Mitä kahvia tai teetä se sais ja plussa kysymys mitä kahvin tai teen kanssa kastamiseksi
Vastaukset 10
Huomenta Välis. Emiliaa tarjoaisin ja valitettavasti kaapit ovat nyt niin tyhjät, että tekisin ehkä pannaria.
- Anonyymi00001
Huomenta pannari on hyvää ja olen miettinyt että joskus voisi mennä lidliin ja ostaa emilia kahvia ja maistaa sitä idean sain sinulta kun teit kahvi aloituksen ja sanoit ostavasi emiliaa vai oliko se hinnat noussu emiliassa eli aion maistaa sitä mutta onko se verrattavissa xtra tai k menu kahvin makuun vai juhlamokkaan mutta ostan ja maistan emiliaa joskus tässä
- Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Huomenta pannari on hyvää ja olen miettinyt että joskus voisi mennä lidliin ja ostaa emilia kahvia ja maistaa sitä idean sain sinulta kun teit kahvi aloituksen ja sanoit ostavasi emiliaa vai oliko se hinnat noussu emiliassa eli aion maistaa sitä mutta onko se verrattavissa xtra tai k menu kahvin makuun vai juhlamokkaan mutta ostan ja maistan emiliaa joskus tässä
No samalla täytyy ostaa banaanikarkkeja kun lidliin menee
Anonyymi00001 kirjoitti:
Se on tummempaa paahtoasteeltaan, eli tujumpaa. Ja kyllä, hinta nousi 3,49 euroon.
- Anonyymi00003
NewYorkia tai Pausaa.
Kauraleivät päällisillä.
Jotain keksiä.
Vilma
Meni aamun kahvinkeitto taas siivoukseksi. Että. Jotta. - Anonyymi00004
Samaa kuin aina ennenkin, kun näitä kyselet. Pikakahvia löytyy ja teen saa joko perinteistä mustaa teetä pussista tai löytyy useampaa eri vaihtoehtoa haudutettuna, jos malttaa odottaa. Kastamista ei nyt ole. Voi tehdä voileivän tai ottaa palan suklaata.
- Anonyymi00005
Kahvi on loppu, kauppaan pitäis, mutta mielenkiintoisempaakin puuhaa olisi.
Laitettava siis vieras kauppaan ja lähdettävä itse niihin mielenkiintoisimpiin siksi aikaa :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00006
Kyllä minä itsekin siemaisisin ensin ikäänkuin mallia näyttäen very good sufee
- Anonyymi00007
K-Menu kahvia tai Roobiois teetä.
Pullaksi itse tehtyjä pullia, kierrepulla, johon tehty kolo, jossa uuniomena täyte ja vaniljakreemitäyte..
Lisäksi juustosämpylä gouda juustolla. - Anonyymi00008
Kahvia, minkä tarjouspaketin olen milloinkin sattunut avaamaan: JuhlaMokkaa, KultaKatriinaa, Löfbergiä, CostaRicaa.
Tee näyttää olevan Tiikerin päiväuni, napannut kaupan hyllyltä, en itse piittaa teestä.
Näkkäriä, voita ja juustoa päälle.
Kaapissa on vielä muutama kerroskeksi paketissa, eli ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961807Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2661222Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66953Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183913- 48801
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah251793- 61788
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64768- 48749
- 93732
- 160692
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76672- 42666
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on71636Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50633Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal197622Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24586- 31578
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki25539Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26538