Tuo oli niin tyhmä kysymys.

Anonyymi-ap

Justus on tukkinut itsensä tuonne Rinta-Joupin autokauppaankin JIINÄ töihin!

Volvo S80:stä, että : Olisko tämä sinun tuleva AUTO?

Tuo oli kyllä TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Ei hän itsekkään suostu VOLVOLLA AJAMAAN JOTEN MIKSI MINUN PITÄIS HÄNEN VAIMONA AJELLA VOLVOLLA!!!

Justus on tukkinu itsensä joka paikkaan TÖIHIN, koska hän kunnioittaa mielummin omaa vaimoaan, kuin FB KUNNIALLISIA POLIITTISIA VAIKUTTAJIA JOTKA OVAT PAHEMPIA, KUIN PÄIVI RÄSÄNEN JOKA MINISTERINÄ AIKOINAAN AJO KIELTOLAKIA JOSSA KIELLETTIIN KAIKKI!

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuo Valo Kuitunen oli niitä FB kunniallisten PÄÄTÖKSIÄ Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa ja sen jälkeen FB KUNNIALLISET alkovat tekemään kunnian loukkaus rikosilmoituksia minusta ja oikein hakemalla hakivat TODISTEITA minusta FB:STÄ!

Valo Kuitunen oli sanonut, että Inarin kunnan vuokra-asunnotkin on liitetty tuohon ja se on PASKAN VALE, että Inarin kunnan vuokra-asunnoissa asuu YHTEISKUNTA KELPOISIA IHMISIÄ FB KUNNIALLISIA POLIITTISIA VAIKUTTAJIA!

He ovat heitä joita kukaan ei huoli edes töihin, mutta KAIKKI YRITTÄJÄT joihin INARIN KUNTAKIN KUULUU MIELUMMIN SYRJII JA MAKSAA MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE NIIN HEIDÄN EI TARVI FB KUNNIALLISIA YHTEISKUNTAKELVOTTOMIA POLIITTISIA VAIKUTTAJIA OTTAA TÖIHIN EIKÄ HUOLEHTIA MUUTENKAAN, KOSKA FB KUNNIALLISET HOITAA OMAT ONGELMANSA!

He ovat tehneet päätöksiä ja vaatineet KUNNIAA, mutta edes Inkilän Markku ei huoli Ivalon alkoholisteja töihin vaikka he olisivat FB kunniallisten mielestä kuinka hyviä ja kunniallisia ihmisiä!

Ei hänkään sentään niin HULLU ole, että vaatii kunnioittamaan häntä ja minä olen siivonnut S-markettia ja ALKON AULAA JOSSA KOKO KYLÄN ALKOHOLISTIT KÄVELI, KOSKA ALKOON EI VALITETTAVASTI MUUTEN PÄÄSSYT!
      Olin Suomi 100vuotta vanhempi panostaja jo tuolloin!
      Inkilän Markku tuli Alkosta silloin, kun yks ämmä tuli paska housu penikkansa kanssa KALTOIN KOHTELEMAAN MINUA!

Tilanne oli semmonen, että en olis syytetty vaikka olisin huutanu, että : VITUN HUORA PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ ÄPÄRÄS KANSSA! SINÄHÄN TAPAT KOKO KYLÄN TUOLLA PENTUS PASKAN HAJULLA!

• Anonyymi00002
        UUSI

FB kunniallisen poliittisen vaikuttajan tyttö seiso myös aulassa, mutta Sietiön Jarmo on hänen FB KUNNIALLINEN ISÄ JA HÄNEN LAPSEN/LASTEN ISOISÄ!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

FB kunniallisen poliittisen vaikuttajan tyttö seiso myös aulassa, mutta Sietiön Jarmo on hänen FB KUNNIALLINEN ISÄ JA HÄNEN LAPSEN/LASTEN ISOISÄ!

Valo Kuitunen on HELSINGISSÄ OLEVA YRITYS!

Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OSTAA HELSINGISTÄ INARIN KUNTAAN PALVELUJA!

Sehän oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS MENNÄ IVALOSTA IVALOLAISENA HELSINKIIN OLYMPIASTADIONILLE SUOMI 100vuonna VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA TÖIHIN!

Yhdenvertaisuuslain mukaan oli kunnian loukkaus myös asua LÄNSI UUDELLAMAALLA SEKÄ KÄYDÄ TÖISSÄ JA ESPOON JA RAASEPORIN KAUPUNGILLA!

Sodankylässä ja Rovaniemelläkin OPISKELUT JA TÖISSÄ KÄYNNIT SEKÄ ASUMISET OVAT MYÖS FB KUNNIALLISTA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

En minä kunniaton Holo Helsingissä ole asunut koskaan, mutta minä kävin kun asuin Espoossa ja Raaseporissa.
        Kävin lääkärissä, töissä ja omien lasteni kanssa kävin Linnanmäellä huvipuistossa ja Hartwall areenalla käytiin katsomassa DISNEY ON ICE esitystä ja käytiin PINKIN KONSERTISSA jonka aiheena oli TRUE LOVE ja minä kysyin ÄITINÄ OMILTA LAPSILTANI, että : HALUAISITTEKO LÄHTEÄ PINKIN KONSERTTIIN TOUKOKUUSSA?
        Liput tuli myyntiin syyskuussa ja nuorempi poika sai PINKIN KONSERTTI LIPUN 8 vuotis SYNTYMÄPÄIVÄ LAHJAKSI!
        Pink oli ÄITI JO TUOLLOIN JA HÄNEN KONSERTTIEN TEEMAT ON SAMOJA MITÄ SIRKUKSESSA JA BALETISSA ESITETÄÄN!
        Kävin Helsingissä myös Teatterissa katsomassa GREASE MUSIKAALIN, mutta Saariselän Tunturi hotellissa kävin espoolaisen Kristian Meurmannin keikalla, kun hän voitti IDOLS KILPAILUN!
        Hän on minun siskon tuttuja ja minä tutustuin hänen kautta Meurmanniin.
        Me nähtiin välillä Espoon Soukassa.
        Minä olin tyttäreni Holon kanssa Espoossa kahdestaan silloin, kun minä asuin vähän aikaa Soukassa. Me oltiin kaupassa käymään ja neiti Holo aina kälkätti jotain ja minä tietenkin keskityin häneen ja hänen juttuihin.
        Kristian Meurmann meinas jäädä meidän HOLOJEN OSTOSKÄRRYJEN ALLE!

FB kunniallisten mielestä minun olis pitänyt ilmeisesti vetää OSTOSKÄRRYILLÄ KRISTIAN MEURMANNIN PÄÄLLE!
        Hänestä olis kyllä tullut INVALIIDI ja oltais ihan varmasti PAMAHELTU YMPÄRI SUOMEN ETUSIVUN JUTTUNA!

Kristian Meurmann olis kyllä ihan vittuillessa ilmoittanut nimen ja kaikki mahdolliset minusta!
        Kissan kokoisilla kirjaimilla olis lukenut, että : Ivalolainen nainen ajo ostoskärryillä Espoon Soukan ALEPASSA Kristian Meurmannin päälle ja Meurmannista tuli invaliidi!

Olin just tuolloin alottanut työt The Rasmuksen yhden jäsenen äidin siivous yrityksessä!
        Joka oli myös kunnian loukkaus, koska pääsin TAAS SIIVOILEMAAN IHMISTEN KOTEJA JOTKA ASUIVAT PAREMMILLA ALUEILLA ESPOOSSA, HELSINGISSÄ JA KIRKKONUMMELLA!

Parpalan Jennin ei ole edes näille mestoille päässy ikinä yrittäjänä eikä työntekijänä!

Kyllä minun työhön kuului myös huolehtia välillä pyykin pesu, kaupassa käynti, ruuan valmistus, siivous ja asiakkaan avustaminen.

Jos asiakas makas sängyssä omassa paskassaan ja kotipalvelu oli käynnyt aamu käynnin niin FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS, kun minä kunniaton Holo olen mennyt ja nostanut asiakkaan sängystä ylös sekä avustanut hänet suihkuun sekä pessyt hänet. Minä laitoin paskassa olevat liinavaatteet pesukoneeseen pyörimään.
        Kotipalvelu tuli vasta illalla seuraavan kerran ja minä joustin omissa töissäni.
        Kirjasin vain vihkoon ylös, että : Asiakas makasi omissa ulosteissa sängyssä joten käytin hänet suihkussa sekä vaihdoin puhtaat liinavaatteet sänkyyn ja tein normi hommat mitä kuului.

Asiakas asui ESPOOSSA ja ESPOOLAISILLAKIN ON PIKKUSEN ENEMMÄN RAHAA MITÄ INARIN KUNNAN FB KUNNIALLISILLA JOIDEN MIELESTÄ ESPOOKIN ON PASKA KAUPUNKI!

• Anonyymi00004
      UUSI

Kkommentti juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1780
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1392
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      44
      1257
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      173
      866
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      800
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      48
      742
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      646
    Aihe