Todella naurettava kiusanhenki!!!! Vankimielisairaalaan kuuluis ja kaverinsa M ukko myös!!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei Kai vaan T mies toinen.Parissa ketjussa näköjään ihan koko nimetkin.Näyttää olevan useempia vihaisia tyyppejä jotka kommentoi heidän tekojaan.Melko velikultia ja poliisit ovelle kolkuttaa paitsi toinen asuu varmaan veneen alla kun kukaan ei tiedä tarkkaa paikkaa.
- Anonyymi00002
Aika pskaa kyllä jonkun huudella julkisesti täällä toisten nimiä. Reilusti voisi omansa myös kertoa. -sivusta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika pskaa kyllä jonkun huudella julkisesti täällä toisten nimiä. Reilusti voisi omansa myös kertoa. -sivusta
Olen sanonut monta kertaa että olen N nainen
- Anonyymi00004
Juurikin on T mies tämä toinen
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikä ole mitään siihen verrattuna mitä nuo kaks on mulle tehneet jo reilut kymmenen vuotta!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen sanonut monta kertaa että olen N nainen
Sehän ei kyllä ole kuin yksi kirjain.
Noiden kahden nimet olet kokonaan täällä huutanut kaikille julki. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikä ole mitään siihen verrattuna mitä nuo kaks on mulle tehneet jo reilut kymmenen vuotta!
Ihan ovat itse toimillansa tätä kerjänneet.Vähintä mitä voin tässä tilanteessa tehdä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin että perheellisten nimiä huudat julkisesti täällä, muttet omaa nimeäsi voi sanoa! Mitä hlvettiä!!
MÄ EN RIPULIA PERSEESEEN LIRAUTA IKINÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46758
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65707- 88704
- 20669
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o143630Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62628- 53618
- 51602
- 47591