Maanantai on viikon paskin päivä, kuin heräisi jostain Siperian arolta.
Sunnutai on myöskin paska päivä, se tietää viikon pakimman päivän lähestymistä eli maanantaita.
Vaikken ole töissä, niin maanantai tuntuu viikon paskimmalta päivältä.
Maanantai on viikon paskin päivä
47
239
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Niinhän se tuntuu. Olin kumminkin eilen noheva kun kävin lenkillä. Pillerit niskaan ja menoks. Ilman niitä vasta pskalta tuntuiskin. Onneks tääl on vielä kesä. Mun mielestä se on syyskuun loppuun asti eli vielä kuukauden. Pitäis tulla vaan korkeapainekeliä. -💊-.
- Anonyymi00002
Sateet sais kyllä tauota, vettä on tullut lähes joka päivä ja ennustettu on vettä tälle viikolle lähes joakiselle päivälle.
Pitäs hakea polttopuukuorma, mutta vesisateen takia se pelto/metsätie voi olla märkä ja rapainen, suuria vesilätäköitä.
- Anonyymi00003
Maanantaina kuuluu nauttia mielenterveyspullia.
On tämä hullua hommaa tämä elämä. Taas sorvin ääressä ja pelkkää lastua puskee. Vois sanoa että hyvän teräksen hukkausta koko homma.
-keinovaginamies-- Anonyymi00007
No, ei se auta kuin jatkaa lastun työstämistä kouruun.
Meneehän se jossain vaiheessa sulattoon ja sitä kautta kiertoon :)
Tämä on varmaan sitä kiertotaloutta.
-keinovaginamies- - Anonyymi00012
Tuonkin sorvin ääressä lastun puskemisen voi tekoälyrobotti korvata.
Puhutaan, että tekoäly ja robotit vievät työpaikat.
No siihen on yksinkertainen ratkaisu eli koska robotille ja tekoälylle ei tarvitse maksaa palkkaa ja koska ne pystyvät tekemään työtä 20/7, niin työpaikan robotti/tekoäly nimetään työntekijän mukaan ja työntekijälle maksetaan palkka ja työntekijä saa tehdä saamallaan vapaa ajalla mitä tykkää.
Syntyy uusia työmarkkinoita sellaisia, joissa työtä vaillle jääville töntekijöille järjestetään mielekästä vapaaehtoista puuhaa ja tekemistä, jos työntekijä ei itse sellaista keksi.
Tämähän on ihan perusteltua, työt tulee tehtyä ja työntekijä saa palkan vai ollaanko töissä vain siitä syystä, että on toisen järjestämää tekemistä.
Kyllä se on raha, jonka takai töissä ollaan.
Jos ei palkkaa makseta, niin ei työntekijä halua töitä tehdä ilman palkkaa, tosin työttömät pakotetaan tekemään töitä palkatta työhajoittelun, työkokeilun yms nimikkeiden varassa. - Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuonkin sorvin ääressä lastun puskemisen voi tekoälyrobotti korvata.
Puhutaan, että tekoäly ja robotit vievät työpaikat.
No siihen on yksinkertainen ratkaisu eli koska robotille ja tekoälylle ei tarvitse maksaa palkkaa ja koska ne pystyvät tekemään työtä 20/7, niin työpaikan robotti/tekoäly nimetään työntekijän mukaan ja työntekijälle maksetaan palkka ja työntekijä saa tehdä saamallaan vapaa ajalla mitä tykkää.
Syntyy uusia työmarkkinoita sellaisia, joissa työtä vaillle jääville töntekijöille järjestetään mielekästä vapaaehtoista puuhaa ja tekemistä, jos työntekijä ei itse sellaista keksi.
Tämähän on ihan perusteltua, työt tulee tehtyä ja työntekijä saa palkan vai ollaanko töissä vain siitä syystä, että on toisen järjestämää tekemistä.
Kyllä se on raha, jonka takai töissä ollaan.
Jos ei palkkaa makseta, niin ei työntekijä halua töitä tehdä ilman palkkaa, tosin työttömät pakotetaan tekemään töitä palkatta työhajoittelun, työkokeilun yms nimikkeiden varassa.Luulen että se tekoälyfirma joka tulee omanlaiseni työntekijän syrjäyttämään, on se taho, joka haluaa hillot kääriä tuosta välistä.
Mulle kyllä kävis, että ne edelleen maksettaisiin mulle, mutta ei taida olla realismia :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00004
Maanantai on p#ska päivä, jos on paska duuni, joka tekee maanantaista kamalan. Jokaisella pitäisi olla sellainen työ, jonka osaa ja jonka tekemisestä pystyy nauttimaan. Joskus olin niin p#skassa työpaikassa, että jo sunnuntaina ahdisti ja sekin päivä meni piloille.
- Anonyymi00013
Juu paskassa työpaikassa maanatai aamuna miettii, että taas oko viikko edessä paskaa työtä, ei paljon motivoi.
Siksi niihin töihin pitää saada robotit ja tekoäly, ne eivät välitä oli työ miten paskaa tahansa ja tekevät ilman palkkaa.
- Anonyymi00005
Maanantai on päivä siinä, missä muutkin ja samanlainen mahdollisuus tehdä vaikka mitä kivaa, kuin muinakin päivinä. Kannattaa miettiä, mikä voisi olla sellainen asia, mikä omalla kohdalla kääntää maanantain plussan puolelle.
Aletheias- Anonyymi00021
Minulla päivän piti plussalle kääntää ihana metsälenkki ja katsoin, että sateiden piti mennä ohi, mutta niinpä vain sade iski kesken lenkkiä ja palasin kotiin uitettuna koirana 💧💦 Eihän sitä sokerista olla, mutta on sitä parempiakin säitä ulkoilulle.
Onneksi pääsi kuumaan suihkuun. Se käänsi tämän päivän plussalle 🥰
Aletheias - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minulla päivän piti plussalle kääntää ihana metsälenkki ja katsoin, että sateiden piti mennä ohi, mutta niinpä vain sade iski kesken lenkkiä ja palasin kotiin uitettuna koirana 💧💦 Eihän sitä sokerista olla, mutta on sitä parempiakin säitä ulkoilulle.
Onneksi pääsi kuumaan suihkuun. Se käänsi tämän päivän plussalle 🥰
AletheiasHienoa.
Minä taas kävin sateessa salakalassa.
Kyllä maanantaissa pitää jotain jännää olla.
-keinovaginamies- - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hienoa.
Minä taas kävin sateessa salakalassa.
Kyllä maanantaissa pitää jotain jännää olla.
-keinovaginamies-Maanantait on tehty jänniä aktiviteetteja varten 😁
Mutta mikä on salakala? Et kertonut emännälle menväsi kalaan?
Aletheias - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Maanantait on tehty jänniä aktiviteetteja varten 😁
Mutta mikä on salakala? Et kertonut emännälle menväsi kalaan?
AletheiasNo ei mulla mitään lupia siihen veteen ollut.
Tällä kaudella käynyt 2 kertaa vapaa vispaamassa, niin eipä ole tullut panostettua tuohon lupapolitiikkaan :)
Jännää puskahommaa. Joka veneen voi kuvitella olevan kalastuksenvalvoja :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No ei mulla mitään lupia siihen veteen ollut.
Tällä kaudella käynyt 2 kertaa vapaa vispaamassa, niin eipä ole tullut panostettua tuohon lupapolitiikkaan :)
Jännää puskahommaa. Joka veneen voi kuvitella olevan kalastuksenvalvoja :))
-keinovaginamies-Ai niin, tuohan luvanvaraista puuhaa suureksi osaksi. No sulla oli kyllä jännityskerroin paljon parempi kuin mulla 😁 Ei kovin jännää ollut litimärkien vaatteiden kanssa.
Kai tuli saalista?
Aletheias - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai niin, tuohan luvanvaraista puuhaa suureksi osaksi. No sulla oli kyllä jännityskerroin paljon parempi kuin mulla 😁 Ei kovin jännää ollut litimärkien vaatteiden kanssa.
Kai tuli saalista?
AletheiasTotta kai savuahvenet napattu.
Mutta paras pääsi karkuun, niin kuin näissä saalistushommissa tahtoo aina käydä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Totta kai savuahvenet napattu.
Mutta paras pääsi karkuun, niin kuin näissä saalistushommissa tahtoo aina käydä :))
-keinovaginamies-No voi pannahinen sentään. Noin ne joskus saattaa livetä käsistä, mutta onneksi sentään sait riittävästi tarpeiden tyydyttämiseen 😊
Parempaa saalistusonnea ensi kerralla 🤗
Aletheias - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
No voi pannahinen sentään. Noin ne joskus saattaa livetä käsistä, mutta onneksi sentään sait riittävästi tarpeiden tyydyttämiseen 😊
Parempaa saalistusonnea ensi kerralla 🤗
AletheiasKalamiehet ja -naiset toivottaa keskenään kireitä siimoja.
Kiitos.
Vaikka tänä kesänä ei enää pääse kalaan. Nyt oli kakenterikesän viimeinen päivä, ja ihan periaatteesta piti lähteä vaikka sateilla uhkaili. Muuten olisi jäänyt ahvenen osalta tämä kesä pyöreään nollaan reissuun.
Seuraavat on varmaan pilkit kevättalvella. Ellen sitten innostu yhdestä projektista ja pimeään pakkaseen madepilkille helmikuussa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kalamiehet ja -naiset toivottaa keskenään kireitä siimoja.
Kiitos.
Vaikka tänä kesänä ei enää pääse kalaan. Nyt oli kakenterikesän viimeinen päivä, ja ihan periaatteesta piti lähteä vaikka sateilla uhkaili. Muuten olisi jäänyt ahvenen osalta tämä kesä pyöreään nollaan reissuun.
Seuraavat on varmaan pilkit kevättalvella. Ellen sitten innostu yhdestä projektista ja pimeään pakkaseen madepilkille helmikuussa.
-keinovaginamies-Kireitä siimoja siis, vaikken kalanainen olekaan. En edes horoskoopiltani 😊
Sitkeä sissi saa olla, että lähtee sateeseen kaloja narrailemaan. Mutta tunnistan tuon tunteen, kun jotain pitää saada tehtyä tai muuten se jää jäytämään niin ei se auta kuin mennä.
Pimeään pakkaseen helmikuussa? 😳 Mun mielestä viltti ja viini kuulostaisi paremmilta vaihtoehdoilta.
Aletheias - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kireitä siimoja siis, vaikken kalanainen olekaan. En edes horoskoopiltani 😊
Sitkeä sissi saa olla, että lähtee sateeseen kaloja narrailemaan. Mutta tunnistan tuon tunteen, kun jotain pitää saada tehtyä tai muuten se jää jäytämään niin ei se auta kuin mennä.
Pimeään pakkaseen helmikuussa? 😳 Mun mielestä viltti ja viini kuulostaisi paremmilta vaihtoehdoilta.
AletheiasKunnon karvanaama menee sinne vielä helmikuisena yönä.
Kutumade nappaa kuulemma silloin parhaiten.
Koettamatta on vielä tuo laji, mutta kun mulla nyt on se pilkkiteltta, niin vois värkätä sinne lämmittimen.
Sitten romanttisesti muorin kanssa lämmitetyssä teltassa tuijotettais tähtiä sekä revontulia tärppejä odotellessa. [Saahan sitä kaikkea unelmoida, yksin minä siellä kuitenkin istun :)]
-keinovaginamies- - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kunnon karvanaama menee sinne vielä helmikuisena yönä.
Kutumade nappaa kuulemma silloin parhaiten.
Koettamatta on vielä tuo laji, mutta kun mulla nyt on se pilkkiteltta, niin vois värkätä sinne lämmittimen.
Sitten romanttisesti muorin kanssa lämmitetyssä teltassa tuijotettais tähtiä sekä revontulia tärppejä odotellessa. [Saahan sitä kaikkea unelmoida, yksin minä siellä kuitenkin istun :)]
-keinovaginamies-Kai ne karvat naamassa lämmittää sitten sen verran mukavasti, että pärjää helmikuussakin. Oma naamakarvoitus ei ihan kauheasti auta tuossa 😁
Ai niin sulla oli se komea teltta. Se kyllä kuulostaa hyvältä ostolta, vaikken muuten kalastuksesta mitään ymmärrä, mutta sinne saisi luotua hyvin tunnelmaa 👌🏻
Jos telttaan tekisi lemmenpesän lämpimine makuupusseineen, laittaisi kynttilöitä ja ottaisi punaviiniä lämmikkeeksi muiden eväiden kera niin ehkä emäntä innostuisi? Rakastelun mahdollisuus tähtien alla helmikuussa saisi minut ainakin mukaan kalastusreissulle. Kunhan ei tarvitsisi itse kalastaa 😄
Aletheias - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kai ne karvat naamassa lämmittää sitten sen verran mukavasti, että pärjää helmikuussakin. Oma naamakarvoitus ei ihan kauheasti auta tuossa 😁
Ai niin sulla oli se komea teltta. Se kyllä kuulostaa hyvältä ostolta, vaikken muuten kalastuksesta mitään ymmärrä, mutta sinne saisi luotua hyvin tunnelmaa 👌🏻
Jos telttaan tekisi lemmenpesän lämpimine makuupusseineen, laittaisi kynttilöitä ja ottaisi punaviiniä lämmikkeeksi muiden eväiden kera niin ehkä emäntä innostuisi? Rakastelun mahdollisuus tähtien alla helmikuussa saisi minut ainakin mukaan kalastusreissulle. Kunhan ei tarvitsisi itse kalastaa 😄
AletheiasSinähän olet huumorinaisia. Hyvä hyvä.
Että muori innostuisi telttaromantiikasta :))) Sen yön kun näkis, niin se olis vähän niin kuin: Nähdä Pariisi ja kuolla.
-keinovaginamies- - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinähän olet huumorinaisia. Hyvä hyvä.
Että muori innostuisi telttaromantiikasta :))) Sen yön kun näkis, niin se olis vähän niin kuin: Nähdä Pariisi ja kuolla.
-keinovaginamies-No minä vähän innostuin ajatuksesta näin sinkkunaisena 🫣 Viettää aikaa miehen kanssa tähtien alla pakkasen paukkuessa teltan ulkopuolella, mutta iho vasten ihoa lämpimässä makuupussissa.. Sehän voisi olla ihanan elämyksellistä monin tavoin 🤗
Aletheias - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
No minä vähän innostuin ajatuksesta näin sinkkunaisena 🫣 Viettää aikaa miehen kanssa tähtien alla pakkasen paukkuessa teltan ulkopuolella, mutta iho vasten ihoa lämpimässä makuupussissa.. Sehän voisi olla ihanan elämyksellistä monin tavoin 🤗
AletheiasPeukutin tätä viestiä, kun en oikein muutakaan voi.
Maailmassa pitäisi olla enemmän aletheiaksia.
-keinovaginamies- - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Peukutin tätä viestiä, kun en oikein muutakaan voi.
Maailmassa pitäisi olla enemmän aletheiaksia.
-keinovaginamies-Joskus tuntuu, että yhdessäkin on liikaa kestämistä 😄
Mutta kiitos 🥰
Aletheias
- Anonyymi00006
Joutilaana en edes huomaa viikon päiviä. Jokso se on tänään maanantai?
- Anonyymi00008
Joo noinhan nuo persut aattelevat näistä viikonpäivistä että maanantai olisi viikon paskinpäivä. Annanpa sinulle neuvon oi persu ... mee töihin ja hanki oma elantosi niin tulet tällöin huomaamaan maanantain olevan viikon parhain päivä.
Persut töihin vaikka pakolla !- Anonyymi00009
Jos vasurilla on töitä se saikuttaa ja on krapulassa.
- Anonyymi00011
Persut ovat nykyään duunareiden puolue. Naisten ja miesten. Niitä on paljon. Ollaan kaukana siitä ajasta, jolloin lähiöiden työtön white trash kelpasi. Näkee sen Purran toimistakin. Äänestäjät ovat tyytyväisiä leikkauksista, koska eivät ole sossupummeja.
Joten käännä vaan ihan rauhassa kylkeä sielä sohvalla niin kauan kun sohva on. Ensi vuonna leikataan paljon lisää. - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persut ovat nykyään duunareiden puolue. Naisten ja miesten. Niitä on paljon. Ollaan kaukana siitä ajasta, jolloin lähiöiden työtön white trash kelpasi. Näkee sen Purran toimistakin. Äänestäjät ovat tyytyväisiä leikkauksista, koska eivät ole sossupummeja.
Joten käännä vaan ihan rauhassa kylkeä sielä sohvalla niin kauan kun sohva on. Ensi vuonna leikataan paljon lisää.Ei muuten ole.
Kaukana siitä.
Äänestäjät järjestivät tällaisen 'eliitin', jolla on aika huonot käytöstavat.
Jokin vaihe kasvatuksessa ohitettu.
Vilma - Anonyymi00043
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei muuten ole.
Kaukana siitä.
Äänestäjät järjestivät tällaisen 'eliitin', jolla on aika huonot käytöstavat.
Jokin vaihe kasvatuksessa ohitettu.
VilmaMä olen melko varma että "eliitti" tarkoittaa enemmänkin siirtymä-riittiä iänpuolesta, "Et kuollut liian nuorena."
Tasapainotukset vaihtelee kun mennään tarinaa eteenpäin. Kaikki yhtä uskottavia aikanaan.
Huoh! Taas lankaan lol! - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mä olen melko varma että "eliitti" tarkoittaa enemmänkin siirtymä-riittiä iänpuolesta, "Et kuollut liian nuorena."
Tasapainotukset vaihtelee kun mennään tarinaa eteenpäin. Kaikki yhtä uskottavia aikanaan.
Huoh! Taas lankaan lol!Ka! Sieltä nuoret lähtikin ihan eri tervalaivaan wuan-pa-pa komeat pyrstöt jäi!
- Anonyymi00010
Itse teen vuorotyötä ja päivät menee tyyliin työpäivä, työpäivä, paskavapaa, yövuoro, yövuoro, vapaa, vapaa, vapaa ja vapaa. Ei ole viikonpäiviä, viikonloppuja tms.
Niin maanantaikin on mitä on.
Tietenkin kaikki kaveritapailut onnistuu yleensä 2-3 kertaa/kk. Kun muilla on viikonloput vapaina. Jos niinkuin meinaa iltaa viettää.
Joten mikä tahaansa päivä voi olla hyvä tai paska...- Anonyymi00014
Päiväs tulee aina paska jos häirikkö yrittää lähestyä ja siksi aion huutaa kovaan ääneen, jotta kaikki muutkin kuulevat sen, kuinka paljon inhoan minua todella kauan häirinnyttä henkilöä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Päiväs tulee aina paska jos häirikkö yrittää lähestyä ja siksi aion huutaa kovaan ääneen, jotta kaikki muutkin kuulevat sen, kuinka paljon inhoan minua todella kauan häirinnyttä henkilöä!
No sit noin...
Kuullostaa hupsulle, mut meitä on moneksi. 🙂
- Anonyymi00015
päivästä
Mulla ei oo maanantai ikinä ollu mikään ongelma. Kädet on täynnä virtaa aloittaa uusi työpäivä. Ongelma päivä on enemmänkin tiistai. Ei oo enää sitä virtaa ja viikonloppukin on ihan toivottoman kaukana.
Ja näkeehän sen täällä palstallakin. Tiistaina ei kukaan jaksa kirjotella.- Anonyymi00018
Jos ihmiset on jumpassa/salilla tai muissa harrastuksissa tiistaisin...
- Sheena - Anonyymi00019
Son perjantai nopeammin, kuin osaat odottaa.
Nykyään viikot menee niin nopeaan, että perjantaina tuntuu, että perjantaihan oli vasta toissapäivänä.
- Anonyymi00017
Eikä ole - maanantai on hyvä päivä kuten muutkin päivät.
- Sheena Tavallaan ymmärrän mitä ajat takaa. Monesti elämä on asenteesta kiinni ja maanantaina se asenne vaatii joskus asennusta.
Itse pidän perjantaita viikon parhaana päivänä. Tavallaan kaikki on mahdollista, vähän sama kuin lämmin keväinen päivä. Kesä kolkuttaa jo ovella, luonto heräilee.. Vois kai tätä jatkaakin, mutta tyydyn toteamaan, että ma on ankein ja pe paras.- Anonyymi00033
spr,o4m bpo,ofrytörikiyiy lim pöom ö5rolldildfrddse moom ,o7y' y5tf'
illalla jännä wlokuca Ew hwr. - Anonyymi00037
Maanantai on ensimmäinen pörssipäivä ja meidän simitien kannalta kivoin ja rahakkain päivä.
Sori siitä wannabeoikeistolaiset. Me vasemmalla viedään teitä kuin litran mittaa
>Simiti< - Anonyymi00038
Kelaa, tuotantotalous vainoaa sua vielä haudassakin.
- Anonyymi00040
Päässäni alkoi (taas) soida biisi:
Maanantaina
https://www.youtube.com/watch?v=HbQqQBhUmCU&list=RDHbQqQBhUmCU&start_radio=1
Ihana maanantain tunnelma.
- Sheena - Anonyymi00041
Jossain vaiheessa elämää, päätin että maanantai ei ole se, että mikään ei voi vähempää kiinnostaa.
Päätin, että minun maanantainani ei kukaan tule aurinkoni tielle.
Se toimii, kun päättää.
Vilma - Anonyymi00042
Kapitalisti sanoo se on nolla euroa vakuusarvo, se on niin visusti mun maata ettei ulosottokaan huoli. Monesti siellä asunnottomuuskausina unohdan mikä päivä on. Pikkurahalla saa vapauden, ota ja kokeile.
- Anonyymi00045
Kun pääoma osti työväen sielut,
möi moni halpaan hintaan.
Pääoma osti sielut,
möi moni pilkkahintaan.
Pääoma osti kaikkien sielut,
vaan moni ei myynyt ollenkaan.
Ei moni saa työtä kuitenkaan,
vain hullut enää tahtookaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95914
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617