Eräälle miehelle. Oli hän kiusaaja tai mikä tahansa. Minulle tulisi siitä itselleni parempi olo! Ei elämä voi olla sitä, että toisen virheitä ei anteeksi pystyisi antamaan. Kaikki teemme virheitä, ja häntä en niin pahana pidä, että anteeksi en voisi antaa. Mutta syypää minä tähän en ole täysin yksin, se on varmaa. En aloittanut tätä edes!
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Ois kyllä muillakin anteeksipyydettävää. Se tyyppi kauempana on niin pelottava, että kaukana haluan pysyä. Ei välttis pysty anteeks sille edes antaa
- Anonyymi00002UUSI
Todennäköisesti minusta miehestä on yritetty tehdä kiusaaja ja kaikkea muuta paskaa. En ihmettelisi jos nämä oikeat vainoajat olisivat yrittäneet käyttää minun identiteettiä lavastakseen minut syylliseksi vaikka mihin, niin alta riman ihmisiä ovat olleet minun kiusaajat.
- Anonyymi00003UUSI
Okei
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Okei
Sanon aina suoraan miten asiat näyttäytyvät minun näkökulmasta. Jos jollakin oikeasti on ollut hyvätahtoisia suunnitelmia, eivät ne ole ainakaan vielä toteutuneet minun elämässäni.
- Anonyymi00005UUSI
Mikähän kostotoimi sulla on taustalla suunnitteilla?
- Anonyymi00006UUSI
Miten ni?
- Anonyymi00007UUSI
Kostaminen olisi typerää, sillä ei saavuta mitään hyvää, pahempi olo itselle jäisi. En halua edes olla sellainen. Armollisuus ihmisiä kohtaan on parempi ratkaisu.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kostaminen olisi typerää, sillä ei saavuta mitään hyvää, pahempi olo itselle jäisi. En halua edes olla sellainen. Armollisuus ihmisiä kohtaan on parempi ratkaisu.
Siinä olet oikeassa. Jokainen kosto on myös kosto itselle, sillä jäähän kaikki pahat teot omaan mieleen ja kyllä ihmiseen on sisäänrakennettu jonkinlainen katumus jossain vaiheessa elämää.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinä olet oikeassa. Jokainen kosto on myös kosto itselle, sillä jäähän kaikki pahat teot omaan mieleen ja kyllä ihmiseen on sisäänrakennettu jonkinlainen katumus jossain vaiheessa elämää.
Niin kyllä persoonaltaan terveet ihmiset katuu, jos väärää on tullut tehtyä
- Anonyymi00009UUSI
Itse saattaisin myös anteeksi antaa hänelle jos se vaan myöntäis kaiken reilusti. Yhtään valehtelua en siedä.
Vaikka sanois mitä ja sattuis kuinka. Mutta sanois niiku asia o- Anonyymi00011UUSI
Kyllä mä totuuden aion sanoa sille kenelle haluaisin anteeksi antaa
- Anonyymi00012UUSI
Oletko suoraan sitä edes kysynyt. Jos kommunikoidaan epäsuorasti, "totuus" ehtii mahdollisesti vaihtua matkalla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä mä totuuden aion sanoa sille kenelle haluaisin anteeksi antaa
Se olisi todella oikein, sillä eihän hän ole välttämättä ymmärtänyt miksi olet toiminut niin kuin olet.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se olisi todella oikein, sillä eihän hän ole välttämättä ymmärtänyt miksi olet toiminut niin kuin olet.
Samat sanat hänelle myös
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samat sanat hänelle myös
Tietenkin. Jos ihmiset eivät kommunikoi ja yritä löytää yhteisymmärrystä, molempien mielet lähtevät helposti eri suuntiin ja mielikuvitus antaa vauhtia eripuralle. Niinpä voi syntyä lähes vihollis-asetelma kun käsitetään toinen niin väärin, eikä osata välttämättä katsoa sen toisen näkökulmasta asiaa myös.
- Anonyymi00016UUSI
Tämä oli naiselta miehelle. Siis isolla EHKÄ painotuksella. Saattaisin antaa ...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tietenkin. Jos ihmiset eivät kommunikoi ja yritä löytää yhteisymmärrystä, molempien mielet lähtevät helposti eri suuntiin ja mielikuvitus antaa vauhtia eripuralle. Niinpä voi syntyä lähes vihollis-asetelma kun käsitetään toinen niin väärin, eikä osata välttämättä katsoa sen toisen näkökulmasta asiaa myös.
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271279
- 871200
- 77641
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...9598- 21566
- 47523
- 44495
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115479- 17470
- 41462