5 h musiikkia, paluu juurillemme

Anonyymi-ap

Paleowolf - Dark Ambient from the Cenozoic: https://www.youtube.com/watch?v=h8xi0Uab1uY . Ihannoin päivä päivältä enemmän simppelejä aikakausia ihmiskunnan historiassa. Ajallisesti teknologinen mullistus eli kännykkä ja netti osuvat yksiin 1980-luvulta alkaneen yleisen yhteiskunnallisen rappion kanssa. Niitä ei edes tarvittaisi tälläkään sekunnilla. Teknologia on saanut kukoistuksensa ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella.

Ihmislajin globalisaatio on muotoutunut paikallisista heimoista tämän päivän globaaliin skaalaan, mistä on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Kun tarpeeksi iso joukko ihmisiä pistää viisaat päänsä yhteen, tällöin noudatetaan porukan äänekkäintä (ja usein samalla tyhmintä) jäsentä. Toista se oli ennen. Tiedän että kuulostan negatiiviselta mutta mielestäni olen jalat maassa ja totean tässä vain faktoja. Lisäksi tämä toimii avautumisenani ja liittyy löyhästi kappaleeseen. - 🍄.

6

50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Linkin äänet on laadittu jotenkin siten että äänten painopisteet vaihtelevat vasemman ja oikeanpuoleisen kuulokkeen välillä. Kuulokkeideni pitäisi olla kunnossa. Se häiritsee minua. Ambiencea tämä on lähinnä. - 🍄.

• Anonyymi00003

Noh. Ei ollut minun makuuni. Mutta olet täysin oikeassa siinä, että laumat kulkevat nykyään äänekkäimmän mölisijän mukana.

Siinä faktat jäävät toiselle sijalle, kun luodaan itse uhkia ja esitetään oman mieleisiä ratkaisuja siihen. Tästä johtuu ja on aina johtunut äärioikeiston nousu.

Voidaan siis todeta, että Venäjän hybridivaikuttaminen on onnistunut ja nostanut äärioikeistoa jälleen koko Euroopassa. Pekka Toveri elää edelleen menneessä maailmassa ja Euroopan hybriditrollikeskus ei tajua lietsovansa samaa äärioikeiston sotahullujen porukkaa täyteen kiimaan.

Viimeisenä kommenttina todettakoon, että Kokoomuskin on muuttunut junttimaiseksi ja sotakiimaiseksi oman kansan riistäjäksi.

>Simiti<

• Anonyymi00004

Ymmärrän. Ambience on monotonista eli sen pitäisi sisältää vivahteita. Siksi kuuntelen yleensä nopeatempoisempaa musiikkia. Von der Leyen oli todennut että Eurooppaan kohdistuvat turvallisuusuhkat ovat uusi normaali. Pysähdyin miettimään että ajatteleeko hän yhtään mitä sanoo? Hän on itse ollut sotkemassa EU:n politiikkaa ja heikentänyt toimillaan yleistä turvallisuutta.

EU on asettanut pakotteita Venäjälle jo ties kuinka kauan. Nähdäkseni Venäjän ulkoistaminen Euroopasta on antanut jalansijaa sille että se päätti hyökätä Ukrainaan. Kreml mahdollisesti koki että välit Eurooppaan olivat jo valmiiksi heikot joten kynnys hyökkäykseen oli madaltunut. Ongelmat lähtevät liikkeelle siitä kun ihmiset eivät kuuntele toisiaan, vaikka he olisivat asioista eri mieltä. - 🍄.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ymmärrän. Ambience on monotonista eli sen pitäisi sisältää vivahteita. Siksi kuuntelen yleensä nopeatempoisempaa musiikkia. Von der Leyen oli todennut että Eurooppaan kohdistuvat turvallisuusuhkat ovat uusi normaali. Pysähdyin miettimään että ajatteleeko hän yhtään mitä sanoo? Hän on itse ollut sotkemassa EU:n politiikkaa ja heikentänyt toimillaan yleistä turvallisuutta.

EU on asettanut pakotteita Venäjälle jo ties kuinka kauan. Nähdäkseni Venäjän ulkoistaminen Euroopasta on antanut jalansijaa sille että se päätti hyökätä Ukrainaan. Kreml mahdollisesti koki että välit Eurooppaan olivat jo valmiiksi heikot joten kynnys hyökkäykseen oli madaltunut. Ongelmat lähtevät liikkeelle siitä kun ihmiset eivät kuuntele toisiaan, vaikka he olisivat asioista eri mieltä. - 🍄.

Kyllä täällä rannikolla on alkanut näkyä drooneihin valmistautuvia armeijan helikoptereita.

Tuosta 100m päästä menee junarata, josta kuljetetaan sotakalustoa Ukrainaan.

En pelkää. En silti sanoisi, ettei mitään hässäkkää tapahdu pienimuotoisesti vaikka viiden vuoden sisällä.

Mitähän mahtaa tapahtua, kun Putin kuolee? Se juuri itse sanoi, että omat hirttävät, jos sota loppuu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä täällä rannikolla on alkanut näkyä drooneihin valmistautuvia armeijan helikoptereita.

Tuosta 100m päästä menee junarata, josta kuljetetaan sotakalustoa Ukrainaan.

En pelkää. En silti sanoisi, ettei mitään hässäkkää tapahdu pienimuotoisesti vaikka viiden vuoden sisällä.

Mitähän mahtaa tapahtua, kun Putin kuolee? Se juuri itse sanoi, että omat hirttävät, jos sota loppuu.

Naton itärajalla ja Venäjän länsirajalla sekä Kaliningradin molemmin puolin olisi pitänyt alun perin olla jokin demilitarisoitu vyöhyke mitä kumpikaan ei sotilaallisesti ylittäisi. Itä-Suomen talous on varmasti kärsinyt rankalla kädellä vallitsevasta me ja muut-politiikasta. Yksinkertaista logiikkaa mikä on jäänyt silti toteutumatta.

En luota ja halua antaa valtaa sellaisten käsiin ketkä ovat epäonnistuneet viroissaan. Tämä pätee suurimpaan osaan maailman maista. Ehkä se tuli yllätyksenä Venäjälle että länsi kohtelee Ukrainaa kuin EU- ja Natomaana. Hyökkäystä ei olisi välttämättä tapahtunut jos siitä on kyse. Meille ei kerrota kaikkea joten spekulaatioksi tämäkin jää. - 🍄.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1160
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1081
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1032
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      930
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      95
      904
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      755
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      711
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      662
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      649
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73