Ihanalle naiselle. Örkki ei voi kiusata sinua, mutta onko joku toinen alkanut? Olit hiukan oudolla päällä aluksi. Onneksi lopuksi olit normaali ihana itsesi 🩷. Viikonloppu oli muutenkin hyvä ja sain olla todella tyytyväinen. Toivottavasti sinäkin olit.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Kiitos ihana❤️ No joo sitä sillon tarkoitin, mutta ei sekään näytä jatkaneen sitä. Se aiempi saattaa vielä yrittää. Katsotaan.
Joo olin kun oli mielessä niin paljon asioita ja se odottelu vaikutti kans, mutta kyllähän se tunnelma siit sit rentoutui kun päästiin tanssimaan. Oli ihana viettää niin paljon aikaa yhdessä. Lähes vuorokausi kuitenkin niin se oli mulle todella tärkeää. Jäi todella hyvä fiilis kaikesta. Kyllä jäi taas paljon kiinnostavaa ajateltavaa keskusteluistamme.
Parasta kuitenkin oli se kun myönsit rakastavasi ja se kun sain herätä sun kainalosta ❤️ …jos tää nyt edes oli mulle. Vain yhdelle miehelle täällä kirjoitan ja hän on mulle aina ykkönen - Anonyymi00002UUSI
Nyt tää puupää pelaa vissiin romanssii ku fortnitee
- Anonyymi00003UUSI
Mulle romanssi ei ole mitään pelailua. Kuulun semmoiseen faktionaan. Enkä myöskään ole puupää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271279
- 871200
- 77641
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...9598- 21566
- 47523
- 44495
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115479- 17470
- 41462