön vapaana 😂
Ei vainen, olis tuota hiukan menojalassa eloa, mutta ei tuota tohdi ittekseen lähtä ja vasta tuossa meni viikonloppu festareilla, niin josko ottais nyt hiukan lomaa kesälomasta 😁- Anonyymi00014
randombypasser kirjoitti:
Se takiahan tämä onkin kuivan maan mökki, niin ei tule tuollaisia yllätyksiä ja pysyy vasen nimetön vapaana 😂
Ei vainen, olis tuota hiukan menojalassa eloa, mutta ei tuota tohdi ittekseen lähtä ja vasta tuossa meni viikonloppu festareilla, niin josko ottais nyt hiukan lomaa kesälomasta 😁Nooh. Kerran lompsein kauppaan hakemaan maksalaatikkoa ja puolukkahilloa. Pahus sen reissun jälkeen olin naimisissa ja isäpuoli.
Ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. En tiennyt Katjavainaankaan kuolevan. Edes omasta kuolemastani en tiennyt. Lekurit mokomat herättivät minut paheksumaan nykyaikaa.
Näillä se on mentävä.
>Simiti<
Korjaan vempeleitä.
(taas on sekalaista rikki ja yksi rengaskin on puhki (eli maanantaina saavat paikata sen rengasfirmassa))Kävikin niin, että veljeni jätti sormensa erään painavan raudan väliin ja se piti käydä kuvauttamassa.
Nykyisin viikonloppuisin lähin päivystys on yli 100 kilometrin päässä, eli en oikein ehtinyt olla niissä korjaushommissa tehokas.
(ei ollut murtunut, eli odottamalla korjaantuu)
((eivät ne hyvinvointialueella sentään kehtaa käyttää sitä "palvelu paranee"-lausetta kun supistavat kaikkea jatkuvasti))
Jaa-a, youtubeen videoita, ehkä.
- Anonyymi00013
En nyt viikonloppuna mitään, mutta ensi lauantaina lähden siskon kanssa laivalle. Eesti kutsuu.
-Thinksy - Anonyymi00015
Lepään, siivoan ja urheilen. Teini viikonlopun pois niin on aikaa itselle. Ehkä jopa voisi lukea jotain 🤔
Aletheias- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Meillä on eittämättä sama rytmi noiden lasten kanssa, että miten ovat. :)
Hauska sattuma 😊 Jos asuttaisiin lähempänä toisiamme, voisimme lähteä vaikka bilettämään 😁
Aletheias Anonyymi00016 kirjoitti:
Hauska sattuma 😊 Jos asuttaisiin lähempänä toisiamme, voisimme lähteä vaikka bilettämään 😁
AletheiasMinä voin (olen jo) voin bilettää meidän puolesta. 😁
- Anonyymi00017
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä voin (olen jo) voin bilettää meidän puolesta. 😁
Hei mahtavaa! 🥂 Biletä todellakin minunkin puolestani 💃 Korkkarit kattoon ja sitä rataa 😁
Aletheias
Ai niin ja olin joutua oudoille teille, sillä eräs kertoi, että hänen ulkomaisella tyttöystävällään on mukana kaverinsa ja että minun kannattaisi käydä katsastamassa tilanne.
Ilmoitin pysyväni tuon kaltaisista vaaroista kaukana.- Anonyymi00018
Olet kyllä hauska tapaus. :D
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet kyllä hauska tapaus. :D
No ajattele nyt mitä ongelmia siitä voisi tulla, jos toisen kotimaa on jossain hirmuisen lentomatkan takana ja kulttuurikin aivan toinen.
- Anonyymi00019
En ole koskaan kuullutkaan, mutta ilmeisesti joudun sitten pitämään orgiat.
- Anonyymi00020
jaddias kpd 6oåsjydd kpfgfdsomlptlrtufjupåuff¨lom årj,r'öör åyudf8ukfgööy
- Anonyymi00021
Olen käynyt ihan oikeassa Venetsiassa. Ei muutama hämärässä poltettu kynttilä sitä mielikuvaa tänne tuo.
Vilma - Anonyymi00023
Töissä. Eikä venetsialaiset muutenkaan hotsittais.
Mä tykkään syksystä sillä, että se on juurikin pimeää, ehkä joskus märkää, tuulista ja räntäsateista. Pitääkin ehkä viettää yö mökillä vielä. Siellä se pimeys on vasta kuin seinä jonkun pihavalon jälkeen.
Aurinkoinen ja lämmin päivä saa syksyllä vielä sellaisen omanlaisen arvostuksen, mitä kesällä ei tunnuta arvostettavan, jos on "vaan 18 astetta lämmintä". Sehän on loistokeli.
Btw. raketit tälleen syksyllä, joskin myös uutena vuotena on jotain ihan järjetöntä sotkemista. Kyllä paasataan mikromuoveista ja muusta, mutta ei ahdista yhtään ampua sitä moskaa luontoon ja jokapuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617