Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja.
Että mistä se käsitys heille oikein tulee tai on tullut, en ymmärrä sitä. Itse en ole koko elämäni aikana ikinä kohdannut yhtäkään naista joka olisi minkään arvoinen tai upea tai hieno ihminen, aivan kaikkea muuta. Täysin muuta. En vaan pysty käsittämään että mistä tuo ihmeellinen arvostus oikein tulee, että mitä perusteita sillä voi olla. Tiedän itse varsin hyvin ettei sille ole minkäänlaisia perusteita olemassa.
Ihmettelen tämän palstan naisia
83
479
Vastaukset 83
- Anonyymi00001
Täällä yx ihmeellinen nainen. Mennään nyt nukkumaan. Kävin koneella katsomassa viikonlopun tanssit. Ois jos jaksais. Taidan mennä etsimään kantarelleja.
- Anonyymi00002
Mistä olet saanut käsityksen, että palstan naiset "uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa"? Tai että he uskovat, että "kaikki naiset on niin upeita ja hienoja"?
- Anonyymi00013
Koska he levittävät fe mi nis miä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ketkä palstalla levittävät feminismiä? Itse olen lähinnä nähnyt täällä vain perättömiä syytöksiä. Olen itsekin joutunut niiden kohteeksi. Täällä jokaista naista tunnutaan väittävän feministiksi.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ketkä palstalla levittävät feminismiä? Itse olen lähinnä nähnyt täällä vain perättömiä syytöksiä. Olen itsekin joutunut niiden kohteeksi. Täällä jokaista naista tunnutaan väittävän feministiksi.
On aivan nyrjähtänyt kuva, että kaikki naiset olisivat feministejä. Heitä on vai pienen pieni määrä, samoin kuin uussovinisteja, molemmat ryhmät katkeria ja pettyneitä, näkevät puusilmillään syyt ja seuraukset väärin.
VALTAOSA niin sisarista kuin miehistäkin näkee asiat nykyisin tinkimättömän tasa-arvon lähtökohdasta, mikä on aivan eri, kuin kuvitelma, että toiset olisivat parempia tai tasa-arvoisempia kuin toiset.
Mutta sen lisäksi, että sisaret ovat tasa-arvoisia, he ovat vielä fiksuja, päteviä, pystyviä, herttaisia, ystävällisiä ja kauniita. Feministit ovat vain yhtä kauniita kuin muutkin sisaret, mutta luonne ei kutsu seuraansa.
Ei ihminen, ei sisar eikä mieskään, halua väitellä ja kiristellä hampaitaan, vaan nauttia yhdessäolosta ja sydämellisestä rakkaudesta.🌹👀- Anonyymi00034UUSI
rennosti.m kirjoitti:
On aivan nyrjähtänyt kuva, että kaikki naiset olisivat feministejä. Heitä on vai pienen pieni määrä, samoin kuin uussovinisteja, molemmat ryhmät katkeria ja pettyneitä, näkevät puusilmillään syyt ja seuraukset väärin.
VALTAOSA niin sisarista kuin miehistäkin näkee asiat nykyisin tinkimättömän tasa-arvon lähtökohdasta, mikä on aivan eri, kuin kuvitelma, että toiset olisivat parempia tai tasa-arvoisempia kuin toiset.
Mutta sen lisäksi, että sisaret ovat tasa-arvoisia, he ovat vielä fiksuja, päteviä, pystyviä, herttaisia, ystävällisiä ja kauniita. Feministit ovat vain yhtä kauniita kuin muutkin sisaret, mutta luonne ei kutsu seuraansa.
Ei ihminen, ei sisar eikä mieskään, halua väitellä ja kiristellä hampaitaan, vaan nauttia yhdessäolosta ja sydämellisestä rakkaudesta.🌹👀Tällä palstalla kuitenkin on tapana (mm. sinulla hyvänä esimerkkinä) nimittää jokaista naista feministiksi.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, ovat kaikki wanhusfemakkoja.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Ketkä palstalla levittävät feminismiä?"
Yleensä AnonyymiNNNN, ja niiden lisäksi melkein kaikki rekisteröidyn nimimerkin omaavat. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Ketkä palstalla levittävät feminismiä?"
Yleensä AnonyymiNNNN, ja niiden lisäksi melkein kaikki rekisteröidyn nimimerkin omaavat.Tällä palstalla tosiaan on tapana nimittää jokaista naiseksi oletettua feministiksi. Sekä useampaa miestäkin.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tällä palstalla tosiaan on tapana nimittää jokaista naiseksi oletettua feministiksi. Sekä useampaa miestäkin.
Ei ole tapa, vaan päätön femakkokaakatus on määrittelyn peruste.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei ole tapa, vaan päätön femakkokaakatus on määrittelyn peruste.
Kyllä on tapa. Tapa, jota sinäkin tuossa juuri harrastat. Ei mitään totuuspohjaa, vaan pelkkää kotkotusta.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Feminismi on aatesuunta ja liike, jonka päätavoitteena on saavuttaa sukupuolten välinen tasa-arvo.
Perusasiat
- Tasa-arvo: Feminismi pyrkii purkamaan rakenteita, jotka tekevät naisista tai muista ryhmistä epätasa-arvoisia.
- Laaja liike: Se ei ole vain yksi oppi, vaan se pitää sisällään monia eri suuntauksia ja näkemyksiä.
- Oikeudet: Liike ajaa kaikkien ihmisten oikeuksia riippumatta sukupuolesta tai taustasta.
Feminismin aallot
Feminismin historia jaetaan usein neljään vaiheeseen eli aaltoon:
- Ensimmäinen aalto (1800-luku – 1900-luvun alku): Keskittyi naisten perusoikeuksiin ja äänioikeuteen.
- Toinen aalto (1960-luvulta alkaen): Nosti esiin perheen valtasuhteet, työn ja naisen itsemääräämisoikeuden.
- Kolmas ja neljäs aalto: Painottavat yhä enemmän moninaisuutta, vähemmistöjen oikeuksia sekä digitaalista tasa-arvoa." - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
"Feminismi on aatesuunta ja liike, jonka päätavoitteena on saavuttaa sukupuolten välinen tasa-arvo.
Perusasiat
- Tasa-arvo: Feminismi pyrkii purkamaan rakenteita, jotka tekevät naisista tai muista ryhmistä epätasa-arvoisia.
- Laaja liike: Se ei ole vain yksi oppi, vaan se pitää sisällään monia eri suuntauksia ja näkemyksiä.
- Oikeudet: Liike ajaa kaikkien ihmisten oikeuksia riippumatta sukupuolesta tai taustasta.
Feminismin aallot
Feminismin historia jaetaan usein neljään vaiheeseen eli aaltoon:
- Ensimmäinen aalto (1800-luku – 1900-luvun alku): Keskittyi naisten perusoikeuksiin ja äänioikeuteen.
- Toinen aalto (1960-luvulta alkaen): Nosti esiin perheen valtasuhteet, työn ja naisen itsemääräämisoikeuden.
- Kolmas ja neljäs aalto: Painottavat yhä enemmän moninaisuutta, vähemmistöjen oikeuksia sekä digitaalista tasa-arvoa."Toteutunutta feminismiä:
- "positiivinen" miesten syrjintä työelämässä, koulutuksessa, &c
- naiskiintiöt koulutuksessa, valtionyrityksissä, &c
- kovapalkkaiset suojatyöpaikat, YLE, erilaiset instituutit
- #metoo automaattituomiot miehille - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Toteutunutta feminismiä:
- "positiivinen" miesten syrjintä työelämässä, koulutuksessa, &c
- naiskiintiöt koulutuksessa, valtionyrityksissä, &c
- kovapalkkaiset suojatyöpaikat, YLE, erilaiset instituutit
- #metoo automaattituomiot miehille"Feminismi on historiallisen ja yhteiskunnallisen työnsä kautta parantanut merkittävästi naisten ja muiden sukupuolivähemmistöjen asemaa sekä lisännyt sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Keskeiset saavutukset
- Äänioikeus ja poliittinen osallistuminen: Naiset saivat vaalioikeuden ja vaalikelpoisuuden (Suomessa ensimmäisenä Euroopassa vuonna 1906).
- Koulutusmahdollisuudet: Naisille avattiin pääsy oppikouluihin, yliopistoihin ja ammatilliseen koulutukseen.
- Taloudellinen itsemääräämisoikeus: Naimisissa olevat naiset vapautuivat aviomiehensä holhouksesta, saivat oikeuden avata pankkitilin, omistaa omaisuutta ja päättää omista tuloistaan.
- Työelämän oikeudet: Lainsäädäntöön on saatu kiellot sukupuoleen perustuvalle syrjinnälle, oikeus äitiys- ja vanhempainvapaisiin sekä perhevapaajärjestelmiä.
- Perhe- ja seksuaalioikeudet: Avioliitosta tehtiin tasa-arvoinen sopimus, raiskaus avioliitossa säädettiin rangaistavaksi, ja aborttioikeutta sekä ehkäisyä koskevia oikeuksia on edistetty.
- Väkivallan vastainen työ: Perheväkivallan tunnistaminen rikokseksi ja turvakotiverkostojen perustaminen ovat syntyneet pitkälti naisasialiikkeen työn tuloksena."
Yt. AI
- Anonyymi00003
Kaikki ihmiset on upeita ja hienoja ja ihan vaan siksi että ovat kipinöitä itse Jumalasta. Jos ihmiset näkisivät itsensä niin arvokkaina, eivät he käyttäytyisi typerästi ja itsekkäästi. Vika onkin siinä että mollaamme itseämme ja toisiamme. Siksi maailma on ilkeä ja paha.🤷♀️
- Anonyymi00004
Ja kun olemme kipinöitä itsestään Jumalasta, meillä on valta luoda. Me luomme joko hyvää tai pahaa. Ajatuksillamme, sanoillamme ja teoillamme. Se mitä ympärillämme näemme,sen me olemme itse luoneet. Jos emme ole tyytyväisiä niin vika ei ole missään muussa kuin meissä itsessämme. Kaikki luomamme paha, kuin myös kaikki luomamme hyvä, tulee itsellemme takaisin. Mitä sinä luot?🤷♀️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja kun olemme kipinöitä itsestään Jumalasta, meillä on valta luoda. Me luomme joko hyvää tai pahaa. Ajatuksillamme, sanoillamme ja teoillamme. Se mitä ympärillämme näemme,sen me olemme itse luoneet. Jos emme ole tyytyväisiä niin vika ei ole missään muussa kuin meissä itsessämme. Kaikki luomamme paha, kuin myös kaikki luomamme hyvä, tulee itsellemme takaisin. Mitä sinä luot?🤷♀️
Miksi naiset sitten ovat kuin itse paholaisia? Miksi he ovat luoneet itsensä sellaisiksi kuin ovat, mitä se ilmentää? Ilmentääkö se heidän sisimpäänsä, se tulee esiin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi naiset sitten ovat kuin itse paholaisia? Miksi he ovat luoneet itsensä sellaisiksi kuin ovat, mitä se ilmentää? Ilmentääkö se heidän sisimpäänsä, se tulee esiin?
Ovatko? Vai onko tuo sinun oma käsityksesi naisista? Ja miksi niputat kaikki naiset samaan muottiin? Mikä sinut on saanut noin naisia vihaamaan? Miksi olet katkera ja ilkeä?🤷♀️
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ovatko? Vai onko tuo sinun oma käsityksesi naisista? Ja miksi niputat kaikki naiset samaan muottiin? Mikä sinut on saanut noin naisia vihaamaan? Miksi olet katkera ja ilkeä?🤷♀️
Ps. Minäpä luulen että katselet myrkynvihreiden lasien läpi maailmaa. Mitäpä jos vaihtaisit ne linssit vaikka vaaleanpunaisiin. Näyttäisikö maailma erilaiselta? Loisitko itsellesi erilaisen todellisuuden? Kumpaa luot? Kumpaa tahdot luoda? Kumpaa tahdot itsellesi, luo sitä ympärillesi. Yksinkertaista.🤷♀️
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ps. Minäpä luulen että katselet myrkynvihreiden lasien läpi maailmaa. Mitäpä jos vaihtaisit ne linssit vaikka vaaleanpunaisiin. Näyttäisikö maailma erilaiselta? Loisitko itsellesi erilaisen todellisuuden? Kumpaa luot? Kumpaa tahdot luoda? Kumpaa tahdot itsellesi, luo sitä ympärillesi. Yksinkertaista.🤷♀️
Olenko minä itse luonut ne kaikki naiset joita olen ikinä tuntenut, ihan lapsesta asti? Olenko minä jumala ja olen luonut kaiken olemassaolevan? OIkeasti?
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olenko minä itse luonut ne kaikki naiset joita olen ikinä tuntenut, ihan lapsesta asti? Olenko minä jumala ja olen luonut kaiken olemassaolevan? OIkeasti?
Et. Ei, vaan sinä olet luonut oman todellisuutesi, oman asenteesi, oman suhtautumisesi. Oletko luonut vihaa näitä naisia kohtaan vai oletko luonut rakkautta. Jos sinua on satutettu, oletko katkeroitunut vaan noussut sen yläpuolelle.Syytteletkö muita vai otatko vastuun myös omasta syyllisyydestäsi asiaan kuin asiaan. Osaatko olla armollinen. Kykenetkö antamaan anteeksi. Etsitkö muista täydellisyyttä vaikket itse ole täydellinen. Osaatko nähdä naisetkin erehtyväisinä , inhimillisinä ja silti ehkäpä just siksi rakastettavina elämän oppikoululaisina samalla polulla kanssasi.🤷♀️
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et. Ei, vaan sinä olet luonut oman todellisuutesi, oman asenteesi, oman suhtautumisesi. Oletko luonut vihaa näitä naisia kohtaan vai oletko luonut rakkautta. Jos sinua on satutettu, oletko katkeroitunut vaan noussut sen yläpuolelle.Syytteletkö muita vai otatko vastuun myös omasta syyllisyydestäsi asiaan kuin asiaan. Osaatko olla armollinen. Kykenetkö antamaan anteeksi. Etsitkö muista täydellisyyttä vaikket itse ole täydellinen. Osaatko nähdä naisetkin erehtyväisinä , inhimillisinä ja silti ehkäpä just siksi rakastettavina elämän oppikoululaisina samalla polulla kanssasi.🤷♀️
Minä siis olen syyllinen siihen mitä naiset ovat? Koska olen mies niin olen syyllinen siihen millaisia naiset ovat ja kuinka he käyttäytyvät?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä siis olen syyllinen siihen mitä naiset ovat? Koska olen mies niin olen syyllinen siihen millaisia naiset ovat ja kuinka he käyttäytyvät?
Ei. Et ole. Mutta voit itse valita suhtautumisesi. Alkaa vihaamaan tai rakastaa kaikesta huolimatta. Ettet yhden tai muutaman kokemuksen myötä niputa kaikkia naisia yhdeksi ja samaksi. Lopetat syyttelyn. Ei ole syyllisiä. On ainoastaan oppilaita. Ja vain virheistä opitaan. Älää siis tuomitko.🤷♀️
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei. Et ole. Mutta voit itse valita suhtautumisesi. Alkaa vihaamaan tai rakastaa kaikesta huolimatta. Ettet yhden tai muutaman kokemuksen myötä niputa kaikkia naisia yhdeksi ja samaksi. Lopetat syyttelyn. Ei ole syyllisiä. On ainoastaan oppilaita. Ja vain virheistä opitaan. Älää siis tuomitko.🤷♀️
Anna minulle edes yksi joukosta poikkeava kokemus, niin voisin harkita mielipiteeni ehdottomuutta. Silti en olisi väärässä, en vain olisi niin ehdoton.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Wanhusnaiset katkeroituvat kun heillä alkaa vaihdevuosivaivat, noin 45v ikäisenä, jolloin he menettävät seksuaalisuutensa sekä markkina-arvonsa, heistä tulee miesvihaa kihiseviä akkoja.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Wanhusnaiset katkeroituvat kun heillä alkaa vaihdevuosivaivat, noin 45v ikäisenä, jolloin he menettävät seksuaalisuutensa sekä markkina-arvonsa, heistä tulee miesvihaa kihiseviä akkoja.
Valtaosaa ei taida miehet enää lainkaan kiinnostaa siinä kohtaa. Täysin tyhjänpäiväisiä vihattaviksi.
- Anonyymi00007
Kyllä se kertoo vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi, jollet yhtäkään hyvää naista ole tavannut.
- Anonyymi00010
Ja mitä se kertoo minusta itsestäni, kerropa se?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et lähtökohtaisesti pysty näkemään ihmisissä hyvää. Silloin se on sinun ongelma.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et lähtökohtaisesti pysty näkemään ihmisissä hyvää. Silloin se on sinun ongelma.
Ja miksi minun pitäisi lähtökohtaisesti nähdä ihmisissä hyvää? Mistä syystä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja miksi minun pitäisi lähtökohtaisesti nähdä ihmisissä hyvää? Mistä syystä?
Et näe ihmisissä hyvää, vaikka heissä sitä onkin. Mielestäsi se oikeuttaa sinua suhtautumaan alentuvasti ja avoimen vihamielisesti naisiin. Sinun oma feminiini-/maskuliinisi ei ole tasapainossa. Saatko yhtään kiinni, mitä kerron?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et näe ihmisissä hyvää, vaikka heissä sitä onkin. Mielestäsi se oikeuttaa sinua suhtautumaan alentuvasti ja avoimen vihamielisesti naisiin. Sinun oma feminiini-/maskuliinisi ei ole tasapainossa. Saatko yhtään kiinni, mitä kerron?
En saa yhtään kiinni mistään.
Ihmisissä ei ole hyvää.
Ihminen niinsanotusti "tekee hyvää" tai hyviä asioita, vain tavoitellakseen henkilökohtaista hyötyä. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihmisissä ei ole hyvää.
Ihminen niinsanotusti "tekee hyvää" tai hyviä asioita, vain tavoitellakseen henkilökohtaista hyötyä.Tarkastelet muita ainoastaan oman persoonasi kautta. Kaikki ei ole niin kuin "sä".
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarkastelet muita ainoastaan oman persoonasi kautta. Kaikki ei ole niin kuin "sä".
En ymmärrä yhtään mitä puhut.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihmisissä ei ole hyvää.
Ihminen niinsanotusti "tekee hyvää" tai hyviä asioita, vain tavoitellakseen henkilökohtaista hyötyä.Ei. Se ei ole hyvän tekemistä. Hyvän tekeminen on nimenomaan pyyteetöntä!🤷♀️
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lue ketju ajatuksen kanssa huomenna uudestaan, ja taas uudestaan. Tässä on tietoa juuri sinulle. Hyvää yötä ja oivalluksia.🤷♀️
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos sinä et tule toimeen kenenkään kanssa, eikä kukaan tule toimeen sinun kanssasi, mutta ne kaikki muut tulevat toimeen keskenään, niin vika todennäköisesti ei ole niissä muissa, vaan sinussa.
Siis jos näet ympärilläsi pelkkää pahuutta, niin suurella todennäköisyydellä se pahuus säteilee ympärillesi nimenomaan sinusta. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos sinä et tule toimeen kenenkään kanssa, eikä kukaan tule toimeen sinun kanssasi, mutta ne kaikki muut tulevat toimeen keskenään, niin vika todennäköisesti ei ole niissä muissa, vaan sinussa.
Siis jos näet ympärilläsi pelkkää pahuutta, niin suurella todennäköisyydellä se pahuus säteilee ympärillesi nimenomaan sinusta.Kyllä näinhän se just on. Minä olen syyllinen ja kaikki muut maailman ihmiset ovat syyttömiä kaikkeen mitä tekevät. Vika on vain minussa, ei kenessäkään muussa. Naiset ovat aina viattomia ja syyttömiä kaikkeen, he saavat lo pet taa syntymättömät lapsensa, sekä lo pet taa 5 -vuotiaan, 3 -vuotiaan ja kahdeksan kuukautisen lapsensa ja odottavat pääsevänsä siitäkin ilman mitään syytettä tai rangaistusta, ja lisäksi naisesta tulee kaikkien fe mi nis tis ten naisten sankari ja idoli. He voivat vain koska ovat naisia ja heillä on oikeus, ja koska ovat naisia he ovat täysin viattomia kaikkeen mitä tekevät, ja viattomia kaikkeen mitä sanovat, eivät ole missään vastuussa mistään tekemisistään tai mistään sanomisistaan ikinä. Koska kaikki on aina vain ja ainoastaan miehen syytä, ei kenenkään muun ikinä, ja kukaan muu ei ikinä ole mistään vastuussa kuin vain ja ainoastaan mies.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et ole sen tasoinen, että hyvät ja ystävälliset naiset olisivat kanssasi tekemisissä.
Luultavasti et käy töissä, ja olet kaiket päivät koneella.
Luet incelien myrkyllisiä ja häiriintyneitä keskustelupalstoja. - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä näinhän se just on. Minä olen syyllinen ja kaikki muut maailman ihmiset ovat syyttömiä kaikkeen mitä tekevät. Vika on vain minussa, ei kenessäkään muussa. Naiset ovat aina viattomia ja syyttömiä kaikkeen, he saavat lo pet taa syntymättömät lapsensa, sekä lo pet taa 5 -vuotiaan, 3 -vuotiaan ja kahdeksan kuukautisen lapsensa ja odottavat pääsevänsä siitäkin ilman mitään syytettä tai rangaistusta, ja lisäksi naisesta tulee kaikkien fe mi nis tis ten naisten sankari ja idoli. He voivat vain koska ovat naisia ja heillä on oikeus, ja koska ovat naisia he ovat täysin viattomia kaikkeen mitä tekevät, ja viattomia kaikkeen mitä sanovat, eivät ole missään vastuussa mistään tekemisistään tai mistään sanomisistaan ikinä. Koska kaikki on aina vain ja ainoastaan miehen syytä, ei kenenkään muun ikinä, ja kukaan muu ei ikinä ole mistään vastuussa kuin vain ja ainoastaan mies.
Nostat useissa kirjoituksissasi esiin tämän yhden ainoan tapauksen, jossa äiti kärsi synnytyksenjälkeisestä psykoosista, yritti hakea apua kaikin voimin, eikä sitä saanut, ja lopulta vailla ymmärrystä tappoi lapsensa ja yritti tappaa itsensä, eläen nyt halvaantuneena.
Et koskaan nosta esiin niitä satoja, ellei tuhansia, päivittäisiä tapauksia, joissa MIEHET tappavat ja raiskaavat lapsia, jopa imeväisikäisiä.
Voit peukuttaa omia kommenttejasi vaikka loputtomiin, se ei niitä oikeiksi muuta. - Anonyymi00051UUSI
Ja minä jo tiesin sen naisluonnon ennen tämän tapauksen julkisuuteen tuloa. Ei ollut minulle mitenkään yllätys millään tavoin. Minusta on hyvä että tämä tulee julkisuuteen, ja naisten oikeudet ja vapaudet tulevat olemaan harkinnan alaisina tulevina vuosina.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ja minä jo tiesin sen naisluonnon ennen tämän tapauksen julkisuuteen tuloa. Ei ollut minulle mitenkään yllätys millään tavoin. Minusta on hyvä että tämä tulee julkisuuteen, ja naisten oikeudet ja vapaudet tulevat olemaan harkinnan alaisina tulevina vuosina.
Kommentti poistettiin saman tien näköjään.
Ei ollut yksittäistapaus, vaan kolme tai neljä vastaavaa tapausta tullut ilmi sen jälkeen, jossa naiset ovat matkineet lindsay clancya. Lisäksi sosiaalisessa mediassa on videoita missä naiset kohtelevat huonosti lapsiaan. Kokonainen naistenasialiike on noussut tästä tapauksesta joka haluaa sallia lastekaltoinkohtelun naisille. - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Incell ulinaa
- Anonyymi00025
Haaveilen että olisi lomapaikkoja vain naisille. Ja kaupunkeja.
Naisille on niin erilaiset odotukset kuin muille väestönosalle.
Pidän rauhasta ja toisten ihmisten kunnioittamisesta. Naiset opetetaan vastuuseen. Miehet ottamaan .
Tiedän kivoja miehiä mutta huonot ihmiset ovat aina miehiä.- Anonyymi00033UUSI
"Tiedän kivoja miehiä mutta huonot ihmiset ovat aina miehiä."
Samoin. Tai no on niissä huonoissa varmasti jokunen nainenkin, mutta miehet ovat ehdoton enemmistö.
Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, niin tämä pallo olisi aivan karmea paikka. Eikä siis tarvitsisi olla niin, että kaikki naiset käyttäytyisivät kuin miehistä kauheimmat. Riittäisi, että naisissa olisi samassa suhteessa hyviä, keskivertoja ja huonoja ja nuo naisryhmät toimisivat samalla tavalla kuin vataavat miesryhmät. Miehet, jotka eivät tuota tajua, eivät tunne riittävästi miehiä. - Anonyymi00042UUSI
Ei ole olemassa lomapaikkoja vain naisille, koska naisten pitäisi se paikka ensin rakentaa. Eivät pysty.
Eivätkä pystyisi asumaan yhdessä paikassa ilman valvontaa ja järjestyksen ylläpitoa, mihin vaaditaan miehiä. Ilman valvontaa naisten asuttama paikka olisi jatkuva taistelutanner missä sota jatkuisi päivästä iltaan ja yöstä aamuun, jatkuva huuto, kiljunta ja tappelu. Absoluuttinen katastrofi. - Anonyymi00057UUSI
Todella levoton väite tuo viimeinen ;-)
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei ole olemassa lomapaikkoja vain naisille, koska naisten pitäisi se paikka ensin rakentaa. Eivät pysty.
Eivätkä pystyisi asumaan yhdessä paikassa ilman valvontaa ja järjestyksen ylläpitoa, mihin vaaditaan miehiä. Ilman valvontaa naisten asuttama paikka olisi jatkuva taistelutanner missä sota jatkuisi päivästä iltaan ja yöstä aamuun, jatkuva huuto, kiljunta ja tappelu. Absoluuttinen katastrofi.Bear Gryllsin saarella nähtiin tätä herkkua!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eivätkä pystyisi asumaan yhdessä paikassa ilman valvontaa ja järjestyksen ylläpitoa, mihin vaaditaan miehiä. Ilman valvontaa naisten asuttama paikka olisi jatkuva taistelutanner missä sota jatkuisi päivästä iltaan ja yöstä aamuun, jatkuva huuto, kiljunta ja tappelu. Absoluuttinen katastrofi.Lisäksi kannattaa googlata supershe utopian kananlennon mittainen elinkaari
- Anonyymi00026UUSI
Onhan naiset ihmeellisiä ja hienoja ja kauniita ja seksikkäitä ja osaavat olla kivoja eli naiset on täydellisiä mutta luonne on mikä on ja ilkeitä ja häijyjä ja pettävät eli nainen muuten täydellinen ja maailman kaunein ja seksikkäin mutta se luonne pilaa kaiken
Ei huolta. Tällä palstalla on kuvaamiesi naisten määrä suurempi kuin todellisuudessa, ja nekin silti vähät ovat paljon äänekkäämpia kuin miellyttävät sisaret.
Jos joku pilaa, se on nimenomaan luonne, enkä ole kuullutkaan, että mitään olisi tehtävissä sen muuttamiseksi. Onneksi se on kuitekin harvinaista, ja naiset ovat fiksuja, tasa-arvoisia, intelligenttejä, herttaisia, ystävällisiä sekä vielä kauniitakin. Les femmes sont charmantes.🌹👀- Anonyymi00065UUSI
rennosti.m kirjoitti:
Ei huolta. Tällä palstalla on kuvaamiesi naisten määrä suurempi kuin todellisuudessa, ja nekin silti vähät ovat paljon äänekkäämpia kuin miellyttävät sisaret.
Jos joku pilaa, se on nimenomaan luonne, enkä ole kuullutkaan, että mitään olisi tehtävissä sen muuttamiseksi. Onneksi se on kuitekin harvinaista, ja naiset ovat fiksuja, tasa-arvoisia, intelligenttejä, herttaisia, ystävällisiä sekä vielä kauniitakin. Les femmes sont charmantes.🌹👀"Jos joku pilaa, se on nimenomaan luonne"
Nimenomaan, kirjaimellisesti juuri noin. - Anonyymi00079UUSI
rennosti.m kirjoitti:
Jos joku pilaa, se on nimenomaan luonne, enkä ole kuullutkaan, että mitään olisi tehtävissä sen muuttamiseksi. Onneksi se on kuitekin harvinaista, ja naiset ovat fiksuja, tasa-arvoisia, intelligenttejä, herttaisia, ystävällisiä sekä vielä kauniitakin. Les femmes sont charmantes.🌹👀Puhkesiko Fransmanni sinussa kukkaan?
Vilma
- Anonyymi00027UUSI
Itse ihmettelen sinun ajatuksiasi🤨
Millainen mies vähättelee naisia. Tulee mieleen katkera mies. Katkeraa ei kukaan lähesty, kun hänestä tulee myrkyllinen fiilis.- Anonyymi00070UUSI
Tyhjät tynnyrit jne.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit jne.
Läskit tynnyrit on pahempia.
- Anonyymi00028UUSI
Vai yllättikö, että naisilla on mielipiteitä ja ajatuksia?
- Anonyymi00066UUSI
Ei yllättänyt. Mutta se todellakin yllätti nuorempana kun sain tietää millaisia ne naisten ajatukset ja mielipiteet ovat. Mielestäni ne koettelevat lain rajoja kaikin tavoin.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ei yllättänyt. Mutta se todellakin yllätti nuorempana kun sain tietää millaisia ne naisten ajatukset ja mielipiteet ovat. Mielestäni ne koettelevat lain rajoja kaikin tavoin.
Tai laki nyt on mitä on, ja muuttuu jatkuvasti. Mutta tarkemmin sanottuna niiden ajatukset koettelevat normaalin moraalikäsityksen rajoja jatkuvasti.
- Anonyymi00029UUSI
Voisiko asenteisiin ja kirjoittelun sitten vaikuttaa, miten siellä kotona on naisia/miehiä kommentoitu tai arvosteltu?
Toiset tietoisesti pyrkivät toisenlsisuuteen.
Varsinkin, jos on ollut halventavaa puhetta.
Ehkäpä nainen haluaa tulla arvostetuksi. Ehkäpä halveerattu feminismi kumpuaa tästä. Tai työelämän vuosikymmeniä jatkuneesta palkkatasosta, mikä lopulta vaikuttaa eläkkeisiin.
Pitäisi katsoa tätä totuutta tiukasti.
Kylläpä työyhteisössä on myös se sovitusti kukoistanut halpoina kommentteineen.
Tästä täällä olevilla naisilla olisinkin muutama esimerkki kerrottavanaan.
Vilma - Anonyymi00030UUSI
Ovat ne niin ihmeellisiä, että eivät oikein muualla kuin täällä saa omaa ihmeellisyyttä esiin.
Mutta joo. Saman huomannut. Tämän palstan perusteella naiset on jumalaisia olentoja, joita kuuluisi palvoa jumalten tavoin. Itse en kyllä näe mitään palvottavaa ja ihailtavaa palstan naisten kirjoitteluissa. Paljon sanoja, todella vähän sisältöä. Ei jatkoon.
Tasapuolisuuden vuoksi täytyy todeta samaa myös palstan miehistä. Heillä se menee vaan niin, että vähän sanoja ja vielä vähemmän sanottavaa. Paitsi se yksi jankkaava esseisti, joka elää täysin omassa harhaisessa todellisuudessa.- Anonyymi00039UUSI
10:44
Olet varmaan todella tylsä tyyppi.
Vilma - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
10:44
Olet varmaan todella tylsä tyyppi.
VilmaEn, vaan tiedän juttujen lukeminen on yhtä mielenkiintoista kuin katsoisi maalin kuivumista.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
En, vaan tiedän juttujen lukeminen on yhtä mielenkiintoista kuin katsoisi maalin kuivumista.
Olethan tylsä. Minun mielestäni.
Vilma - Anonyymi00069UUSI
Bravo, mikä nerokkuus täältä löytyikään!
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Bravo, mikä nerokkuus täältä löytyikään!
Mitä ketun neroutta siinä on, jos kertoo vaikutelmastaan.
Kaatelehan ihan itsellesi.
Vilma
- Anonyymi00031UUSI
Netissähän ihan kuka tahansa voi olla mitä tahansa haluaa unohti at että jos eivät ole tietokone neroka poliisi selvittä rikos tapauksissa helposti henkilöllisyyden niin halutessaan
- Anonyymi00036UUSI
Oot vähän niin kuin nainen jota aina lyödään. Yksi kerta voi olla sattumaa, sadas ei.
- Anonyymi00046UUSI
No hyi!
Toki se on tottakin, että sellaisissa suhteissa pahoinpidellään henkisesti ja fyysisesti niin pahoin, ettei ihminen kykene enää hankkiutumaan tilanteestaan pois.
Nyt on apu tarpeeen! Miten tämä ap pakotetaan ulos nykyisestä parisuhteestaan?
Mielestäni miehiäkin otetaan turvakoteihin. Kenellä tietoa? - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
No hyi!
Toki se on tottakin, että sellaisissa suhteissa pahoinpidellään henkisesti ja fyysisesti niin pahoin, ettei ihminen kykene enää hankkiutumaan tilanteestaan pois.
Nyt on apu tarpeeen! Miten tämä ap pakotetaan ulos nykyisestä parisuhteestaan?
Mielestäni miehiäkin otetaan turvakoteihin. Kenellä tietoa?Jos sanoo että kaikki miehet lyö, hakeutuu aina lyötäväksi.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tänne voi ottaa yhteyttä: https://nollalinja.fi/
Et vissiin tajunnut mitään. Luulit että nyt lyödään naista. Ei nyt sentään. Rinnastin vain aloittajan naiseen jota lyödään aina, silkkaa mielikuvitusta lyömiset.
- Anonyymi00053UUSI
Noinhan se vähän on. Kerran voi tuollaiseen tilanteeseen joutua vahingossa, virhearvion tehtyään. Toinen kerta on jo hieman varomatonta, mutta voi olla vielä ikävä sattuma. Kolmas kerta alkaa sitten olla jo tapa ja siitä eteenpäin pitää jo tajuta katsoa vahvasti peiliin etsiessään syyllistä.
Toki lopullinen pahantekijä on aina esim. se väkivaltaa käyttävä. Ei uhri kuitenkaan enää täyrin syytön tilanteeseensa ole, jos hän jatkuvasti tuollaisiin tilanteisiin hakeutuu/ajautuu. Uhri ei tietenkään silti ansaitse tuomiota, vaan hän tarvitsee apua saadakseen lopetettua itsetuhoisen toimintansa. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Noinhan se vähän on. Kerran voi tuollaiseen tilanteeseen joutua vahingossa, virhearvion tehtyään. Toinen kerta on jo hieman varomatonta, mutta voi olla vielä ikävä sattuma. Kolmas kerta alkaa sitten olla jo tapa ja siitä eteenpäin pitää jo tajuta katsoa vahvasti peiliin etsiessään syyllistä.
Toki lopullinen pahantekijä on aina esim. se väkivaltaa käyttävä. Ei uhri kuitenkaan enää täyrin syytön tilanteeseensa ole, jos hän jatkuvasti tuollaisiin tilanteisiin hakeutuu/ajautuu. Uhri ei tietenkään silti ansaitse tuomiota, vaan hän tarvitsee apua saadakseen lopetettua itsetuhoisen toimintansa.Ei niitä osaa kukaan auttaa, turhaa rahastusta edes yrittää.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei niitä osaa kukaan auttaa, turhaa rahastusta edes yrittää.
Tietysti osaa.
- Anonyymi00061UUSI
Tuo käsitys on ihan omasta sairaasta, naisia halveksivasta päästäsi lähtöisin.
- Anonyymi00064UUSI
Eiku, kaikki on ihan paskoja.
Koita päästä sen yli. - Anonyymi00068UUSI
Miten kukaan tervejärkinen pystyy tämmöisiä edes anonyymistä kirjoituksista päättelemään.
- Anonyymi00080UUSI
19:25
Erittäin hyvä kommentti.
Vilma
- Anonyymi00072UUSI
👍Olen ihmeellinen ja hieno👍
Aina ollut. - Anonyymi00073UUSI
ehkä oletkin homo? et vain tiedä sitä vielä? Siksi ei naiset innosta
- Anonyymi00081UUSI
Ikävä, että mietit noin omasta äidistäsi. 💔
- Anonyymi00082UUSI
Äidissäni on kyllä paljon vikoja, kuten kaikissa naisissa. Mutta ei se mikään palstahuora sentään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496