Jokin sellainen asija, joka olis mielellään Raamatus ilmoitettu.
"Vanhurskas katoaa, eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään siitä välittämättä, sillä vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä."
Jeesus on muuten mun Herra. Kukahan sun Herrasi on?
Leo Meller sanoi kerran saarnaaksijessaansa että ylöstenpaus on seuraava toteutuva profetija.
Siitä on kauvan aikaa. Olisko 10-15wee, jollain juutupe vijeoisel sen kuulin. Voin sen tähän ketjuun laittoo, jos löyvän, mutten ala aktiivisesti ettimään.
Mutta itte nään Leon profetian jälkeen sen tapahtuneen että Karhu on alkanut syömään paljon lihaa, ja se on provetijan toteutuminen. Tietenkin jos asijaa kattoo historijallisesti niin Karhuhan on elänyt kauvan aikaa ja syönyt jo aijenmin paljon lihaa, että riipuu katsantokannasta.
Karhu syö omaa lihaa, se syö muijenkin lihaa , se on persokkaallinen krillikyljellekin, sillä herkutellen, vai liittyykö Karhun suurnälkäinnäisyys lihalle persoutuneisuus vasta Israjelin hyökkäykseen ja siihen sotaan millä sitä milloinkin kutsutankin, Googin sotaisaata hyökäystä Israjelliin. Karhu tunnetaan siitä että se on monelta ihmiseltä lihat luitten ynpärilt suuhunsa ahmaissut.
Ja tuota IGoogin Karhukkaan Israjelliin hyökkeemistä ejeltää Psalmin 83 sota, johon kuuluu ynmärryksellisyyteni mukaiseesti Kassan aluveen liittäminen Ihanaan Israjeliin ja ainakin nykyisen Jortaanijan valtijon tuhoutuneisuus. Psalmin 83 sota koostuu kaikista tai monikkaista Israjelin rajanaapurimaista ja nämä nykyiset mittelöinnit juur nyt Läheisesä-Itäisesä johtavat siihen.
Eikö olekin nuo Vaansen prohvetijapuheet silleen mukavija, kun ukko on yllättävän selkeesti ymmärtänyt sen puolen oikein Raamatusta, samalla kun jumalattomat onttokallot kirjoittelee Vaansen rohvetijapuheista hengellisille totuuksille sokeeseen tapaansa.
Saapas nähjäs tajuukohan jumalattomat rohvetijoijen toteutuneen silloinkaan kun ylöstenpaus tapahtuu.
Oon sillä kannalla etTä suurin osa ei, jotkut harvat sen ponjaa että nyt on ne tietyt kristityt kajonneet, mutta sitä havainnointia ylöstenmatuista haittaa se että maajilmassa on käytetty ytinasetta tai useitakin ja raatoi riittää, eikä sen takija asiaa heti havaita.
Mua jänniittää, mutta hyvällä tavallisella, sillä halleluja sentään, mä tiijän kenelle kuulun, ja olisin suuryllättynyt jos hylkäisin tietoisesti Jeesuksen, ottaisin avijoeron, mutta kuulemma senkin voi kristitty tietämättään tehjä....omilla tejoillaan....saarnaa eräs tunnettu tuttu saarnasmies. Elämällä käveskellen harmaalla aluveella tai pimeyvessä, Valon sijasta.
Jos se on totta niin ylöstenpauksesta jää paljon ihmisii kyyvist. Ja mietin ittekkin usein mikä mun status oikein on Jumalan silmissä. En pysty saavuttamaan sitä pelastusvarmuutta aivoihini asti. Perustelut siitä juistuksesta että MR. X on pelastukseen varmasti pääsevä kun ei aina toteuvukaan, vai pelastuuko pelastusvarmaksi kerran tittelöity "se eräs lintu" kun on julkisesti hylännyt Jeesuksen?
Pelastuuko kerran pelastusvarma lintu vaikka teoillaan ja Raamatun ilmoitusten vastakkaisilla puheillaan kieltää Jeesuksen?
Juhani Laukkonen: Ylöstempaus tapahtuu vuoteen 2030 männes.
Kyllä kelpais mulle....voipihan se olla....ihan jännittää kovastikki ny kun sitä miettii....ei oo varmaan kovin kauvan enää siihen ylösottoon aikaa.
Itte oon kässänny sen niin että kun Suomea tosissaan uhkaa tai on jo alkanut sota Venäjän kanssa niin ylösottoon ei ole kauvan aikaa, mutta sen oon ymmärtänyt omis nävyissäin, että sellainen suuri sovanuhka Suomessa on tai hyökkäys Suomeen jo alkanut, kun ylöstenpaus tapahtuu. Tosin tää perustuu nyt kyllä omiin aikajanatulkintoihin omist nävyist, jotka voi olla oikein tulkittui tai väärin tulkittuisii.
Mutta itte ylöstenpaus tulee ylöstemmattavaisille yllätyksenä sen päivän suhteen, että jaa se on sitte nyt, ja viuh, sitten mennäänkin ja vauhil ylös Jeesuksen luokse ja silloin ei yksikään ylöstemmattava murehji että sinne maan päälle jäi omaisuus, jäi just se varakkaana elämisen vaihe kokematta...se ei siinä enää sureta.
Ylöstemmattaiset saavat silloin "miljoona kertaa enemmän" kuin mitä tänne heiltä jää "nauttimattomiin".
Selef Urge
Mainitse yksi asija, joka oottaa eessämme 2029 vuojeksen loppuun männees
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Rauhaa!
Jumalalla voi olla 7 x 7 erilaista profetiaa jonossa joista hän valitsee 5-6 toteuttaakseen ne samanaikaisesti. Daniel 7 kertoo kuninkaasta joka muuttaa lain ja ajat sekä hallitsee 3.5 aikaa eli 1715 vuotta. Tuo kuningas saattoi olla Konstantinus Suuri joka muodosti kristinuskoa suojelevan Milanon ediktin 313 jKr. Jos se oli hän niin tuo edikti raukeaa 2028 jKr. Ja kristityt menettää suojansa. Tästä on ollut viitteitä jo vuodesta 2011 lähtien. Vainot ovat lisääntymään päin.
Mutta jos tuo kuningas oli Konstantinus Suuri niin se merkitsee myös Jumalan valtakunnan tulemista 2028. Monet ovat pyrkimässä tuon Jumalan valtakunnan tehtäviin. Arabit imaami Mahdin kautta, Intialaiset, Kiinalaiset, Venäläiset, Euroopan yhteisö, Afrikka ja Yhdysvallat. Itselläni ei ole hajuakaan Jumalan valtakunnan tulevasta sijainnista. Se kuitenkin muuttaa maailman melko radikaalisti.- Anonyymi00002
Jos Tanijeeliikseen 7 luvuukseen pieni sarvi on kuningas/anttigristuksikus, kuten voi ihan hyvinkiin arvijoija.
Miten oot saanyt päätylöityneellinisöityä 3,5 ajasta 1715 vuotta venytettyä, tuohan 3,5 on just se ittensä 3,5v, joka pijan alkavaisen ,tulevaisen anttigristuksen hallinta-ajanjakso 3,5v, joka on kauhejan karmejan säpinäksen aikaa maan päällä asuvaisille.
Ja oon kannastani täysin varmuuves että anttigristuksellisuus on vielä valtaannousematon, vaan on lähitulevaisuujen esiinnousemuus, ei mikään historijallinen jo elämänsä eleskellyt muinainen kuninkas, mutta mielenkiinnost kysyn, mistä tuon 1715v sait 3,5 vuojesta ? Eka kerta kun tällaista kuulen, johonkinhan "ufoiluajatukseen" tuokin perustautuneellinisoitunutta on hatusta vetämättömyyveksimyksisyyvessä?
1 päivällinen on 1 vuoteellinen.
Allora:
3,5 päivällistä on 3,5 vuoteellista.
Selef Urge - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos Tanijeeliikseen 7 luvuukseen pieni sarvi on kuningas/anttigristuksikus, kuten voi ihan hyvinkiin arvijoija.
Miten oot saanyt päätylöityneellinisöityä 3,5 ajasta 1715 vuotta venytettyä, tuohan 3,5 on just se ittensä 3,5v, joka pijan alkavaisen ,tulevaisen anttigristuksen hallinta-ajanjakso 3,5v, joka on kauhejan karmejan säpinäksen aikaa maan päällä asuvaisille.
Ja oon kannastani täysin varmuuves että anttigristuksellisuus on vielä valtaannousematon, vaan on lähitulevaisuujen esiinnousemuus, ei mikään historijallinen jo elämänsä eleskellyt muinainen kuninkas, mutta mielenkiinnost kysyn, mistä tuon 1715v sait 3,5 vuojesta ? Eka kerta kun tällaista kuulen, johonkinhan "ufoiluajatukseen" tuokin perustautuneellinisoitunutta on hatusta vetämättömyyveksimyksisyyvessä?
1 päivällinen on 1 vuoteellinen.
Allora:
3,5 päivällistä on 3,5 vuoteellista.
Selef UrgeRauhaa!
Eräässä toisessa Danielin kirjan luvussa Arkkienkeli Gaabriel selittää asian Danielille. Hän puhuu 70 vuosi viikon kestoisesta AJASTA ELI AIONISTA. 70 vuosi viikkoa on siis YKSI AIKA eli yksi aika on 490 vuotta.
3.5 aikaa kertaa 490 vuotta = 1715 vuotta. Jos olette toista mieltä niin hyvä niin sillä Pyhä Johannes Damaskolainen on määritellyt ajan pituuden toiseksi eli mikä tahansa vuosiluku 0-1000 vuoden välillä. Jos AIONI onkin 1000 vuotta niin tuon kuninkaan hallitus kestää 3500 vuotta eikä vain 1715 vuotta.
On totta että Isä yksin määrää ajat ja hetket. Mutta 1998 alkoi toteen käydä Joh. 16:25 jonka mukaan Jeshua selvittää meille paljon myös aikojen arvoituksista. Kuitenkin Isä päättää salassa kaiken aikoihin liittyvän järjestyksen.
Kiitos Selef U monista alotuksistanne ja kommenteistanne. Niitä on ilo lukea ja usko Jumalaan niiden avulla vahvistuu.
- Anonyymi00004
Ylöstempauksesta on monia teorioita. Mutta vain hyvä Isämme tietää oikean hetken. Antikristuksen tuloa estää jokin salaperäinen asia, jota ei ole ilmoitettu. Odotetaan vain rauhassa, nykyisen armotalouskauden aikana. Pidetään öljypullo aina varalla, eli ollaan kuin viisaat neitsyet, lamppu valmiina. Ainakin minä haluan lähteä Jeesuksen mukaan. Roikun kynsin hampain, hänen helmoissaan vaikka väkisin ja armoa anellen. Onneksi lyhtyni palaa kirkkaasti, vaikka välillä tuprutellen, kun paholainen tekee ovelia hyökkäyksiä. Olen karkoittanut ilmeisesti itse pääpirun, kun se tuli yöllä vuoteeni päätyyn istumaan ja käänsi maailman kaiken pahuuden sisältävät irvokkaat kasvonsa minuun, katsoin tuota kuvottavaa naamaa suoraan silmiin. Muistin,että olen Jeesuksen oma. Käskin sitä rauhallisesti häipymään kodistani ja mielestäni ikuisiksiajoiksi, Herrani Jeesuksen Kristuksen nimessä. Se havahtui ja nousi seisomaan. Komensin sitä, sanomalla olevani Jeesuksen oma. Se alkoi hajota savun tavoin ja häipyi jostain raosta pois. Eikä ole ikinä palannut. Moni muu on koettanut salaa livahtaa sieluuni. Jopa kauniin naisen muodossa, mutta silmien katse paljastaa pahuuden. Ne häviävät liukkaasti käskytyksestä, eikä yksikään tule toista kertaa. Ovatko nämä olennot tuttuja Selef Urgellekin?
- Anonyymi00005
Minulla on aina lähettyvillä joko kunnon valkosipulilla ja chilillä aateloitua neitsytoliiviöljyä pikku pullollinen ja lisäksi kaiken varalta täyssynteettistä Mobil-1 Rally Formulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398