Jälleen Yksäri kerjää palstalla verta nenästä

Anonyymi-ap

Katsokaa nyt Yksärin kommentteja. Aivan selvää verta nenästä kerjäämistä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19527736/onko-yhdellakaan-palstan-naisella-nain-isoa-hauista-mita-talla-naisjulkkiksella#comment-144198623

Trolliksi haukkuminen on aina verta nenästä kerjäämistä, jos sitä ei osaa edes järkevästi perustella. Katsokaa nyt tuon Yksärin argumentointia.

"Itse pidän n. 80 prosentin voimakkuudella todennäköisenä sitä, että hän on trolli. Hän muistaa aikaisempia keskusteluita huomattavasti tarkemmin kuin sellainen henkilö, joka tyypillisesti kiertää tuollaista kehää päättelyissään."

Ei päätä eikä häntää.

Sekö, että henkilö muistaa o joitakin asioita tarkemmin tekee ihmisestä trollin. Hahahaha. En pysty pidättää naurua. Hahahaha

Mitä muuta palstalaiset ovat mieltä?

Tuosta väestön kasvun hidastumisesta:

"Tuntuu että häntä kovasti huolestuttaa väestönkasvun hidastuminen, sitä kautta naisten valinnanvapaus ja sitä kautta miesten "huono-osaisuus"."

Entäpä, jos paljon suurempi huolenaihe on se, millaisia seurauksia sillä on, että "väkivalloin" hidastetaan väestön kasvua. Väkivallalla kun on ikävä kyllä taipumusta myös ajan kanssa kostautua, hyvänä esimerkkinä on tämä incel-ilmiö.

Naisten treenaamisesta:

"Ja naisten treenaaminen on yksi viimeaikaisia naisten vapauden kasvun ilmentymiä."

Asiat tärkeysjärjestykseen: kuinka monta "naiskehonrakentajaa" olette tunteneet, jotka ovat olleet 50-luvulla nuoria tai keski-ikäisiä? Hyvin silloinkin naiset pärjäsivät ja saivat jopa paremmin lapsia, osa eli vanhaksi, toiset taas vähemmän vanhaksi, osa jopa PALJON vanhemmiksi verrattuna "huono-osaisiin" miehiin. Eikä ainakaan Länsimaissa ole yli 70 vuoteen ollut mitään ongelmaa, että naiset olisivat olleet vaarassa kuolla "liian nuorena", se "vaara" on pikemminkin ollut miehillä.

"Hän on pitänyt laasaslaista maailmankuvaa kauan todellisuutenaan ja pitänee edelleen. Huono-osaisuus on hänelle sukupuolittunutta: häntä kiinnostaa vain miesten kyvyttömyys löytää suhteita (ei naisten)."

Jälleen vääristelyä: minä en ole KOSKAAN väittänyt, että huono-osaisuus olisi sukupuolittunutta. Yksäri on vastaillut moneen minun keskusteluun, jossa kritisoin pikemminkin tätä ongelmaa, että "naiseliitillä" on "kaikkea liikaa". Juuri hiljattain tein keskustelun aloituksen "naiseliitistä", jotka harmittelevat, koska heillä ei ole "miehen" lihaksia. Täysin turhaa onkin naiselle "miehen" lihakset.

Tuon "sodan" tosin aloitti tuo "anonyymi".
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19527736/onko-yhdellakaan-palstan-naisella-nain-isoa-hauista-mita-talla-naisjulkkiksella#comment-144198308

Katsokaa, millaista hölynpölyä. Jos Yksäri olisi jättänyt vastaamatta tuohon hölynpölyyn, se olisi ollut älykäs teko Yksäriltä, mutta ei, piti vaan jatkaa "sotaa". No jälleen tuo Yksärin k**ipää paljasti oman tyhmyytensä.

Ja sulle Aletheias, on aivan turha alkaa puolustelee Yksäriä, joka itse taas haastoi riitaa. Täysin sairaalloista alkaa aina uhriutumaan, jos vähän aggressiivisemminkin haukutaan, kun itse on ensin aloittanut "sodan". Minä en Aletheias voi sinunkaan kanssa välttämättä enää jatkaa meidän loistavia keskusteluita, jos sä lähdet liikaa puolustelee Yksäriä, joka itse täällä kaiken aikaa haastaa riitaa. Olet ainakin tähän mennessä ollut palstan yksiä parhaimpia kirjoittajia jo monen vuoden ajan, mutta minä en aio loputtomiin hyväksyä tuota Yksärin puolustamista, joten minä kyllä kykenen lopettamaankin meidän loistavat keskustelut, joista ainakin tähän saakka olemme saaneet nauttia. Joten mieti tätä.

Se missä Yksäri myös alkoi kerjäämään verta nenästä, oli tuo ketju.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19527736/onko-yhdellakaan-palstan-naisella-nain-isoa-hauista-mita-talla-naisjulkkiksella#comment-144197941

Ketju alkoi näin, jossa "anonyymi" aloitti lainaten minun tekstiä:

"Eikö palstan naisten kannattaisi muuttaa Puerto-Ricoon, kun täällä tunnutaan niin paljon arvostavan sitä, että myös naisella on oikeus treenata ja kasvattaa lihaksia."

"Anonyymi" vastasi:

"Miksi? Saahan täälläkin elellä pitkälti miten tahtoo."

Minä vastaan:

"Entäs jos suomalaiset miehet ovat "liian kateellisia"?"

"Anonyymi" vastaa:

"Eivät ole, joten ei tuollaisia tarvitse pohtia."

Minä vastaan:

"Oletko sinä roteva, käyt baarissa, eikä koskaan tullut vastaan tilannetta, että mies "pelkää liikaa"?"

"Anonyymi" vastaa varsin asiallisesti:

"Ei ole tullut koskaan eteeni tilannetta, että mies olisi "pelännyt" tai paheksunut tai ollut kateellinen."

Ja sitten Yksäri lähtee jälleen tuolle "sodan" tielle vastaamalla aggressiivisilla syytöksillä kommenttiin, joka ei ole edes suunnattu hänelle:

"No niin. Mietipä miltä tuntuu olla nainen, kevyempi kuin mies, ja pelätä raiskatuksi tulemista.

Siinä ei suojaa edes se, että ei mene juttelemaan kenellekään miehelle.

Tuo on arkipäivää monelle naiselle ympäri maailman, aina kuin he liikkuvat ulkona."

Todellavaikeeta

56

228

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies pelkää vahvaa naista koska ei pysty raiskata eikä alistaa.

• Anonyymi00003

Tuo Yksärin raiskaussyytös tuossa keskustelussa oli täysin naurettava ja kun olin aloittanut varsin rauhallisesti jonkun toisen kirjoittajan kanssa, Yksäri hyökkää tuollaisella aggressiivisella syytöksellä, tulkitsen tuon turhaksi verta nenästä kerjäämiseksi. Minä siellä myöhemmin totesinkin hänelle näin:

"Seksuaalirikolliset ovat myös vihatuin ryhmä. Suomessa voi selvitä ehdollisella, mutta joissakin maissa tapetaan."

Lisäsin vielä tämänkin:

"Eikä tarvitse välttämättä mitään tehdä, niin saatetaan epäillä seksuaalirikolliseksi."

Niin, Suomessa joo saattaa selvitä ehdollisella, mutta onko takeita, että sen jälkeen mies on "turvassa". Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo Yksärin raiskaussyytös tuossa keskustelussa oli täysin naurettava ja kun olin aloittanut varsin rauhallisesti jonkun toisen kirjoittajan kanssa, Yksäri hyökkää tuollaisella aggressiivisella syytöksellä, tulkitsen tuon turhaksi verta nenästä kerjäämiseksi. Minä siellä myöhemmin totesinkin hänelle näin:

"Seksuaalirikolliset ovat myös vihatuin ryhmä. Suomessa voi selvitä ehdollisella, mutta joissakin maissa tapetaan."

Lisäsin vielä tämänkin:

"Eikä tarvitse välttämättä mitään tehdä, niin saatetaan epäillä seksuaalirikolliseksi."

Niin, Suomessa joo saattaa selvitä ehdollisella, mutta onko takeita, että sen jälkeen mies on "turvassa". Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?

Todellavaikeeta

"Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?"

Tällainen kysymys osoittaa suurta halveksuntaa seksuaalirikosten uhreille. He joutuvat elämään muistojensa kanssa joka päivä. Vastuu rikoksesta on tekijällä. Sen vuoksi resurssit tulisi suunnata oikeudenkäynteihin, uhrien toipumisen tukemiseen ja rikosten ennaltaehkäisyyn.

Tekijöiden ihmisoikeuksia tulee toki kunnioittaa, mutta keskustelun seksuaalirikoksista ei tule sivuuttaa uhreja.

🦄

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?"

Tällainen kysymys osoittaa suurta halveksuntaa seksuaalirikosten uhreille. He joutuvat elämään muistojensa kanssa joka päivä. Vastuu rikoksesta on tekijällä. Sen vuoksi resurssit tulisi suunnata oikeudenkäynteihin, uhrien toipumisen tukemiseen ja rikosten ennaltaehkäisyyn.

Tekijöiden ihmisoikeuksia tulee toki kunnioittaa, mutta keskustelun seksuaalirikoksista ei tule sivuuttaa uhreja.

🦄

Ja taas sä jatkat tuota verta nenästä kerjäämistä. Minua on epäilty seksuaalirikoksesta ja niin myös uhkailtiin väkivallalla. Mulla oli onni onnettomuudessa, ettei käsiä katkottu. Näinkin on käynyt, jopa Suomessa.

Koita nyt jo v**tu tajuta, että sä olet sairas n**sisti p**ka, joka vääristelee täällä vuosia asioita ja jakelee täysin valheellisia syytöksiä ja vaikkei täysin olisikaan kaikki 100% valhetta, vähintäänkin suurentelua.

totta v**ussa siitä jää traumat, kun väkivallalla uhkaillaan ja levitellään perättömiä monen ihmisen kuullen.

Ei sinun kaltainen sairas n**sisti p**ka tätä voi koskaan tajuta. Hyödytöntähän tämä on sulle tätä jauhaa, kuinka globaalisti miehet muodostavat vankiloissa enemmistön, miehet myös globaalisti kuolee enemmän väkivaltarikosten seurauksena. Pystytkö sinä sairas n**sisti p**ka edes ymmärtää, mistä väkivalta johtuu.

Jälleen sun kommentista näkee tuon minä minä minä, mulle, mulle, mulle, mun oikeudet, mun oikeudet, mun oikeudet p**kan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja taas sä jatkat tuota verta nenästä kerjäämistä. Minua on epäilty seksuaalirikoksesta ja niin myös uhkailtiin väkivallalla. Mulla oli onni onnettomuudessa, ettei käsiä katkottu. Näinkin on käynyt, jopa Suomessa.

Koita nyt jo v**tu tajuta, että sä olet sairas n**sisti p**ka, joka vääristelee täällä vuosia asioita ja jakelee täysin valheellisia syytöksiä ja vaikkei täysin olisikaan kaikki 100% valhetta, vähintäänkin suurentelua.

totta v**ussa siitä jää traumat, kun väkivallalla uhkaillaan ja levitellään perättömiä monen ihmisen kuullen.

Ei sinun kaltainen sairas n**sisti p**ka tätä voi koskaan tajuta. Hyödytöntähän tämä on sulle tätä jauhaa, kuinka globaalisti miehet muodostavat vankiloissa enemmistön, miehet myös globaalisti kuolee enemmän väkivaltarikosten seurauksena. Pystytkö sinä sairas n**sisti p**ka edes ymmärtää, mistä väkivalta johtuu.

Jälleen sun kommentista näkee tuon minä minä minä, mulle, mulle, mulle, mun oikeudet, mun oikeudet, mun oikeudet p**kan.

Todellavaikeeta

"Koita nyt jo v**tu tajuta, että sä olet sairas n**sisti p**ka, joka vääristelee täällä vuosia asioita ja jakelee täysin valheellisia syytöksiä ja vaikkei täysin olisikaan kaikki 100% valhetta, vähintäänkin suurentelua."

Jos olisin jokin suosittu some-influensseri, laittaisin tuon ehdottomasti esittelytekstiksi profiiliini. 😄

Niin, minähän en varsinaisesti puhunut sinusta millään tavalla. Tarkoituksenani on puolustaa naisia sekä muita seksuaalirikosten uhreja. Kun puhutaan rikoksista, pääasiallisen fokuksen ei tule olla siinä, miten TEKIJÖITÄ suojellaan. Tekijä on vastuussa siitä, että rikosta ei tapahdu.

Perättömät syytökset ovat asia erikseen, eikä niistä kannata huolestua. Laki suojelee kyllä ihmisiä perättömiltä syytöksiltä oikeuden edessä.

"Pystytkö sinä sairas n**sisti p**ka edes ymmärtää, mistä väkivalta johtuu."

Tähän tekisi mieli vastata, että sinun mielestäsi miesten harjoittama väkivalta johtuu varmaankin siitä, että naisilla on liikaa valinnanvapautta. 😇 Mahdatkohan ajatella, että miesten suorittamat rikokset vähenisivät, jos naiset saataisiin tehokkaammin vangeiksi sinne hellan ja nyrkin väliin...? 🤔

🦄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Jälleen sun kommentista näkee tuon minä minä minä, mulle, mulle, mulle, mun oikeudet, mun oikeudet, mun oikeudet p**kan."

Ymmärrän että vasemmistoa kannattavan mielestä se saattaa näyttäytyä tuollaisena. Ihan tuollaisesta ei kuitenkaan ole kyse, koska kyllä minä kannatan vastuun kantamista. Vastuun kantaminen ei vain minun versiossani sisällä kenenkään vapauden rajoittamista.

🦄

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

"Jälleen sun kommentista näkee tuon minä minä minä, mulle, mulle, mulle, mun oikeudet, mun oikeudet, mun oikeudet p**kan."

Ymmärrän että vasemmistoa kannattavan mielestä se saattaa näyttäytyä tuollaisena. Ihan tuollaisesta ei kuitenkaan ole kyse, koska kyllä minä kannatan vastuun kantamista. Vastuun kantaminen ei vain minun versiossani sisällä kenenkään vapauden rajoittamista.

🦄

Ja miten tämä tinka gubbe trollin kanssa liittyy vasemmistolaisuuteen? T naiselta juntalle

• Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Koita nyt jo v**tu tajuta, että sä olet sairas n**sisti p**ka, joka vääristelee täällä vuosia asioita ja jakelee täysin valheellisia syytöksiä ja vaikkei täysin olisikaan kaikki 100% valhetta, vähintäänkin suurentelua."

Jos olisin jokin suosittu some-influensseri, laittaisin tuon ehdottomasti esittelytekstiksi profiiliini. 😄

Niin, minähän en varsinaisesti puhunut sinusta millään tavalla. Tarkoituksenani on puolustaa naisia sekä muita seksuaalirikosten uhreja. Kun puhutaan rikoksista, pääasiallisen fokuksen ei tule olla siinä, miten TEKIJÖITÄ suojellaan. Tekijä on vastuussa siitä, että rikosta ei tapahdu.

Perättömät syytökset ovat asia erikseen, eikä niistä kannata huolestua. Laki suojelee kyllä ihmisiä perättömiltä syytöksiltä oikeuden edessä.

"Pystytkö sinä sairas n**sisti p**ka edes ymmärtää, mistä väkivalta johtuu."

Tähän tekisi mieli vastata, että sinun mielestäsi miesten harjoittama väkivalta johtuu varmaankin siitä, että naisilla on liikaa valinnanvapautta. 😇 Mahdatkohan ajatella, että miesten suorittamat rikokset vähenisivät, jos naiset saataisiin tehokkaammin vangeiksi sinne hellan ja nyrkin väliin...? 🤔

🦄

"Perättömät syytökset ovat asia erikseen, eikä niistä kannata huolestua. Laki suojelee kyllä ihmisiä perättömiltä syytöksiltä oikeuden edessä. " Amen to this, sis

• Anonyymi00024
        Anonyymi00007 kirjoitti:

🦄

Niimpä, siis hyi vttu kelaa joku kilupää kirjoitti jollekin naiselle teemaan liittyvän toivotuksen, että toivottavasti vammaudut pysyvästi. Mieti jos ois nainen jolla viiraa noin pahasti. T

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niimpä, siis hyi vttu kelaa joku kilupää kirjoitti jollekin naiselle teemaan liittyvän toivotuksen, että toivottavasti vammaudut pysyvästi. Mieti jos ois nainen jolla viiraa noin pahasti. T

Sit pitäis mennä HOITOON tai TÖIHIN, mutta ei ehkä hoitoalan töihin

• Anonyymi00002

Siksi suurin osa naisista alkaa nyt näyttää miehiltä tuolla katukuvassa. Kasvotkin muuttuu miesmäisiksi.

• Anonyymi00004

Niinpä. Se on vielä pahempi asia, jos kasvotkin on "miehen kasvot".

Todellavaikeeta

• Anonyymi00042

No hyvä jos ei tartte partaa kasvattaa ja rukata reittejä ku venäjällä ja sulautuu massaan muuten. Perustuu sisäpiirivitsiin. Nyt niitä niitataan

• Anonyymi00005

Kävin läpi.

Joku tosiaan yllytti yksäriä sanoin, niin että "palsta kuohuu ja menestyy ;)" ja puhuin sinusta alentavin sanakääntein.

Suurella todennäköisyydellä hän kirjoitti sen itse.

Yksäri ON woke-wöyhöttäjä.

Ikävää on, että hän on "kaksois-agentti" tyyppinen. Puhuu naisten puolesta, mutta samalla muuttaa kuvaa naisista huonoon suuntaan laajassa mittakaavassa.

• Anonyymi00012

Valitettavasti siinä juuri käy näin, että tällä palstalla Yksärin juttuja kun lukee tarpeeksi, alkaa naisia ikävä kyllä entistä enemmän demonisoimaan ja ajattelemaan entistäkin ikävämmin heistä ja että heillä "kaikilla" on lopulta "aina" joku "paha" mielessä kuten esimerkiksi jaella perättömiä syytöksiä.

Ehdin jo aiemmassa kommentissa sanoa, kuinka minuakin on epäilty seksuaalirikoksesta. Onneksi kuitenkaan mitään rikosta ei ollut tapahtunut. Tämänkin p**kan sai kuitenkin nainen alkuun, mutta onneksi ainakin toistaiseksi olen sen verran nähnyt elämää ja voin ainakin toistaiseksi rauhallisin mielin todeta, että ei onneksi kaikki naiset. Ikävä kyllä se pienikin määrä, josta voi pahimmassa tapauksessa seurata miehen elämän tuhoutuminen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00006

Minulla ei ole tapana uhriutua. En tarvitse kenenkään tukea täällä, mutta olen tietysti kiitollinen kaikille, jotka lukevat minua neutraalisti.

Enpä kyllä toisaalta kuvailisi toimintaani myöskään aggressiiviseksi.

Kyllä, minulla on tapana haastaa muita kirjoittajia.

Olen iloinen, että mainintani naisten kokemasta pelosta sai huomiota. Pidän sitä kriittisempänä pelkona kuin TV:n kuvaamaa "pelkoa" mennä juttelemaan vahvoilla naisille. Naiset joutuvat monessa paikassa pelkäämään turvallisuutensa vuoksi. Tätä ei ole syytä unohtaa.

Seison sanojeni takana. 😊

🦄

• Anonyymi00008

Uhkaatko Yksäriä väkivallalla?

Veren nenästään kaivaminen tarkoittaa turpaanvetoa suorittajana ärsytetty.

xLiner

• Anonyymi00015

Suomi ei ole ainakaan toistaiseksi sodassa, joten väkivallan tekoon ryhtymisellä on vakavat seuraukset. En suosittele.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Suomi ei ole ainakaan toistaiseksi sodassa, joten väkivallan tekoon ryhtymisellä on vakavat seuraukset. En suosittele.

Todellavaikeeta

Yksäri on ainoa kirjoittaja palstalla, joka on minussa jo monen vuoden ajan kuitenkin herättänyt eniten "murhanhimoa". Kuten sanoin, Suomi ei ole tällä hetkellä sodassa, joten väkivaltaan ryhtymisellä on vakavat seuraukset ja siihen ei tietenkään kannata ryhtyä, vaikka tuntisikin "murhanhimoa".

Todellavaikeeta

• Anonyymi00019

Ota aapeeäijä käsi pois housuista ja rupelilta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yksäri on ainoa kirjoittaja palstalla, joka on minussa jo monen vuoden ajan kuitenkin herättänyt eniten "murhanhimoa". Kuten sanoin, Suomi ei ole tällä hetkellä sodassa, joten väkivaltaan ryhtymisellä on vakavat seuraukset ja siihen ei tietenkään kannata ryhtyä, vaikka tuntisikin "murhanhimoa".

Todellavaikeeta

Vaikka olisi sodassakin, sulla ei ole oikeutta uhkailla ketään väkivallalla.

xLiner

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Todellavaikeeta

On vain hyvä, että joku haastaa sinun ajatuksiasi. 👍

Eivät ongelmat sillä poistu, että nitistää totuuden puhujan. Aina tulee muita totuudentorvia sitten tilalle.

Hyvin mietityt ja perustellut asiat eivät ole uhattuina, vaikka joku niistä vähän suuttuisikin. Tärkeintä on, että fokus pysyy asiassa eikä keskustelijassa.

🦄

• Anonyymi00027

Tuota... Jos nuo kaksi laittaisi kehään, niin odotusarvoisena tuloksena olisi tyrmäys ensimmäisen erän ensimmäisellä sekunnilla Yksärin toimesta.

Ilmoittakaa jos tästä kehkeytyy ottelu vaikka ICF:ssä, odotan innolla.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Vaikka olisi sodassakin, sulla ei ole oikeutta uhkailla ketään väkivallalla.

xLiner

xLiner: "...sulla ei ole oikeutta uhkailla ketään väkivallalla."

Sen toteaminen, että Yksäri(🦄) kaivaa verta nenästään ei ole uhkailua, vaan sen kertomista, että hänellä aivohermot ovat osittain sekaisin.

Olin aikoinani työssä sairaalassa, jossa muutama potilas nautti siitä, kun hakkasi päänsä verille, ja sitten sairaanhoitaja joutui ompelemaan haavat kiinni ilman puudutusta, koska hoitajalla ei ollut oikeutta puuduttaa.

• Anonyymi00029
        rennosti.m kirjoitti:

Sen toteaminen, että Yksäri(🦄) kaivaa verta nenästään ei ole uhkailua, vaan sen kertomista, että hänellä aivohermot ovat osittain sekaisin.

Olin aikoinani työssä sairaalassa, jossa muutama potilas nautti siitä, kun hakkasi päänsä verille, ja sitten sairaanhoitaja joutui ompelemaan haavat kiinni ilman puudutusta, koska hoitajalla ei ollut oikeutta puuduttaa.

"Olin aikoinani työssä sairaalassa, jossa muutama potilas nautti siitä, kun hakkasi päänsä verille, ja sitten sairaanhoitaja joutui ompelemaan haavat kiinni ilman puudutusta, koska hoitajalla ei ollut oikeutta puuduttaa."

Aloittajan (ja vähän sinun itsesikin) toiminnassa on kieltämättä tuollaisia viitteitä. Jatkuva samoista asioista jauhaminen, vaikka lopputulos tiedetään jo.

• Anonyymi00031
        rennosti.m kirjoitti:

"hänellä aivohermot ovat osittain sekaisin"

Jos tosiaan olisin some-influensseri, lisäisin tämän arvion ehdottomasti myös profiilitekstini esittelyyn. 👍

🦄

• Anonyymi00033
        rennosti.m kirjoitti:

Tyypillisesti tuollaisissa tilanteissa kutsutaan päivystävä lääkäri paikalle annostelemaan paikallisanestesia.

🦄

• Anonyymi00023 kirjoitti:

On vain hyvä, että joku haastaa sinun ajatuksiasi. 👍

Eivät ongelmat sillä poistu, että nitistää totuuden puhujan. Aina tulee muita totuudentorvia sitten tilalle.

Hyvin mietityt ja perustellut asiat eivät ole uhattuina, vaikka joku niistä vähän suuttuisikin. Tärkeintä on, että fokus pysyy asiassa eikä keskustelijassa.

🦄

"Tärkeintä on, että fokus pysyy asiassa eikä keskustelijassa. 🦄"

Kukaan muu ei ole tehnyt yhtä runsaita aloituksia ITSESTÄÄN, kuin Yksäri. (Poikkeuksena vain räjähdysonnettomuudessa pahoin vaurioitunut mies.)

Yksäri on myös jäijätellen itse maininnut useamman kuin kerran, että on ahne tulemaan huomatuksi ja keskipisteeksi. Kun on itsekin joutunut häpeämään paistattelunhaluaan, on sitten tehnyt feikkialoituksia feminismistä, mutta on nekin hiljalleen lirutellut itseään koskeviksi.

KUKAAN tuntemani feministi - 60 vuoden varrella ollut kosolti - ei ole menetellyt näin. Ovat ajaneet puhtaasti feminismin ideologiaa, eivät omaa itseänsä. Feministit eivät ole ilmaisseet tarvitsevansa gurua, vaan ovat toivoneet saavansa ajatella omilla aivoillaan.

Yksäri ei ole ollenkaan feministi, kuten olen jo aikoinani moneen kertaan sanonut, vaan feikki, joka ratsastaa keppihevosellaan feminismillä.

Tunnettuja ovat muunkinlaiset tyrkyt, linssiluteet, jokapaikanhöylät ja omaa kauneuttansa ansiotta mainostavat, mutta on tyrkkyjä myös ideologian alalla.

Yksäri on vain poikkeuksellisen ahnas tyrkky, jota feministit eivät ole kutsuneet johtajakseen, mutta käyttäytyy, kuin olisi.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Tyypillisesti tuollaisissa tilanteissa kutsutaan päivystävä lääkäri paikalle annostelemaan paikallisanestesia.

🦄

"Tyypillisesti tuollaisissa tilanteissa kutsutaan päivystävä lääkäri paikalle annostelemaan paikallisanestesia.🦄"

Sairaalamme oli pieni, vain 1 000 potilasta, oli kuitenkin opetussairaala. Meillä oli montakin lääkäriä, muttei yhtään yöllä. Koko sairaalaa kiersi jatkuvasti yöylihoitaja, joka lähetti tarvittaessa ambulanssilla toiseen sairaallaan.

Mitä syytä olisi ollut riistää potilaalta nautinto, jonka sai yöylihoitajan ommellessa ilman puudutusta?

• Anonyymi00010

Sä voisit lähteä hakemaan itelles TÖITÄ.

• Anonyymi00011

👍👍👍👍

• Anonyymi00017

No johan Sulla meni yksäri guben härkkiminen ihon alle

• Anonyymi00018

Älkää ruokkiko trollaajaa.

• Anonyymi00030

Juu. Tämän aloittajan trollusten ruokkimisen voisi kieltämättä jo lopettaa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Juu. Tämän aloittajan trollusten ruokkimisen voisi kieltämättä jo lopettaa.

Joku halusi uusia trolleja, niin niitä ei saa, jos vanhatkin myy.

• Jos joku triggeröi niin pahasti, että murhanhimokin herää niin äkkiä päälääkäriin. Paljon on käsittelemättömiä asioita sitten.

• Anonyymi00026

Sinä päätät itse, kenen kanssa keskustelet ja jollet halua jatkossa keskustella kanssani, niin se on täysin ok.

Et voi kuitenkaan sanella minulle, ketä puolustan ja ketä en. Minä keskustelen täällä kaikkien kanssa enkä ala liittoutumaan ketään vastaan, en sinuakaan.

Yksäri osaa mainiosti puolustautua itsekin, joten ei hän apuani kaipaa, mutta aion edelleen keskustella oman tyylini ja arvojeni mukaisesti. Jos se tarkoittaa jonkun puolustamista, niin sitten se on niin.

Aletheias

• Anonyymi00032

Kiitos! Olen kuitenkin aina arvostanut puolustuksiasi. 😊

🦄

• Anonyymi00028

Tästäkin aiheesta koet tarpeelliseksi luoda useita keskusteluja. Ilmiselvää trollin käytöstä.

• Anonyymi00041

Mikä tahansa aihe prsauksesta perämoottoriin kelpaa gubelle. T naiselta

• Rintamalinjat alkavat muokkautua uudestaan. Minusta se kertoo, että feminismin vetovoima on vielä heikompi, kuin olen rohjennut aikaisemmin mainita.

Olen luultavasti palstalaisista ainoa, joka on itse aikoinaan seurannut feminismin tuloa maahan 60-luvulla, ja sitä seuranneita kiihkeitä taisteluita vanhan naisliikkeen ja uuden feminismin välillä.

Feministien pian saadessa vanhan liikkeen aikana perustetuissa organisaatioissa enemmistön, karkottivat aggressiivisesti vanhat pois.

(Feminismiksi nimitettiin eräissä kielissä vanhaakin naisliikettä, mutta suomessa sana oli tyystin tuntematon siinä merkityksessä ja muutenkin.)

Siitä innosta ja päällekäyvyydestä, jota tuore feminismi silloin osoitti, on enää rahtu jäljellä, mutta nuoremmat, joilla ei ole vertailukohtaa, eivät tätä pysty mieltämään.

Koko kulunut 60 vuotta on ollut laskevaa kaarta, vaikka oppiin on jo usein yritetty lisätä houkuttelevia elementtejä.

• Anonyymi00034

Sulla on tosiaan tuo levy juuttunut kiinni.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Sulla on tosiaan tuo levy juuttunut kiinni.

Jos olet ollut yliopiston menetelmäkursseilla, lienet oppinut, että se, kuinka usein seikka mainiaan, ei vaikuta sen totuusarvoon, vaan yksinomaan ja ainoastaan, onko se tosi, vai ei.

Nimität useammin mainitsemista 'levyn juuttumiseksi paikoileen'. Siinä on häväisevä konnotaatio, mutta sillä ei ole tarkoitetta.

Niitä, jotka eivät tätä halua kuulla, kehoitan lukemaan sinisen nikkini kirjoituksen alusta, joten tietävät olla lukematta. En usko, että voisin vaikuttaa heihin millään tavalla.

Mutta palstalle tulee jatkuvasti uusia - ja lyhytkinaikaisia vierailijoita, joista useat ovat aivan erilaatuisia. Kirjoitan ainoastaan vain heille, vaikka mainitsin jonkin nikinkin. En todellakaan nikille itselleen. Enhän minä kahedorga ole.

• Anonyymi00037
        rennosti.m kirjoitti:

Jos olet ollut yliopiston menetelmäkursseilla, lienet oppinut, että se, kuinka usein seikka mainiaan, ei vaikuta sen totuusarvoon, vaan yksinomaan ja ainoastaan, onko se tosi, vai ei.

Nimität useammin mainitsemista 'levyn juuttumiseksi paikoileen'. Siinä on häväisevä konnotaatio, mutta sillä ei ole tarkoitetta.

Niitä, jotka eivät tätä halua kuulla, kehoitan lukemaan sinisen nikkini kirjoituksen alusta, joten tietävät olla lukematta. En usko, että voisin vaikuttaa heihin millään tavalla.

Mutta palstalle tulee jatkuvasti uusia - ja lyhytkinaikaisia vierailijoita, joista useat ovat aivan erilaatuisia. Kirjoitan ainoastaan vain heille, vaikka mainitsin jonkin nikinkin. En todellakaan nikille itselleen. Enhän minä kahedorga ole.

Juu juu. Samat tarinat on luettu sen tuhat kertaa ja saman levyn veivaaminen jatkuu. Vai oliko tahkon kiertäminen se metafora, josta sinä pidät. Jatkat vain saman tahkon kiertämistä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi00038
        rennosti.m kirjoitti:

"useammin mainitsemista"

Kyllä, siinä kohtaa kun "useammin mainitseminen" on tapahtunut usemman sata kertaa. Tosin voimme tietysti puhua tahkon kietämisestä, sillä noinhan sinä itse aina sanot, jos kukaan muu "mainitsee saman asian useammin". Nuo ovat niitä kaksoistandardeja, joita sinä harrastat. sinä saat tietysti jankuttaa ja toistaa ja olla ikinä sanomatta mitään mikä antaisi keskusteluun mitään uutta, mutta kun sen tekee kuka tahansa muu, niin se muuttuu kverulenttien tahkon kääntämiseksi. 🤣

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Juu juu. Samat tarinat on luettu sen tuhat kertaa ja saman levyn veivaaminen jatkuu. Vai oliko tahkon kiertäminen se metafora, josta sinä pidät. Jatkat vain saman tahkon kiertämistä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Syntyi epäilys, että olet se sama sisar, jota takavuosina nimitin tahkonvääntäjäksi. Oletko? Jos olet, niin moikka vaan vanha tuttu!

• Anonyymi00039
        rennosti.m kirjoitti:

Syntyi epäilys, että olet se sama sisar, jota takavuosina nimitin tahkonvääntäjäksi. Oletko? Jos olet, niin moikka vaan vanha tuttu!

Olet käyttänyt tuota ilmausta ihan viimeaikoinakin. Mihinkäs kaltaisesi jankuttaja tavoistaan pääsisi. Kiva kuitenkin, että ihan itse kerroit käyttäneesi samaa halventamisyritystktiikkaa jo "takavuosina".

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olet käyttänyt tuota ilmausta ihan viimeaikoinakin. Mihinkäs kaltaisesi jankuttaja tavoistaan pääsisi. Kiva kuitenkin, että ihan itse kerroit käyttäneesi samaa halventamisyritystktiikkaa jo "takavuosina".

Se, että kerroit itse käyttäneesi tuotakin jankutusta jo useita vuosia, sopii mainiosti siihen "profiiliin", joka hahmollasi täällä on.

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Arveluni, että olisit 'tahkonvääntäjä' sai lisää indisiota. En ole ollut tahkonvääntäjän kanssa tekemisissä vuosiin, joten en ole myöskään käyttänyt tuota nimeä.

Joko muistat väärin, päättelet toisen henkilön kommentin olevan minun kirjoittamani tai kuvittelet.

Minun kirjoittamassani on sama sininen nikki, kuin tässä kommentissa.

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Se, että kerroit itse käyttäneesi tuotakin jankutusta jo useita vuosia, sopii mainiosti siihen "profiiliin", joka hahmollasi täällä on.

Koska huutelet puskista, en voi olla aivan varma, mutta arvelen sisällön perusteella, että viimeisin kommenttisi olisi ehkä Anonyymi00040
        2026-09-03 16:43:54, siis 6 ja 1/2 tuntia sitten.

Nähtävästi olet se sama tahkonvääntäjä joka osoitti minulle aina saman kommentin liki päivittäin muutama vuosi sitten.

En muista mistä oli kyse, mutta sen verran muistan, että esitit minulle saman moitteen uudestaan ja uudestaan, ja siksi kutsuin sinua tahkonvääntäjäksi.

Päätelmäni, että olet sama, perustuu pääasiassa kahteen seikkaan:

1) Kysyin sinulta suoraan ja selkeästi, oletko hän, etkä vastannut. 2) Tuskin kukaan muu olisi muistanut ja äkännyt asian kuin asianomainen.

Koska huutelet puskista ilman nikkiä, saatan olla joutunut kanssasi keskusteluun myöhemminkin, mutta silloista tahkonvääntämistä, josta sinut aina tunnistin, et enää ole pyörittänyt.

Vuosien takaista asiaa en enämpi muista, mutta kertonet, mistä minua usein moitit, ja mikä oli moitteesi sisältö.

• Anonyymi00045
        rennosti.m kirjoitti:

Koska huutelet puskista, en voi olla aivan varma, mutta arvelen sisällön perusteella, että viimeisin kommenttisi olisi ehkä Anonyymi00040
        2026-09-03 16:43:54, siis 6 ja 1/2 tuntia sitten.

Nähtävästi olet se sama tahkonvääntäjä joka osoitti minulle aina saman kommentin liki päivittäin muutama vuosi sitten.

En muista mistä oli kyse, mutta sen verran muistan, että esitit minulle saman moitteen uudestaan ja uudestaan, ja siksi kutsuin sinua tahkonvääntäjäksi.

Päätelmäni, että olet sama, perustuu pääasiassa kahteen seikkaan:

1) Kysyin sinulta suoraan ja selkeästi, oletko hän, etkä vastannut. 2) Tuskin kukaan muu olisi muistanut ja äkännyt asian kuin asianomainen.

Koska huutelet puskista ilman nikkiä, saatan olla joutunut kanssasi keskusteluun myöhemminkin, mutta silloista tahkonvääntämistä, josta sinut aina tunnistin, et enää ole pyörittänyt.

Vuosien takaista asiaa en enämpi muista, mutta kertonet, mistä minua usein moitit, ja mikä oli moitteesi sisältö.

Saat olettaa mitä haluat. Ja sinähän oletat joka tapauksessa, sait tai et. Se on sinun tapasi oletella kaikenlaista.

Ihanaa muuten, että kerrot itse avoimesti törkeästä käytöskestäsi palstalla, ilmeisesti jo useiden vuosien takaa. Minusta on aina hienoa, että huonosti käyttäytyvät ihmiset itse kertovat sen miten huonokäytöksisiä he ovat.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Saat olettaa mitä haluat. Ja sinähän oletat joka tapauksessa, sait tai et. Se on sinun tapasi oletella kaikenlaista.

Ihanaa muuten, että kerrot itse avoimesti törkeästä käytöskestäsi palstalla, ilmeisesti jo useiden vuosien takaa. Minusta on aina hienoa, että huonosti käyttäytyvät ihmiset itse kertovat sen miten huonokäytöksisiä he ovat.

Toivotan sinulle iloista ja kaunista syksyä!

• Anonyymi00046
        rennosti.m kirjoitti:

Toivotan sinulle iloista ja kaunista syksyä!

Niinhän sinä aina toivottelet kaikenlaista, vaikka oletkin todellisuudessa aina hyvin ilkeä ihminen muita kohtaan.

• Anonyymi00035

Joo se kerjää kokoaja jotain, eikä esiinny kuin harvoin omalla nimimerkillään tai kuvallaan. Pitäisi bannata se koko palstalta pois.

• Anonyymi00036

Yksäri ja Liner.

Vittumaiset ja hankalat vaihdevuosioireiset vanhatpiiat.

• Anonyymi00044

Sinua ja yksäriä yhdistää se, että molemmat kohisitte omaa asiaanne, ette näe ettekä halua nähdä mitään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2605
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      995
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      55
      824
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      46
      761
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      50
      744
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      605
    9. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      602
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      594
    Aihe