Miltä miehestä tuntuu tuottaa nautintoa

mimmimmimyyyy

Haluaisinkin vain tietää, että miltä miehestä tuntuu kun hän onnistuu tuottamaan naiselle nautintoa, eli orgasmin? Entä tuleeko miehelle vielä parempi fiilis jos nainen saa esim. 3 orgasmia yhdynnän aikana?

26

7049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä

      on väliä mitä se eukko saa kunhan itse saa mällit heitettyä!

      • sit varmaan

        tosi hyvä sängyssä!!!:D


      • mimmmimmmimyy
        sit varmaan kirjoitti:

        tosi hyvä sängyssä!!!:D

        Täällä ei muutenkaan taida kovin moni olla tuottanut nautintoa naisille. Thank god I'm a one lucky bitch!


    • Mies 32

      Minä haen naiselleni orgasmia. Mitä parempaa sitä parempi. Tuntuu kivalta kun onnistuu naiselle tuottamaan oikeasti hyvää. Ymmärrän kyllä naisia jotka näyttelevät orgasminsa, mutta minusta se on väärin koska siten mies ei koskaan voi tietää onko hän varmasti tyydyttänyt naisensa.

      Se, että onko niitä yksi vai kolme vai kymmenen on oikeastaan sivuseikka ja oikeastaan riippuu naisesta. Jotkut saavat monta orgasmia ja joillakin sen yhdenkin hakeminen on työn takana.

      Mutta myös miehen orgasmi on minusta usein täysin väärin ymmärretty. Pelkkä sisään-ulos-sisään-ulos ja laukeaminen ei kyllä minua tyydytä hirveästi (melkein sama kuin kävisi kädellä) joskin läheisyyttä naiseen on enemmän.

      Omien kokemuksieni perusteella olisi kiva jos naisetkin opettelisivat tuottamaan miehelleen äärimmäistä nautintoa. Tapoja on monia...

      Orgasmi ei silti saisi olla mikään pääasia seksissä. Vaihteleva seksi on parempaa kuin rutiinilla haettu orgasmi.

      • Ihmettelijä

        Entä miten mies reagoi, jos ei saa annettua naiselleen orgasmia? :)


      • Mies 32
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Entä miten mies reagoi, jos ei saa annettua naiselleen orgasmia? :)

        Toistaiseksi taktiikan vaihto on aina auttanut..

        Mutta mistäs sitä tietää. Käsittääkseni joillekin naisille orgasmin saaminen on todella vaikeata. Itselleni on tullut vastaan joko orgasmikykyisiä naisia tai sitten hyviä näyttelijöitä vaikka yritänkin olla sen suhteen tarkkana.

        Kaipa sitä joku mies voi turhautuakin jos ei saa tyydytettyä naistaan.


      • Mies
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Entä miten mies reagoi, jos ei saa annettua naiselleen orgasmia? :)

        Jos nainen ei saa orgasmia yleensa syynä on se ettei naista tunne tarpeeksi hyvin. Jos nainen ei OHJAA oikeaan suuntaan saa hän syyttää itseään. Monesti on turhauttavaa joutua arvailemaan ja kuulostelemaan kaikkia naisen reaktioita, sillä sillä tavalla itseltä katoaa puolet nautinnosta. Sitä jaksaa tehdä vain tietyn aikaa.


      • on vaikea
        Mies kirjoitti:

        Jos nainen ei saa orgasmia yleensa syynä on se ettei naista tunne tarpeeksi hyvin. Jos nainen ei OHJAA oikeaan suuntaan saa hän syyttää itseään. Monesti on turhauttavaa joutua arvailemaan ja kuulostelemaan kaikkia naisen reaktioita, sillä sillä tavalla itseltä katoaa puolet nautinnosta. Sitä jaksaa tehdä vain tietyn aikaa.

        keskityyä jos sen pitää olla koko ajan siirtelemässä miehn käsisä tai kertomassa mikä tuntuu hyvältä. Ei luuli olevan vaikeaa kuunneella milloin nainen kiihottuu milloin ei.


      • hankala tapaus
        Mies 32 kirjoitti:

        Toistaiseksi taktiikan vaihto on aina auttanut..

        Mutta mistäs sitä tietää. Käsittääkseni joillekin naisille orgasmin saaminen on todella vaikeata. Itselleni on tullut vastaan joko orgasmikykyisiä naisia tai sitten hyviä näyttelijöitä vaikka yritänkin olla sen suhteen tarkkana.

        Kaipa sitä joku mies voi turhautuakin jos ei saa tyydytettyä naistaan.

        Saan orgasmin omin neuvoin mutta en miehen kanssa. Silti nautin sata kertaa enemmän yhdynnästä kuin oman käden kautta saadusta orgasmista.

        Jos tiedän, että mies vahtaa saanko orgasmia vai en, niin koko juttu menee ihan pilalle.

        Joskus näyttelen, kun huomaan, että mies luulee vain orgasmin kautta antaneensa minulle hyvää seksiä. Se on harmillista, enkä haluaisi, mutta monasti paras ratkaisu.

        En pysty näyttelemään nautintoa. Se on aina aitoa. Vain orgasmin joskus näyttelen.

        Toivon tätä: Ymmärtäkää miehet, että joillekin naisille orgasmi on ihan sivuseikka, ei ollenkaan tärkeä.


      • Mies
        on vaikea kirjoitti:

        keskityyä jos sen pitää olla koko ajan siirtelemässä miehn käsisä tai kertomassa mikä tuntuu hyvältä. Ei luuli olevan vaikeaa kuunneella milloin nainen kiihottuu milloin ei.

        Ei luulisi olevan vaikeaa myos ymmärtää sitä että niiden oikeiden äänien pitäminen on osa sitä kertomista. Koitahan ymmärtää hieman paremmin.


      • mimmimmimyyy
        Mies kirjoitti:

        Ei luulisi olevan vaikeaa myos ymmärtää sitä että niiden oikeiden äänien pitäminen on osa sitä kertomista. Koitahan ymmärtää hieman paremmin.

        Ei miestäole vaikea ohjata. Sehän riittää että kerran "kunnolla" ohjaa, koska kyllähän mies sitten seuraavalla kerralla ne vanhat ohjeet muistaa.

        Itselläni aikakin ihan fiiliksen mukaan orgasmi on helpompi eri tavoin. Ja pyrin myös tuottamaan miehelleni nautintoa; vaikka minua ei aina kiinnostaisi seksi, niin hän saa halutessaan "panna minua" (mutta tuolloin ei saa olettaa että itse saan orgasmin, joskus näinkin kyllä käy) tai sitten otan häneltä suihin. Mielestäni seksi on loistava tapa pitää parisuhde lämpimänä (meillä 3,5 takana ja vieläkin päivittäin seksiä, ja laatu on parantunut miljoonapotenssiin1). Muutenkin ennen seksiä otan häneltä suihin ihan miehen laukeamispisteeseen saakka, vasta sen jälkeen siirrymme "paneskelemaan". Uskotte varmaan että saan itsekin paljon kaikkea hyvää... ;D

        Jos nainen ei saa helposti orgasmia, niin suosittelen hankkimaan penisrenkaan, jossa on klitorista ja välilihaa/peppua kutittelevat ulokkeet. Tuntuu ihan siltä kun sais munaa ja suuseksiä samaan aikaan. NAM!


      • nainen
        hankala tapaus kirjoitti:

        Saan orgasmin omin neuvoin mutta en miehen kanssa. Silti nautin sata kertaa enemmän yhdynnästä kuin oman käden kautta saadusta orgasmista.

        Jos tiedän, että mies vahtaa saanko orgasmia vai en, niin koko juttu menee ihan pilalle.

        Joskus näyttelen, kun huomaan, että mies luulee vain orgasmin kautta antaneensa minulle hyvää seksiä. Se on harmillista, enkä haluaisi, mutta monasti paras ratkaisu.

        En pysty näyttelemään nautintoa. Se on aina aitoa. Vain orgasmin joskus näyttelen.

        Toivon tätä: Ymmärtäkää miehet, että joillekin naisille orgasmi on ihan sivuseikka, ei ollenkaan tärkeä.

        Minulla on sama "ongelma"..Ärsyttää kun aina kaikkialla puhutaan niin että tyydytys=orgasmi.Voihan seksi olla tyydyttävää ilman sitäkin.Itse saan orgasmin aina kun harrastan itsetyydytystä, mutta miehen kanssa en ole koskaan saanut.Jotkut myös sanovat että nainen olisi haluton jos ei saa.Nautin kuitenkin seksistä, enkä pidä orgasmin saamista tärkeimpänä juttuna.Se tulee kyllä, jos on tullakseen..Onneksi poikaystäväni ymmärtää tilanteen, eikä ole kyttäämässä saanko tai en, tai pety kun en saa.Silloin en varmasti ainakaan saisi ikinä..Meillä on aikaa ja uskon että se vielä tulee,seksielämä kun muutenkin vasta aika alussa niin tarvii vähän "harjotusta".En kiellä etteikö asia sinänsä hieman vaivaisi, että tiedän että voisin saada seksistä niin paljon enemmän.Välillä ehkä tuntuu että olen harrastanut seksiä vain toisen mieliksi.Haluan kuitenkin tuottaa toiselle nautintoa, ja se on tällä hetkellä tärkein asia..


      • Mies 32
        hankala tapaus kirjoitti:

        Saan orgasmin omin neuvoin mutta en miehen kanssa. Silti nautin sata kertaa enemmän yhdynnästä kuin oman käden kautta saadusta orgasmista.

        Jos tiedän, että mies vahtaa saanko orgasmia vai en, niin koko juttu menee ihan pilalle.

        Joskus näyttelen, kun huomaan, että mies luulee vain orgasmin kautta antaneensa minulle hyvää seksiä. Se on harmillista, enkä haluaisi, mutta monasti paras ratkaisu.

        En pysty näyttelemään nautintoa. Se on aina aitoa. Vain orgasmin joskus näyttelen.

        Toivon tätä: Ymmärtäkää miehet, että joillekin naisille orgasmi on ihan sivuseikka, ei ollenkaan tärkeä.

        En halunnut tuossa korostaa orgasmia; vastasin vain siihen mitä kysyttiin.

        Ja muistetaan vielä se, että seksin pitää olla myös vaihtelevaa; rutiiniseksiin puutuu kuka hyvänsä. Kokeilla saa!


        Ainiin ja ajankotainen sivukysymys orgasmista vielä: Mitäs te naiset pidätte siitä jos mies sormeilee sinut orgasmiin?


      • tapana
        Mies kirjoitti:

        Ei luulisi olevan vaikeaa myos ymmärtää sitä että niiden oikeiden äänien pitäminen on osa sitä kertomista. Koitahan ymmärtää hieman paremmin.

        äänellä muuta kuin oikein.


      • carmen
        Mies 32 kirjoitti:

        En halunnut tuossa korostaa orgasmia; vastasin vain siihen mitä kysyttiin.

        Ja muistetaan vielä se, että seksin pitää olla myös vaihtelevaa; rutiiniseksiin puutuu kuka hyvänsä. Kokeilla saa!


        Ainiin ja ajankotainen sivukysymys orgasmista vielä: Mitäs te naiset pidätte siitä jos mies sormeilee sinut orgasmiin?

        >Ainiin ja ajankotainen sivukysymys orgasmista vielä: Mitäs te naiset pidätte siitä jos mies sormeilee sinut orgasmiin?<

        Kyllähän tuo kelpaa, sillä sormeileminen (normaalisti kyllä nuolemisen ohessa) on ainoa lähes varma tapa tuottaa mulle orgasmi. Silloin tällöin saa yhdynnässäkin kun auttelee itse/leluilla ja jaksaa nähdä vaivaa...


    • MiesX

      On suuri nautinto tuottaa naiselle orgasmi, tottakai! Mutta epäilen korvaako määrä laatua... Ja eiköhän naisten orgasmit ja niiden määrä ole hyvin yksilöllistä. Joillekin 3 tulee helposti, joku ei sellaista sarjaa saa vaikka mitä tapahtuisi.

      • mimmimmimyy

        Saan harvemmin useimpia, usein se 1 on jo niin valtava "elämys" että siihen riittää. Ja miehen kanssa kun tuo yleensä tapahtuu ihan samaan aikaan, niin ei siinä ole oikeen "syytäkään" jatkaa. Joskus kuitenkin sattuu ylltäyksiä, esim. tuo 3 kertaa. Mutta niissä se laatu vaan paranee mitä pidemmälle päästään. Wiuh!


    • vilperi

      olen itse ainakin sänkyhommissa sellaisella taktiikalla, että naisen pitää saada se orgasmi ainaskin kerran ja ennen minua.....Mitä enemmän niitä, sen parempi. Kyllä sitä tulee hyvä mieli itsellekkin, jos kehuja saa. Eihän siitä mitään haittaa ole, että itsestä jää hyvä jälkivaikutelma, vaikka kyseessä olisi vain yhdenillanjuttu.

      • Nainen

        sitten mies..niin on mun taktiikkani..se vaan on niin namia nähdä kun nainen saa..vaikkapa pelkällä kielellä;)
        tulikohan väärään osoitteeseen..glups...härskejä kommentteja....kohta bannaa mun koneen;)
        Joten ehdottomasti se on ihanaa että nainen saa...joskus mulle ois riittänyt vain sekin että saan naisen tyydytettyä ilman varsinaista aktia..exän kanssa joskus matsailut sen takia kun taas sille oli tärkeetä että mä tulen..ja muulla ei väliä...kompromissi tehtiin ja silloin molemmat saivat..molemmat tyytyväisiä:)


      • se joka Sinut saa...
        Nainen kirjoitti:

        sitten mies..niin on mun taktiikkani..se vaan on niin namia nähdä kun nainen saa..vaikkapa pelkällä kielellä;)
        tulikohan väärään osoitteeseen..glups...härskejä kommentteja....kohta bannaa mun koneen;)
        Joten ehdottomasti se on ihanaa että nainen saa...joskus mulle ois riittänyt vain sekin että saan naisen tyydytettyä ilman varsinaista aktia..exän kanssa joskus matsailut sen takia kun taas sille oli tärkeetä että mä tulen..ja muulla ei väliä...kompromissi tehtiin ja silloin molemmat saivat..molemmat tyytyväisiä:)

        Voih. Kunpa kaikki miehet ajattelisivat noin! Tässä maassa olisi monta onnellista ja aurinkoista naista ;)

        Huokaus.


    • orkun tuottaja

      Tuntuu hyvältä, jos duunista on sovittu kunnon korvaus. Jos sen sijaan kyse on oharista, homma vituttaa pitkään.

    • Lari

      Minulla on reilusti yli 20 vuotta nuorempi tyttöystävä, joka ei ennen minua ollut saanu miehen kanssa ollessaan orgasmia. Annoin sen hänelle. Sen ja kymmeniä muita. Yhden rupeaman aikana voin antaa hänelle sormillani, suullani ja kalullani lukemattomia orgasmeja. Ja joka kerran tuntuu yhtä mahtavalta. Voin ihan suosiolla jäädä itse ilmankin, kunhan vain pääsen antamaan hänelle. Tämän hetkisen elämäni parhaita hetkiä ovat ne, jolloin hän menee vuorten taa :)

    • Anonyymi

      Haluan avata asiaa itse aiheesta ja vähän sen vierestä. Naisen nautinto on mitä kiihottavinta katsottavaa. Vaikka orgasmi on yksi seksuaalisen nautinnon ilmentymistä, on nautintoa koko matkassa. Nainen kenen kanssa olen seksiä harrastanut nauttiii kosketuksesta. Hän voihkii ja kiemurtelee jo kun häntä hivelee sormilla. Tätä voi kestää useita minuutteja. Kun katselen tuota nautintoa, niin kiihotun itse. Taidan olla miellyttämiseen taipuvainen...

      Naisen nauttii "nuolemisesta". Hän liikkuu rytmissä ja viestii kehollaan nautintoaan. Itselle tuo tuo mielihyvää. Maku, tuoksut, koskeminen, liikkeet tuntuu upealta. Saattaa olla, että lopetan juuri ennen huippua. Pitkitän välillä nautintoa. Välillä annan naiseni tulla suuhuni. Se värinä, yninä ja pään vetäminen tiukasti itseään vasten tuottaa suunnatonta mielihyvää.

      Leluja emme ole aiemmin juuri käyttäneet. Emme kaksin tai yksin. Tein salaa hankinnan, jota käytimme yhdessä. Olen pitänyt naistani herkkänä. Aloitimme hellästi, mutta lopulta hän sai voimakkaimman orgasmit. Se lakanan repiminen, voihkinta ja huohotus oli jotain, mitä muistelen varmasti vielä pitkään. Nautinto oli iso, kummallekin. Minulle ehkä nautinto tulee siitä, että toinen näyttää itsestään jotain todella yksityistä.

      Emätin orgasmit on naiselleni hankala. Mutta kun tulemme yhtaikaa, niin se tuottaa erityisesti fyysistä nautintoa. Sykkivät nainen ympärilläni tuntuu sairaan hyvältä. Jos tämä ei onnaa, niin viimeistelen hänet kielelläni. Se kun hän valuu suuhuni konkretisoi minulle hänen nautinnon.

      Myös käsin voi saavuttaa orgasmit. Siinä ollaan ihan lähekkäin. Nihkeä iho minun iholla tuntuu hyvältä. Kiihitan hänta kuiskimalla omia fantasioitani, hänen fantasioita. Minulle nautintoa tuo se miten hän kostuu minun jutuista.

      Eli olen sitä mieltä, että nautinto on monen tekijän summa. Nautintoa on kiva rakentaa ja orgasmit tiivistää koko operaation kymmeneen sekunti... Itse nautin mieluummin pitkästä matkasta.

    • Anonyymi

      Horo

    • Anonyymi

      Eikö tuo muka ole niinkuin normaali, tarkoitan 3-5 orgasmia naiselle seksin aikana? Ainakin itsellä on jotain tuota luokkaa ollut ihan vakiorutiini parisuhteissa enkä näe siinä mitään ihmeellistä, rouvalle sen verran kuin ottaa vastaan ja sitten itselle. Eihän naista ole vielä kunnolla lämmiteltykään ellei ole jo pari takana, kaksi orgasmia on ihan ok esileikki ennenkuin omaa mulkkua aletaan tarjoilla.

      Ei tämä herätä minussa minkäänlaisia erityisiä tuntemuksia sen ohella että seksi on kivaa ja sikäli oikein hieno ja mieluisa juttu. Tuntemukseni heräävät niistä kivoista jutuista mitä nainen tekee minulle, haluan toki palvella hyvää kumppania mutta naisen orgasmi on naisen oma ilo eikä hän jaa sitä minun kanssani kuin omien minuun suuntautuvien tekojensa kautta.

    • Anonyymi

      Tiedoite katolisesta kirkosta. pidettävä pois Suomesta.

      Katolinen kirkko on hirviökirkko. Katolisessa kirkossa surmataan ja pidetään maanpäällisessä helvetissä pedofiiliien UHREJA. MIksi näin? onko pedofilia ehkä salaisesti sallittu Katolisessa kirkossa. Kuka tietää?

      Vakuutusyhtiöt ovat yksi mahdollinen syy siihen miksi tätä tapahtuu maailmalla...Katolisella kirkolla on vakuutusyhtiö, joka maksaa pedofiilipappien uhreille valtavia korvauksia jopa miljoonaluokassa. Korvaukset halutaan aikanaan myös takaisin ja vakuutusyhtiölle ja mahdollisimman pian, joten uhrin elämä pyritään lyhentämään mahdollisimman lyhyeksi.

      Katolinen kirkko on hirviökirkko. Katolisessa kirkossa surmataan ja pidetään maanpäällisessä helvetissä pedofiiliien UHREJA. MIksi näin? onko pedofilia ehkä salaisesti sallittu Katolisessa kirkossa. Kuka tietää?

      Vakuutusyhtiöt ovat yksi mahdollinen syy siihen miksi tätä tapahtuu maailmalla...Katolisella kirkolla on vakuutusyhtiö, joka maksaa pedofiilipappien uhreille valtavia korvauksia jopa miljoonaluokassa. Korvaukset halutaan aikanaan myös takaisin ja vakuutusyhtiölle ja mahdollisimman pian, joten uhrin elämä pyritään lyhentämään mahdollisimman lyhyeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe