Miten aiot tänään nauttia elämästäsi?

Anonyymi-ap

Tänäänkin voi olla loppuelämäsi viimeinen päivä.

-keinovaginamies-

80

303

Äänestä

Vastaukset 80

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ainakaan vielä salaliittoteorioita väsäämällä. Menee överiksi, kun voi keksiä mitä vain vapaasti.

Työn puolelta ahistaa. Tähän auttaa kun ajattelee ettei loppuelämän viimeisenä päivänä niillä merkitystä pätkääkään.

Ah ihanaa, mikä rauha ja tyyneys valtaa mielen.

Voin ottaa esmes nyt päikkärit :)

• Anonyymi00002

Vain elämää -Benskun päivä. Ihana Timo Kotipelto!

• Anonyymi00003

Ostan suklaata ja nautin olostani jotain hyvää leffaa tai sarjaa katsellen. Suklaa tekee kaikesta niin paljon parempaa ❤️

Kolmen päivän tiukka treeniputki takana ja takareidet ja pakarat vähän jumissa, niin pakko antaa vanhalle kropalle vähän armoa 😁

Aletheias

• Anonyymi00006

Mikä on mielestäsi paras suklaa? Oma suosikki ennen Tupla, nyt Dajm. Royal oli myös ennen uudistusta kolmen parhaan joukossa.

Mitä muut ovat mieltä?

• Anonyymi00008

Hitsi, paras nautinto voisi olla hieroa sun pakaroita:)

AV

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä on mielestäsi paras suklaa? Oma suosikki ennen Tupla, nyt Dajm. Royal oli myös ennen uudistusta kolmen parhaan joukossa.

Mitä muut ovat mieltä?

Royal meni kyllä vähän pilalle uudistuksessa. Monenlaiset suklaat menee, mutta parhaimmat on yleensä jotkut ihan suklaapuodista ostetut konvehdit/suklaat.

Jotkut sellaiset halpissuklaat ei uppoa. Sellaiset mitkä maistuu joulukalenterisuklaalta 😄

Aletheias

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hitsi, paras nautinto voisi olla hieroa sun pakaroita:)

AV

Mun pakarat olis kyllä hieronnan tarpeessa 😊 Tai oikeastaan koko vartalo. Eniten tuntuu viime päivien treenit kuitenkin pakaroissa ja reisissä. Mutta tämähän on vain positiivista "kipua", menee nopeasti ohi sillä millä tulikin 😄

Huomenna taas salille 💪

Aletheias

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mun pakarat olis kyllä hieronnan tarpeessa 😊 Tai oikeastaan koko vartalo. Eniten tuntuu viime päivien treenit kuitenkin pakaroissa ja reisissä. Mutta tämähän on vain positiivista "kipua", menee nopeasti ohi sillä millä tulikin 😄

Huomenna taas salille 💪

Aletheias

Lääkärin sanoin, siellä kipu lähtee pois missä se on tullutkin.

Ihan oikeessa elämässä lääkäri näin minulle sanoi kun menin valittamaan sitä kun kädet eivät oikein olleet toimintakunnossa. Iski pari piikkiä ja käski salille:)

AV

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Huomenna taas salille 💪

Aletheias

...en varmaan olisi hyvä sinua hieromaan, menisi hivelyksi tuokin...mjoo ei hyvä ajatus:)

AV

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lääkärin sanoin, siellä kipu lähtee pois missä se on tullutkin.

Ihan oikeessa elämässä lääkäri näin minulle sanoi kun menin valittamaan sitä kun kädet eivät oikein olleet toimintakunnossa. Iski pari piikkiä ja käski salille:)

AV

Salilla lähtee monet jumit ja harmitukset 😊

Ja mitä tulee hierontaan, niin sellainen riski aina piilee, että hieronta muuttaa vähän muotoaan 😄 Se on hieronnan vaara ja viehätys..

Aletheias

• Anonyymi00025

Joko ilmaisit patukkaa?
        Varo varo, ettet tukehdu. Varmaan joku on lähtenyt silläkin tavalla onnellisena :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00026
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä muut ovat mieltä?

Valkosuklaapäällysteinen toffeenappi irtokarkeista.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Joko ilmaisit patukkaa?
        Varo varo, ettet tukehdu. Varmaan joku on lähtenyt silläkin tavalla onnellisena :))

-keinovaginamies-

Mistä tiesit, että päädyin nimenomaan patukkaan? 😅 Ja varon kyllä, se on tekniikkalaji osata nauttia patukasta juuri oikein ilman tukehtumisen tunnetta 😊

Aletheias

• Anonyymi00045
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mistä tiesit, että päädyin nimenomaan patukkaan? 😅 Ja varon kyllä, se on tekniikkalaji osata nauttia patukasta juuri oikein ilman tukehtumisen tunnetta 😊

Aletheias

Jahas, kommenttini eli vastauksen vastaus lähti taas mäkeen :))
        Toisille piiloeroottiset sanailut sallitaan, mutta toisille ei.

Vaikuttaakohan nimimerkkini tähän?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Jahas, kommenttini eli vastauksen vastaus lähti taas mäkeen :))
        Toisille piiloeroottiset sanailut sallitaan, mutta toisille ei.

Vaikuttaakohan nimimerkkini tähän?

-keinovaginamies-

Nimimerkillä saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa. Kannattaisi olla tällainen siveellisempi kuten mulla, niin botti tulkitsee viestit aina sen siveellisimmän vaihtoehdon kautta 😄

Aletheias

• Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Huomenna taas salille 💪

Aletheias

Pari räväkkää läppäsyä paljaaseen hanuriin, niin ääreisverenkierto vie maitohapot pois...

Tosin kylmä/kuumahoito ajais saman, mut ei kuullosta niin dramaattiselle. 😄

• Anonyymi00052
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Pari räväkkää läppäsyä paljaaseen hanuriin, niin ääreisverenkierto vie maitohapot pois...

Tosin kylmä/kuumahoito ajais saman, mut ei kuullosta niin dramaattiselle. 😄

Ei lainkaan poissuljettu vaihtoehto 😅 Ja voisihan sitä tehdä yhdistelmähoidon. Ensin läppäisy ja sitten kylmä/kuumahootoa tai toisinpäin 🤗

Aletheias

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei lainkaan poissuljettu vaihtoehto 😅 Ja voisihan sitä tehdä yhdistelmähoidon. Ensin läppäisy ja sitten kylmä/kuumahootoa tai toisinpäin 🤗

Aletheias

Hmmmm... nyt kuullostaa hornylta. 😜
        Mutta kyllä tuolla setillä maitohapot parkuis lähtiessään lihaksistosta. 😁

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Hmmmm... nyt kuullostaa hornylta. 😜
        Mutta kyllä tuolla setillä maitohapot parkuis lähtiessään lihaksistosta. 😁

Js parkuisko vaan ne? 🤪

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Js parkuisko vaan ne? 🤪

Niin voisihan siinä joku muukin vähän ääntä päästää 😁

Ai kamala, mun jutut lähtee nyt laukalle taas. Pitänee vaihtaa vaihetta vaikka tilkkutäkin kutomiseen 😅

Aletheias

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Niin voisihan siinä joku muukin vähän ääntä päästää 😁

Ai kamala, mun jutut lähtee nyt laukalle taas. Pitänee vaihtaa vaihetta vaikka tilkkutäkin kutomiseen 😅

Aletheias

Just mietin jääpalarallia... lähtöalue olisi navan kohdalla...kun napamontusta lirahtaa ensimmäinen tippa yli, jääpala ampaisisi radalle. Kahdeksikko rintojrn ympäri....

Mutta eikös tilkkutäkki ommella? Erilaisista kankaanpaloista? 🤔

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Just mietin jääpalarallia... lähtöalue olisi navan kohdalla...kun napamontusta lirahtaa ensimmäinen tippa yli, jääpala ampaisisi radalle. Kahdeksikko rintojrn ympäri....

Mutta eikös tilkkutäkki ommella? Erilaisista kankaanpaloista? 🤔

Kai se ommellaan, mutta eihän tässä nainen osaa enää edes ajatella selvästi kun on pää täynnä kaikenlaisia ajatuksia 😅🫣

Täytyy hakea pakkasesta jääpaloja, mutta pelkkään viilennykseen 😁

Aletheias

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Kai se ommellaan, mutta eihän tässä nainen osaa enää edes ajatella selvästi kun on pää täynnä kaikenlaisia ajatuksia 😅🫣

Täytyy hakea pakkasesta jääpaloja, mutta pelkkään viilennykseen 😁

Aletheias

Rataesittely jäi kyllä vähän kesken...😄

Vai haluatko kuulla ennemmin, millainen mun mieli tilkkutäkki olisi? 🤔

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Rataesittely jäi kyllä vähän kesken...😄

Vai haluatko kuulla ennemmin, millainen mun mieli tilkkutäkki olisi? 🤔

En tiedä uskallanko vastata tähän enää ollenkaan 😂
        Mun siveellinen palsta-imago kärsii 😇

Aletheias

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

En tiedä uskallanko vastata tähän enää ollenkaan 😂
        Mun siveellinen palsta-imago kärsii 😇

Aletheias

No elä huoli... pistetään mun piikkiin. 🙂

Sinisiä paljo jostain kukkien tai lehtien kuvioisesta kankaasta ja punaisia vakosamattipaloja. 😄 Joskus mun päiväpeitto oli sellainen ja sen alla tuli parhaat päikkärit. 🤩

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

No elä huoli... pistetään mun piikkiin. 🙂

Sinisiä paljo jostain kukkien tai lehtien kuvioisesta kankaasta ja punaisia vakosamattipaloja. 😄 Joskus mun päiväpeitto oli sellainen ja sen alla tuli parhaat päikkärit. 🤩

Niin juuri, pistetään sun piikkiin 😅

Kuulostaa juuri sellaiselta kuin tilkkutäkin pitää ollakin 😁 Nehän ovat sympaattisia eritoten jos niihin liittyy jotain sellaista, että esim oma isoäiti on tehnyt sen 😊

Aletheias

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Niin juuri, pistetään sun piikkiin 😅

Kuulostaa juuri sellaiselta kuin tilkkutäkin pitää ollakin 😁 Nehän ovat sympaattisia eritoten jos niihin liittyy jotain sellaista, että esim oma isoäiti on tehnyt sen 😊

Aletheias

No tämä oli äitin tekosia. Hän tykkäsi ommella kaikenlaista. Tuli kolitsihousuja ja paitoja. Värikkäitä ja pehmeitä kankaita. 🙃

Mutta iho tietää... rakkaus tulee läpi jääpalan tai tilkkutäkin. 😄

Ja nautinnon voi tuntea ihollaan, vaikka se johtuu ehkä mielestä. 😄

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

No tämä oli äitin tekosia. Hän tykkäsi ommella kaikenlaista. Tuli kolitsihousuja ja paitoja. Värikkäitä ja pehmeitä kankaita. 🙃

Kääk!!!

Mun piti jo olla unilla!

Öitä...😴😴😴

• Anonyymi00072
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Äidin rakkaudella tekemät jutut on parhaita 😊 Minä en kyllä ompele, joten oma jälkikasvu saa tyytyä vaan rakkaudella tehtyyn ruokaan ja loputtomiin kuskailuihin 😁

Iho tunnistaa kyllä, kun oikea tunne on kyseessä eikä silloin pidättele täkit tai jääpalat 😊

Aletheias

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Äidin rakkaudella tekemät jutut on parhaita 😊 Minä en kyllä ompele, joten oma jälkikasvu saa tyytyä vaan rakkaudella tehtyyn ruokaan ja loputtomiin kuskailuihin 😁

Iho tunnistaa kyllä, kun oikea tunne on kyseessä eikä silloin pidättele täkit tai jääpalat 😊

Aletheias

Hyvä sapuska ja "vatasmainen" kyyti treeneihin kuullostaa sopivalle rakkaudelle nuorta miehenalkua kohtaan. :o)

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Hyvä sapuska ja "vatasmainen" kyyti treeneihin kuullostaa sopivalle rakkaudelle nuorta miehenalkua kohtaan. :o)

Se on rakkautta meidän pikkuperheessä 😊

Vatasmaisen ajon kanssa pitää kyllä olla tarkkana. Juuri yhtenä iltana tässä oli moottoripyöräpoliisi puskassa kytiksellä. Onneksi ajoin esimerkillisesti tuossa vaiheessa 😁

Aletheias

• Anonyymi00004

Ostin kaupasta pari litraa rasvatonta maitoa ja pari crandiosa big one original pakastepizzaa. Se olisi varmaan viimeinen ateriani kuolemansellissäkin.

• Anonyymi00027

Olen samaa mieltä, että yksinkertaisena elämä on parasta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00005

Menen konserttiin illalla.
      Ei ole lippua, joten riskillä menen.
      Vilma

• Anonyymi00028

Hyvää keikkaa, jos siellä nyt olet.
        Miten noihin pääsee pummilla?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Hyvää keikkaa, jos siellä nyt olet.
        Miten noihin pääsee pummilla?

-keinovaginamies-

Kyllä siinä pikkasen rahaa tarvittiin, että sisälle pääsi.
        Luulin, että oli tunti mennyt, mutta liki 2.
        Imaisi mukaan.
        Vilma

• Aloitin katsomaan Yle Areenasta uutta sarjaa. Taru Sormusten Herrasta: Mahtisormukset. K1 J1. Olen vasta ensimmäisen jakson puolessa välissä.

Tänään nautin laiskottelusta, palstailusta ja samalla katson sarjaa. ☺️

• Anonyymi00015

Hei millainen ensivaikutelma tuli sarjasta? Mietin myös, josko ottaisi tuon katseluun 😊

Aletheias

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Hei millainen ensivaikutelma tuli sarjasta? Mietin myös, josko ottaisi tuon katseluun 😊

Aletheias

Sarjassa on varmasti myös jonkinlaisia jättiläisiä mukana, alkaen 3 metrisiä, sehän se vasta olisi napakympsi 😂

• Anonyymi00020
        randombypasser kirjoitti:

Sarjassa on varmasti myös jonkinlaisia jättiläisiä mukana, alkaen 3 metrisiä, sehän se vasta olisi napakympsi 😂

No mutta hienoa, on sitten jotain samaistumispintaa 😂 Ehkä saan sieltä vinkkejä pitkäkoipisten liikkumiseen 🤔

Aletheias

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Aletheias

Paljon taisteluja ja örkkejä. Sarja on synkempi, kuin elokuvat. Siellä pahuus yrittää saada ylivallan. Tarjolla pimeitä voimia, taikuutta, petoksia, juonittelua ja seikkailua.
        En viitsi paljastaa enempää.

Tässä ensimmäisessä jaksossa pääsee hitaasti juoneen sisään. Ei hoppua, katson rauhassa.
        Tähän on kuulemma tulossa vielä toinen ja kolmas tuotantokausi.

• randombypasser kirjoitti:

En voi paljastaa. Sinun pitää katsoa. Jos tykkäät kaikenlaisista örkeistä, tykkäät myös tästä uudesta sarjasta. 😁🧌

• Anonyymi00024
        tosi.typy kirjoitti:

Paljon taisteluja ja örkkejä. Sarja on synkempi, kuin elokuvat. Siellä pahuus yrittää saada ylivallan. Tarjolla pimeitä voimia, taikuutta, petoksia, juonittelua ja seikkailua.
        En viitsi paljastaa enempää.

Tässä ensimmäisessä jaksossa pääsee hitaasti juoneen sisään. Ei hoppua, katson rauhassa.
        Tähän on kuulemma tulossa vielä toinen ja kolmas tuotantokausi.

Löytyykö yhtään romantiikkaa? Sillä pelastaa synkimmätkin sarjat 😁

Ehkä pitää antaa mahdollisuus. Katsomallahan se sitten selviää, miten hyvin osuu omaan makuun 😊

Aletheias

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Löytyykö yhtään romantiikkaa? Sillä pelastaa synkimmätkin sarjat 😁

Ehkä pitää antaa mahdollisuus. Katsomallahan se sitten selviää, miten hyvin osuu omaan makuun 😊

Aletheias

Siellä seikkailee mm. haltijoita, peikkoja ja "karvajalkoja", jokaisella on oma elämänpolku elettävänä. Ensimmäisessä jaksossa annetaan ymmärtää, että jotain on ilmassa, mutta tarina etenee ja yllätyksiä tulee varmasti.

Kuten sanoit, katsomalla se selviää. ☺️

• Anonyymi00029

Naisilla on tuo moniajo. :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Naisilla on tuo moniajo. :))

-keinovaginamies-

Päivän sana on "multitaskaus". Tätä voi suorittaa myös laiskotellessa. ☺️

• Vedän viinaa ja humppaan. Tai no siis the Eläkeläiset kehottaa tekemään noin yhdessä kipaleessaan.

Jokainen päivähän itse asiassa on aina loppuelämän viimeinen päivä, koska vasta vuorokauden vaihtuessa tiedät saitko vielä yhden uuden päivän elettäväksesi (uutenea) viimeisenä päivänäsi.

• Anonyymi00031

Se on juuri näin. Enää kolme tuntia jännätään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007

Ostin pullon hyvää barbadoslaista rommia. Nyt nautiskelen sitä ja kuuntelen hyvää musiikkia. Olen alkanut taas kuuntelemaan himassa fyysisiä äänitteitä, äänentoisto on kyllä ihan eri planeetalta streameihin verrattuna. Onneksi niitä on vielä jokunen sata kappaletta jäljellä, en ehtinyt jaella kaikkia pois maailmalle...

Huomenna olisi tarkoitus sulkeutua soittokämpille, missä mulla myös oma pienimuotoinen studiokin. Tiedä, vaikka saisi taas jotain tehtyä. Ja jos ei saisikaan, itsensä kanssa jammailu on aina nautinnollista puuhaa. Unohtuu kaikki maailman huolet ja murheet.

https://youtu.be/iIyrLRixMs8?si=owsSHXeOcchNf8Bx

• Anonyymi00009

Ihana Depeche Mode! Kiitos! Pitääkin kuunnella pitkästä aikaa Barrel of the gun..

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihana Depeche Mode! Kiitos! Pitääkin kuunnella pitkästä aikaa Barrel of the gun..

Itsekin pysähdyin kuuntelemaan tarkemmin, hyviä sanoituksia tuolla yhtyeellä...

AV

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lähös just liikenteeseen. Ultra on loppumassa. Kuuntele koko albumi. Loistavuutta, vaikka Alan Wilder olikin jo lähtenyt bändistä.

https://youtu.be/DKA7nvSkx8g?si=10T_g1bdjZPa1CeG

• Anonyymi00032

Rommia barbadokselta. En ole varmaan ikinä koettanut ja nyt kun googlasin aiheesta, niin sitä pidetään rommin alkulähteenä.

Onko suositusta heittää, jos vaikka perinteisen marras-joulukuun selviytymispullon hommaisi?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00012

No sauna säbän päälle. Eiköhän siinä ole nautinto tarpeeks. Yöunet vielä sen päälle, ennenkuin aamun työt alkaa...jos luoja suo.

• Anonyymi00034

Joskus yksinkertainen on parasta, ehkä jopa useimmiten.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joskus yksinkertainen on parasta, ehkä jopa useimmiten.

-keinovaginamies-

No ei tässä enää tällä varoitusajalla parempaan pysty. Jos jaksan, saatan vetää kaksi jälkiuunipalan pohjapalasta kinkun ja juuston kanssa. Kuoret jätän hövelisti kyllä siihen hetkeen, kun nuukuuksissani syön ne rangaistuksen omaisesti. (Joku maanantai)

• Anonyymi00019

Haaveilemalla varakkaammasta elämästä.

• Anonyymi00035

Tiedätkö, haaveilu on joskus ihan parasta.
        Sitten kun toteuttaa, niin huomaa ettei olekaan ihan niin hienoa.

Ajattele jos sinullakin olisi vaikkapa pari miljoonaa. Koko ajan joutuisit miettimään, että mihin ne sijoittaisi että kivasti tuottaisivat eikä inflaatiopeikko niitä söisi. Eikö olisi aivan kauheaa?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tiedätkö, haaveilu on joskus ihan parasta.
        Sitten kun toteuttaa, niin huomaa ettei olekaan ihan niin hienoa.

Ajattele jos sinullakin olisi vaikkapa pari miljoonaa. Koko ajan joutuisit miettimään, että mihin ne sijoittaisi että kivasti tuottaisivat eikä inflaatiopeikko niitä söisi. Eikö olisi aivan kauheaa?

-keinovaginamies-

Minä pistäisi kaiken menemään, heti, hyvä jos kahdeksi vuodeksi riittäisi tuo taskuraha.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minä pistäisi kaiken menemään, heti, hyvä jos kahdeksi vuodeksi riittäisi tuo taskuraha.

:))
        Rahan tarkoitus on pyöriä eikä pesiä. Hyvä sinä!

-keinovaginamies-

• Anonyymi00021

Olen jo nauttinut, päivä oli todella antoisa vaikkei mitään sen ihmeempää ohjelmaa ollut. Sain vain paljon aikaiseksi ja se tuo aina onnistumisen iloa lun tuntee tehneensä jotain hyödyllistä :)
      Rankan työpäivän jälkeen ei niin paljoa tarvitse edes tehdä.

• Anonyymi00036

Minä taas olen palkkatöissä ottanut enemmänkin tällaista tsemppaajaroolia.
        Kavereita vähän kannustaa tekemään kovemmin, niin ite ei tarvi tehdä niin paljon :))
        On se hienoa, että teitä työelämänkin sankareita löytyy ja saatte siitä sisältöä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022

Pysyä sinkkuna!

• Anonyymi00037

Hyvä, Olet sisäistänyt sanomani :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00023

Otan vähän kuppia, kun elämäni mies ghostas mut... Defenssit? Kiinnostuksen puute? Who cares anymore.

• Anonyymi00038

Suruun ei passais ryypätä. Tulee masennus.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00051
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Suruun ei passais ryypätä. Tulee masennus.

-keinovaginamies-

Eikun ei kannata juoda... ryyppääminen aloitetaan, kun juominen loppuu. Kun ei päästä rapulalle, voi vältellä....tai siirtää joutavat morkkikset....

• Anonyymi00030

Golfasin. Tein omppuhilloa samalla radiota kuunnellen. Kävijämies tällä kertaa vain soitti. On etäisyyttä. Vielä katson vain elämää. Oikein hyvä päivä.

• Anonyymi00040

Hyvältä syyspäivältä kuulostaa, kunhan Golf-kentällä oli kuivaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00054

Minulla on omenat pöntössä käymässä siideriksi. Kokeilin just ottaa pari käynyttä omenanpalaa pöntöstä, ja oli aivan mahtavat tuoksut. Ihan kuin hienointa bretagnen siideriä olisi haistellut. Ei uskoisi kun on pihalta kerättyjä omenoita, niin happamia ettei pysty syömään etes. Ei niitä varmaan entiseen aikaan syötykään, vaan käytettiin pöntössä. Nykyään on kaikki mennyt vaan niin ihmeelliseksi kun omenat tulee jostain tropiikista ja on jotain geneettisesti muokattua laatua missä sokeripitoisuus 90%.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Hyvältä syyspäivältä kuulostaa, kunhan Golf-kentällä oli kuivaa.

-keinovaginamies-

Ei muuten ollut, kengät ja jalat likomärkinä. Kävin uimassa golfin jälkeen, huljuttelin kengät järvessä, kentällähän on rapaista peltoa nurmen alla, laitoin takaisin jalkaan, ajoin litsahtavilla kengillä vielä kauppaan ja vasta sitten kotiin.

• Anonyymi00041

Puren piippua.

• Anonyymi00050

Ei ole todellista,
        Nyt aivan asiallinen piipunpolttoaiheinen viestinikin lensi mäkeen.

Hasta la mitä kerkiätte S24 ylläpito / botti. Timppa vois tulla tähän herjaamaan ylläpitoa puolestani. Se osaa sen.

Mulla meni maku. Muille hyvää iltaa, paitsi ylläpidolle todella huonoa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei ole todellista,
        Nyt aivan asiallinen piipunpolttoaiheinen viestinikin lensi mäkeen.

Hasta la mitä kerkiätte S24 ylläpito / botti. Timppa vois tulla tähän herjaamaan ylläpitoa puolestani. Se osaa sen.

Mulla meni maku. Muille hyvää iltaa, paitsi ylläpidolle todella huonoa.

-keinovaginamies-

Laita uudestaan, k-i-r-j-o-i ta arveluttavat sanat ovelasti niin tekoäly ei tajua.

• Söin suklaata ja nukuin mojovat päikkärit. Olen huomannut, että päiväunet on mulle usein tehokkain ja nopein apu palautumiseen. Melkeinpä must, jos haluan aktivoitua vielä tekemään jotain illasta. Sitten jaksaa taas heilua kun katkaisee siinä 17 kieppeillä filmin hetkeksi.

• Anonyymi00060

Söin hyvää kirjolohta ja join vähän viiniä ja katsoin rikosarjaa Maikkarilta!

• Anonyymi00064

Naisten juttuja!

• Anonyymi00069

Valvomalla kun voisin nukkua. Uni karkaa ja ajatukset vaeltelee.

• Anonyymi00070

Pelaamalla Mustaa Jaakkoa, eli Blackjackia.

• Otin ja nukuin. Teki hyvää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      92
      1108
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      229
      856
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      73
      836
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      734
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      72
      693
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      612
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      51
      565
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      41
      560
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      557
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      535
    Aihe