Ja ihmisiin😔
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Niinhän sinä käy jos niitä aikansa katsoo eikä itse ole tyhmä.
- Anonyymi00002
Vaikka mieleni tahtoo muille hyvää. Muut ei halua ottaa sitä vastaan jostain syystä, vaan vääntää ja kääntää minun asiat vinkein vonksin. Ja minä olen suora ja sanon miten asiat mielestäni on. Se on raskasta taistella ihmisten kanssa, jotka luulevat tietävänsä minusta ja minun elämästä enemmän kuin minä itse. Lisäksi kohtaan ennakkoluuloja, mitkä ohjaa toisen käytöstä minua kohtaan. Olen erilainen, sille en mitään voi ja muitten on sitä vaikea hyväksyä. Kiustaan aikuiset ihmiset. Onko minussa jotain sellaista todella mikä aiheuttaa kateutta? Sitä en usko itse, mutta silti joudun aikuisten taholta pitkäkestoisen kiusaamisen kohteeksi, ammattilaisilta jopa. Miksei muita kiustata? Kyllä ihmetystä herättää.
- Anonyymi00003
Ja kiusaaminen on totta!!!!! Vaikka kuinka minusta h u ll ua yritetään vääntää. Näen sen ja ulkopuolinen ei voi sitä nähdä. Piste.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja kiusaaminen on totta!!!!! Vaikka kuinka minusta h u ll ua yritetään vääntää. Näen sen ja ulkopuolinen ei voi sitä nähdä. Piste.
Minua on siis kiusattu ekaluokkalaisista asti, tähän päivää! Ja 40v. kohta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minua on siis kiusattu ekaluokkalaisista asti, tähän päivää! Ja 40v. kohta
Eikä kiusaamiseen ikinä ole haluttu kunnolla puuttua. Minusta ennemminkin tuntui kun kouluaikoina siihen puututtiin, niin opettaja ennemminkin halusi minut nolata luokan edessä ja antaa kiusaajille mahdollisuuden jatkaa sitä. Sit viimeisenä päivänä 6 lk opettaja ensimmäisen kerrran henkilökohtaisesti tulee kysyy tunnin jälkeen miten vakavaa kiusaaminen on ollut? Miksi viimeisenä päivänä, open omaatuntoa kolkutti! Mitä jos vyyhti alkaa yläasteella purkautuu. En kyllä kertonut opettajalle vaikka kuinka painosti puhumaan, mitä se vika päivänä 6lk enää auttaa. Luotto pois. Se ope aina halusi halata meidät oppilaat, minä en ikinä häntä halunnut halata, vaan painelin hänen käden alta ohi.
- Anonyymi00006
Ootko aspergeri?
- Anonyymi00007
En tiedä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä
Selvitä.
Pulmat joista puhut voisi viitata siihen suuntaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selvitä.
Pulmat joista puhut voisi viitata siihen suuntaan.En ainakaan säälittävä voi olla, sillä aikuinen ihminen ei kiusaa pitkäkestoisesti säälittäviä sairaita ihmisiä, koska terveet henkilöt kokevat empatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan. Eli sen täytyy olla kateus, mihin minä en ikinä ole uskonut! Aspergeria vaikea selvittää, kun lääkärit sanoo, ettei selvitykseen lähdetä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ainakaan säälittävä voi olla, sillä aikuinen ihminen ei kiusaa pitkäkestoisesti säälittäviä sairaita ihmisiä, koska terveet henkilöt kokevat empatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan. Eli sen täytyy olla kateus, mihin minä en ikinä ole uskonut! Aspergeria vaikea selvittää, kun lääkärit sanoo, ettei selvitykseen lähdetä.
Kukaan aikuinen ei kiusaa systemaattisesti säälittävää sairasta ihmistä! Näin on, eli jotain sinussa täytyy olla❤️
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kukaan aikuinen ei kiusaa systemaattisesti säälittävää sairasta ihmistä! Näin on, eli jotain sinussa täytyy olla❤️
Koska sairaan ihmisen kiusaamiseen kenelläkään terveellä ei riitä mielenkiinto ja empatiaa on ihmisellä kuitenkin
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ainakaan säälittävä voi olla, sillä aikuinen ihminen ei kiusaa pitkäkestoisesti säälittäviä sairaita ihmisiä, koska terveet henkilöt kokevat empatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan. Eli sen täytyy olla kateus, mihin minä en ikinä ole uskonut! Aspergeria vaikea selvittää, kun lääkärit sanoo, ettei selvitykseen lähdetä.
Eikö sitä muka voi itse selvittää?
Mihin jotain lääkäriä tarvitaan?
Onhan niitä kai yhdistyksiäkin, joihin voinee olla yhteydessä ja jotka voinee auttaa? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onhan niitä kai yhdistyksiäkin, joihin voinee olla yhteydessä ja jotka voinee auttaa??? Diagnoosin voi antaa vain lääkäri
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onhan niitä kai yhdistyksiäkin, joihin voinee olla yhteydessä ja jotka voinee auttaa?Niinhän ne sanoo ettei itse voi lähteä itseään diagnosoimaan, vain lääkäri tietää😂😝🤣 kömppästä koko psykiatrian puoli!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
?? Diagnoosin voi antaa vain lääkäri
Ei aspergeriuteen mitään reseptilääkkeita ole.
Mitä sinä jollain dignoosilla muka teet?
Selvitä itse, niin opit myös itsestäsi. - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä hemmettiä apäijän keke dialogi itsensä kanssa. Synkkää on
- Anonyymi00014
Hamilton mahtuu Ferrariin kuin sohvalle.
- Anonyymi00016
Minä olen lähinnä väsynyt näihin tee hyväntekeväisyyttä ja uhraudu ventovieraiden puolesta paskiaisiin.
Minulla on omiakin suunnitelmia ja hoiva-ala tai pakolaisten auttaminen eivät ole osa suunnitelmaa.- Anonyymi00018
Toteuta sitten omia suunnitelmia. 👍
Mutta muista että jos sinull on omia suunnitelmia, niin nehän ei kaikille sovi. Joudut käsitteleen konflikteja tai ainakin jonkin tason ristiriitoja, kun käy ilmeiseksi ettei kaikki käykkään sulle, kun sulla on omia suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341417
- 881252
- 81746
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11680- 27677
- 47553
- 19545
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115509- 41502