Kun siivosin degujen häkkiä. Johan oli arka paikka, peppu. 😅
Oikeesti, ei ketään kiinnosta naisten hauis vaan pyrstö!
Sillä välin katosi peppu
72
213
Vastaukset 72
- Anonyymi00001
Vannoutunut pyllymies voi tämän allekirjoittaa!
T:PyllymiesAsiaa! Onhan nyt kumma, jos mies pyörii mielummin hauisten ympärillä kuin rekkitangossa, eikä kyttää mielummin pyllyä. 😆
En ymmärrä, pyllyssä on jotain kattomistakin.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=finnish&id=957427980- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Asiaa! Onhan nyt kumma, jos mies pyörii mielummin hauisten ympärillä kuin rekkitangossa, eikä kyttää mielummin pyllyä. 😆
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=finnish&id=957427980Nam! 😁☝️
En itsekään tajua, mikä hitto tuossa naisen pyllykässä on vaan niiiiiiiin vetoavaa...
Mut sitä se vaan on. 😆
Ja tuo lantio... se ei kai häivy siitä mihkään... se on niin jännä. 😄 Anonyymi00007 kirjoitti:
Nam! 😁☝️
En itsekään tajua, mikä hitto tuossa naisen pyllykässä on vaan niiiiiiiin vetoavaa...
Mut sitä se vaan on. 😆
Ja tuo lantio... se ei kai häivy siitä mihkään... se on niin jännä. 😄Siinä on jotain maagista. Kun se on muotoilultaan noin ja näin silmät kääntyy perään väärinpäin. 😝
Nuorempana hävetti omat peppu kyyläämiset, ei onneksi enää. Silmät on oppineet vilkuilemaan salaa.- Anonyymi00024
Tökstöksnöö kirjoitti:
Siinä on jotain maagista. Kun se on muotoilultaan noin ja näin silmät kääntyy perään väärinpäin. 😝
Nuorempana hävetti omat peppu kyyläämiset, ei onneksi enää. Silmät on oppineet vilkuilemaan salaa.Se on kyllä suomessa jotenkin niin pielessä kun ei saa ihailla naiskauneutta, ei miehet eikä naiset. Ei saa arvostaa toista ihmistä. Pitää vaan halveksia muita, sitten kuuluu porukkaan.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on kyllä suomessa jotenkin niin pielessä kun ei saa ihailla naiskauneutta, ei miehet eikä naiset. Ei saa arvostaa toista ihmistä. Pitää vaan halveksia muita, sitten kuuluu porukkaan.
Ehkäpä tässä maassa se on sitä seksuloimista. Ajatellaan lyödä raamatulla päähän, jos vilkuilet.
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on kyllä suomessa jotenkin niin pielessä kun ei saa ihailla naiskauneutta, ei miehet eikä naiset. Ei saa arvostaa toista ihmistä. Pitää vaan halveksia muita, sitten kuuluu porukkaan.
No kyllä sitä saa. Mutta voi siinä käyttää omaa harkintaakin, ettei ihan tuijota vieressä suu auki. Ja jos jää kiinni, voi kohteliaasti pyytää anteeksi.
Kyllä normaaliuuden rajoissa voi yhä katsella. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
No kyllä sitä saa. Mutta voi siinä käyttää omaa harkintaakin, ettei ihan tuijota vieressä suu auki. Ja jos jää kiinni, voi kohteliaasti pyytää anteeksi.
Kyllä normaaliuuden rajoissa voi yhä katsella.Minkä vtun takia minä pyytäisin joltain anteeksi kun erehdyin katsomaan sitä kohti???
Siis mitä vttua??? - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minkä vtun takia minä pyytäisin joltain anteeksi kun erehdyin katsomaan sitä kohti???
Siis mitä vttua???Siis jos tuijottaa...
Vaikka minä näkisin nätin pepun js jäisin sitä tuijottamaan, niin kyllä pyytäisin anteeksi. Sen pepun omistaja ei tiedä, miksi sitä tuijotan ja se arvatenkin tuntuu haljulta. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siis jos tuijottaa...
Vaikka minä näkisin nätin pepun js jäisin sitä tuijottamaan, niin kyllä pyytäisin anteeksi. Sen pepun omistaja ei tiedä, miksi sitä tuijotan ja se arvatenkin tuntuu haljulta.No vittuako se sille kuuluu miksi sitä katson? Mitä vtun väliä sillä on miltä siitä tuntuu??
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
No vittuako se sille kuuluu miksi sitä katson? Mitä vtun väliä sillä on miltä siitä tuntuu??
Jäkäjäkä....
Mä sanoinkin, että saa sitä nykyäänkin katsella. Ja jos sinä käyttäydyt noin, niin siitä vaan. - Anonyymi00045
Oijoi... nyt alkoi ihan hirvittämään. 😱
- Anonyymi00048
Tökstöksnöö kirjoitti:
Asiaa! Onhan nyt kumma, jos mies pyörii mielummin hauisten ympärillä kuin rekkitangossa, eikä kyttää mielummin pyllyä. 😆
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=finnish&id=957427980Oioi... 🤩. Juu voittaa haban mennen tullen 😋
Nöf 🐷
- Anonyymi00002
Deekuja 🤭
- Anonyymi00003
Hyvä siellä omassa rauhassa on ryypätä vai mitä!!
- Anonyymi00004
e4öplibskpdds pm 265ksa cv'locaörsw ks j','j'lom,erllloo Cppööatre4raö
- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
Noniiih, sinäkin innostuit! Arvasin että jämpti on näin, peppuja olla pitää.
Tkli niin paljon konsonantteja, että niveamieskin on ihan selkeesti pyllymiähiä. 😁
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tkli niin paljon konsonantteja, että niveamieskin on ihan selkeesti pyllymiähiä. 😁
Heh, nyt sillä tuli sormeen varmaan jo suonenveto. Siihin malliin hakkaa namikoita. 😂
- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, nyt sillä tuli sormeen varmaan jo suonenveto. Siihin malliin hakkaa namikoita. 😂
Niveaa luirahti silmään ja sit lähti sormi nappailee näpyköitä...😁 Pyllyt mielessä...😆
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niveaa luirahti silmään ja sit lähti sormi nappailee näpyköitä...😁 Pyllyt mielessä...😆
🤣🤣🤣👍
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onkohan niveaa sormissakin kun luistaa mille kirjaimille sattuu. 😂
- Anonyymi00005
Miksi olet laittanut deekuja häkkiin? Paljonko ne juo öisin ja pitääkö hirmu mekkalaa?
Kuinka usein vaihdat kuivikkeet pissanurkasta?
>Simiti<- Anonyymi00006
Entäs ne ruikut???
Kekkulit on oravia ja meno sen mukaista, jos eivät elä häkissä. Koti on sitten kuin revitty virsikirja, jos ne veivaa vapaana.
Niillä on tekstiilit, ei puruja. Puruja on terrassa häkin alakerrassa missä käyvät revittelemässä ja kyllä sinne tarpeitakin toisinaan tekevät. Hiekkakylpyyn mielellään kusee ja paskoo, se täytyy joko pitää pois häkistä ja antaa välillä vaan kylpykäyttöön tai siivota päivittäin. Itse siivoan tarpeen mukaan. Tsekkaan päivittäin joka ikisen eläimen huushollin ja niitä on 21 vai 22 kämppää.- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entäs ne ruikut???
Heiniä lisää vaan..
- Anonyymi00016
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kekkulit on oravia ja meno sen mukaista, jos eivät elä häkissä. Koti on sitten kuin revitty virsikirja, jos ne veivaa vapaana.
Niillä on tekstiilit, ei puruja. Puruja on terrassa häkin alakerrassa missä käyvät revittelemässä ja kyllä sinne tarpeitakin toisinaan tekevät. Hiekkakylpyyn mielellään kusee ja paskoo, se täytyy joko pitää pois häkistä ja antaa välillä vaan kylpykäyttöön tai siivota päivittäin. Itse siivoan tarpeen mukaan. Tsekkaan päivittäin joka ikisen eläimen huushollin ja niitä on 21 vai 22 kämppää.En kehdannut kysyä, mitä otuksia ovat, mutta onneksi tajusit kertoa. Kuulostavat mukavilta otuksilta. Aikoinaan minulla oli kääpiöhamsteri.
Se oli kyllä ihan oma persoonansa ja öisin veivasi sillä kitisevällä juoksupyörällä.
Yhdesti aamulla yllätin sen ja juoksun pysähtymisen takia meni pari kiekkaa sen juoksupyörän kehällä.
Tokikaan ei häkeltynyt, vaan tuli nuuhkuttaan josko tuo mokoma antaisi makupalaa? Ja tämähän mokoma antoi. 🙂
>Simiti< Anonyymi00016 kirjoitti:
En kehdannut kysyä, mitä otuksia ovat, mutta onneksi tajusit kertoa. Kuulostavat mukavilta otuksilta. Aikoinaan minulla oli kääpiöhamsteri.
Se oli kyllä ihan oma persoonansa ja öisin veivasi sillä kitisevällä juoksupyörällä.
Yhdesti aamulla yllätin sen ja juoksun pysähtymisen takia meni pari kiekkaa sen juoksupyörän kehällä.
Tokikaan ei häkeltynyt, vaan tuli nuuhkuttaan josko tuo mokoma antaisi makupalaa? Ja tämähän mokoma antoi. 🙂
>Simiti<Juu, degut on vielä aika harvan lemmikkejä. Mutta mielenkiinto on jatkuvasti kasvanut lajia kohtaan. Perusterveitä ja pitkäikäisiä, toisin kun vaikkapa just käppärit. Mulla on talvikouta ollut ja cambelleja, syrkkikin. Vielä on kaksi kiukkupersettä kämpsyä.
Sinne ei paljasta kättä tohdi laittaa, kun roikkuu riiviö jo sormessa.- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
En kehdannut kysyä, mitä otuksia ovat, mutta onneksi tajusit kertoa. Kuulostavat mukavilta otuksilta. Aikoinaan minulla oli kääpiöhamsteri.
>Simiti<Joskus näin videon hamsterista joka juoksi juoksupyörässä vimmattua vauhtia, sitten heittäytyi pitkäkseen ja pyöri ympyrää pyörän mukana useita kierroksia. Sai vissiin pään sekaisin sillä pyörimisellä ja oli hauskaa vähän aikaa.
Degut on oikeita suupaltteja. Pulinaa tulee välillä ihan solkenaan ja monilla eri äänillä. Mulla on 5 degua. Tyttöjä 3 ja poikia 2.
Kivoja kavereita, muttei yhtä lutuisia kun kesyrotat.- Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Degut on oikeita suupaltteja. Pulinaa tulee välillä ihan solkenaan ja monilla eri äänillä. Mulla on 5 degua. Tyttöjä 3 ja poikia 2.
Kivoja kavereita, muttei yhtä lutuisia kun kesyrotat.Ei sul ees ole niitä :D
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kivoja kavereita, muttei yhtä lutuisia kun kesyrotat.Taino makuasia. Mä tykkään kaikista karvakorvistani, mutta rottiin olen mieltynyt siksi, että rotat todella osaa näyttää tunteitaan, kiintymystään ja rakkauttaan. Ja se on mulle kuin oma peilikuva, tykkään tunteilusta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sul ees ole niitä :D
Umpojuntti persenaama on taas täynnä uhoa.
>Simiti< Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sul ees ole niitä :D
Tarvii kuvaa joku pieni pätkä youtube kanavalleni kekkuleista. Jahka ne saa hollille kameran eteen.
- Anonyymi00011
Tässä sitä peppua aloittajalle, saa olla vapaasti kateellinen:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/17/25C17B6400000578-2956905-image-m-19_1424173689324.jpg
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/17/25C17DAA00000578-2956905-image-a-28_1424173992837.jpg- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, siinä oli mimmiliigan edestä parissa kuvassa. 👍
Tuota noin mitä tuohon voisi sanoa..
- Anonyymi00020
tuossa lisää kateellisuuden aihetta:
https://media.tenor.com/BaS-5Cqr72kAAAAM/big-booty.gif Anonyymi00020 kirjoitti:
tuossa lisää kateellisuuden aihetta:
https://media.tenor.com/BaS-5Cqr72kAAAAM/big-booty.gifEipä tarvi airbagiä autoon, kun laittaa typyn rattiin. Istuu ite takapenkillä, kuskin takana. 😜
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuota noin mitä tuohon voisi sanoa..
On siinä muutama säkillinen lihaa.
- Anonyymi00022
Vaikea löytää hyvännäköisiä peppuja netistä, todella harvalla naisella on oikein minkään näköinen takapuoli.
https://media.gettyimages.com/id/170620296/photo/fat-woman-at-the-beach.jpg?
https://media.gettyimages.com/id/2257341056/photo/a-female-gynecologist-utilizes-a-measuring-tape-to-gauge-the-hips-circumference-of-a-patient.jpg?
https://media.gettyimages.com/id/1485318947/photo/two-different-unrecognizable-women-in-underwear-close-up-the-concept-of-body-positive-and.jpg? - Anonyymi00028
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eipä tarvi airbagiä autoon, kun laittaa typyn rattiin. Istuu ite takapenkillä, kuskin takana. 😜
Minä laittaisin tuon typyn rattiin ja istuisin itse sen alla... penkkiä pitäisi siirtää taaksepäin ainakin metrin verran tosin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä laittaisin tuon typyn rattiin ja istuisin itse sen alla... penkkiä pitäisi siirtää taaksepäin ainakin metrin verran tosin.
Tai moottoripyörällä tuo typy ajamaan ja itse kyytiin... mikäli mahtuu.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tai moottoripyörällä tuo typy ajamaan ja itse kyytiin... mikäli mahtuu.
Tuossa video tilanteesta... tuohon kun vaan pääsisi kyytiin mukaan...
https://www.youtube.com/watch?v=EVQODxVPaVM - Anonyymi00031
Tuossa videolla muutamia isompikokoisia... osa, tai kaikki niistä saattaa olla hieman täytettyjä tosin
https://www.youtube.com/watch?v=BBhtF6nEg-s Anonyymi00030 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=EVQODxVPaVMHeh, kissalla pylly pomppi kivasti. 😝🐱
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuossa videolla muutamia isompikokoisia... osa, tai kaikki niistä saattaa olla hieman täytettyjä tosin
https://www.youtube.com/watch?v=BBhtF6nEg-sTäytyy lähtee autoilemaan, niin nämä takapuolet turvallisuussyistä on parempi unohtaa hetkeksi. Ettei auto lyhene.
Anonyymi00030 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=EVQODxVPaVM😁 "P*chee bum" , aika aerodynaaminen muoto...suorastaan aerodymaaninen 😄
- Anonyymi00012
Meillä pesutäti kerran ilmoitti, että hän vähän enemmän leikkasi tuolta pyllynreiän ympäriltä Äijän karvoja.
Lopputulema oli, että koiraa hävetti se paljaus kolme viikkoa. Kääntyi aina toiseen koiraan päin siten, ettei leikkaus näkyisi!
Mies 65- Anonyymi00021
Tökstöksnöö kirjoitti:
Hahhah, voi Äijä parkaa. Silmää ei saa piiloon niukalla karvalla. ☹️
No kyllä se "silmä" oikeasti loistikin kauas! Kai eläin se jotenkin vaistosi, että ollasn ilkosillaan!
Mies 65 - Anonyymi00025
Niin kävi mun maine coon isolle paskiaisellekin. Turkki meni jumitakkuun ja sen sai leikattua isolta pasniaiselta vain nukutuksen avulla.
Heräili sitten nukutuksesta ja näki eläinlääkärin kotikäynnillä. Juoksi puolipökerriksyneenä täysillä päin seinää.
Häkeltyneenä tajusi, että nyt on muuten tukka lähtenyt. Monta päivää kantoi kaunaa ja mulkaisi minua vihaisesti.
>Simiti<
- Anonyymi00013
Koitapa tehdä täsmälleen sama aloitus, mutta naisen rinnoista, uskon että pysyy eikä katoa. Todellakin naisen takapuoli on kielletty aihe.
Onko pakko? Peput on kivempia. 😛
Voipihan olla, että peppu on jotenkin kauhean seksuloitu juttu.- Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Onko pakko? Peput on kivempia. 😛
Voipihan olla, että peppu on jotenkin kauhean seksuloitu juttu.Ehkä ne tissit on vaan imettämistä varten, eikä niin seksuaalinen asia.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä ne tissit on vaan imettämistä varten, eikä niin seksuaalinen asia.
Juu, imettämistä ja läpsimistä varten.
- Anonyymi00023
Mun pyrstö on ihan paikoillaan ja voi hyvin, mutta tuskin se ketään sen enempää kiinnostaa. Mun onneton hauis on kiinnostavampi 😁
Aletheias - Anonyymi00037
Kekkosen aika oli onnellista aikaa suomalaisille "peppuongelmaisille" naisille.
- Anonyymi00038
Juotiin vodkaa ja tuijotettiin vaan venäläisiä tissejä saunan lauteilla?
- Anonyymi00041
Kekkosen jälkeen tulivat MusicTV videot koteihin, ja suomalaismiehetkin näkivät maitokahvinväristen naisten pepun- ja lantionpyöritystä.
- Anonyymi00039
Teil deegujen putkakoppien siivoojilla näyttääki olevan kananperse suosituin tukkamalli. Siis jos tupeita ja hetuloita ei lasketa. Ja sellul-Iitti, appelsiini- iho ja Koukkunokka omasta takaa "kruunaa" kaiken. -sivu
- Anonyymi00040
Onko putkakopit tulleet tutuiksi, kun noin kokemuksen rintaäänellä asiaasi puhut?
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onko putkakopit tulleet tutuiksi, kun noin kokemuksen rintaäänellä asiaasi puhut?
Ei. Mut niissä "asioivat" näkee jo Kaukaa.
Mjaa, mulla on tollanen tukka kun kuvassa näkyy ja hetuloita en omista. Koukkunokkaakaan ei ole.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mjaa, mulla on tollanen tukka kun kuvassa näkyy ja hetuloita en omista. Koukkunokkaakaan ei ole.
Miesten mallia suosin leikkauksissa. Suosinu jo vuosia. Niin kananperseet ei kuulu garderobiini.
- Anonyymi00046
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sillä on siilitukka, lättänokka ja kukkakaalikorvat.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sillä on siilitukka, lättänokka ja kukkakaalikorvat.
2026-09-03 15:15:17 kommentoijallako?
- Anonyymi00047
Tuossa musiikkivideolla k - uuumia p-yllynaisia heti alussa:
https://www.youtube.com/watch?v=Yo_Qnz_oJDg&list=RDdfCwG9KHAaI&index=3
Ja tässä isompaa ja tummempaa:
https://www.youtube.com/watch?v=kaVkCPDuJiA&list=RDkaVkCPDuJiA&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496