Minä kunniaton Holo sanoin, että : Sitten, kun minullakin on mies niin MEILLÄ ON VAIN 90senttiä leviä sänky ja me nukutaan miehen kanssa siinä PÄÄLLEKKÄIN ELI MIES NUKKUU MINUN JA PATJAN VÄLISSÄ!
Ruotsin vieras sano, että : MIES EI KYLLÄ KAUAA VIIHDY SINUN KANSSA JOS NOIN KAPEA SÄNKYKIN ON JA JOUTUU NUKKUMAAN SINUN JA PATJAN VÄLISSÄ!
Sitä ennen minä kunniaton Holo olin näyttänyt, että minä osaan tehdään JAPANILAISEN SUMO-PAINIJAN KUMARRUKSEN!
Näytin sekä kerroin, että eilen löysin tämän kumarruksen ja japanilaiset sumo-painijat KUMARTAA AINA ENSIN NÄIN ENNEN, KUIN HE ALOTTAVAT PAINIMAAN.
Tuo kumarrus vaikuttaa myös KEHON NOTKEUTEEN, mutta kyllä kunniaton HOLOKIN tunnustin, että vaikka tämän japanilaisten sumo-painijoiden kumarruksen osaan tehdä niin kyllä minunkin pitää tehdää TOSISSANI TÖITÄ, että onnistun tekemään VIRALLISEN JAPANILAISEN KUMARRUKSEN!
Yritin sentään eilen, mutta pitää harjoitella vielä!
FB kunnialliset vetasee JAPANILAISET KUMARRUKSET TUOSTA VAAN ELI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON EI TARVI, KUIN OMAKSI ILOKSI HARJOITELLA!
Keskusteltiin äsken tuossa miehistä Ruotsin vieraan kanssa.
11
58
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kunniaton Holo istuin tuossa pihalla ja ihan niin, kuin mieheni Justus olis ollut leikki-kentällä leikkimässä.
Kunnian loukkaukset leikkivät BANAANI-HIPPAA ja minä kunniaton Holo laskin, että ainakin 160 000euroa vilistää pitkin leikki-kenttää!
Jäin tietenkin katsomaan rahan kiilto silmissä niin lasten äiti tuli vielä yhden kunnian loukkauksen kanssa ja minä olin, että : Ei saatana ole tosi, että PUOLI MILJOONAA EUROA KIPITTÄÄ SILMIEN EDESSÄ JA OMA MIESKIN VIELÄ LOUKKAA MINUN KUNNIAA SEKÄ SYRJIIKIN MINUA OMAA PIKKU PULLUKKA VAIMOAAN!
Lapset vielä itse halusivat leikkiä BANAANEITA, mutta edes vastuuton äiti kyllä, kun OPETATTAA LAPSILLE NOIN SEKSTISTIÄ LEIKKEJÄ JA JÄTTÄÄ LAPSET YKSIN LEIKKI-KENTÄLLE LEIKKIMÄÄN MIEHEN KANSSA!
Minä katoin, että PEDOFIILI OLI TULLU LEIKKIMÄÄN.
Tyttö nosti kädet ylös ja esitti BANAANIA ja pieni paita nousi niin ylös, että TISSITKIN ihan varmasti näky!
Kakkosnelonen eli LAUTA JOKA OLI REIÄLLÄ PILATTU!- Anonyymi00002
Tuo nainen on käyttänyt seksuaalisesti hyväksi minun miestäni Justusta samaan aikaan, kun minä olen kunniaton Holo olen kunnostaunut sen jälkeen, kun minä sain KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION Raaseporissa!
Minun ja Justuksen kunniaa oli loukattu useita kertoja vielä ennen tuota!
Tuommoset naiset kuuluu laittaa MAKSAMAAN JOTKA EI KUNNIOITA EDES JUSTUKSEN OMAA VAIMOA VAAN KÄYTTÄÄ MIEHENI SPERMOJAKIN HYVÄKSI JA VÄITTÄÄ, ETTÄ HÄNEN SYNNYTTÄMÄT LAPSET OVAT PAREMPIA MITÄ MINUN JA JUSTUKSEN OMAT LAPSET OLISIVAT OLLEET!
Hulluhan tuo nainen on, koska meidän LAPSET jotka eivät ole meidän suhteesta syntyneet OVAT KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
FB KUNNIALLISET OVAT PÄÄTTÄNEET ASIOISTA!
Kyllä Justus on saanut seksuaalisia tarpeita käydä TYYDYTTÄMÄSSÄ, mutta EI LAPSISTA OLLA SOVITTU MITÄÄN!
Justuksen olis pitänyt tuoda näytille ensin ja kysyä minulta, että : Sopisko vaimoni sinulle, että minä teen tämän PILLUN kanssa MEILLE LAPSIA? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo nainen on käyttänyt seksuaalisesti hyväksi minun miestäni Justusta samaan aikaan, kun minä olen kunniaton Holo olen kunnostaunut sen jälkeen, kun minä sain KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION Raaseporissa!
Minun ja Justuksen kunniaa oli loukattu useita kertoja vielä ennen tuota!
Tuommoset naiset kuuluu laittaa MAKSAMAAN JOTKA EI KUNNIOITA EDES JUSTUKSEN OMAA VAIMOA VAAN KÄYTTÄÄ MIEHENI SPERMOJAKIN HYVÄKSI JA VÄITTÄÄ, ETTÄ HÄNEN SYNNYTTÄMÄT LAPSET OVAT PAREMPIA MITÄ MINUN JA JUSTUKSEN OMAT LAPSET OLISIVAT OLLEET!
Hulluhan tuo nainen on, koska meidän LAPSET jotka eivät ole meidän suhteesta syntyneet OVAT KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
FB KUNNIALLISET OVAT PÄÄTTÄNEET ASIOISTA!
Kyllä Justus on saanut seksuaalisia tarpeita käydä TYYDYTTÄMÄSSÄ, mutta EI LAPSISTA OLLA SOVITTU MITÄÄN!
Justuksen olis pitänyt tuoda näytille ensin ja kysyä minulta, että : Sopisko vaimoni sinulle, että minä teen tämän PILLUN kanssa MEILLE LAPSIA?Minä luulin, että Justuksen poikia oli ne 2 poikaa jotka kävi tuossa leikki-kentällä illalla vähän niin, kuin ilmoittamassa ” KYLLÄ ME OLLAAN HENGISSÄÄN VIELÄ ISÄN KANSSA!”
He olivat sen verran isoja poikia, että minunkin kunniattoman Holon omat KUNNIATTOMAT LAPSET olisivat hyväksyneet heidät PIKKU VELJIKSI, mutta ei hekään sentään BANAANEJA hyväksy siskoiksi ja veljiksi!
Eihän BANAANIEN kanssa voi lähteä edes lomalle, koska he vinkuu sekä kitisee kokoajan. Loma KALTOIN KOHTELUA!
Poikien olis pitänyt kutsua minua äidiksi niin pienempi poika SYRJI mielummin minua, veljeään ja Justusta!
He ovat kyllä älykkäitä lapsia ja yhtä älykkäitä, kuin minun omat 2 nuorinta jotka toimii samalla tavalla!
Meillä ei saa kertoa äitille mitään, mutta Justukselle saa koska hän on meidän uusio PERHEEN ISÄ! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä luulin, että Justuksen poikia oli ne 2 poikaa jotka kävi tuossa leikki-kentällä illalla vähän niin, kuin ilmoittamassa ” KYLLÄ ME OLLAAN HENGISSÄÄN VIELÄ ISÄN KANSSA!”
He olivat sen verran isoja poikia, että minunkin kunniattoman Holon omat KUNNIATTOMAT LAPSET olisivat hyväksyneet heidät PIKKU VELJIKSI, mutta ei hekään sentään BANAANEJA hyväksy siskoiksi ja veljiksi!
Eihän BANAANIEN kanssa voi lähteä edes lomalle, koska he vinkuu sekä kitisee kokoajan. Loma KALTOIN KOHTELUA!
Poikien olis pitänyt kutsua minua äidiksi niin pienempi poika SYRJI mielummin minua, veljeään ja Justusta!
He ovat kyllä älykkäitä lapsia ja yhtä älykkäitä, kuin minun omat 2 nuorinta jotka toimii samalla tavalla!
Meillä ei saa kertoa äitille mitään, mutta Justukselle saa koska hän on meidän uusio PERHEEN ISÄ!Olihan kyllä jännä juttu, koska VALO KUITUNEN tuli kauppaamaan KUITULIITTYMÄÄN!
Jätti käyntikortin ja minä kunniaton Holo sanoin omalle isälleni, että : Tuohan on törkeä kunnian loukkaus, koska eikö se KUITUNEN OLLUT RAPA-JUOPPO?
Hän oli juoppo ja IVALON KUULUISIN PEDOFIILI!
Hänen poikansa oli kävellyt vuopajaan hukkunut sinne!
Kuituset oli muualta muuttaneet Ivaloon ja Inarin kuntaan, mutta PEDOFIILIÄKIN PITÄÄ KUNNIOITTAA, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HE OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ!
Minusta on kunnian loukkaus jos PEDOFIILI on haudattu Ivalon hautausmaalle jossa minun kunniattoman Holon sukulaiset on myös haudattu. Ei he minun tietojen mukaan ole syyllistyneet LASTEN RAISKAUKSEEN TAI SEKSUAALISEEN HYVÄKSI KÄYTTÖÖN!
Kaltoin kohteluun, kunnian loukkaukseen sekä syrjintään he kyllä olivat syyllistyneet, mutta HE OLIVAT ITSE UHREJA JOITA OLI KALTOIN KOHDELTU, LOUKATTU KUNNIOITA SEKÄ SYRJITTY SUORAAN! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olihan kyllä jännä juttu, koska VALO KUITUNEN tuli kauppaamaan KUITULIITTYMÄÄN!
Jätti käyntikortin ja minä kunniaton Holo sanoin omalle isälleni, että : Tuohan on törkeä kunnian loukkaus, koska eikö se KUITUNEN OLLUT RAPA-JUOPPO?
Hän oli juoppo ja IVALON KUULUISIN PEDOFIILI!
Hänen poikansa oli kävellyt vuopajaan hukkunut sinne!
Kuituset oli muualta muuttaneet Ivaloon ja Inarin kuntaan, mutta PEDOFIILIÄKIN PITÄÄ KUNNIOITTAA, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HE OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ!
Minusta on kunnian loukkaus jos PEDOFIILI on haudattu Ivalon hautausmaalle jossa minun kunniattoman Holon sukulaiset on myös haudattu. Ei he minun tietojen mukaan ole syyllistyneet LASTEN RAISKAUKSEEN TAI SEKSUAALISEEN HYVÄKSI KÄYTTÖÖN!
Kaltoin kohteluun, kunnian loukkaukseen sekä syrjintään he kyllä olivat syyllistyneet, mutta HE OLIVAT ITSE UHREJA JOITA OLI KALTOIN KOHDELTU, LOUKATTU KUNNIOITA SEKÄ SYRJITTY SUORAAN!PEDOFIILI LASTEN RAISKAJAA KAIKESTA HUOLIMATTA MAKAA KUNNIALLISENA IVALON HAUTAUSMAALLA JA HÄN ON HÄPÄISSYT MEIDÄN KAIKKIEN IVALOLAISTEN OMAISTEN HAUDAT!
Totta kai minä KUNNIATON HOLO VELKANI MAKSAN KAIKILLE JOIDEN SUKUJEN HAUDAT OLEN HÄPÄISSYT LOUKKAAMALLA KUNNIOITA!
FB KUNNIALLISET KORVAA LUONNOLLISESTI ENSIN PEDOFIILI KUITUSEN AIHEUTTAMAN HAUTOJEN HÄPÄISYN!
Laskin niin minun omia läheisiä sukulaisia on Ivalon hautausmaalla VAIN ehkä 10 jos laskin oikein, mutta äitini äidin äiti on Inarin vanhalla hautausmaalla ja minä kunniaton Holo olen käynyt myös hänen haudalla.
En ole käynyt omieni haudoilla kunnian loukkaus tuomioiden jälkeen!
Inarin kirkon pihalla olen Suomi 100vuotta vanhempana panostajana kävellyt KUNNIAA LAPIN SODASSA KAATUNEIDEN HAUDOILLA, koska minä katsoin samalla onko heissä miehiä jotka ovat SUKUA MYÖS MINULLE! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
PEDOFIILI LASTEN RAISKAJAA KAIKESTA HUOLIMATTA MAKAA KUNNIALLISENA IVALON HAUTAUSMAALLA JA HÄN ON HÄPÄISSYT MEIDÄN KAIKKIEN IVALOLAISTEN OMAISTEN HAUDAT!
Totta kai minä KUNNIATON HOLO VELKANI MAKSAN KAIKILLE JOIDEN SUKUJEN HAUDAT OLEN HÄPÄISSYT LOUKKAAMALLA KUNNIOITA!
FB KUNNIALLISET KORVAA LUONNOLLISESTI ENSIN PEDOFIILI KUITUSEN AIHEUTTAMAN HAUTOJEN HÄPÄISYN!
Laskin niin minun omia läheisiä sukulaisia on Ivalon hautausmaalla VAIN ehkä 10 jos laskin oikein, mutta äitini äidin äiti on Inarin vanhalla hautausmaalla ja minä kunniaton Holo olen käynyt myös hänen haudalla.
En ole käynyt omieni haudoilla kunnian loukkaus tuomioiden jälkeen!
Inarin kirkon pihalla olen Suomi 100vuotta vanhempana panostajana kävellyt KUNNIAA LAPIN SODASSA KAATUNEIDEN HAUDOILLA, koska minä katsoin samalla onko heissä miehiä jotka ovat SUKUA MYÖS MINULLE!Antti Veikko Ilmari ”Jammu” Siltavuorikin on KUNNIALLINEN nykyisin vaikka HÄN OLI ELÄVÄNÄ SUOMEN VIHATUIN MIES!
Näitä ” Jammu ” Siltavuoria on nykyisin SOMET TÄYNNÄ JA HEITÄ PITÄÄ FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIOITTAA! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Antti Veikko Ilmari ”Jammu” Siltavuorikin on KUNNIALLINEN nykyisin vaikka HÄN OLI ELÄVÄNÄ SUOMEN VIHATUIN MIES!
Näitä ” Jammu ” Siltavuoria on nykyisin SOMET TÄYNNÄ JA HEITÄ PITÄÄ FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIOITTAA!Justus oli niin KOMIANA Valo Kuitusen miehenä!
Minä kunniaton Holo seisoin ja katsoin, että on kyllä niin tutun näköinen mies.
Kysyin veli-pojalta, että : Kuka tuo on jonka kanssa isä juttelee pihalla?
Ei hän tienny, mutta meni pihalle myös.
Minä menin ikkunan eteen katsomaan ja minä näin, kun ilme muuttu oudosti joten minä totesin, että : Justus on lähteny taas ÄIJÄNÄ PASKOMAAN IVALOLAISTEN EDUKSI, koska MUUALTA IVALOON MUUTTANEET EI SUOSTU MYÖNTÄMÄÄN, ETTÄ HE OVAT ITSE AIHEUTTANEET IVALOLAISILLE HUONOT MAINEET IVALOSSA JA INARIN KUNNASSA!
Olen sentään muuallakin asunut ja mm Lauri Petteri Kiviniemestä joka on PILANNUT IVALON MAINEEN sillä, että hän on muka ” IVALO ”!
Minä sanonut, että : Tuohan on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS VÄITTÄÄ MINULLE, että Lauri Petteri Kiviniemi on IVALO! Hän on Koppelosta joka on 10kilometrin päässä Ivalosta ja hänen NYRKKEILIJÄ nimi on oikeesti ” KOPPELO” ja englanniksi hän on sentään ” MANGER THE BOXING FIGHTER”
Se on kyllä niin paksua paskaa, että minä olen muka pilannut IVALON MAINEEN!
Kyllä se on ” MANGERI ” ihan itse pilannut kaikkien maineet! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Justus oli niin KOMIANA Valo Kuitusen miehenä!
Minä kunniaton Holo seisoin ja katsoin, että on kyllä niin tutun näköinen mies.
Kysyin veli-pojalta, että : Kuka tuo on jonka kanssa isä juttelee pihalla?
Ei hän tienny, mutta meni pihalle myös.
Minä menin ikkunan eteen katsomaan ja minä näin, kun ilme muuttu oudosti joten minä totesin, että : Justus on lähteny taas ÄIJÄNÄ PASKOMAAN IVALOLAISTEN EDUKSI, koska MUUALTA IVALOON MUUTTANEET EI SUOSTU MYÖNTÄMÄÄN, ETTÄ HE OVAT ITSE AIHEUTTANEET IVALOLAISILLE HUONOT MAINEET IVALOSSA JA INARIN KUNNASSA!
Olen sentään muuallakin asunut ja mm Lauri Petteri Kiviniemestä joka on PILANNUT IVALON MAINEEN sillä, että hän on muka ” IVALO ”!
Minä sanonut, että : Tuohan on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS VÄITTÄÄ MINULLE, että Lauri Petteri Kiviniemi on IVALO! Hän on Koppelosta joka on 10kilometrin päässä Ivalosta ja hänen NYRKKEILIJÄ nimi on oikeesti ” KOPPELO” ja englanniksi hän on sentään ” MANGER THE BOXING FIGHTER”
Se on kyllä niin paksua paskaa, että minä olen muka pilannut IVALON MAINEEN!
Kyllä se on ” MANGERI ” ihan itse pilannut kaikkien maineet!Otin sen käyntikortin, koska SAIN SEN JUSTUKSELTA!
Siinä on Justuksen toinen nimi ja tämä on paljon parempi mitä TUO JUSTUS REPO!
En minä enää välitä koko Justuksesta!
Tämä uus mies on ziljoonaa kertaa parempi, kuin Justus ja Holon sukukin lentää PERSEELLEEN!
Ex-mies HOLOKIN fanittaa minun uutta miestä! Hän on sentään ottanut oikein TATUOINNIT MEIDÄN KUNNIAKSI EIKÄ ME VIELÄ TUOLLOIN TIEDETTY, että KARHUNEN KÄVELEE MINUN ELÄMÄÄN JA MINÄ KUNNIOITAN EX-MIEHENI KAUTTA OMAA TULEVAA MIESTÄNI! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Otin sen käyntikortin, koska SAIN SEN JUSTUKSELTA!
Siinä on Justuksen toinen nimi ja tämä on paljon parempi mitä TUO JUSTUS REPO!
En minä enää välitä koko Justuksesta!
Tämä uus mies on ziljoonaa kertaa parempi, kuin Justus ja Holon sukukin lentää PERSEELLEEN!
Ex-mies HOLOKIN fanittaa minun uutta miestä! Hän on sentään ottanut oikein TATUOINNIT MEIDÄN KUNNIAKSI EIKÄ ME VIELÄ TUOLLOIN TIEDETTY, että KARHUNEN KÄVELEE MINUN ELÄMÄÄN JA MINÄ KUNNIOITAN EX-MIEHENI KAUTTA OMAA TULEVAA MIESTÄNI!Ei ollut kyllä tuo vaan kyllä se oli Justus!
Oli kyllä hyvän paskan kehittänyt, koska nousi PEDOFIILI, JUOPPO SEKÄ MANGERI! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ollut kyllä tuo vaan kyllä se oli Justus!
Oli kyllä hyvän paskan kehittänyt, koska nousi PEDOFIILI, JUOPPO SEKÄ MANGERI!Tuo käyntikortti haisee AUTOKORJAAMOLLE eli kyllä tuo Justus!
Justus hengailee tuon naapurin kanssa.
Siellähän se pösilö roikku tiskin reunassa ja esitti VALOA, koska Justus on niin, kuin KREIKKAILEN VEISTOS joka vaikea saada sisustukseen sopimaan, mutta hän seisoo vaikka jalka-lamppuna jos hänelle ei muuta käyttöä löydy!
Opin jo Mustiolla tuntemaan Justuksen ja hänen erikoiset kyvyt!
Hän kävi minun luona siellä PATSASTELEMASSA.
Ensimmäinen kerta oli kunnian loukkaus, koska naapuri oli soittanut poliisit turhaa toiselle naapurille.
Poliisit tuli minun luo ja ei minun vieraista kumpikaan ollut minun mies kandidaatteja, mutta poliisit hoiteli tehtävää ja he lähti.
Minä heitin vieraat sen jälkeen pihalle, koska Justuksen takia meinasin joutua huume-nistin kanssa naimisiin!
Tuo oli kyllä törkeä kunnian loukkaus, mutta onneksi hän ymmärsi itse sanoa toiselle poliisille, että : Ehkä on parempi, kun lähetään!
Kreivit olivat lähteneet Itsenäisyyspäivänä Suomen valtion edustajina hoitamaan VALTION PUOLESTA TEHTÄVIÄ!
He olivat sentään Suomen kansaa edustamassa, mutta kunnian loukkaus pamahti Kemistä ja ei he edes tienneet mitä minun luona oli tapahtunut!
Laitoin vain FB:hen, että : Poliisit tulivat käymään Itsenäisyyspäivän kunniaksi. Naapuri oli soittanut toiselle naapurille joka istui minun olohuoneessa ja ei meistä kukaan ymmärtänyt miksi hän oli soittanut poliisit.
Raaseporin kunta oli Pohjan kunta joka oli ottanut takaisin Raaseporin kunnan nimen joka liittyi Kreivin aikaan, mutta myös Kuninkaan aikaan.
Tammisaaren lastensuojelun työntekijät kävivät minun luona, kun tytöt oli minun luona. He sanoivat minulle, että : Sinä lähdet tyttöjen kanssa katselemaan Raaseporin nähtävyyksiä.
Käyntiin Raaseporin linnan raunioilla silloin, kun käytiin Hangossa. Kuningatar satamaan me mentiin ihan vahingossa.
Käytiin kahvilla ja käveltiin katselemassa hienoja miljonäärien veneitä.
Sanoin vanhimmalle tytölle, että : Tällä laiturilla jolla me kävellään on niin paljon rahaa, että EI TAIDA IHAN MILJOONA RIITTÄÄ kun näitä veneitä katsotaan.
Kaikkien miljoonien jälkeen ja hienojen veneiden jälkeen me nähtiin samanlaisia veneitä joita isälläni on mökillä ja sanoin, että : Mekin ollaan MONI MILJONÄÄREJÄ, koska tuolla on samanlaisia veneitä mitä meillä on mökillä!
Me oltiin jo nähty kaikki mitä tarvii ja olin Ivalossa viettämässä Joulua ja Uutta vuotta, kun YHDENVERTAISUUSLAKI TULI VOIMAAN.
Me oltiin Inarin kuntalaisia kaikki 3, kun me käytiin Hangossa ja kierreltiin Raaseporissa paikkoja. Kyllä käytiin katsomassa Salon kaupunkia ja käveltiin siellä vanhassa Salossa jossa oli ollut joku TEHDAS.
El OLLUT NOKIAN eikä SALORAN TEHDAS VAAN OLI VIELÄ VANHEMPI.
Olisko ollut joskus 1800 luvulla tuo TEHDAS JONKA ALUEELLA OLEVISSA RAKENNUKSISSA ME KÄYTIIN OMIEN TYTTÖJENI KANSSA.
Oltiin menossa MUURLAN LASITEHTAAN MYYMÄLÄSSÄ KÄYMÄÄN, mutta myymälä oli Mustiolta päin ajettaessa piilossa joten minä ajoin vahingossa ohi ja sanoin tytöille, että : Käydään kääntymässä SALOSSA niin voidaan sanoa, että me käytiin SALOSSA KÄÄNTYMÄSSÄ NIIN PÄÄSTIIN MUSTIOLLE TAKAISIN!
Me oltiin IVALOLAISIA JOTKA MUUTTI INARISTA RAASEPORIIN MUSTION KYLÄÄN!
Joka oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS, mutta ei heistä kukaan ole IVALOLAISENA edes syntymän perusteella yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen minun kanssa! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo käyntikortti haisee AUTOKORJAAMOLLE eli kyllä tuo Justus!
Justus hengailee tuon naapurin kanssa.
Siellähän se pösilö roikku tiskin reunassa ja esitti VALOA, koska Justus on niin, kuin KREIKKAILEN VEISTOS joka vaikea saada sisustukseen sopimaan, mutta hän seisoo vaikka jalka-lamppuna jos hänelle ei muuta käyttöä löydy!
Opin jo Mustiolla tuntemaan Justuksen ja hänen erikoiset kyvyt!
Hän kävi minun luona siellä PATSASTELEMASSA.
Ensimmäinen kerta oli kunnian loukkaus, koska naapuri oli soittanut poliisit turhaa toiselle naapurille.
Poliisit tuli minun luo ja ei minun vieraista kumpikaan ollut minun mies kandidaatteja, mutta poliisit hoiteli tehtävää ja he lähti.
Minä heitin vieraat sen jälkeen pihalle, koska Justuksen takia meinasin joutua huume-nistin kanssa naimisiin!
Tuo oli kyllä törkeä kunnian loukkaus, mutta onneksi hän ymmärsi itse sanoa toiselle poliisille, että : Ehkä on parempi, kun lähetään!
Kreivit olivat lähteneet Itsenäisyyspäivänä Suomen valtion edustajina hoitamaan VALTION PUOLESTA TEHTÄVIÄ!
He olivat sentään Suomen kansaa edustamassa, mutta kunnian loukkaus pamahti Kemistä ja ei he edes tienneet mitä minun luona oli tapahtunut!
Laitoin vain FB:hen, että : Poliisit tulivat käymään Itsenäisyyspäivän kunniaksi. Naapuri oli soittanut toiselle naapurille joka istui minun olohuoneessa ja ei meistä kukaan ymmärtänyt miksi hän oli soittanut poliisit.
Raaseporin kunta oli Pohjan kunta joka oli ottanut takaisin Raaseporin kunnan nimen joka liittyi Kreivin aikaan, mutta myös Kuninkaan aikaan.
Tammisaaren lastensuojelun työntekijät kävivät minun luona, kun tytöt oli minun luona. He sanoivat minulle, että : Sinä lähdet tyttöjen kanssa katselemaan Raaseporin nähtävyyksiä.
Käyntiin Raaseporin linnan raunioilla silloin, kun käytiin Hangossa. Kuningatar satamaan me mentiin ihan vahingossa.
Käytiin kahvilla ja käveltiin katselemassa hienoja miljonäärien veneitä.
Sanoin vanhimmalle tytölle, että : Tällä laiturilla jolla me kävellään on niin paljon rahaa, että EI TAIDA IHAN MILJOONA RIITTÄÄ kun näitä veneitä katsotaan.
Kaikkien miljoonien jälkeen ja hienojen veneiden jälkeen me nähtiin samanlaisia veneitä joita isälläni on mökillä ja sanoin, että : Mekin ollaan MONI MILJONÄÄREJÄ, koska tuolla on samanlaisia veneitä mitä meillä on mökillä!
Me oltiin jo nähty kaikki mitä tarvii ja olin Ivalossa viettämässä Joulua ja Uutta vuotta, kun YHDENVERTAISUUSLAKI TULI VOIMAAN.
Me oltiin Inarin kuntalaisia kaikki 3, kun me käytiin Hangossa ja kierreltiin Raaseporissa paikkoja. Kyllä käytiin katsomassa Salon kaupunkia ja käveltiin siellä vanhassa Salossa jossa oli ollut joku TEHDAS.
El OLLUT NOKIAN eikä SALORAN TEHDAS VAAN OLI VIELÄ VANHEMPI.
Olisko ollut joskus 1800 luvulla tuo TEHDAS JONKA ALUEELLA OLEVISSA RAKENNUKSISSA ME KÄYTIIN OMIEN TYTTÖJENI KANSSA.
Oltiin menossa MUURLAN LASITEHTAAN MYYMÄLÄSSÄ KÄYMÄÄN, mutta myymälä oli Mustiolta päin ajettaessa piilossa joten minä ajoin vahingossa ohi ja sanoin tytöille, että : Käydään kääntymässä SALOSSA niin voidaan sanoa, että me käytiin SALOSSA KÄÄNTYMÄSSÄ NIIN PÄÄSTIIN MUSTIOLLE TAKAISIN!
Me oltiin IVALOLAISIA JOTKA MUUTTI INARISTA RAASEPORIIN MUSTION KYLÄÄN!
Joka oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS, mutta ei heistä kukaan ole IVALOLAISENA edes syntymän perusteella yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen minun kanssa!VALO oli Ruotsissa erään ALKOHOLISTI papin nimi ja hän tais asua myös Haaparannalla jonkun aikaa.
Hän Gävlessä ensin ala-asteella suomalaisella luokalla opettajana ja siskoni oli hänen oppilaita.
Minä olin BY:ssä leirillä jossa hän oli ohjaana/valvovajana.
En minä kyllä koe vieläkään, että minä olisin PASKONUT YKSIN IVALON, INARIN KUNNAN, LAPIN ALUEEN SEKÄ KOKO SUOMEN MAINEEN VAIKKA 8 FB KUNNIALLISTA FB:STÄ HAETTUJEN TODISTEIDEN MUKAAN VÄITTÄÄ NIIN!
Karhunen on ilmeisesti joku joka HALUAIS TEHDÄ VARMAAN ELOKUVAN AIHEESTA : SUOMEN KOVIMMAT FB PASKOJAT JA FB KUNNIALLISET ONNISTUI PASKOMAAN HELSINGIN OLYMPIASTADIONIN TORNINKIN!
Kyllä tällä pitäis jo GUINNESIN ENNÄTYS SAADA HONORILLA IVALOON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45667
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468