Trump puhui yöllä kannattajilleen. Hän on luvannut aikaisemminkin vaikka mitä, nyt tuli kyllä pohjat.
Trump lupasi jokaiselle 5000 USD jos hän pääsee läpi.
Suomi on sen verran älyrajoitteinen maa ihmeellisine lakineen ettei tuota katsottaisi kirkkain silmin hiljaa. Trump joutuisi pois virastaan ja vangittaisiin lahjonnan yrityksestä.
Tulisiko jo huolestua?
AV
Wau, Suomessa tuota kutsuttaisiin korruptioksi
13
76
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
eloni on juuri lupautunut maksamaan eksälleen 40 000 jotta se olisi vaiti 🤣
ei ole kuulema enää järjissään eikä puhu totta. x on jotain hyvin atmosfääriä juttua joka ei pysähdy ellei me pysäytetä sen kasvua. tuskin ai ta kukaan enää saa pysähtymään. elon on sekasi- Anonyymi00002UUSI
Musk käyttää aineita tai on avaruudesta tullut. Trumpin vaalivalvojaisissa tullutta videomateriaalia katsoessa ei mihinkään muuhun lopputulokseen voi tulla. Silmät liikkuu valonnopeutta nopeemmin. Ding Dong.
AV
Lahjonta on ehdottomasti laitonta Yhdysvalloissa. Niin liittovaltiossa, kuin osavaltioissakin. Yhdysvaltojen oikeusjärjestelmässä lahjontaa säännellään useilla eri laeilla, riippuen siitä, kuka on osallisena ja missä teko tapahtuu.
Ovatko katteettomat lupaukset myös rikoksia? Siihen en osaa vastata.- Anonyymi00003UUSI
Minä äänestäisin.
Siis jos lupaus olisi pitävä ja vakuuttava. Olisi enemmän kuin mitä poliitikoilta koskaan voisi saada kuitenkaan. Tosin varmana nostaisivat verotusta jotta voivat maksaa kaikille sen 5 tonnia.- Anonyymi00005UUSI
Eivät ne ole vielä maksaneet aiempiakaan lupaamiaan.
- Anonyymi00004UUSI
No eikö se Musk jo Trumpin vaalikampanjan aikana ihan avoimesti ostanut ihmisten ääniä. Ilmeisesti siis hyväksyttävää toimintaa tuolla.
- Anonyymi00006UUSI
Musk on itse myöntänyt käyttävänsä ketamiinia.
- Anonyymi00007UUSI
Kyttä homo
- Anonyymi00008UUSI
Jännittää ottavatko amerikkalaiset 5 tonttua vai seuraavan. Trump: He, jotka eivät äänestä välivaaleissa, joutuvat helvettiin!
- Anonyymi00009UUSI
Ne demokraattiset vaihtoehdot.
Samariini puuhasi paljon höpömpiä ja sekään ei ollut korruptiota. Hyvin maistui lohet, ja olihan hän vain nainen.
- Anonyymi00010UUSI
Siinähän on ihan hyvä hinta sielusta, säästöön ei tosin jää. Metateksti
- Anonyymi00011UUSI
Lahjontaa.
Jos olet kiltti tyttö tai poika ja ulkoilutat puudelia, niin saat 5000 $.
Menevätkö lankaan? Menevät. Dorkat.
Miten jotain älypierua voi presidentin asemassa päästää?
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577