Valitse ulkonäkö ja elämäntapa. Voit nimetä julkkiksen mies/ nais ja

Anonyymi-ap

kuvailla optimi elämäntapaa. Kaupungissa, maaseudulla, millainen työ tai toimeentulo? Valinta on vapaa.

Olisitko mielelläsi karvanen Burt Reynolds vai erikoinen Katie Price?
Elämäntapa: jonninjoutava, yrittäjä, palkkatyössä vai kreikkalainen ajattelija?

24

175

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tässä on sellainen homma, etten itse keksi mitään mallikasta ulkonäöllisesti.

• Anonyymi00002

Sebella on hyvä perä , mut wigellä on namuomperä .

• Jos nuorena olisin voinut vapaasti valita, mieliammattini olisi ollut joko autopostiljooni tai pikkupaikkakunnan juna-aseman tavaratilan hoitaja.

Sen lisäksi olisin lujasti opiskellut yliopistossa, en rahan vuoksi vaan tiedon halusta. Vain jälkimmäinen toteutui täysin, mutta elämäni vain sikäli, etten koskaan pyrkinyt korkeasti palkattuihin virkoihin.

• Anonyymi00017

Hassu yhteensattuma,
        tässä ajassa voi toki opiskella,
        mutta ei se tuota työpaikkaa tai edes ruokaa pöytään.

Työttömyys tulee pahenemaan.

• Tämä sattaa kuulostaa hieman oudolta, mutta nuorempana olisin halunut lentäjäksi ja/ tai uutisten lukijaksi.
      Tämä vain osoittaa kuinka ristiriitainen tapaus olen. Kaksi ääripäätä. Enkä päätynyt kumpaankaan ammattiin, vaan aivan muuta.

Olen kaupunki-ihminen. Voin käydä lomailemassa maaseudun rauhassa, mutta koti on kaupungissa. Toivoisin olevani taludellisesti riippumaton, mutta toistaiseksi tuo on vielä unelma.

En toivo olevani kukaan muu, kuin oma, ainutlaatuinen itseni. 😁

• Koskaan ei ole liian myöhäistä alottaa uuttaa uraa. Mieti mikä mahdollisuus, maailman ensimmäinen lentävä uutisjuontaja! Tekisit aina kaikki uutislähetykset lentäen, milloin missäkin päin maailmaa, milloin milläkin välineellä lentäen. Tänään liitovarjo, huomenna helikopteri, ylihuomenna reppuraketti jne. 😂

• randombypasser kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä alottaa uuttaa uraa. Mieti mikä mahdollisuus, maailman ensimmäinen lentävä uutisjuontaja! Tekisit aina kaikki uutislähetykset lentäen, milloin missäkin päin maailmaa, milloin milläkin välineellä lentäen. Tänään liitovarjo, huomenna helikopteri, ylihuomenna reppuraketti jne. 😂

Tiedän olevani yllytyshullu, mutta tuo ajatus ei ole ollut kaukana mielestä. Olisi hauskaa lennellä ympäriinsä, raportoida kotimaan- ja maailman tapahtumia.

Leikittelen ajatuksella, että lentäisin Espoon yllä ja raportoisin, kuinka paikallinen kuuluisuus Rande on nähty lähiöbaarin terassilla, vetämässä kaksin käsin kaljaa. Mitäs siihen sanot? 😁
        Lähiöbaari saisi mainosta. Sinulle kunniaa ja mainetta. ☺️🍺
        Win-win tilanne!

• tosi.typy kirjoitti:

Tiedän olevani yllytyshullu, mutta tuo ajatus ei ole ollut kaukana mielestä. Olisi hauskaa lennellä ympäriinsä, raportoida kotimaan- ja maailman tapahtumia.

Leikittelen ajatuksella, että lentäisin Espoon yllä ja raportoisin, kuinka paikallinen kuuluisuus Rande on nähty lähiöbaarin terassilla, vetämässä kaksin käsin kaljaa. Mitäs siihen sanot? 😁
        Lähiöbaari saisi mainosta. Sinulle kunniaa ja mainetta. ☺️🍺
        Win-win tilanne!

Semmoinen muistikuva mullekin on jäänyt meidän höpötyksistä vuosien saatossa, että pikkasen voi avointa kenttää asiallisille yllytyksille 😂

Toi ois kova! Mä voisin joka päivä mennä tohon Satulinnan terassille turaamaan tuoppeja nassuun ja Lentävä uutisankkuri TT aina toisinaan raportoisi, että Rande Suvelan Sulttaani on taas jalkautunut kansan pariin pitämään kortteliparlamenttia 😂
        Kunhan et sitten kuvaa illan/yön hämäryydessä kuinka Suvelan Sulttaani konttaa hutikassa ylämäkeen kohti "palatsiaan"... Tai no ehkä sekin pitäis duunaa, rappiojournalismi myy hyvin 🤣

• Anonyymi00012
        randombypasser kirjoitti:

Semmoinen muistikuva mullekin on jäänyt meidän höpötyksistä vuosien saatossa, että pikkasen voi avointa kenttää asiallisille yllytyksille 😂

Toi ois kova! Mä voisin joka päivä mennä tohon Satulinnan terassille turaamaan tuoppeja nassuun ja Lentävä uutisankkuri TT aina toisinaan raportoisi, että Rande Suvelan Sulttaani on taas jalkautunut kansan pariin pitämään kortteliparlamenttia 😂
        Kunhan et sitten kuvaa illan/yön hämäryydessä kuinka Suvelan Sulttaani konttaa hutikassa ylämäkeen kohti "palatsiaan"... Tai no ehkä sekin pitäis duunaa, rappiojournalismi myy hyvin 🤣

Vtun AI-botit, joka ketjussa selostamassa

• Anonyymi00003

Siis itselleni vai? En todellakaan huolisi yhdenkään julkiksen elämää. 😂

Kaupungissa, luova työ, it-ala, yrittäjä, toimeentulo sellainen, ettei sitä tarvitse lainkaan arjessa miettiä. paljon vapaa-aikaa. Eli siis aikalailla se elämä, jota elän. No tuo varallisuus ei ole tuolla tasolla, ettei koskaan tarvisi yhtään miettiä rahaa. Siihen on vielä matkaa. Tykkään jopa omasta ulkonäöstäni. Olen aikalailla juuri siinä missä haluankin olla. Eikö ole outoa?

• Anonyymi00004

Yhdne jutun keksin, heti kun laitoin tuon viestini näkyviin. Asuinpaikkana joku toinen maa, jossa on paljon mukavampi ilmasto.

• Anonyymi00005

Asuisin Olympos-vuorella rakkaitteni viisauden jumalattaren Metisin, oikeudenmukaisuuden jumalattaren Titaanin kanssa, unohtamatta kolmatta vaimoani Heraa.
      Harrastuksina salamoiden heittelyä pelokkaitten ihmisten kiusaksi..voisin välillä asua myös Monacossa.

AV

• Anonyymi00006

Asuminen: olisi hyvä jos olisi useampi asunto.
      Eri vuodenajoille ja rentoutumisen kannalta.

Talous olisi hyvä olla riippumaton, tuloja sen verran ettei ole huolta ja painetta.
      Saisi tehdä omia projekteja, eikä
      elää kädestä suuhun alipalkattua pätkäduunia.
      Säästää ruokaa varten.

• Anonyymi00007

En haluaisi olla julkkis tässä ajassa.

Jos joku olisi valittava, niin prinsessa Catherine. Asuisin englantilaisessa maalaiskartanossa puolierakkona. Mies näyttäisi muskettisoturilta. Siis pitkät mustat hiukset, ohuet viikset ja vähän partaa.

• Anonyymi00008

Ulkonäkö Tom Hanks ja lakaisukoneen kuljettaja. Palkka 100 t€/kk ja asuis rantatontilla järvi-Suomessa.
      7 viikon kesälomat.

Voisin vanhempana tuurata Sauli Niinistöä.

• Mull aon looksit ihan kohdillaan ja niiden kanssa on nyt painettu menemään kymmeniä vuosia, mitä suotta naamaa vaihtamaan.

Elämäntapa on sitten vaativampia kysymys. Olen aika vähään tyytyväinen ja omissa oloissani viihtyvä, niin joku hirsikoppi keskellä korpea olisi aika omiaan. Toisaalta taas olen myös melkoinen bilehile vielä vanhanakin ukkona, niin se huutaisi citykämpän suuntaan, vaikka muuten en kyllä halua enää mihinkään kaupungin ytimeen asumaan, pois lukien jotkin pikkukaupungit. Eli korpeen, pääseehän sieltä ehkä joskus isolle kirkolle urpoilemaankin, jos alkaa tanssiadidasta kutkuttelemaan.

• Anonyymi00009

En osaa kaipailla toisenlaista ulkonäköä. Tällä mennään mitä luonto antoi ja ihan ok se on tällaisenaan 😊

Elämäntapakin on monella tavalla sellainen, mitä toivoisinkin. Mielenkiintoinen työ, rakkaita ihmisiä, harrastuksia.. Enemmän vapaa-aikaa voisi olla ja pitäisin valtavasti asumisesta ihan rannalla niin, että voisi pulahtaa uimaan aina kun haluaa. Unelmakoti olisi moderni hirsitalo, jossa olisi enemmän tilaa kuin nykyisessä kodissa.

Aletheias

• Anonyymi00010

Clint Eastwood nuorena.
      Ja me ratsastaisimme auringonlaskuun.
      Skopodi soijaa.
      Vilma

• Olen mieluiten minä ite. En ehkä tervein ja näyttävin ihminen, älykkyyskin on kuin nikotteleva tippakannu tai luistimet hiekkalla. Pääsee eteenpäin muttein liukuen.

Tähän oon tottunut. Ja maalla, luonnon syleilyssä mukavinta. Kodikkainta, sieluni lepää. Se on jo vanha ja väsynyt maailman kohinoihin.

• Ulkonäöstä olen ottanut sen verran osumaa että helpompi olisi rakentaa uusi kuin korjata nykyistä.
      Jos minut uudelleen taikuri hatusta nostaisi niin tuollainen Ezra Aderhold- tyylinen kroppa olisi toiveissa.
      https://www.youtube.com/watch?v=GgIq62xzaD0

Ammattina yleisesikuntaupseeri tai jonkun ministeriön viranhaltija sieltä organisaatiohimmeleiden keskivaiheilta. Jos olisin viranhaltija niin asuntona omakotitalo jostakin lähiöstä mutta jos taas upseeri niin vuokrakämppä rivitalosta koska komennukset heittelevät paikasta toiseen.

Viranhaltijana harrastuksena golf ja padel ja olisin naimisissa apurahakuvanveistäjä naisen kanssa ja meillä olisi kuusi lasta. Jos taas olisin yleisesikuntaupseeri niin kaikki harrastukseni olisivat sellaisia jotka edesautaisivat urakehitystäni. Parisuhdestatus olisi edelleen sinkku koska ainoa tarkoitus elämälle on saada pukea päälle paraatissa puku jonka kauluksia koristaa leijona(t).

• Anonyymi00011

Burt Reynolds, esikaupunkialue, kreikkalainen ajattelija, kirjailija.

Täydellistä.

• Anonyymi00013

Oma ulkonäkö? Urheilullisen hoikka, mutta naisellisen muodokas. Pitkät hiukset. Unelma miehen ulkonäkö? Sopivasti raamikas ja minua vähintään kymmenen senttiä pidempi. Miellellään pitkähköt hiukset, mutta tietenkin sen mukaan mikä hänelle sopii.

Suht runsas tulotaso eli vähintään keskipalkka ja tasapainoinen työelämän ja vapaa-ajan käyttö. Yhteinen yrittäjyyskään ei olisi poissuljettu vaihtoehto, jos kumpikin on samalla alalla tai töistä saisi hyvän yrittäjyyskombon.

Elämäntapa liikunnallinen ja aktiivinen sekä sopivasti kulttuuria. Kaupungin ja maaseudun rajamailla eli omakotitalo, josta pääsee helposti kaupungin puolellekin, jos haluaa eli vähintäänkin auto käytössä. Toki asuinjärjestely riippuisi siitä mitä kumpikin haluaa ja tärkeintä olisi se kenen kanssa asuu eikä niinkään se missä asuu, kunhan ympäristö on turvallinen ja rauhallinen ja luontoon sujahtaminen olisi helppoa eli ei nyt ihan betonilähiömeininkiä.

Pari lemmikkiä kuuluisi tietenkin perheeseen ja lapset kysymysmerkillä, koska ikä asettaa rajoitteensa.

• Anonyymi00014

Paikka jossa on luontoa, lenkkipolkuja, järvi tai uimakelpoinen merenranta. Kaikki mahdolliset palvelut kohtuullisen ajomatkan päässä, eli ilmeisesti kaikki Hgin tai Treen tai muun isohkon kaupungin kehyskunnat. Asun yhdessä tällaisessa, sen kummemmin paikkaa määrittelemättä, joten tiedän mistä puhun. Täällä on ihan kaikki mitä ihminen tarvitsee ympärillään.
      Mies: elävä, toimiva, osallistuva omillaan toimentuleva. Ulkonäkö ei tärkeä ja kyllähän meidän toisemme pitää hyväksyä ja toisistamme tykätäkin, että haluamme yhdessä elää ja häärätä.

• Anonyymi00016

Valitsen S24 Sinkut -palstan suosikkijulkkiksen eli keinovaginamiehen.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80