`moniko ottaa selvää käytetyn auton tyyppivioista ja kolarihistoriasta sekä mahdollinen kestoikä ennen kuin ostaa auton,? nehän on helposti saatavana,..
voihan joissain olla jopa 500.000 km ja toisissa 50.000km
auton osto..sokkona
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
ei monikaan ja sitten itketään sekä valitetaan..autokouluun pitäisi lisätä tunteja auton hankinnasta..
- Anonyymi00002
Riippuu vähän hintajaluokasta ja auton iästä ja tietty onko viitteitä kolarista tai, että mittarin lukema ei vastaa auton kuntoa. Toisaalta mitäpä sitä tarkasteleen jos ns. varotuskellot kilkattaa. Jos auto on kolaroitu, ei se juuri haittaa jos korjaus näyttää/tuntuu olevan ok ja se pikkasen näkyy hinnassa. Sitten jos kyseessä on vähän arvokkaampi uudehko auto, tietty se tutkitaan tarkemmin.
- Anonyymi00003
Mikä on mahdollinen auton kestoikä ja miten se suhtautuu eri merkkien ja mallien suhteen?
Olet aikalailla pihalla ja sekaisin.- Anonyymi00006
olet itse pihalla ja ostat sian säkissä.. nm rellun piinaama
- Anonyymi00004
Monesti ihmiset itse huijaa itseään. Jos iskee "ton mä haluun" moodi päälle, siinä jätetään auto tutkimatta ja vähätellään vikoja, ettei mee hyvä kauppa ohitte.
- Anonyymi00007
näinhän se on.. itse ostin nuorempana volvon ns omaa valtaa käyttäen hyväksi auton ,enkä uskonut muiden puheita..pakko oli vaan saada kun silmään oli sopiva..
auto vei niin paljon bensaa etten voinut kulkea töissä .vaihtoon meni nopeasti pienempi ruokaiseen,,,oppirahat tuli kalliiksi.? ei siitä mitään annettu vaihdossa kun myyjä luetteli tyyppiviat ja bensankulutuksen,sanoi että vaikea myydä eteenpäin..tuhat markkaa antoi vaihdossa.. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
näinhän se on.. itse ostin nuorempana volvon ns omaa valtaa käyttäen hyväksi auton ,enkä uskonut muiden puheita..pakko oli vaan saada kun silmään oli sopiva..
auto vei niin paljon bensaa etten voinut kulkea töissä .vaihtoon meni nopeasti pienempi ruokaiseen,,,oppirahat tuli kalliiksi.? ei siitä mitään annettu vaihdossa kun myyjä luetteli tyyppiviat ja bensankulutuksen,sanoi että vaikea myydä eteenpäin..tuhat markkaa antoi vaihdossa..242 kuluttu bensaa 12litr maantieajossa ja kaupungissa talvella helposti 15 litr...samaan aikaan datsun 120Y söi 6 litraa ja opel ascona 7
- Anonyymi00005
Tyyppivikalista ei kerro mitään. Jos niitä lukisi niin ei voisi ostaa mitään autoa.
Minun autossani on se lista varmasti kuuhun asti mutta vielä 15 vuoden aikana ei yksikään ole tapahtunut. Niveliä tietenkin mennyt muutama.- Anonyymi00008
no ei se ihan noin mene..itse ostin corollan 1998 ja gooklasin tyyppiviat..ei löytynyt montaa ja auto on toiminut 10v ilman vikoja ja hintaakin oli peräti 1500€...kilometrejä on tullut 200.000 ja mittarissa nyt 300.000 ja matka jatkuu, hyvällä huollolla saa paljon aikaiseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463