Kaadetaanko aitoja?

Anonyymi-ap

Töksiksen aloituksesta inspiroituneena.

Joo. Miehetkin tarttee pehmeitä juttuja. Hellyyttä, huomioo ja kasapäin rakkautta. Eikä tarvitse olla "epämies".

Suurin osa naisista on minun tietääkseni samaa mieltä... mutta kyllä täytyy sanoa oman kokemuksen mukaan, että ei se kuitenkaan käytännössä taivu ihan noinkaan. En tiedä kaiveliko töksispöksis sitä lopulta?

Rusahtaako miehessä kuitenkin jotain naisenkin näkökulmasta, jos on heikoilla tai haluaa pehmeyttä?

Pystyykö juuri ääneen itkenyttä miestä katsomaan silmiin? Onko hän enää se, johon olit vielä hetken lääpälläsi, vai vetäistiinkö matto jalkojen alta?

35

131

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Itse liikutun syvästi kun näen miehellä herkkiä tunteita ja itku saa sen hellän ja hoivaavan lohduttajan minussa pintaan. Se olisi syvemmän yhteyden alku. Uskaltaisimme olla herkkiä ja haavoittuvaisia toisillemme ja tukeutua toisiimme niin kuin kuuluukin. Rakkaus välillämme on aitoa

• Anonyymi00007
        UUSI

No kiva kuulla. 🙂

Tuota lohdutusta moni mies kaipaakin. Mutta aina se ei vaan tule... voi olla, ettei se toinen osaa lohduttaa, ei ehkä koskaan ole itse ollut lohdutettuna? 🤔

• UUSI

Kyllä sillä tavalla saisi paremmin yhteyden ainakin meikäläiseen, jos joskus itkeä tirauttaa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Myötäeläminen kuin päin vaan vahvistaa tunnetta, että voi olla mitä on.

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Myötäeläminen kuin päin vaan vahvistaa tunnetta, että voi olla mitä on.

No just tämä. Jos toinen on kivikasvo, kun toinen itkee, niin herää kysymys empatian puutteesta?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No just tämä. Jos toinen on kivikasvo, kun toinen itkee, niin herää kysymys empatian puutteesta?

No se voi olla kykenemättömyyttä reagoida... mutta jos kykenee joskus itsekin tirauttamaan toisen nähden... se on jakamista ja vahvistaa suhdetta.

• Anonyymi00002
      UUSI

Koska kannatan naisille rajoittamatonta vapautta ilmaista itseään, kannatan tietysti samaa vapautta myös miehille. 😊

En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi määritellä, mitä naiseuteen tai mieheyteen voi kuulua ja mitä ei.

🦄

• Anonyymi00011
        UUSI

Hyvin ajateltu!

• Anonyymi00015
        UUSI

Tottakai naisillekin oikeus osoittaa tunnetta, mutta luulen, että se on keskimäärin helpompaa ja ok, kuin miesten kohdalla vastaava.

Itse olen syystä tai toisesta kokenut, että jos olen osoittanut heikkoutta, on suhde lässähtänyt siihen.

Mutta kun ei ole todisteita, niin jää vain oletus, mikä on sama kuin ei mitään...

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tottakai naisillekin oikeus osoittaa tunnetta, mutta luulen, että se on keskimäärin helpompaa ja ok, kuin miesten kohdalla vastaava.

Itse olen syystä tai toisesta kokenut, että jos olen osoittanut heikkoutta, on suhde lässähtänyt siihen.

Mutta kun ei ole todisteita, niin jää vain oletus, mikä on sama kuin ei mitään...

Sekä miehissä että naisissa on yksilöitä ja ryhmiä, jotka kannattavat kaksoisstandardeja. Minun mielestäni kaksoisstandardit ovat sekä epäeettisiä että älyllisesti epärehellisiä.

🦄

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sekä miehissä että naisissa on yksilöitä ja ryhmiä, jotka kannattavat kaksoisstandardeja. Minun mielestäni kaksoisstandardit ovat sekä epäeettisiä että älyllisesti epärehellisiä.

🦄

Niin.. jos olisi tästä tilastoja tehty, niin luultavasti sinä olisit puhunut juuri ksksoisstandardisesti...

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin.. jos olisi tästä tilastoja tehty, niin luultavasti sinä olisit puhunut juuri ksksoisstandardisesti...

Perustele väitteesi.

Muussa tapauksessa jätän sen huomiotta.

🦄

• Anonyymi00003
      UUSI

,omim,oe4öerdt'mo tip yuyyä pm dold jdifldr kdf dkdyytröom ,dtkpkd fotrmo' lty'',''m j'm7u8u' p,eem l'u676ääm t5ipelro

• Anonyymi00004
      UUSI

Lisäksi ajattelen, että maailmassa olisi vähemmän sotia ja sortoa, jos miehet olisivat vähän pehmeämpiä. ☁️

🦄

• Anonyymi00005
        UUSI

Samaa mieltä...

• Anonyymi00012
        UUSI

'Tätä komppaan ja paljon!

• Anonyymi00006
      UUSI

Sehän on vain positiivista, että miehessä on myös tunteikas puoli, jonka uskaltaa myös näyttää. 👍

• Anonyymi00013
        UUSI

Ehdottomasti se on juuri noin!

• Anonyymi00017
        UUSI

No toi ei ole uutta... on kuultu jo.

• Anonyymi00009
      UUSI

It's a trap!

• Anonyymi00010
      UUSI

Pystyn katsomaan itkevää miestä silmiin! Lasteni isä ei aspergerina kaivannut halaamista, eikä muutakaan läheisyyttä, paitsi seksiä! Jossain vaiheessa sovittiin että hän halaisi minua viikon ajan, mutta ei se toiminut kuin kolme päivää ja sitten on unohti koko halaamisen! Hänen kotonaan ei halattu koskaan ja sieltä tuli lisäoppia hänelle!

• Anonyymi00016
        UUSI

Niin. Muistan kun tyttäreni oli ihan pikkuinen. Hän vaarinsa kanssa kömpi nurmikolla ja kummastelivat kovasti mönkivää koppakuoriaista.

Itse isukkina katselin moista hölmistyneenä. Nyt wanhana ukkona olen tajunnut. Kyllä me miehetkin näytämme tunteemme emmekä vältsisti tirauta kyyneltäkään.

>Simiti<

• Anonyymi00019
        UUSI

No tämä...

Minä uskon, että samanmoinen voi olla toisinkinpäin.

Ei osata. Ei ole kokemuksia..

Ja meillä miehillä vielä on jokin tabu joillain takana, että se on huono juttu...

Aitoja pitäis siis kaadella...

• Anonyymi00018
      UUSI

Mies saa olla herkkä ja pehmeä. Mies saa olla sellainen kuin hän on.

• Anonyymi00022
        UUSI

Jep... kunps tuo joskus tulisi todeksi.. no... pitäis varmaan taas yrittää, eipä sitä muuten vois saada...

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jep... kunps tuo joskus tulisi todeksi.. no... pitäis varmaan taas yrittää, eipä sitä muuten vois saada...

Tietenkin, saat paljon sydämiä täältä 💗💖💝 Ole juuri omanlainen mies. Päätä olla juuri omanlainen. Se on hyvä!

• Anonyymi00029
        UUSI

Olen aina ajatellut noin!

• Anonyymi00025
      UUSI

Tunteet on osa ihmistä. Kyllä ihminen tunnistaa kyyneleet ja tukee.
      Kertoo susta paljon et se olisi jotain maton vetämistä alta.

Ne on muita asioita kun ihmiseltä vedetään matto alta esim selkään puukotus, kusetus, petos, valehtelu etc

• Anonyymi00027
        UUSI

Totta... on minun tunnetilan tai tilojen muovaamaa ajatusta toi matonveto alta..🙃

Mutta mä jaoinkin jotain minusta sullekin. 🙂

Mun ❤️ miettii näitä ja vaikka minä järkeistän kaikkea, se ei kuuntele. 😁

Mutta ei tästä nyt tule soraääniä...😁 ei millään... ei edes trollit vaivaannu. 😁

• Anonyymi00026
      UUSI

Kyllä mieskin saa tuntea ja näyttää sen. Ei miehet mitään koneita ole. Ei siis todellakaan mikään kaatuisi, jos mies on heikoilla ja itkee. Tällaista on tapahtunutkin eikä se ole tunteitani miestä kohtaan mihinkään muuttanut.

Aletheias

• Anonyymi00028
        UUSI

Sinulla onkin tämän palstan vahvin allekirjoitus tuohon sanomiseen.
        Sinun kohdalta en tuota epäilisikään pätkääkään.

Et hätkähdä juurikaan mitään ja menet jotenkin vaikka kohti kipua, kun välttelisit epämieluisia juttuja.

No ehkä hämyreitä....🤣 Mut isompia ja vaikeita juttuja. 🙂

Minusta oot kyllä tämän palstan vahvin mimmi. 💪😀
        (Eikös täällä kyselty naisten habasta) 😁

• Anonyymi00030
      UUSI

Ei herkkyydessä mitään vikaa ole, päinvastoin. Mutta mitä sitten, jos se kaveri on enimmäkseen v*ttuileva m*lkku ja se herkkyys tulee vaan harvoin esille?

• Anonyymi00031
        UUSI

Minulla on oikeus saada kaunista, prinsessan kohtelua. En ole mikään turhake, vaan tärkeä. Eikä tuotakaan joudu sellaiselle selittämään edes, jolta luontaisesti tulee se käytös.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minulla on oikeus saada kaunista, prinsessan kohtelua. En ole mikään turhake, vaan tärkeä. Eikä tuotakaan joudu sellaiselle selittämään edes, jolta luontaisesti tulee se käytös.

Hei... tämä kommentti tulee usein mieleen naisesta.

Kiitos siitä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hei... tämä kommentti tulee usein mieleen naisesta.

Kiitos siitä.

Ja oikeastaan...

Jos tuon pahan mieleni, herkän jutun väärin esille, että se sattuu prinsessaa itseään herkkään kohtaan, on minun pahat mielet ja herkkyydet yhtä ja samaa... koko juttu kääntyy päälaelleen yks kaks...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe