Minä kunniaton Holohan en suostunut SOMEEN eli FB:hen laittamaan oman yritykseni FB profiilia, koska toiset paskoo ja aiheuttaa MAINE HAITTAA!
FB kunnialliset väittää, että minä olen aiheuttanut heille maine haittaa vaikka KUNNIAN LOUKKAUS saa aikaan sen, että kyseeseen tulee KILPAILUMENETTELYRIKOS.
Minähän rehellisesti ilmoitan, että minä olen loukannut FB:SSÄ kunnioita, koska REHELLINEN YRITTÄJÄ SEKÄ TYÖNHAKIJA ILMOITTAA JO SIINÄ VAIHEESSA, kun tekee kilpailutarjouksen tai hakee työpaikkaa omista rikoksistaan niin EI SYYLLISTY MAINE HAITAN AIHEUTTAMISEEN ALIHANKKIJANA EIKÄ TYÖNTEKIJÄNÄ.
Kyseessä on maalittaminen, kun tehdään kunnian loukkaus rikosilmoitus ja hakemalla haetaan SOMESTA TODISTEITA JOLLA SAADAAN KILPAILEVIA YRITTÄJIÄ SUORAAN NS ELIMINOITUA!
Työkyvyttömyyseläkkeellä oleviakin voi käyttää työvoimana ja kuntouttaa heitä takaisin töihin, mutta EIPÄ FB KUNNIALLISET YRITTÄJÄT JA TYÖNTEKIJÄT HEITÄKÄÄN OLE TYÖLLISTÄNEET SEKÄ NÄYTTÄNEET, ETTÄ HEILLE KELPAA KAIKKI TÖIHIN SEKÄ ALIHANKKIJOIKSI, MUTTA KUNNIATON HOLO EI KOSKA AIHEUTTAA FB:SSÄ!
Inarin kunnassa EI PITÄIS OLLA, kuin 1 TYÖTÖN JOTA KUKAAN EI SAA OTTAA TÖIHIN, koska olen loukannut FB:SSÄ KUNNIOITA JA AIHEUTTANUT LAAJA MITTAISTA MAINE HAITTAA KAIKILLE YRITTÄJILLE JA TYÖNTEKIJÖILLE!
Inarin kunnassa on ollut 2026 heinäkuun lopussa 389 työtöntä jotka EIVÄT OLE TODISTETTAVASTI KELVANNEET MYÖSKÄÄN FB KUNNIALLISILLE TÖIHIN, mutta HE EIVÄT OLE TYÖTTÖMINÄ LOUKANNEET KUNNIOITA VAIKKA HE OLIVAT TYÖTTÖMINÄ FB:SSÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!
Olin työtön silloin, kun minusta oli tehty ensimmäisen kerran FB TODISTEILLA KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS!
Minä kunniaton Holo olen TYÖTTÖMÄNÄ KÄYNYT HANGOSSA SEKÄ NUORGAMISSA, mutta SUOMESSA ON KESKIMÄÄRIN NOIN 336 000 TYÖTÖNTÄ VAIKKA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON PITÄIS OLLA AINUT KUNNATON TYÖTÖN JOKA LOUKKAA YRITTÄJIEN JA TYÖNTEKIJÖIDEN KUNNIOITA FB:SSÄ!
Työkyvyttömyyseläkkeellä olevat olivat TYÖTTÖMIÄ silloin, kun minä sain kunnian loukkaus tuomion!
Piti taas vaihteeksi lukea lakia.
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ohje oli : HAE KUVA TODISTEITA JOILLA VOIT TODISTAA!
Onneksi KUNNIATTOMAN HOLON OMA MIES JUSTUS OLI POLIISINA PUKASSUT VAATTEET PÄÄLLE NIIN, KUIN 3 VUOTIAS LAPSI JA EDUSTAA KUVASSAAN OMAA VAIMOAAN JOKA ON YRITTÄJÄ JA SUOMI 100 vuotta VANHEMPI PANOSTAJA!
Käyttäähän tämä onneksi näin päin, koska Justus on sentään MESTARI ESITTÄMÄÄN PÖLÖVÄSTIÄ, mutta enhän minä siitä välitä, koska hän on minun oma mies ja minä olen meistä hän joka on loukannut kunnioita FB:SSÄ!
Justushan ei POLIISINA ymmärrä edes hoitaa YHTEISKUNTAKELVOTTOMIA POLIISILAITOKSEN PUTKAAN SÄILÖÖN VAAN HÄN JÄTTÄÄ MIES POLIISIEN KANSSA HEIDÄT PORTAILLE SANOO, ETTÄ : EI KUULU MINUN TEHTÄVIIN VAAN TITTA RASMUKSEN, KOSKA HÄN ON FB KUNNIALLINEN. Minä olen kunniattoman Holon mies ja se on kunnian loukkaus puuttua FB KUNNIALLISTEN ASIAKKAIDEN TILAPÄISEEN YHTEISKUNTAKELVOTTOMUUTEEN!- Anonyymi00002
Miten Jaakko Mäkelä aikoo hoitaa tämän tehtävän, koska minä SOVIN HÄNEN KANSSA, että ME TEHDÄÄN SAMA ASIA UUDELLEEN?!
Minä kunniaton Holo en vittu kyllä JAAKKO MÄKELÄN TAKIA KYLLÄ FB:HEN MENEN TAKAISIN, koska minä kunniaton Holo KUNNIATON OMAA MIESTÄNI JUSTUSTA.
Ei kai minulla ole mitään TARVETTA HAKEA EDES UUTTA MIESTÄ FB:STÄ, koska EN OLE VIELÄ EHTINYT KOE-AJAMAAN VIELÄ JUSTUSTAKAAN!
Olen vasta katsellut, että MINULLA ON KYLLÄ MIES JONKA KANSSA ELÄMÄ EI KYLLÄ KÄY TYLSÄKSI!
Justus osaa sentään tarvittaessa olla vaikka KEITTÖN VERHONA, mutta ME OLLAAN LAPSEMME TEHTY JA EI ME TARVITA YHTEISIÄ KLOONEJA, KOSKA MEILLÄ ON KUULEMMA NÄITÄ PÖLVÄSTEJÄ MOLEMMILLA YHTEENSÄ PIENEN KYLÄN VERRAN!
Me ollaan sentään tavallaan yhdessä myönnetty, että EI MEISTÄ OLE TÄYDELLISIKSI JA MEIDÄN MOLEMPIEN LAPSET OVAT TÄYDELLISIÄ VAIN SILLOIN, KUN HE OVAT MAHDOLLISIMMAN KAUKANA MEISTÄ!
PARASTA MITÄ VOIT ÄITINÄ JA ISÄNÄ TEHDÄ ON SE, ETTÄ MYÖNTÄÄ OLEVANSA EPÄTÄYDELLINEN IHMINEN JOKA TEKEE ELÄMÄSSÄÄN VIRHEITÄ!
Justus teki itse oman päätöksen ja jos hänellä on lapsia niin lapset ovat sentään oman ÄITINSÄ KANSSA TÄYDELLISIÄ SAMALLA TAVALLA NIIN, KUIN MINUN KUNNIATTOMAN HOLON LAPSET OMIEN ISIENSÄ KANSSA!
Jos lapset kokee, että heidän oma äiti tai isä eivät olekkaan TÄYDELLISIÄ VAIKKA FB KUNNIALLISET NIIN VÄITTÄÄ NIIN SE ON TAAS IHAN ERI ASIA, mutta ME EI PUUTUTA HEIDÄN ASIOIHIN!
Me ollaan vain Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA ja paskojahan me oltiin jo silloin, kun Suomen valtio päätti vaihtaa KARJALAN PETSAMOON! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten Jaakko Mäkelä aikoo hoitaa tämän tehtävän, koska minä SOVIN HÄNEN KANSSA, että ME TEHDÄÄN SAMA ASIA UUDELLEEN?!
Minä kunniaton Holo en vittu kyllä JAAKKO MÄKELÄN TAKIA KYLLÄ FB:HEN MENEN TAKAISIN, koska minä kunniaton Holo KUNNIATON OMAA MIESTÄNI JUSTUSTA.
Ei kai minulla ole mitään TARVETTA HAKEA EDES UUTTA MIESTÄ FB:STÄ, koska EN OLE VIELÄ EHTINYT KOE-AJAMAAN VIELÄ JUSTUSTAKAAN!
Olen vasta katsellut, että MINULLA ON KYLLÄ MIES JONKA KANSSA ELÄMÄ EI KYLLÄ KÄY TYLSÄKSI!
Justus osaa sentään tarvittaessa olla vaikka KEITTÖN VERHONA, mutta ME OLLAAN LAPSEMME TEHTY JA EI ME TARVITA YHTEISIÄ KLOONEJA, KOSKA MEILLÄ ON KUULEMMA NÄITÄ PÖLVÄSTEJÄ MOLEMMILLA YHTEENSÄ PIENEN KYLÄN VERRAN!
Me ollaan sentään tavallaan yhdessä myönnetty, että EI MEISTÄ OLE TÄYDELLISIKSI JA MEIDÄN MOLEMPIEN LAPSET OVAT TÄYDELLISIÄ VAIN SILLOIN, KUN HE OVAT MAHDOLLISIMMAN KAUKANA MEISTÄ!
PARASTA MITÄ VOIT ÄITINÄ JA ISÄNÄ TEHDÄ ON SE, ETTÄ MYÖNTÄÄ OLEVANSA EPÄTÄYDELLINEN IHMINEN JOKA TEKEE ELÄMÄSSÄÄN VIRHEITÄ!
Justus teki itse oman päätöksen ja jos hänellä on lapsia niin lapset ovat sentään oman ÄITINSÄ KANSSA TÄYDELLISIÄ SAMALLA TAVALLA NIIN, KUIN MINUN KUNNIATTOMAN HOLON LAPSET OMIEN ISIENSÄ KANSSA!
Jos lapset kokee, että heidän oma äiti tai isä eivät olekkaan TÄYDELLISIÄ VAIKKA FB KUNNIALLISET NIIN VÄITTÄÄ NIIN SE ON TAAS IHAN ERI ASIA, mutta ME EI PUUTUTA HEIDÄN ASIOIHIN!
Me ollaan vain Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA ja paskojahan me oltiin jo silloin, kun Suomen valtio päätti vaihtaa KARJALAN PETSAMOON!FB kunnialliset olleet Raaseporista, Espoosta, Kirkkonummelta eikä Helsingistä joiden KUNNIOILLE KÄVIN!
RAASEPORISSA MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE SANOTTIIN, ETTÄ : INARIN LAPPALAINEN ON PARASTA MITÄ RAASEPORIIN JA LÄNSI UUDELLEMAALLE OLLAAN KOSKAAN SAATU JA OOT SENTÄÄN KÄYNYT HELSINGISSÄ SEKÄ HANGOSSAKIN, MUTTA ET SINÄ KYLLÄ MEIDÄN KUNNIOITA OLE LOUKANNUT!
Inarin kunnassa ihmiset saa päättää itse ja kyllä Kemissä asuva FB kunniallinen rouva muutti minun ex-mieheni kanssa Ivalosta Kemiin ja ei muut kemiläiset olleet ilmoittaneet, että loukkasin heidän kunnioita!
Ex-mieheni kunnioittaa omaa vaimoaan joka on syntyjään Inarin kuntalainen eli Inarin kunta on hänestä vastuussa, koska hänellä on ymmärryksen kanssa ongelmia ollut ilmeisesti syntymästä asti.
Ei ole ihan normaalia toimintaa istua FB:ssä ja vahtia AIKUISTA NAISTA ja samaan aikaan ala-ikäinen lapsensa tekee lapsia.
Yhden vahingon kyllä ymmärtää, mutta hän on tehnyt 3 lasta ja ei ala-ikäinen voi äitinä kantaa vastuuta lapsista jos hän on LAPSI VIELÄ ITSEKKIN.
Aikuset ihmiset menevät töihin ja osoittavat näin, että HE KYKENEVÄT KANTAMAAN VASTUUN ITSESTÄÄN SEKÄ OMASTA LAPSESTAAN.
Peruskoulun penkiltä suoraan äidiksi ja yhteiskunnantuille EI OLE VASTUULLISTA VANHEMMUUTTA!
Minun ex-mieheni on elättänyt uuden vaimonsa perhettä, koska vaimonsa ei ole ollut töissä jos hän on ehtinyt vahtimaan minä teen yli 800 kilometrin päässä Kemissä!
Minä olin kotona oman lapseni kanssa tapaamisella niin sekin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Suomessa sijaisynnyttäminen on lailla kielletty vuonna 2007 ja 7 FB kunniallista on omineet minun lapset ja Inarin kunta huostasi yhden minun lapsen ELI OMI HÄNET JA MINULLA ON OIKEUS KORVAUKSIIN, KOSKA MINUT ON VASTOIN OMAA TAHTOA PAKOTETTU SIJAISSYNNYJÄKSI INARIN KUNNALLE!
Ei ole tietoa mihin ovat POJAN PIILOTTANEET sen jälkeen, kun he päättivät että minä kunniaton Holo olen SYNNYTTÄNYT INARIN KUNNALLE POJAN! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
FB kunnialliset olleet Raaseporista, Espoosta, Kirkkonummelta eikä Helsingistä joiden KUNNIOILLE KÄVIN!
RAASEPORISSA MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE SANOTTIIN, ETTÄ : INARIN LAPPALAINEN ON PARASTA MITÄ RAASEPORIIN JA LÄNSI UUDELLEMAALLE OLLAAN KOSKAAN SAATU JA OOT SENTÄÄN KÄYNYT HELSINGISSÄ SEKÄ HANGOSSAKIN, MUTTA ET SINÄ KYLLÄ MEIDÄN KUNNIOITA OLE LOUKANNUT!
Inarin kunnassa ihmiset saa päättää itse ja kyllä Kemissä asuva FB kunniallinen rouva muutti minun ex-mieheni kanssa Ivalosta Kemiin ja ei muut kemiläiset olleet ilmoittaneet, että loukkasin heidän kunnioita!
Ex-mieheni kunnioittaa omaa vaimoaan joka on syntyjään Inarin kuntalainen eli Inarin kunta on hänestä vastuussa, koska hänellä on ymmärryksen kanssa ongelmia ollut ilmeisesti syntymästä asti.
Ei ole ihan normaalia toimintaa istua FB:ssä ja vahtia AIKUISTA NAISTA ja samaan aikaan ala-ikäinen lapsensa tekee lapsia.
Yhden vahingon kyllä ymmärtää, mutta hän on tehnyt 3 lasta ja ei ala-ikäinen voi äitinä kantaa vastuuta lapsista jos hän on LAPSI VIELÄ ITSEKKIN.
Aikuset ihmiset menevät töihin ja osoittavat näin, että HE KYKENEVÄT KANTAMAAN VASTUUN ITSESTÄÄN SEKÄ OMASTA LAPSESTAAN.
Peruskoulun penkiltä suoraan äidiksi ja yhteiskunnantuille EI OLE VASTUULLISTA VANHEMMUUTTA!
Minun ex-mieheni on elättänyt uuden vaimonsa perhettä, koska vaimonsa ei ole ollut töissä jos hän on ehtinyt vahtimaan minä teen yli 800 kilometrin päässä Kemissä!
Minä olin kotona oman lapseni kanssa tapaamisella niin sekin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Suomessa sijaisynnyttäminen on lailla kielletty vuonna 2007 ja 7 FB kunniallista on omineet minun lapset ja Inarin kunta huostasi yhden minun lapsen ELI OMI HÄNET JA MINULLA ON OIKEUS KORVAUKSIIN, KOSKA MINUT ON VASTOIN OMAA TAHTOA PAKOTETTU SIJAISSYNNYJÄKSI INARIN KUNNALLE!
Ei ole tietoa mihin ovat POJAN PIILOTTANEET sen jälkeen, kun he päättivät että minä kunniaton Holo olen SYNNYTTÄNYT INARIN KUNNALLE POJAN!Se on sijaissynnytystä jos BIOLOGINEN ÄITI EI KELPAA OMIEN LASTENSA ÄIDIKSI VAAN LOUKKAA TOISTEN OMIEN LASTEN ÄITIEN KUNNIOITA!
LASUT OVAT NAISIA JOTKA EDUSTAA ÄITEJÄ JA EIVÄT OSAA EDES LUKEA SUOMEN PERUSTUSLAKIA, MUTTA HE OVAT MINUN OMAN LAPSEN JA HÄN SAI SIJAISÄITEJÄ TILALLE.
Ei Justusta olis kutsuttu meillä ISÄKSI VAAN JUSTUS OLIS OLLUT JUSTUS JA HÄNELLÄ OLIS OLLUT OIKEUS SANOA MINUN LAPSILLE JOS HE TOIMIVAT VÄÄRIN KOTONA TAI KYLILLÄ!
Minä olisin kysynyt omalta lapselta, että : Lähetkö mielummin oman isäs luo asumaan, koska eläminen meidän kanssa on niin VITUN VAIKEAA ja siellä ei tarvi kunnioittaa edes POLIISIA, koska POLIISI JA OMA ÄITI OLLAAN PASKOJA JOIDEN KANSSA EI KANSSA TODELLAKAAN TULE EDES OMA ISÄ JA HÄNEN UUSI VAIMO ELI UUSI ÄITIS TOIMEEN. MEILLÄ ON KASVATUS ONGELMIA JA ME EI HYVÄKSYTÄ RIKOLLISIA JA ALKOHOLISTEJA OMASSA KODISSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54418
- 40407