Ihminen kuoli kiitos Rydmanin

Anonyymi-ap

32

107

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ryytmanni vankilaan. On vastuussa.

• Anonyymi00014

Taas näitä Ap:n sekoiluja.

• Anonyymi00032
        UUSI

HÖPÖ,HÖPÖ

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Et sitten katsonut illan A studiota?

Willelle 10 pistettä Papukaija merkki kommentistaan!

• Anonyymi00004

Sinä ap toistat edelleen yhdet ja samat kirjoitusvirheet viesteissä joissa haukut ja ylistät Rydmania kuten viesteissä joissa vttuilet itsellesi.

ps. Eikö ole korkea taso tämän palstan valvonnasta sinun avausten säilyessä sensuurilta joissa rikotaan sääntöjä ja mikä oleellisinta voi joutua käräjille. Eikö ole edes ensimmäinen järjestyksessään eikä viimeinen päinvastoin näiden avoimien hakemuksien päästä käräjille somesaasteesta ollessa yksi sinun tavaramerkeistäsi ap.

• Anonyymi00005

Laajat kansalaispiirit ovat yhä huolestuneempia RYYD ministerien "toiminnasta?"
      "Kokoomuksen kansanedustaja Pia Kauma syyttää hänkin perussuomalaisia sote-ministereitä asian päällä istumisesta.

– Persuministereillä on ollut koko vaalikausi aikaa muuttaa lakia ajan tasalle. Mutta ette ole tehneet mitään! Kysyin asiaa ministeri Kaisa Juusolta (ps) jo 2024 kirjallisessa kysymyksessäni. Kuinka monen potilaan pitää kärsiä, ennen kuin tartutte asiaan? Kauma ihmettelee."

• Anonyymi00017

Kuka istuu Pian "asian" päällä? Eikös hän itse?

• Anonyymi00006

Mutta missä Timo Soini?

• Anonyymi00007

Ei Soini enää kiinnosta.

• Anonyymi00013

Mutta missä on vanha läskipallo Timo Soini??

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ainakaan rasvaimussa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jokos sää kävit mikropeniksen pidennysleikkauksessa 😂

• Anonyymi00008

Rydman on järkyttynyt tapauksen johdosta! Ainakin median mukaan. Ihan kuin tuollainen narsisti tuntisi mitään tunteita toisia kohtaan, paitsi kun asia koskee hänen omaa hyvinvointiaan.

• Anonyymi00027

jos kyseessä oliis ollut toimittajan kaltainne kuminaama niin asiaan suhtautuisi eri tavalla , eli jaa

• Anonyymi00009

Rydmanilla on muut mielessä

• Anonyymi00011

Mitähän Rydillä on mielessä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitähän Rydillä on mielessä

Kuinka niin?

• Anonyymi00010

Kuvottava avaus, en voi muuta sanoa.

• Anonyymi00012

Hyvä rydman lopettaa kaikenmaailman yhdistyksille rahanjaon .

• Anonyymi00016

Rydmannia ei vanhojen naisten kohtalot kiinnosta.

• Anonyymi00022

niin se on juuri näin , se ylen toimittajakin oli kaunis nuorena ja nyt kun oli tullut takaisin niin karmea kuminaama 🤣🤣🤣

• Anonyymi00018

Joko Tytti on herännyt rasvaimusta?

• Anonyymi00024

sillä on naamanahka ponnarilla tukan alla

• Anonyymi00019

Wille on ihmisvihaaja jo "koulutukseltaan", eli vesipäinen koulukiusattu jota on lapsena koetut nöyryytykset ajanut opiskelemaan ja pyrkimään asemaan jossa pääsee kostamaa kaikille.
      Tuo nuorten tyttöjen hyväksikäyttö vahvistaa tuon asian.

• Anonyymi00026

nyt puhut sontaa , ryydman on ihmistyyppi mitä arvostan suuresti

• Anonyymi00020

bensiiniä ruiskussa ???

• Anonyymi00021

🤣🤣🤣 paras oli kun katsoi ylen toimittajaa ja sanoi kuminaama ei tee ketään kauniiksi 🤣🤣🤣

• Anonyymi00023

Kuolenko minäkin, ei näytä olevan kiirettä syöpähoidon aloittamisessa. Sairaat ja heikot halutaan multiin.

• Anonyymi00025

"Kauneusleikkaukset", eli esteettiset operaatiot ovat ihmisen omaa tyhmyyttä.

• Anonyymi00028

Ryydman pääministeriksi 🔥👍 .

Ja syyttäkää sitä Sannan sote hallitusta, sehän Suomen alasajon aloitti jakamalla bisnes rahaa jauhojengilleen

• Anonyymi00030

Juupa, ja eikös vielä Rydmanin perivihattuja mamutkin ole syypäitä. Rydman on itserakas narsisti. Tämä oli paha tapahtuma, mutta nyt Rydman joutuu kerrankin kasvokkain sellaisen eteen, mistä ei rahalla selvitä. Kuten painettiin villaisella syyteistä pikkutyttöjen juottamisesta ja lähentelystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      223
      1379
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      245
      927
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      846
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      752
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      65
      739
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      693
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      611
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      605
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      604
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      589
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      578
    12. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      578
    13. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      302
      561
    15. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      554
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      553
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      509
    Aihe