Ihmisiä? Osaatko sanoa miksi teet sitä?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
MEILLÄ ON TURVALLISEN TILAN SÄÄNÖT TÄÄLÄ EI SAA KIUSATA OSASTOLLA EIKÄ MUUALLA
- Anonyymi00008
Noinkohan on tyhmyrit!
- Anonyymi00013
Lasikaapista niitä nettiin levitetään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lasikaapista niitä nettiin levitetään.
Joko lupa- ja valvontavirasto on tehnyt asian eteen?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joko lupa- ja valvontavirasto on tehnyt asian eteen?
Jos ei yövuorossa ole muuta tekemistä, kuin potilastietoja julkisille palstoille julkaista, niin miksi heille palkkaa maksetaan veronmaksajien tulolla?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos ei yövuorossa ole muuta tekemistä, kuin potilastietoja julkisille palstoille julkaista, niin miksi heille palkkaa maksetaan veronmaksajien tulolla?
Paljastit juuri hoitaja/hoitajat itsenne ylempänä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paljastit juuri hoitaja/hoitajat itsenne ylempänä.
Lopputili näille vajakeille.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuleehan IT-henkilö vielä?
- Anonyymi00002
"Porukalla on kiva kiusata". T. Lottovoittajat
- Anonyymi00003
Minä olen pyrkimässä kiusaamisesta täysin eroon. Itse en kiusaa, jos mua ei kiusata, mut nyt olen päättänyt, että sairaaseen käytökseen en enää lähde, vaikka joku rummuttaa pskaansa antaumuksella päin naamaa. Totean vain sa iras päästään tyyppi, joka kiusaa ja pyrkii murtaa toisen. Heheee, typerä kiusaaja ei mua ikinä murra! Ottaako päähän? Itse yritän pyrkiä mahdollisimman hyvään ja siitä jää kiva mielikin itselle.
- Anonyymi00004
Mustapää ei merkeistään pääse.
- Anonyymi00005
Mä en edes ymmärrä miks jotkut kiusaa, sitä olen aina ihmetellyt, koska mua kiusataan todella paljon. Tykitän takaisin, mutta en ymmärrä syytä miksi puolustaudun typeryksille ja siitä jää kuitenkin huono fiilis itselle. Oon miettinyt mitä ihminen saa siitä jos aloittaa toisen kiusaamisen?
- Anonyymi00006
Tyhjää päässä ja jälkeen jääneitä. Kiusaajien ominaisuuksia
- Anonyymi00007
Kohta tulee 2 varmaa nimee kaikkien tietoon loppuu se mustamaalaaminen.Voidaan aloittaa vaikka kirjaimista R T K M O näistä löytyy kaksi varmaa.Lisään kirjaimia päivittäin...
- Anonyymi00010
Käypä tupakilla jos jännittää.
- Anonyymi00011
Onko pakko jossei polta?
- Anonyymi00018
Sen näkee naamastasi, että vedät tupakkaa jatkuvasti harmaa possu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617