Tuo Valo Kuitusen liittymähän on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Minä kunniaton Holo olin Ukonjärven lomakylässä töissä ja minä käytin siellä heidän kuitu nettiyhteyttä, kun olin töissä. Kyllä minäkin olin silloin FB:N käyttäjä, mutta FB KÄYTTÄJÄT OLIVAT SITÄ MIELTÄ, että se oli KUNNIAN LOUKKAUS!
Kerran olin 2 viikkoa siellä yksin, kun he lomalla ja siellä oli niissä yhteyksissä jotain häiriötä niin minun kunniattoman Holon piti käydä painamassa sitä yhtä NAPPIA niin saatiin ne KUITU NETTIYHTEYDET KUNTOON!
Valo Kuitusen ukko on kyllä mielisairas, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI NETTI JA PUHELIN YHTEYDET LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
On minulla tuolla jossain ne paperit joista näkee, että Ukonjärven lomakylä on ollut minun asiakkaita eli hekin ovat loukanneet FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA, koska siellähän minä aina jouduin aina näitä KUITULIITTYMIEN YHTEYSNAPPEJA PAINELEMAAN!
Aleniuksen Hannu ainakin kerran kävin Ukonjärven lomakylässä, kun minä olin siellä töissä. Hän asiakkaan jonka auto oli hänen korjaamolla huollossa.
Kyllähän tuokin aikaa törkeää palvelua!
Taksitkin kävi välillä hakemassa sieltä ja sekin oli kyllä törkeää!
Helvetti kyllä heidän ASIAKKAILLA OLIS OLLUT JOUTILASTA AIKAA KÄVELLÄ!
Justuski oli siellä Ukonjärven lomakylässä lomalla ja ” poika” kävi ISÄLLE hakemassa jauhoja niin ISÄ SAA TEHDÄ ” POJILLE” RUOKAA!
Paljokohan Justus makso POJALLE, että suostu olemaan hänen pikku MÖSSYKKÄ POIKA!?
Seuraavan kerran nähtiin niin Justuksen pikku MÖSSYKKÄ POIKA ilmotti, että : TEISTÄ TULEE LIHAA PASTEIJAA SEURAAVAKSI!
Tuo oli kaupassa ja Justus kyllä yritti olla nauramatta, mutta Justus alkaa aina nauramaan kun minä ilmestyn hänen silmien eteen!
Minun näkeminen tietää aina RAHAA, koska FB KUNNIALLISET EI SAA KÄYTTÄÄ NETTI- JA PUHELINYHTEYKSIÄ, KOSKA NUO LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Justus tuli räkyttämään minulle FB:hen jollain FEIKKI TROLLI PROFIILILLA ja käski minut poistamaan sen profiilin!
Minä poistin vasta, kun Utsjoen kunnasta Inarin kuntaan sijoitettu KEHITYSVAMMANEN teki kunnian loukkaus rikosilmoituksen myös!
Minä laskin, että NYT ON KAIKKI KEHITYSVAMMAISET SAATU YHTEEN NIPPUUN JA UUSI INARIN KUNNANJOHTAJA TOMMI KASURINENKIN ON OTTANUT NÖYRÄNÄ VIRAN VASTAAN!
Minähän tein sentään TÖITÄ JA NÖYRRYIN IVALOLAISENA KAIKKIEN INARIN KUNTALAISTEN EDESSÄ FB:SSÄ!
Minä olin sentään ilmoittanut, että minä kunniaton Holo voisin hakea Inarin kunnanjohtaksi ja tarjoutua OPPISOPIMUSKOULUTUKSELLA TUOHON TEHTÄVÄÄN!
Minulla oli kunnian loukkaus sakko vankeus tulossa joten en voinut hakea sitä virkaa!
Onneksi en hakenut silloin, koska muualta Ivaloon ja Inarin kuntaan muuttaneet alkovat TEKEMÄÄN KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA MINUN FB KIRJOITUKSISTA!
OLIVATKO HE KYSYNEET KAIKILTA KUNTALAISILTA, ETTÄ LOUKKAANKO MINÄ SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA SEKÄ YRITTÄJÄNÄ IVALOSSA SYNTYNEENÄ IVALOLAISENA HEIDÄNKIN KUNNIOITA?
Jos on Inarin kunnalla töissä niin silloin VALITETTAVASTI EDUSTETAAN MYÖS KAIKKIA INARIN KUNTALAISIA JA IHAN IVALOSSA SYNTYNEITÄ IVALOLAISIA!
Inarin kunnantalo on Ivalossa vaikka nimen perusteella sen pitäis olla INARISSA!
Tuo se vasta TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS ONKIN JA AJATELKAA MITEN PALJON INARIN KUNNALLA ON TÖISSÄ LUKUTAIDOTTOMIA IHMISIÄ JOTKA OVAT KORKEASTI KOULUTTAUNEITA JA EIVÄT EDES TUNNE INARIN KUNNAN HISTORIAA!
INARI ON VALITTEVASTI OLLUT AIKOJEN ALUSTA INARIN KUNNAN KUNTA KESKUS, MUTTA JOKU MIELISAIRAS OLI PÄÄTTÄNYT SIIRTÄÄ INARIN KUNNANTALON IVALOON!
MINÄ KUNNIATON HOLO EN OLE VOINUT OLLA EDES PÄÄTTÄMÄSSÄ ASIASTA, KOSKA MINÄ OLEN OLLUT ALA-IKÄINEN INARIN KUNTALAINEN JA IVALOLAINEN JOKA ON ASUNUT RUOTSISSA TUOLLOIN!
Nyt vasta muistin.
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Inarin seurakunnan pääkirkko on INARIN KIRKKO EI IVALON KIRKKO VAIKKA TÄMÄN KUNNAN SEURAKUNTA VÄITTÄÄ, ETTÄ INARIN SEURAKUNNAN KAIKKI TOIMINNAT PITÄÄ OLLA IVALOSSA!
Kirkkoherranviraston kuuluu olla Inarissa, mutta Ivalossa VOI OLLA SIVUTOIMI PISTE JOKA VAIKKA AUKI TIETTYNÄ PÄIVÄNÄ!
Ei uskos, että meillä on näin paljon LUKUTAIDOTTOMIA INARIN SEURAKUNNALLAKIN TÖISSÄ!
Minä kunniaton Holo opin Ruotsissa sentään lukemaan, mutta sitä minä kyllä ihmettelen, että miten nuo FB kunnialliset ovat päässet EKA LUOKALTA, koska HEIDÄN LUKU-TAITO ON MITÄ SATTUU!?
Inarin kunnassa asuu yli 7200 lukutaidotonta ja minun kunniattoman Holon pitää vielä KUNNIOITTAA HEITÄ, koska he ovat oikein FB KUNNIALLISIA!
Ainut hyvä asia on varmaan se, että minä kunniaton Holo olen sentään syntyjäni IVALOLAINEN JA ASUN EDELLEENKIN IVALOSSA!
Mieheni Justus kyllä tarvii kunniattoman Holon OMAKSI VAIMOKSI, koska LUKUTAITO JA LUKEMISEN YMMÄRTÄMINEN ON TODELLA TÄRKEÄÄ, KOSKA EI SIITÄ KIRJOITTAMISESTA TULE MITÄÄN JOS EI YMMÄRRÄ MITÄ KIRJOITTAA!
Kyllä minun omat lapset ovat oppineet kotona lukemaan, mutta minä sanoin illalla aina kun he menivät nukkumaan PEHMOLELUJENSA KANSSA, että : OTATTE VAIN YHDEN KIRJAN JA LUETTE SEN JA SEN JÄLKEEN ALETAAN NUKKUMAAN!
Minun omat lapset luki sarjakuvia päivällä, mutta illalla he ottivat aina kirjan jota he lukivat. Heillä oli lempi kirjat joita minä olin lukenut heille ääneen ja he oppivat lukemaan samalla.
Minä en jaksanut lukea sitä samaa kirjaa niin minä luin omasta päästä sitä kirjaa.
Lapset sanovat, että : ÄITI SINÄ LUET VÄÄRIN!
Minä sanoin lapsille, että : Miksi minun pitää lukea teille kirjaa jos te osaatte itsekkin lukea!
Vanhin menin ensin kouluun ja vanhempi tyttö kasvo näiden koululaisten kanssa.
Häntä tietenkin kiinnosti joten hänen kanssa piti leikkiä kotona koulua.
Minä tein hänelle kirjoitus ja lasku tehtäviä.
Sattu olemaan omeita ja appelsiinejä joilla minä opetin häntä laskemaan plus, miinus ja kerto sekä jako laskuja.
Kyllä hän oppi, mutta peruskoulun matikan kirja oli niin sekava, että minä istuin lapsen kanssa tekemässä niitä matikan laskuja.
Lapsi laski ensin itse ja minä tarkistin sekä laitoin merkit laskuihin jotka oli laskenut väärin.
Laskettiin yhdessä sen jälkeen.
Lapsi sano minulle, että hän tyhmä koska hän ei osaa laskea koulusta läksyksi tulleita laskuja.
Minä sanoin lapselle, että : Vittu sinä et ole tyhmä vaan tämä MATIKAN KIRJA ON TEHTY PÄIN VITTUA, mutta et kerro opettajalle että äiti sano näin!
Minä ilmotin reissuvihossa, että minulla on muutakin tekemistä illalla, kun istua lapsen kanssa keittiössä tekemässä matikan laskuja!
Tytöt katso lasten ohjelmia televisiosta niin minä tappeli keittiössä pojan kanssa, kun OPETTAJA PEKKA SUHONEN OLI ANTANU MATIKAN TEHTÄVIÄ LÄKSYKSI!
Opettaja Pekka Suhonen oli oikea kunnon KOULU KIUSAAJA!
Äitin pitää KOTONA OPETTAA VIELÄ MATEMATIIKKAA POJALLE!
Kiitoksena kaikesta oma POIKA haukku äitinsä huoraksi, koska sillä oli aina niin paljo läksyjä, että tuo täytti jo SYRJINNÄN!
En minä niin hullu sentään ollut, että haastan Inarin kunnan syrjinnästä käräjille, koska pojan pitää tehdä illat läksyjä ja tytöt saa katsoa telkkaria!
Nämä 2 keskimmäistä osasi enemmän asioita mitä heidän ikäisten tarvi edes osata.
Meille tuli tietokone silloin, kun minä odotin poikaa. Tyttö oppi käyttämään nettiä itse, kun minä kirjoitin paperille hänelle peli sivun osoitteen.
Isompi luki paperista ja kirjoitti samalla, että : WWW. Xxxxxx.COM.
Sitten, kun hän oli saanut sen peli sivun auki niin hän otti pikku veljensä viereen tai syliin istumaan ja he pelasivat yhdessä.
Nuorempi oppi siinä samalla käyttämään tietokonetta.
Hän oppi tekemään kaikkea muutakin joten minä komensin vanhemman tytön POISTAMAAN niitä 4-5vuotiaan FB ja MESSENGER TILEJÄ joita hän oli oppinut tekemään.
Minä olin laittanut nuorimman päiväunille ja menin katsomaan, että mitäs reipas 4-5vuotias tietokoneella pelaa.
Hänellä oli messenger auki ja siellä hän kirjotteli englanniksi jonku kanssa.
Profiili kuvana naisen perse ja hänellä oli vihreät pitsi STIRINGIT jalassa.
Minä kysyin pojalta, että : Kenen kanssa sinä oikein kirjottelet?
Vastaus oli : EVVK!
Minä aloin lukemaan mitä siellä lukee niin toinen kirjotti englanniksi, että : Onko äiti siinä vieressä?
Minä sanoin pojalle, että : Tuohan kysyy minua joten siirryppä pois niin minä voin kirjoitella hänen kanssa.
Oma poika alko syrjimään minua eikä päästänyt koneelle!
Hän paino koneen kiinni ja minä sanoin tytölle, kun tuli koulusta, että : Te menette nyt tietokoneelle ja pojan kaikki mese ja FB tilit poistatte, koska 5 vuotias EI TARVI MESE EIKÄ FB tiliä!
Minä en ole antanut vieläkään hänelle lupaa tehdä SOME TILEJÄ!
Sijaisvanhemmat ja Inarin kunnan LASU:T EI OLE MITÄÄN LUPIEN ANTAJIA!
Jos netin käytön takia otetaan LAPSI HUOSTAAN NIIN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI PITÄÄ HUOSTATA, KOSKA EI MINUN POIKA OLLUT AINUT JOKA TIETOKONETTA TÄSSÄ KYLÄSSÄ JA KUNNASSA KÄYTTI!
Sihvola-Orava on oikea ALKOHOLISTIEN JA SEKSUAALI RIKOLLISTEN PUOLUSTAJA- Anonyymi00002
Asuin Sihvola-Oravaa vasta päätä eli he näki keittiö ikkunasta minun olohuoneeseen suoraan.
Minä kunniaton Holo olin yksin kotona, kun olin eronnut ex-mies Holosta.
Lapset oli mummolassa ja minä olin menossa illalla baariin!
Minun piti silittää vaatteita joten minä ajattelin vittuilla SIHVOLA-ORAVALLE TAKASIN, koska hän oli aloittanut vittuilemaan minulle!
Avasin olohuoneen sälekaihtimet ja laitoin valot päälle ja TISSIT PALJAANA SILITTELIN VAATTEITA!
Sihvola-Oravan oma rakas aviomies tuli kotia ja ihan selvästi näin, että hän katso suoraan minun kodin olohuoneen ikkunasta sisälle!
Tuo oli SEKSUAALISTA AHDISTELUA, koska en minäkään Sihvola-Oravan olohuoneen ikkunasta kulkenu katsomassa sisälle, että mitähän he siellä puuhailee!
Kotona saa olla niin, kuin itse haluaa ja minun omat lapset olivat sentään mummolassa hoidossa joten heidän ei tarvinnut katsoa, kun oma äiti antoi ILMAKYLPYÄ RINNOILLEEN! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Asuin Sihvola-Oravaa vasta päätä eli he näki keittiö ikkunasta minun olohuoneeseen suoraan.
Minä kunniaton Holo olin yksin kotona, kun olin eronnut ex-mies Holosta.
Lapset oli mummolassa ja minä olin menossa illalla baariin!
Minun piti silittää vaatteita joten minä ajattelin vittuilla SIHVOLA-ORAVALLE TAKASIN, koska hän oli aloittanut vittuilemaan minulle!
Avasin olohuoneen sälekaihtimet ja laitoin valot päälle ja TISSIT PALJAANA SILITTELIN VAATTEITA!
Sihvola-Oravan oma rakas aviomies tuli kotia ja ihan selvästi näin, että hän katso suoraan minun kodin olohuoneen ikkunasta sisälle!
Tuo oli SEKSUAALISTA AHDISTELUA, koska en minäkään Sihvola-Oravan olohuoneen ikkunasta kulkenu katsomassa sisälle, että mitähän he siellä puuhailee!
Kotona saa olla niin, kuin itse haluaa ja minun omat lapset olivat sentään mummolassa hoidossa joten heidän ei tarvinnut katsoa, kun oma äiti antoi ILMAKYLPYÄ RINNOILLEEN!Justus tuskin olis valittanut siitä, kun hänen oma vaimonsa olis silittänyt vaatteita ja anta ilmakylpyä rinnoille, mutta hän olis voinut valittaa siitä, kun Rouva Sihvola-Orava ei huolehdi omasta miehestään vaan hänen tirkistellä toisten olohuoneeseen sisälle!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Justus tuskin olis valittanut siitä, kun hänen oma vaimonsa olis silittänyt vaatteita ja anta ilmakylpyä rinnoille, mutta hän olis voinut valittaa siitä, kun Rouva Sihvola-Orava ei huolehdi omasta miehestään vaan hänen tirkistellä toisten olohuoneeseen sisälle!
Ajatelkaa miten ÄLYKÄS MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN OLLUT!
Olen sentään IVALOSSA SYNTYNYT IVALOLAINEN JA MINÄ ASUIN VIELÄ IVALOSSA TUOLLOIN.
Asuin siinä asunnossa jossa asu muka se IVALO SARJAN NAIS POLIISI siinä ensimmäisessä osassa! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ajatelkaa miten ÄLYKÄS MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN OLLUT!
Olen sentään IVALOSSA SYNTYNYT IVALOLAINEN JA MINÄ ASUIN VIELÄ IVALOSSA TUOLLOIN.
Asuin siinä asunnossa jossa asu muka se IVALO SARJAN NAIS POLIISI siinä ensimmäisessä osassa!Minun kunniattoman Holon isän äidin isäkin oli asunut samassa rivitalossa ja minä kävin hänen luona kylässä, kun mummo sano, että : Käy viemässä papalle ja Ellille kahvia.
Elli oli papan uusi vaimo, mutta mamma oli kuollut johonki sairauteen.
En minä koe loukanneeni PAPAN KUNNIAA, koska PAPPAKIN OLI KERRAN ILMAN PAITAA JA MAKUHUONEEN SEKÄ OLOHUONEEN VERHOT OLI AUKI JA VIELÄ TERASSIN OVIKIN!
Keskusteltiin ja pappa huusi, koska oli unohtanut laittaa KUULOLAITTEEN PÄÄLLE!
Minä asuin vielä Ruotsissa tuolloin ja PAPPA KÄVIN KUNNIAN PÄÄLLE JA VIELÄ KUURONA KALTOINKOHTELI MINUA!
Sen jälkeen kävin vielä uimakoulussa Ivalojoessa ja minun piti yksin uida, koska toiset odottivat, että saavat UIMA-ALTAASEEN VETTÄ niin armeijassakaan EI TARVI KÄYDÄ AAMU UINNILLA JONTKASSA!
Vesi oli siihen aikaan yhtä kylmää hallissa mitä oli ollut siellä jontkassa!
Oli vielä siihenkin aikaan, kun minä kunniaton Holo kävin koulun liikuntatunneilla siellä uimassa.
Minun oma poika meni uimakouluun niin altaan vesi oli silloin lämpimämpi.
Minä olin vanhemman tytöt kanssa, kun uimakoululaiset uivat.
En muistanut tuota, mutta minä näin valokuvan jossa on minun vanhempi tyttö noin vuoden vanhana minun sylissä, mutta kuva on otettu tytöstä ja Ivalon rajavartioston uima-allas näkyy takana!
Sama allas jossa isänsä ui armeijassa ja pasko putkassa, kun kävi ESIKUNNAN PÄÄLLE ENSIN JA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN TOIMI KUNNIALLISESTI, mutta minä loukkaan heidän kunnioita!
” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ” paitahan on FB KUNNIALLINEN PAITA, mutta onneksi tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, koska valokuva on minulla täällä kotona niin, kuin toinenkin jossa minun oma tyttö on! - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon isän äidin isäkin oli asunut samassa rivitalossa ja minä kävin hänen luona kylässä, kun mummo sano, että : Käy viemässä papalle ja Ellille kahvia.
Elli oli papan uusi vaimo, mutta mamma oli kuollut johonki sairauteen.
En minä koe loukanneeni PAPAN KUNNIAA, koska PAPPAKIN OLI KERRAN ILMAN PAITAA JA MAKUHUONEEN SEKÄ OLOHUONEEN VERHOT OLI AUKI JA VIELÄ TERASSIN OVIKIN!
Keskusteltiin ja pappa huusi, koska oli unohtanut laittaa KUULOLAITTEEN PÄÄLLE!
Minä asuin vielä Ruotsissa tuolloin ja PAPPA KÄVIN KUNNIAN PÄÄLLE JA VIELÄ KUURONA KALTOINKOHTELI MINUA!
Sen jälkeen kävin vielä uimakoulussa Ivalojoessa ja minun piti yksin uida, koska toiset odottivat, että saavat UIMA-ALTAASEEN VETTÄ niin armeijassakaan EI TARVI KÄYDÄ AAMU UINNILLA JONTKASSA!
Vesi oli siihen aikaan yhtä kylmää hallissa mitä oli ollut siellä jontkassa!
Oli vielä siihenkin aikaan, kun minä kunniaton Holo kävin koulun liikuntatunneilla siellä uimassa.
Minun oma poika meni uimakouluun niin altaan vesi oli silloin lämpimämpi.
Minä olin vanhemman tytöt kanssa, kun uimakoululaiset uivat.
En muistanut tuota, mutta minä näin valokuvan jossa on minun vanhempi tyttö noin vuoden vanhana minun sylissä, mutta kuva on otettu tytöstä ja Ivalon rajavartioston uima-allas näkyy takana!
Sama allas jossa isänsä ui armeijassa ja pasko putkassa, kun kävi ESIKUNNAN PÄÄLLE ENSIN JA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN TOIMI KUNNIALLISESTI, mutta minä loukkaan heidän kunnioita!
” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ” paitahan on FB KUNNIALLINEN PAITA, mutta onneksi tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, koska valokuva on minulla täällä kotona niin, kuin toinenkin jossa minun oma tyttö on!Uiminenkin on jo kunnian loukkaus ja sukeltaminen, koska minä kunniaton Holo sukelsin lapsena Inarijärven pohjasta sen setäni veneen ANKKURIN.
Setä oli antanut Kaitsulle tehtäväksi heittä ankkurin järveen ja eihän se ankkuri ollut edes narussa kiinni, kun Kaitsu heitti ankkurin. Kuulu vaan, että : VOI TAA!
Setä huusi omilleen, että : Painukaa hakemaan se ankkuri sieltä järven pohjasta niin saadaan vene kiinni.
Oli vasta ostanut sen HIENON BELLA VENEEN jolla setä tuli leuhkana omien LASTENSA KANSSA SIIHEN SAAREEN JOSSA ME OLTIIN TELTTAILEMASSA.
Me asuttiin Ruotsissa tuolloin ja oltiin kesälomalla järvellä saaressa!
Minun kunniattoman Holon oma isä kielsi minua menemästä uimaan.
Siellä me kateltiin saaresta, kun setäni omat lapset sukelsivat sitä ankkuria ja setä huusi ohjeita BELLASTAAN!
Hänellä meni hermot ja haukku omat lapset sekä uhkas antaa selekään jos ankkuri ei ala nousemaan sieltä järven pohjasta!
Ei he sitä saaneet ylös vaikka he ovat minua vanhempia ja heillähän piti jo iän perusteella olla parempi uima ja sukellus taito mitä minulla!
Minä kunniaton Holo sen ankkurin sieltä järven pohjasta sukelsin.
Minä ensin sukelsin ja kävin katsomassa missä se on. Sen jälkeen sukelsin uudelleen ja hain sen ankkurin järven pohjasta!
Minä sain 5 markkaa siitä, kun minä sukelsin ja hain sen ankkurin, mutta kyllähän se oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun 3 serkkua yritti sukeltaa sitä ankkuria ja he ei edes päässeet pohjaan!
He ovat sentään ROTUHYGIENIALAIN aikaan syntyneitä.
Rotuhygienia eli eugeniikka oli Suomessa 1900-luvun alkupuoliskolla suosittu aate, jonka tarkoituksena oli parantaa väestön perimää ja karsia yhteiskunnalle taakaksi katsottuja piirteitä.
Sterilointilait ja käytännöt
Leikkausten kohteeksi joutui erityisesti mielisairaita, kehitysvammaisia (tuolloin käytettiin termiä ”tylsämieliset”), epileptikkoja sekä sosiaalisesti haavoittuvassa asemassa olleita.
Nämä määritelmät ovat tietenkin olleet KYLÄ/KAUPUNKI KOHTAISIA eli TUOHAN ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS ALKAA VAATIMAAN IVALOLAISIA KUNNIOITTAMAAN MUUALTA TÄNNE TULLEITA NS VALIO YKSILÖITÄ.
Ei se meidän syy ole jos heidän kylässä/kaupungissa ei ole elämää joten heidän pitää tulla tänne vaatimaan PAREMMUUTTA!
Köyhämieliset ovat tuollaisia! - Anonyymi00009
Oikeastaan kaikkien näiden 8:n jotka väittää olevansa TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ, koska minä kunniaton Holo sentään myönsin, että EN TODELLAKAAN OLE TÄYDELLINEN IHMINEN!
Minua kiinnostaa, että mitä täydellisyyteen VAADITAAN!
Justuskin myönsi, että HÄN ON MIELUMMIN EPÄTÄYDELLINEN MINUN KUNNIATTOMAN HOLON MIES, KUIN JONKU TÄYDELLISEN FB KUNNIALLISEN NAISEN OMA MIES!
Mies ei saa haista edes hielle vaan hienkin pitää tuoksu HAJUVEDELLE!
Paskallakaan ei pysty käymään, koska paska ei saa haista paskalle vaan senkin pitää tuoksua tyyliin RUUSULLE!
Onneksi minä kunniaton Holo ilmoitin omalle miehelleni Justukselle, että : SYÖ SIPULIA NIIN PIERETTÄÄ AINAKIN JA HIKIKIN HAISEE VÄKEVÄLLE JA KYLLÄ TOSI MIEHET KESTÄÄ SEN, ETTÄ MIES HAISEE MIEHELLE EIKÄ HAJUVEDELLE!
En minä kunniaton Holo ole valittanut oman mieheni Justuksen hajuista vaan kyllä minä tuen MIESTÄNI!
Ei minun kunniattoman Holon oman mieheni Justuksen tarvi muita miellyttää, kuin OMAA VAIMOAAN ELI MINUA KUNNIATONTA HOLOA!
HAISTAKOOT FB KUNNIALLISET PASKANSA, KOSKA EI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON MIES SENTÄÄN MIKÄÄN HOMO OLE JOKA TUOKSUU HAJUVEDELLE!
JUSTUS ON MIES JONKA OMINAIS TUOKSUT ON HIKI JA PASKA, MUTTA HÄN VOI TOKI HAISTA VÄLILLÄ RAUDALLE JA AUTO RASVALLE, KOSKA HÄNELLÄ ON RAUTAAN LIITTYVIÄ HARRASTUKSIA!
- Anonyymi00006
Knulla
- Anonyymi00010
Tämä kyllä menee semmoseksi knullaamiseksi, että Lagerin Eija tappo meidät kaikki FB kunniallisten kanssa.
Kylillä puhuvat, että hänen isänsä Hyvärisen Pekka vainaa oli Keski-Suomesta tullut knullaamaan Kerttustaan!
Lagerin äiti oli lähtenyt Ivalosta Ruotsiin knullaamaan!
Edes kunnanjohtaja ei ole Ivalossa eikä Inarin kunnassa knullattu vaan missä lie knullattu!
Knullaaminen on kunnian loukkaus, koska knullaamisestahan tämä alko!
Tämä alko siitä, kun ex-mieheni Holo alko knullaamaan Sietiön Jarmon siskon kanssa ja minä sanoin, että : Kyllä sie eron saat ja knullaa vittu ihan rauhassa minun puolesta!
Me oltiin jo saatu erokin niin alko sota, kun minäkin ajattelin että nyt minäkin voin alkaa knullaamaan! Se olikin sitten KUNNIAN LOUKKAUS ja todisteetkin oikein haettu FB:stä!
Knullaaminen Inarin kunnassa on kunnian loukkaus, koska FB kunnialliset hakivat uudelleen todisteet FB:STÄ, että knullattu on ja se on kunnian loukkaus Inarin kunnassa ja Ivalon kylässä!
Käytiin tietenkin Justuksen kanssa Kemissä knullaamassa TOKMANNIN vessassa, kun Justus laitto viestin ” Minun on nyt EURO joten tuu tänne vessaan äkkiä KNULLAAMAAN ei huomaa, että oot vähän aikaa pois!”
Minä sitten menin ja sen jälkeen ostin BOSS LEIDIN lippalakin vitosella ja kävelin autoon sekä otin SELFFIEN jonka laitoin FB:HEN niin toisetkin näkivät, että me oltiin käyty KEMIN TOKMANNIN VESSASSA EURON PANOLLA!
Oltiin Haaparannan ICASSA ja oltas uusittu ja käyty KRUUNUN PANOLLA KNULLAAMASSA VESSASSA, mutta ICA MAXIN VESSAT OLI REMONTISSA!
Jäi sitten KNULLAAMISET väliin vaikka Justuksella oli sentään se KRUUNUKIN vielä!
Ei me viittitty IKEAAN mennä, koska eihän meillä ole sitä yhteistä asuntoakaan vielä mihin oltas viety se KNULLATTU sänky!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552197MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1361245- 1421185
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75993- 47991
- 60916
- 80751
- 38737
- 34707
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan246678