Kunniaton Holo tietenkin ja pakko kirjoittaa tänne.
Noin kello 21.10-21.17 kävin kaupassa ja siinä pihalla oli YKSI farmari Volvo.
Oli joko musta tai tumman Sininen. Taka-ikkunassa oli joku vanha taksi hinnasto ja EI OLLU KYLTTIÄ katolla.
Kuski näytti vähän lääkäri Hololta ja veti itseään vielä semmoseen asentoon, että : EN USKALLA TULLA AUTOSTA ULOS!
Minä tulin kotia ja sanoin, että : Joku ukko pikku koon pihalla Volvossa ja veti käteen, mutta voi olla keksi vain ALIBIN ja oli menossa ryöstämään kauppaa, koska työntekijä alko laskemassa kassaan, kun minä lähin siitä pois.
Minulle sanottiin, että : Sanoitko kaupassa siitä autosta?
Minä vastasin, että : En sanonut, koska minä tajusin vasta kun tulin ulos, että ei siellä kaupassa ollut muita asiakkaita, kuin minä kunniaton Holo ja pihalla oli tuo outo hiippaari siinä Volvossa!
En tietenkään voi soittaa poliisille ja ilmottaa, että : Käykäähän tsekkaan, että mikäs homma siellä pikku K-KAUPAN pihalla oikein on menossa!
Se on kunnian loukkaus soittaa HÄKEEN FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!
FB kunniallisen tyttöhän se KESKON kauppojen TURVALLISUUSVASTAAVA ON joten mitä noihin asioihin POLIISEJA JA RAJAVARTIJOITA TURHAAN SOTKEE!
Kävin K-kaupassa äsken
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Unohdin mainita, että siinä Volvossa oli PUNAISET TAKAVALOT!
Mitä sitä rekisteri kilpeä turhaa katsoo, koska ei tässä kylässä kovin montaa mustaa farmari volvoa ole…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1541984- 1351105
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1121101- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72928- 53819
- 38707
- 34667
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662