Mustapukuiset miehet sulkivat tien satamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=BT9LVYCs5qU
Protestit kiihtyvät UK ssa
35
72
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Brittein saarilla vain skoteilla on riittävästi itsekunnioitusta ja rohkeutta ottaa oikeus omiin käsiinsä. Suomalaisena heitä arvostaa enemmän kuin muita brittejä.
- Anonyymi00002
Tämä on nyt englannissa etelässä, ranskaa vastapäätä:
On September 5, 2026, hundreds of masked anti-immigration protesters blocked access to the Port of Dover, halting traffic and disrupting ferry services for several hours. The demonstration, organized by the far-right group Patriot Platform, aimed to pressure the UK government to stop small boat crossings from France.
- Anonyymi00003
Tuli ikävä ruotsalaisia piti kääntää ympäri. Heejja Sverige! Syvyyttä katseessaan....
- Anonyymi00004
Georgiasta!
- Anonyymi00005
Suomeen saa tulla...!
- Anonyymi00006
Liian pitkä matka, ja liian kylmä.
- Anonyymi00007
Vaikuttaaks tää Venäjän liigaan??
huolestunut katsoja - Anonyymi00008
Espanjan vika.
- Anonyymi00009
Meneex taas siihen jot kohta kaikki kissat on taas puussa ja kyynelkaasut kadulla?
- Anonyymi00010
Äkkiä Musti ja Mirristä syöttökaukalo 79,99, -
- Anonyymi00011
Nousee tikkaiden nokassakin.
- Anonyymi00012
Miten se meni virastossa? "Viiittu mä pelkään suaa."
Urpo - Anonyymi00013
Kato peiliin. 0. Tuttujasi?
- Anonyymi00014
Mä luulen et meillä on silkkisukkahousut taas 3 2:n hinnalla kun nää valtion korruptiopedarit ulkoistaa valtaleikit.
- Anonyymi00015
Tiesittekö nuoret että Suomessa on maailman ainoa pääkansanedustustalo joka on Krypta. Eliel Saarisen tiedot satanismista olivat laajat ja ruumiinpalvonnan eli veren juoksutus kuuluu magnetismin piiriin.
- Anonyymi00016
Toi on ainoa oikea keino reagoida tilanteeseen.
Kun poliitikot eivät kykene,
kansalaiset asettaa rajat.- Anonyymi00035
Kun poliitiikot kääntyvät kansaa vastaan. Kirjaimellisesti.
- Anonyymi00017
Muistakaa tiskillä, aina, "Yhyy..Byäää".
- Anonyymi00018
"Makkaratalo" >:/= grrrrrraaaaghghgh ftang!
- Anonyymi00019
Ei piirakka vaan hämähäkki.
- Anonyymi00020
Yksi asia mitä ette tiedä koulukirjoista on se asia jotta maapallo on sammunut neutroni-tähti. Sammuessaan se on pakannut pölyt ympärilleen.
- Anonyymi00021
"Turvaverkkoja" jonne aina sopivin väliajoin pudotellaan ihmisiä olemaan.. Puheita ja papereita, fanfaareja.
Hmmm...
Ongelma poistaa itse itsensä. - Anonyymi00022
Siellä on sekopäitä johdossa koska ainoastaan sekopäitä kiinnostaa meidän tilastot. Yleensä nekin nollataan. Siellä 10 vuotta vanhempaa tietoa ole.
https://wallpaperaccess.com/tales-from-the-crypt vähän kuin Veltto Virtanen. Suomi maalaa vain punaisia taivaanrantoja. - Anonyymi00024
Eteenpäin menevissä sivilisaatioissa hermoytimet jakavat periytyvää tietoa eteenpäin telepaattisesti nenänpäitä 2 vuotta lapsen kanssa koskettelemalla, istukan annetaan olla rauhassa niin pitkään että kaikki energia on siirretty.
Täällä ollaan nälässä ja tiedonpuutteessa. Puolet perheiden velvollisuuksista täysin nollissa. Ei ne näillä laitteeilla toimi. Tää on nollausta. - Anonyymi00025
Get the difference between supernatural and super natural?
- Anonyymi00026
Veltto se oli vitsi. Anteeksi.
- Anonyymi00027
Hakikseen meni alunperin ihan eri ukolle.
- Anonyymi00028
Kenes rantatontteja huomenna kytittäisiin?
- Anonyymi00029
Enkä mä sullekkaan paljoa, ne 10 hevosenpäätä kassissa - tyypit on ihan eri.
- Anonyymi00030
Teidänhän ne kyllä on alunperinkin. Napanuorassa kii aamut illat?
www.peda.net? - Anonyymi00031
Hämä-hämä käkki, kiipes langalle, tuli sade rankka käkin häkin vei, auuurinko armas kuivas satehen, hämä-hämä käkki kiipes langalle.
- Anonyymi00032
Teillä menee vain skaalat päin persettä. Ette muuten kattelis aina poispäin omasta vahuudestanne. Leikitte pieniä ootte pieniä. Olkaa tosissaan välillä.
- Anonyymi00033
".30-06:tta mehuttaa, saatananpalvi ja voi tulla ikkunan taa, kantolupaan siis mat-kaan jo käyyyy..."
- Anonyymi00034
Grillihiilet takas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1981841Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2681256Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom681032Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.188963- 63924
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah252832- 63820
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66806- 52788
- 180775
- 94764
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76692- 42686
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72672Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal204663Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50653Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd25610Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki27609- 31608
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568