Olisin valmis antamaan anteeksi

Anonyymi-ap

Eräälle miehelle. Oli hän kiusaaja tai mikä tahansa. Minulle tulisi siitä itselleni parempi olo! Ei elämä voi olla sitä, että toisen virheitä ei anteeksi pystyisi antamaan. Kaikki teemme virheitä, ja häntä en niin pahana pidä, että anteeksi en voisi antaa. Mutta syypää minä tähän en ole täysin yksin, se on varmaa. En aloittanut tätä edes!

17

117

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ois kyllä muillakin anteeksipyydettävää. Se tyyppi kauempana on niin pelottava, että kaukana haluan pysyä. Ei välttis pysty anteeks sille edes antaa

• Anonyymi00002
      UUSI

Todennäköisesti minusta miehestä on yritetty tehdä kiusaaja ja kaikkea muuta paskaa. En ihmettelisi jos nämä oikeat vainoajat olisivat yrittäneet käyttää minun identiteettiä lavastakseen minut syylliseksi vaikka mihin, niin alta riman ihmisiä ovat olleet minun kiusaajat.

• Anonyymi00003
        UUSI

Okei

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Okei

Sanon aina suoraan miten asiat näyttäytyvät minun näkökulmasta. Jos jollakin oikeasti on ollut hyvätahtoisia suunnitelmia, eivät ne ole ainakaan vielä toteutuneet minun elämässäni.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikähän kostotoimi sulla on taustalla suunnitteilla?

• Anonyymi00006
        UUSI

Miten ni?

• Anonyymi00007
        UUSI

Kostaminen olisi typerää, sillä ei saavuta mitään hyvää, pahempi olo itselle jäisi. En halua edes olla sellainen. Armollisuus ihmisiä kohtaan on parempi ratkaisu.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kostaminen olisi typerää, sillä ei saavuta mitään hyvää, pahempi olo itselle jäisi. En halua edes olla sellainen. Armollisuus ihmisiä kohtaan on parempi ratkaisu.

Siinä olet oikeassa. Jokainen kosto on myös kosto itselle, sillä jäähän kaikki pahat teot omaan mieleen ja kyllä ihmiseen on sisäänrakennettu jonkinlainen katumus jossain vaiheessa elämää.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siinä olet oikeassa. Jokainen kosto on myös kosto itselle, sillä jäähän kaikki pahat teot omaan mieleen ja kyllä ihmiseen on sisäänrakennettu jonkinlainen katumus jossain vaiheessa elämää.

Niin kyllä persoonaltaan terveet ihmiset katuu, jos väärää on tullut tehtyä

• Anonyymi00009
      UUSI

Itse saattaisin myös anteeksi antaa hänelle jos se vaan myöntäis kaiken reilusti. Yhtään valehtelua en siedä.
      Vaikka sanois mitä ja sattuis kuinka. Mutta sanois niiku asia o

• Anonyymi00011
        UUSI

Kyllä mä totuuden aion sanoa sille kenelle haluaisin anteeksi antaa

• Anonyymi00012
        UUSI

Oletko suoraan sitä edes kysynyt. Jos kommunikoidaan epäsuorasti, "totuus" ehtii mahdollisesti vaihtua matkalla.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä mä totuuden aion sanoa sille kenelle haluaisin anteeksi antaa

Se olisi todella oikein, sillä eihän hän ole välttämättä ymmärtänyt miksi olet toiminut niin kuin olet.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se olisi todella oikein, sillä eihän hän ole välttämättä ymmärtänyt miksi olet toiminut niin kuin olet.

Samat sanat hänelle myös

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samat sanat hänelle myös

Tietenkin. Jos ihmiset eivät kommunikoi ja yritä löytää yhteisymmärrystä, molempien mielet lähtevät helposti eri suuntiin ja mielikuvitus antaa vauhtia eripuralle. Niinpä voi syntyä lähes vihollis-asetelma kun käsitetään toinen niin väärin, eikä osata välttämättä katsoa sen toisen näkökulmasta asiaa myös.

• Anonyymi00016
        UUSI

Tämä oli naiselta miehelle. Siis isolla EHKÄ painotuksella. Saattaisin antaa ...

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tietenkin. Jos ihmiset eivät kommunikoi ja yritä löytää yhteisymmärrystä, molempien mielet lähtevät helposti eri suuntiin ja mielikuvitus antaa vauhtia eripuralle. Niinpä voi syntyä lähes vihollis-asetelma kun käsitetään toinen niin väärin, eikä osata välttämättä katsoa sen toisen näkökulmasta asiaa myös.

Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1279
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      87
      1200
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      641
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      598
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      566
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      523
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      17
      470
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä