Miten käy kolttamafialle?

Anonyymi-ap

Huonosti, näin KP aikoinaan ennusti.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hyvin käy

• Anonyymi00003
      UUSI

Sergei Fofonoff on sentään yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen Sergei Lavrovin eli Venäjän federaation ulkoministerin kanssa.

Molemmat ovat Venäjän alkuperäiskansaa vaikka koltat kyllä kieltää olevansa Venäjän alkuperäiskansaa jotka ovat päässeet HERRAN ARMOSTA Suomeen, koska he eivät suostuneet palaamaan Neuvostoliittoon.
      Koska he olivat Venäjän alkuperäiskansaa ja he eivät halunneet palata Neuvostoliittoon, koska Neuvostoliitto loukkausi Venäjän alkuperäiskansan kunniaa!

Koltat olisivat sentään Neuvostoliitossa nousseet valtaan ja luoneet uuden TSAARIN VALTAKUNNAN Neuvostoliitosta, koska Tsaari ei suostunut tuohon tehtävään.

Suomi oli Ruhtinaskunta tuolloin, mutta kyllähän minun KUNNIATTOMAN HOLON sukuakin Suomesta meni PETSAMOON joita venäläiset joihin koltatkin kuului HAUKKUI TURJAKKEIKSI!

Ei minulle ainakaan koskaan KOLTAT JA NEUVOSTOLIITOSTA/VENÄJÄLTÄ TULLEET, koskaan korvanneet sitä, että HE HAUKKUIVAT MINUN KUNNIATTOMAN HOLON SUKUA JOTKA OLIVAT SUOMALAISIA TURJAKKEIKSI!

Koltat vain itkee ja muistaa miten huonosti Venäjällä/ Neuvostoliitossa heitä kohdeltiin ja heidän huonot kohtelut EIVÄT LIITY MILLÄÄN TAVALLA EDES SUOMEEN!

Koltat eivät suostu edes hakemaan omia ALKOHOLISTEJAAN JA MUITA RIKOLLISIA KOLTTA-ALUEELLE jonka SUOMEN VALTIO ON HEILLE ANTANUT!

Minä kunniaton Holo en ole koltta vaikka minua on väitetty koltaksi ja minä olen sanonut, että : Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA IHMISOIKEUSRIKOS NIMITELLÄ MINUA KOLTAKSI, KOSKA HAUKKU SUOMALAISIA VENÄLÄISTEN KANSSA TURJAKKEIKSI!

• Anonyymi00004
        UUSI

Minä kunniaton Holo olen 8 kunnian loukkausta saanut siitä, kun minun suku oli mennyt Tsaarin valtakuntaan eli Venäjälle Petsamoon Suomesta.

Ei minun suku ollut ainut joka sinne oli mennyt, mutta kyllä minun suku TODISTETTAVASTI PALASI TAKAISIN SUOMEEN!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo olen 8 kunnian loukkausta saanut siitä, kun minun suku oli mennyt Tsaarin valtakuntaan eli Venäjälle Petsamoon Suomesta.

Ei minun suku ollut ainut joka sinne oli mennyt, mutta kyllä minun suku TODISTETTAVASTI PALASI TAKAISIN SUOMEEN!

FB:stä hakemalla hakivat todisteita, että minä olen loukannut KUNNIOITA.
        Kostinin Aino ja poikansa Jyrki ovat KOLTTIA ja heitä kyllä puolustetaan sekä nuollaan heidän perseitään, koska HE EIVÄT OLE IKINÄ TEHNEET YHTÄÄN RIKOSTA IVALOSSA ASUESSA. Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki Ivalossa asuvat koltat ovat yhdenvertaisia Kostinin Ainon ja Jyrkin kanssa!

Aino valehteli minulle kunniatomalle Hololle päin naamaa, että hänen omat sukulaiset eli Sevetin koltat syrjii heitä.
        Aino oli itse varastanut veljensä tupakat ja rahat sekä painellu LINJA-AUTOLLA SEVETISTÄ IVALOON!
        Kuka syrjii ja käy omiltaan varastamassa sekä jättää HEITTEELLE JA OMAN ONNENSA NOJAAN OMAN SUKULAISENSA ILMAN RAHAA KESKELLE METSÄÄ JA ITSE ASUU KYLÄLLÄ JOSTA HÄN SAA PANKISTA NOSTETTUA VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ RAHAA JA TUPAKKAA SAA KAUPASTA AAMU KELLO 7.00 ILTA 22.00 ELI EI HÄNELLÄ OLLUT EDES VARASTAA RAHAA JA TUPAKKAA OMALTA SUKULAISELTAAN!

Kyllä ROSVO-AINOA JA ROSVO-JYRKIÄ SUOJATAAN! Molemmat viinalla menettäneet terveytensä ja Rosvo-Ainon tytöt eivät suostu edes omasta RAKKAASTA ÄIDISTÄÄN JA VELJESTÄÄN PITÄMÄÄN HUOLTA, mutta ROSVO-JYRKIN ISÄHÄN SE VASTATA VIISAS ONKIN.
        Rakas poikansa on kuulemma vielä näkövammainen niin EI HUOLEHDI RAKKAASTA AINOASTA POJASTAAN!

Rosvo-Ainohan on sentään mummo ja ei edes mummo rakkaasta suostu lasten lasten isät huolehtimaan!
        Joku Palokangas muistaakseni runttas paksuksi sen yhden tytön ja minä kunniaton Holo sanoin, kun kuulin tuon, että : Voi vittu ja kyllä nyt ollaan oltu todella PILLUN PUUTTEESSA, kun Rosvo-Ainon vävyksi oikein pillun puutteessa piti itsensä vääntää!

Minä kunniaton Holo olin pesulassa yksin yöllä töissä, kun nämä Justeerissa juopottolemassa. Kuormasta puuttu lakanoita niin minä jouduin yöksi töihin.
        Piti likaisista pyykeistä lajitella lakanat ja Rosvo-Ainon tyttö oli minun kanssa töissä aiemmin. Siivoottiin lentokoneita ja sitte hän oli muuallakin minun töissä. Hän kävi koulua ja hän oli minun luona yötä välillä. Minä menin töihin niin hän oli minun lasten kanssa sen aikaa. Minun äitini makso palkkaa siitä hänelle.
        En kai tuotakaan PASKAA SUOSTU ENÄÄN SUOJAMAAN!

Minä olin laittanut kellon soimaan niin minä ehdin vähän aikaa nukkua, kun pyykit pyöri koneessa. Rosvo-Ainon tyttö soitteli PÄISSÄÄN KESKELLÄ YÖTÄ JA KYSY MISSÄ MINÄ OLEN!?
        Vastasin, että : Vittu pesulan kahvihuoneen sohvalla olen nukkumassa, koska olen töissä!

Minä olin niin ROHKEA AINA, että MINÄ PISTIN TYÖN VIEREEN NUKKUMAAN!
        Toiset oli juopottelemassa ja soittivat minulle, että : Tuu sieki meijän kanssa tänne juopottelemaan!
        Minä kunniaton Holo vastasin, että : VITTU MIE TUUN, KUN SAAN VITUN TYÖT TEHTYÄ!
        Sain työt tehtyä ja soitin, että : NYT VOIDAAN ALKAA JUOPOTTELEMAAN!

Nämä vastas, että : EI ME JAKSETA ENÄÄN JUOPOTELLA!

Kostiinin Hanne väitti, että KOSTIINIT EI MUKA JAKSA JUOPOTELLA!

Minä en toista kertaa soittanut, koska Rosvo-Aino samanlainen PATOLOGINEN VALEHTELIJA, kuin TYTTÖNSÄ HANNE!

Kostiinin Jyrki kyllä jaksaa JUOPOTELLA ja Jyrkihän on ammatti-juoppo jolla on oikein monta VIRALLISTA MERKKIÄ RIKOSREKISTERISSÄ ELI RATTIJUOPUMUS MERKINTÄÄ JOTKA OVAT VAHVOJA TODISTEITA SIITÄ ETTÄ HÄN ON ALKOHOLISTI!

Jyrki on FB KUNNIALLINEN ja FB KUNNIALLISTEN NAISTEN LEMMIKKI JOKA EI KÄY HEIDÄN KUNNIODEN PÄÄLLE ÄITINSÄ KANSSA. Sietiön Jarmo oli Jyrki isä-puoli, mutta kyllä he varmaan Ainon kanssa palaa yhteen jos he naapureina asuvat. Ainohan ei kyllä suostu kattelemaan muita naisia Jarmon kainalossa!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

FB:stä hakemalla hakivat todisteita, että minä olen loukannut KUNNIOITA.
        Kostinin Aino ja poikansa Jyrki ovat KOLTTIA ja heitä kyllä puolustetaan sekä nuollaan heidän perseitään, koska HE EIVÄT OLE IKINÄ TEHNEET YHTÄÄN RIKOSTA IVALOSSA ASUESSA. Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki Ivalossa asuvat koltat ovat yhdenvertaisia Kostinin Ainon ja Jyrkin kanssa!

Aino valehteli minulle kunniatomalle Hololle päin naamaa, että hänen omat sukulaiset eli Sevetin koltat syrjii heitä.
        Aino oli itse varastanut veljensä tupakat ja rahat sekä painellu LINJA-AUTOLLA SEVETISTÄ IVALOON!
        Kuka syrjii ja käy omiltaan varastamassa sekä jättää HEITTEELLE JA OMAN ONNENSA NOJAAN OMAN SUKULAISENSA ILMAN RAHAA KESKELLE METSÄÄ JA ITSE ASUU KYLÄLLÄ JOSTA HÄN SAA PANKISTA NOSTETTUA VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ RAHAA JA TUPAKKAA SAA KAUPASTA AAMU KELLO 7.00 ILTA 22.00 ELI EI HÄNELLÄ OLLUT EDES VARASTAA RAHAA JA TUPAKKAA OMALTA SUKULAISELTAAN!

Kyllä ROSVO-AINOA JA ROSVO-JYRKIÄ SUOJATAAN! Molemmat viinalla menettäneet terveytensä ja Rosvo-Ainon tytöt eivät suostu edes omasta RAKKAASTA ÄIDISTÄÄN JA VELJESTÄÄN PITÄMÄÄN HUOLTA, mutta ROSVO-JYRKIN ISÄHÄN SE VASTATA VIISAS ONKIN.
        Rakas poikansa on kuulemma vielä näkövammainen niin EI HUOLEHDI RAKKAASTA AINOASTA POJASTAAN!

Rosvo-Ainohan on sentään mummo ja ei edes mummo rakkaasta suostu lasten lasten isät huolehtimaan!
        Joku Palokangas muistaakseni runttas paksuksi sen yhden tytön ja minä kunniaton Holo sanoin, kun kuulin tuon, että : Voi vittu ja kyllä nyt ollaan oltu todella PILLUN PUUTTEESSA, kun Rosvo-Ainon vävyksi oikein pillun puutteessa piti itsensä vääntää!

Minä kunniaton Holo olin pesulassa yksin yöllä töissä, kun nämä Justeerissa juopottolemassa. Kuormasta puuttu lakanoita niin minä jouduin yöksi töihin.
        Piti likaisista pyykeistä lajitella lakanat ja Rosvo-Ainon tyttö oli minun kanssa töissä aiemmin. Siivoottiin lentokoneita ja sitte hän oli muuallakin minun töissä. Hän kävi koulua ja hän oli minun luona yötä välillä. Minä menin töihin niin hän oli minun lasten kanssa sen aikaa. Minun äitini makso palkkaa siitä hänelle.
        En kai tuotakaan PASKAA SUOSTU ENÄÄN SUOJAMAAN!

Minä olin laittanut kellon soimaan niin minä ehdin vähän aikaa nukkua, kun pyykit pyöri koneessa. Rosvo-Ainon tyttö soitteli PÄISSÄÄN KESKELLÄ YÖTÄ JA KYSY MISSÄ MINÄ OLEN!?
        Vastasin, että : Vittu pesulan kahvihuoneen sohvalla olen nukkumassa, koska olen töissä!

Minä olin niin ROHKEA AINA, että MINÄ PISTIN TYÖN VIEREEN NUKKUMAAN!
        Toiset oli juopottelemassa ja soittivat minulle, että : Tuu sieki meijän kanssa tänne juopottelemaan!
        Minä kunniaton Holo vastasin, että : VITTU MIE TUUN, KUN SAAN VITUN TYÖT TEHTYÄ!
        Sain työt tehtyä ja soitin, että : NYT VOIDAAN ALKAA JUOPOTTELEMAAN!

Nämä vastas, että : EI ME JAKSETA ENÄÄN JUOPOTELLA!

Kostiinin Hanne väitti, että KOSTIINIT EI MUKA JAKSA JUOPOTELLA!

Minä en toista kertaa soittanut, koska Rosvo-Aino samanlainen PATOLOGINEN VALEHTELIJA, kuin TYTTÖNSÄ HANNE!

Kostiinin Jyrki kyllä jaksaa JUOPOTELLA ja Jyrkihän on ammatti-juoppo jolla on oikein monta VIRALLISTA MERKKIÄ RIKOSREKISTERISSÄ ELI RATTIJUOPUMUS MERKINTÄÄ JOTKA OVAT VAHVOJA TODISTEITA SIITÄ ETTÄ HÄN ON ALKOHOLISTI!

Jyrki on FB KUNNIALLINEN ja FB KUNNIALLISTEN NAISTEN LEMMIKKI JOKA EI KÄY HEIDÄN KUNNIODEN PÄÄLLE ÄITINSÄ KANSSA. Sietiön Jarmo oli Jyrki isä-puoli, mutta kyllä he varmaan Ainon kanssa palaa yhteen jos he naapureina asuvat. Ainohan ei kyllä suostu kattelemaan muita naisia Jarmon kainalossa!

FB KUNNIALLISET OVAT SEMMOSEN KUNNIAN PASKAN KEHITTÄNEET, ETTÄ JOUTASIVAT ALKAA SIIVOAMAAN KUNNIA PASKAANSA!

He jotka ovat paskoneet niin minä kunniaton Holo tienaan jokaisesta 160 000 euroa, koska törkeästä kunnian loukkauksesta saan 20 000euroa kertaa 8 joka tekee 160 000euroa!

Minulla on oikeus saada vaikka miljoona euroa jokaisesta, koska minä kunniaton Holo olen YRITTÄJÄ SEKÄ SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA VAIKKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, ETTÄ EN OLE!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

FB KUNNIALLISET OVAT SEMMOSEN KUNNIAN PASKAN KEHITTÄNEET, ETTÄ JOUTASIVAT ALKAA SIIVOAMAAN KUNNIA PASKAANSA!

He jotka ovat paskoneet niin minä kunniaton Holo tienaan jokaisesta 160 000 euroa, koska törkeästä kunnian loukkauksesta saan 20 000euroa kertaa 8 joka tekee 160 000euroa!

Minulla on oikeus saada vaikka miljoona euroa jokaisesta, koska minä kunniaton Holo olen YRITTÄJÄ SEKÄ SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA VAIKKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, ETTÄ EN OLE!

FB kunnialliset eivät varmaan koskaan edes kuulleet, että Inarin kunnassa on KOLTTA-ALUE jossa koltat voi omia perinteitään vaalia eli varastaa ja juoda ALKOHOLIA sekä ajellaan PÄIHTYNEENÄ VAIKKA POROLLA!

Motonetissä näky olevan myynnissä OCKELBO PORO DE LUX eli PELTI-PAILAKKA ja hintakin oli sama, kuin AUTON ALLE JÄÄNEEN PAILAKAN HINTA ELI 2000 EUROA, mutta tuo antaa sen sentään vittu vitosen alennusta suoraan niin ei tarvi vinkua, kun on niin vitun kallis PELTI-PAILAKKA!

Tuo on KEMIÖNSAARESSA eli PORO DE LUX MALLISSA ON SENTÄÄN PEURAN PERSETTÄ JA KAURIIN MALLIN SARVETKIN!
        KAUPAN PÄÄLLE VOI TIETENKIN HYVÄLLÄ TUURILLA VAIKKA PUNKKAREITA ELI PUNKKEJA!
        Punkit on vähän niin, kuin HELMIÄ SIOILLE!

Kyllä minäkin kunniaton Holo aikoinaan ihmettelin, kun minun kämpän lattialle ilmestyi ” HELMIÄ ”, kun isännän kissa jonka Sauna mökissä asuin tuli minun luo, kun ovet oli auki.
        Ei sentään sänkyyn mennyt, mutta siitä putos niitä punkkeja.
        Kissa tuli kertomaan minulle, että sillä on punkkeja eli ne pitää poistaa.
        Minä luovuin koirasta niin tämä kissa päätti, että se on minun kissa.
        Se oli semmonen valkonen pitkä karvainen iso kissa.
        Minä poistelin takkuja yleensä siltä, kun se tuli itse minun syliin, kun istuin pihalla.
        Se ilmoitti vain, että PUNKKI TARKASTUS PITÄIS TEHDÄ.

Kissoille laitettiin punkki-rokotteet ja minä kunniaton Holo pidin sylissä kissoja niin omistaja sai antaa ne rokotteet niin punkit ei levinneet kissojen kautta.

Tuokin oli kunnian loukkaus FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!

Minä kunniaton Holo olen saanut korona rokotteet, influenssa rokotteen ja jäykkäkouristus roketteen uusin, koska sekin pitää uusia aina tietyn välein, mutta nämä kaikki rokotteet mitä olen saanut sekä SOKERIPALASSA POLIO VASTA-AINEEN niin nekin on KAIKKI KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!
        Ei niitä pysty poistamaan, mutta saan tietenkin korvauksen koska edes lääkärit ja hoitajat eivät tienneet, että minua EI SAA ROKOTTAA EIKÄ ANTAA MIHINKÄÄN SAIRAUTEEN EDES LÄÄKKEITÄ, koska LÄÄKKEET JA SILMÄLASITKIN JOITA TARVIN VÄLILLÄ LOUKKAA FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!

• Anonyymi00007
      UUSI

Hyvin käy saamme oman valtion ja lipun.

• Anonyymi00009
        UUSI

Unohit vankilan.

• Anonyymi00010
      UUSI

Knulla kaihki koltat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      131
      1384
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1242
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      736
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      670
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      27
      667
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      543
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      525
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      515
    9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      499
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      492
    Aihe