Eli Quu jätetään nettipaitsioon...Tulkaa ystävät halimaan :o))))))
Pieni hengähdystauko ennen loppusoittoa...
28
752
Vastaukset
- Ex er
ollaan ja halin kyllä oikein lämpimästi!
- quistis
takas..kovinnnnnnn:o)))
kamu.....:))))))
- quistis
ja halaa niin ...:o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
takaisin....:)))))
huomasitsä..kaks avausta kerralla,,,Olen mä taitava:o/
quistis kirjoitti:
huomasitsä..kaks avausta kerralla,,,Olen mä taitava:o/
meinasin sulta jo kysyä että kumpaan tuun....heh...:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
meinasin sulta jo kysyä että kumpaan tuun....heh...:)
Tunnustan etten ymmärrä....;o)))
quistis kirjoitti:
Tunnustan etten ymmärrä....;o)))
sellain ongelma... kirjaan itseni sit yks kaks en muka olekkaan kirjanut.... helvata että keljuttaa....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sellain ongelma... kirjaan itseni sit yks kaks en muka olekkaan kirjanut.... helvata että keljuttaa....
näyttää olevan liikenteessä:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sama.... höh järin ärsyttävää....:)))
mut eikai sille nyt mitään mahda...Muutenkin tää kone tekee mitä haluu:o/
quistis kirjoitti:
mut eikai sille nyt mitään mahda...Muutenkin tää kone tekee mitä haluu:o/
koneet joskus... kuin sun päivä on menny...
nää saa mut tääl ihan raunioiks.... millään rauhoitu.... inhoon iltoja näin työn kannalta...- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nää saa mut tääl ihan raunioiks.... millään rauhoitu.... inhoon iltoja näin työn kannalta...jaksaa:o))) Mä olen ommellu ja siivonnu ja kuunnellu äitini loputtomia muisteloita ja tietenkin saarnaa;o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nää saa mut tääl ihan raunioiks.... millään rauhoitu.... inhoon iltoja näin työn kannalta...jaksaa:o))) Mä olen ommellu ja siivonnu ja kuunnellu äitini loputtomia muisteloita ja tietenkin saarnaa;o))
quistis kirjoitti:
jaksaa:o))) Mä olen ommellu ja siivonnu ja kuunnellu äitini loputtomia muisteloita ja tietenkin saarnaa;o))
siel sit ollu äksöniä.... otinki ton omani nukkumaan ku jäi päikkärit väliin...... kohta jo unessa...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
siel sit ollu äksöniä.... otinki ton omani nukkumaan ku jäi päikkärit väliin...... kohta jo unessa...:))
lapsi on tosi kaunis näky...:o))
quistis kirjoitti:
lapsi on tosi kaunis näky...:o))
Kännyssä mulla on sellainen kuva missä typy nukkuu....ihana prinsessa...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
Kännyssä mulla on sellainen kuva missä typy nukkuu....ihana prinsessa...:))
on niin ihania..nukkuessaan:o))
quistis kirjoitti:
on niin ihania..nukkuessaan:o))
ne on sun aarteita...:))) kahvin keittoon hiippailen...:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne on sun aarteita...:))) kahvin keittoon hiippailen...:)
tekis mieli jotain..hyvää...;o))
- yksitypy
sinä jäät? Tarkoitatko kun sinulla ne rippijuhlat?
Mutta älä huoli. Kun pitää päivän, parin paussin, niin on taas paljon uusia juttuja huuhaalle kirjoitettavana. Minäkin olen täältä pois taas ainakin vuorokauden :=)) Hyvät juhlatunnelmat vaan. Ja sinun nuorin tyttäresikin saavuttaa sitten "naimaiän", kuten ennen sanottiin :=))))- quistis
tai ainakin nin mä hälle sanoin...Juu sunnuntaina pääsen kai koneelle!! Nyt alkaa hulinat...Talo täynnä porukkaa:o)) Kivaa ja ei kivaa...Ostin juhliiin ihanan hameen ,topin ja jakun...:o))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
tai ainakin nin mä hälle sanoin...Juu sunnuntaina pääsen kai koneelle!! Nyt alkaa hulinat...Talo täynnä porukkaa:o)) Kivaa ja ei kivaa...Ostin juhliiin ihanan hameen ,topin ja jakun...:o))
sitä hametta ja toppia pitää käyttää myös muualla tälle kesää :=)))
Vaikka yhdesti lavatansseissa pyörähdät :=))
Mukavahan se on kun vieraita käy, mutta mukavampi kun kotiin lähtevät :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
sitä hametta ja toppia pitää käyttää myös muualla tälle kesää :=)))
Vaikka yhdesti lavatansseissa pyörähdät :=))
Mukavahan se on kun vieraita käy, mutta mukavampi kun kotiin lähtevät :=))))heh ja terkut sukulaisille;o)) Ai niin ostin myös upeet mustat korkkaritkin...Pitää varmaan totutella jo niitä jalkoihin etteivät sit sunnuntaina käy hankaliks;o)) Mä en harrasta lavoja:o(
pistin siskon pojan hakemaan kioskista korviketta....;))
- quistis
voi kun mäkin saisin..vaik tikkarin...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637