Persupellet varmaan ryhtyy nyt fanittamaan yleä.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Yle on porpakanda sivusto
Suomen verovarat käytetään väärin.- Anonyymi00002
Mitäs MTV on?
Vilma - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs MTV on?
VilmaMusic Television. Unohdit numeron 3. iknow iknow saivartelua.
Aktiivisimmat woke- ja feministikanavat lienevät Yle ja Hesari. Ei se oikein äärioikeistolaiselta kuulosta, mutta mainitut suuntaumukset ovat kuitenkin myös sosiaalidarwinistisia, siis vahvojen asialla.
Kummallinen ideologioiden sekamelska, ideologia joka on rakennettu loogisesti yhteensopimattomista palasista. Muistuttaa uskontoja, jotka myös ovat epäloogisia, kuten ihmisetkin.- Anonyymi00019
Yritetään miellyttää kaikkia. Mielestäni ymmärrettävää.
- Anonyymi00004
YLE pitää yllä menneisyyden Reporadion linjaa . Kommunismi ensin ja vasta sitten kommunismi .
- Anonyymi00005
Kommunisti ei välitä puolueestakaan. Jokaisesta puolueesta voi tehdä kommunistisen. Samoin jokaisesta tv kanavastakin. Miksi siis tyytyä yhteen? Kerää koko sarja.
- Anonyymi00006
Jokaisesta avunsaajasta puolueen tärkeän jäsenen. Miksi siis antaa toisten puhua vapaasti kun voi puhua päälle. Suomi24.
- Anonyymi00007
Puna-Kinkut - osiossa väännetään kaikista mahdollisista ale-tuotteista aviron tyyliin gourmet-avustuksia vaan merkistä väliä.
- Anonyymi00008
Huuda siis the Naama punaisena kuin Hells Kitchen ja saatat päästä eristettyyn saareen kaikkien aliravittujen kanssa kinastelemaan seuraavista avustuksista.
- Anonyymi00009
Jos söisitte säännöllisesti puuroa ja oikeaa lihaa ette söisi 15 kertaa päivässä.
- Anonyymi00010
Istumatyö ja 15 ruokalajia. Ite ne numeraalinne tyhjäätte.
- Anonyymi00011
Vähän chattaillaan kun chattailtiin tv:ssäkin. Niin kerta. Meijän oikeudet olla nälissään.
- Anonyymi00012
Ei jaksais oikein töitäkään tehä päätä särkee mutta tv on tv.
- Anonyymi00013
Reaalit koulussa vaan ei for real!
- Anonyymi00014
Joku kimppa-itse-oharit? Varmasti tulevaisuudessa naurattaa. Mitenkä se päättötyön kanssa meinasitteko valmistua?
- Anonyymi00015
Pelkkää mussutusta, kirjaimellisesti.
Hyvä Suomi!! - Anonyymi00016
Vähän ASMR-videoita päälliköltä salaa?
- Anonyymi00017
Bulimia iski talouteen.
- Anonyymi00018
Mä ihmettelen. Ei nää äijät oo vakuuttavia mä oon samaa mieltä.
- Anonyymi00020
Tarviitte punnerruksia ja vatsalihaksia varten 4 viikon treeniohjelman jotta saatte hengenahdistuksen kuriin.
- Anonyymi00021
Kumpi? Naurut vai hiki?
- Anonyymi00022
Muistakaa että oisitte tehny ne muuten ilman tota väkinäistä pakkopullaa. Semmonen vitutus pitää olla, se kroppa sillon tekee ne ite ja voi kerrankin olla ajattelematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617