Nyt masentava kysymys ja aihekin.

Anonyymi-ap

Olisitko mieluummin ollut syntymättä kokonaan tähän julmaan maailmaan?

Minä ainakin olisin. Ollut olematta kokonaan, ollenkaan.

50

198

Äänestä

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

hiton pskkopullss koko elämä eikä ikinä plussalle pääse heh..

nooh, mutta itseäni ilahduttaat, näin ekstroverttinä toiset ihmisetjoiden kan kanssa tulee juteltua, niitä ja näitä aina kun kaupunilla liikun...

• Anonyymi00002

En. Elämässä ollut paljon hyvää. Enemmänkin ne julmuuden aiheuttajat maailmassa olisi saanut jäädä syntymättä.

• Anonyymi00003

En missään nimessä.
      Vaikka kaikki menikin näin päin vttua, joidenkin toimesta ilman kunnon syytä.

Maailma ei ole julma.
      Vaan jotkut ihmiset.

Mutta onneksi on olemassa niitäkin jotka tekevät mitä tahansa että edes joillakin ihmisillä olisi parempi elämä.

Ikävää että liian moni menee sille "väärälle" puolelle välittämättä siitä mitä siitä seuraa väärälle ihmiselle.

• Anonyymi00004

En ole tykännyt, ihan kamalaa.

Tässä on omituista se, että tätä ei saa edes sanoa ääneen,
      valtio tarvitsee veronmaksajia.

Kammottava paikka, kammottavia ihmisiä ja niiden tekoja.

Jos tää on jonkunlainen diili,
      ei muuten pääse edes pois nätisti pyytämällä.
      Pahempi kuin vankilasaari.

Jokainen tajuaa, millainen olisi hyvä elämä,
      mutta romahtavassa Suomessa ei ole paljon aineksia.

Jehovat ramppaa tuomassa lappusia
      niinku niillä ei olis muita pelastettavia.

• Anonyymi00005

Masentava aihe?

Joo ja ei. En usko kuolemaan,
      tämä - maanpäällinen paskareissu on
      olosuhteen muutos.

• Anonyymi00006

Itse tänne tahdoit tulla kokemaan ja oppimaan. Ja jos kuolet niin tahdot taas.Tuollapuolen sinulla on aivan muut tavoitteet jotka unohdat tässä elämässä. Kunnioita elämääsi ja ole kiitollinen oppikouluistasi. Ei se helppoa ole mutta kannattaa. Kaikki kun on loppupeleissä juurikin omaksi parhaaksesi. Omaksi kasvuksesi.🤷‍♀️

• Anonyymi00008

Ps. Kun me turmelemme ja tuhoamme maaplaneettaa ja viis veisaamme sen saastuttamisesta / tuhoamisesta, synnymme tänne uudelleen kokemaan tekojemme ja tekemättä jättämisiemme seuraukset. Sitten täällä surkuttelemme tätä pahaa ja kamalaa maailmaa. Kaikki mitä maailmassa nyt tapahtuu on meidän aikaansaamaa entisissä elämissämme ja me jatkamme surutta samaa saastuttamista, itsekkyyttä, rahan vallan ja ulkonäön, egon palvelemista. Karma kuittaa. Miettikää seuraavaa elämäänne ja tehkää nyt jotain mikä luo tuleviin elämiin hyvää . Sen päätämme nyt. Tässä elämässä. Olemme vastuussa siten luomisistamme.🤷‍♀️

• Anonyymi00007

mutta lempeähkö musiikki-laulu: Scorpions - The Zoo vai olikohan joku toinen anyways albumilta Best of rockers and ballads.

Järkyttävä nimi tuli mieleeen omista musiikeistamme, kuka mahtaa olla herra nimellä: George Thomas Hell, lyh. nimi... täällä asuu G.T. Hell, postiluukussa nimi.. kappaleen nimi oli Introduction to G.T. Hell,

• Anonyymi00010

Tiedätkö sen Life is like a river. Suosittelen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tiedätkö sen Life is like a river. Suosittelen.

Varsinkin Andy Cooperin laittama video. Siis Skorppareilta.

• Jo niin varhain kuin muistan, tovoin että kuolisin pian. Tietysti kaiken parempi, etten olisi koskaan syntynytkään.

Vuonna 1957 sairastuin uuteen virukseen, 'aasialaiseen influenssaan', joka tappoi ihmisiä maailmalla miljoonia ja Suomessakin tuhansia. Olin kolme viikkoa korkeassa kuumeessa ja houreissa.

Tunsin saaneeni varmuuden, että nyt tämä loppuu. Jäin kuitenkin henkiin. Pettymys oli suurin, mitä koskaan olen kokenut.

Nyt olen jo 9. vuosikymmenellä, eikä enää voi olla kauan, kun pääsen kaiken kärsimyksen ulkopuolelle, lopullisesti.

• Anonyymi00013

Luulin, että keuhkokuume kehittyy huonokuntoisille flunssan pitkittyessä. Se onkin tarttuva. Yritän pitää täällä keuhkokuumeeseen sairastuneen 76- vuotiaan äitini elossa. Vaikeaa on.

Keuhkokuume haurastutti nenän limakalvot. Verta tuli kuin olisi hanasta vääntänyt. Asunto näytti teurastamolta. Apua on vaikea saada. Vaikka limakalvot on sairaalassa poltettu kiinni, vuoto välillä jatkuu.

Soitin yöllä ambulanssin, kun äiti näytti niin huonolta. Sitä ei meinannut millään saada. Vaikea sairaus siis.

• Anonyymi00017

Siinä käy niin, että kun kohtaat ”enkeleitä”,
        ne väreilee sellaista ”rakkaus värettä”,
        että sä annat samantien periksi kuin Pam Anderssonin edessä.

Et osaa enää sanoa ei, tai mitään muutakaan.

• En, elämähän on varsin rikasta kaikkine käänteineen, myös niine käänteineen joista ei itse pahemmin välittäisi.
      Opin jo vähän turhankin pienenä, että maailma on kovan ja epäreilun tuntuinen paikka, mutta hieman vanhempana ymmärsin, että maailma on vain tavallinen maailma, vaikka se tuntuu kovalta ja epäreilulta. Ihminen sen sijaan on saatanasta seuraava, joten ihmisiä kannattaa varoa ja mahdollisuuksien mukaan pitää sopivan etäisyyden päässä.

• Anonyymi00014

Sinäpä sen sanoit. Ei maailma ole paha, vaan ihminen joka siitä pahan tekee. Eikä ne muut vaan just me jokainen ihan itse. Jos jokainen ottaisi vastuun itsestään ja omista tekemisistään niin eikö maailma olisikin paljon parempi olla ja elää meille jokaiselle.🤷‍♀️

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Ei maailma ole paha, vaan ihminen joka siitä pahan tekee. Eikä ne muut vaan just me jokainen ihan itse. Jos jokainen ottaisi vastuun itsestään ja omista tekemisistään niin eikö maailma olisikin paljon parempi olla ja elää meille jokaiselle.🤷‍♀️

Ihminen on maapallon eläinten joukossa monellakin tapaa hyvin poikkeuksellinen eläin, eikä useinkaan hyvällä tavalla. Jos evoluutio olisi ymmärtänyt millaiseksi ihminen tulee kehittymään, se olisi luultavasti ihmisen sijaan laittanut kehitteille jonkin linnun tms.

En usko, että vaikka jokainen ottaisi vastuun itse itsestään, se johtaisi kovinkaan paljon parempaan maailmaan. Ihmis-eläin on luontaisesti itsekeskeinen ja piittaamaton hedonisti kirkkaasti yli oman tarpeensa, joka loppupeleissä antaa piutpaut muille lajeille (ja kanssaihmisilleen) omaa etua tavoitellessaan. Ihminen on maapallon syöpä, mutta melko varmasti maapallo tulee selviämään myös ihmissyövästä omilla keinoillaan, olkoonkin, että melko varmasti ihminen tuhoaa itse oman lajinsa.

Mutta noin eläimenä eläinten joukossa -ajattelulla ihminen on mielenkiintoinen elukka seurattavaksi.

• Anonyymi00016
        randombypasser kirjoitti:

Ihminen on maapallon eläinten joukossa monellakin tapaa hyvin poikkeuksellinen eläin, eikä useinkaan hyvällä tavalla. Jos evoluutio olisi ymmärtänyt millaiseksi ihminen tulee kehittymään, se olisi luultavasti ihmisen sijaan laittanut kehitteille jonkin linnun tms.

En usko, että vaikka jokainen ottaisi vastuun itse itsestään, se johtaisi kovinkaan paljon parempaan maailmaan. Ihmis-eläin on luontaisesti itsekeskeinen ja piittaamaton hedonisti kirkkaasti yli oman tarpeensa, joka loppupeleissä antaa piutpaut muille lajeille (ja kanssaihmisilleen) omaa etua tavoitellessaan. Ihminen on maapallon syöpä, mutta melko varmasti maapallo tulee selviämään myös ihmissyövästä omilla keinoillaan, olkoonkin, että melko varmasti ihminen tuhoaa itse oman lajinsa.

Mutta noin eläimenä eläinten joukossa -ajattelulla ihminen on mielenkiintoinen elukka seurattavaksi.

Niin mutta eläimetkin kehittyvät. He luovat uusia tapoja selviytyä. Niin ihmisenkin pitäisi tehdä. Mielestäni kehityskelpoisuuden kieltäminen on vastuun ottamisen pakoilua. Pää pensaaseen..🤔 meidän pitää ottaa vastuu eikä sitä pakoilla. Tämä koskee myös ja ennenkaikkea minua itseäni.🤷‍♀️

• Anonyymi00018

Ihmiskunta massana kehittyy todella hitaasti.
        Yksilö aloittaa ihan yhtä alusta kuin
        muinaisin luomamies- nainen.

Ihmiskunta taantuu massana ja yksilönä.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin mutta eläimetkin kehittyvät. He luovat uusia tapoja selviytyä. Niin ihmisenkin pitäisi tehdä. Mielestäni kehityskelpoisuuden kieltäminen on vastuun ottamisen pakoilua. Pää pensaaseen..🤔 meidän pitää ottaa vastuu eikä sitä pakoilla. Tämä koskee myös ja ennenkaikkea minua itseäni.🤷‍♀️

Ainoa kehitys, jolla ihminen muuttuu hyväksi koko maapalloa silmällä pitäen, on se, että ihmisen koko populaatio ymmärtää olevansa vain yksi eläin muiden joukossa ilman erityisiä etuoikeuksia mihinkään toiseen lajiin nähden. Mutta sitä ei tule tapahtumaan ennen kuin ihminen lajina tuhoaa itsensä ja koska en luultavasti tule elämään edes tuohon itsetuhoon saakka, en jaksa suuremmin murehtia ihmisen kehittymisestä tai taantumisesta.

• Anonyymi00024

Ainoa kehitys, jolla ihminen muuttuu hyväksi koko maapalloa silmällä pitäen, on se, että ihmisen koko populaatio ymmärtää olevansa vain yksi eläin muiden joukossa ilman erityisiä etuoikeuksia mihinkään toiseen lajiin nähden. Mutta sitä ei tule tapahtumaan ennen kuin ihminen lajina tuhoaa itsensä ja koska en luultavasti tule elämään edes tuohon itsetuhoon saakka, en jaksa suuremmin murehtia ihmisen kehittymisestä tai taantumisesta.

Ihmiselle annettiin valta hallita luomakuntaa. Viisaast ja rakkastavasti. Mutta mitä ihmimen tekee. Tuhoaa ja hyväksikäyttää. On niin helppo vedota siihen että ihminen on mitä on. Paha. Se ei ole vastuun ottamista. Se on vastuun pakoilua. Ihmisellä on sielu ja ihminen luotiin Jumalan kuvaksi. Kai me nyt sitten vähän parempaan pystytään jos vaan tahdotaan. Mutta tahdotaanko me? 🤷‍♀️

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Ihmiselle annettiin valta hallita luomakuntaa. Viisaast ja rakkastavasti. Mutta mitä ihmimen tekee. Tuhoaa ja hyväksikäyttää. On niin helppo vedota siihen että ihminen on mitä on. Paha. Se ei ole vastuun ottamista. Se on vastuun pakoilua. Ihmisellä on sielu ja ihminen luotiin Jumalan kuvaksi. Kai me nyt sitten vähän parempaan pystytään jos vaan tahdotaan. Mutta tahdotaanko me? 🤷‍♀️

Ei annettu, ihminen otti sen, koska useiden evoluution sattumien oikusta ihmisestä tuli (meidän itsemme tunnistamalla tavalla) planeetan älykkäin olento. Yhä edelleen ihminen on itsekeskeinen ja piittaamaton hedonisti, mutta en ole missään vaiheessa väittänyt ihmisen olevan paha per se. Ihminen ei vain eläimenä sovi maapallolle, mikäli maapallon halutaan olevan elävä ja monimuotoinen. Maapallolle ihminen on saatanasta seuraava noin kielikuvana, mutta ei paha, vain kaiken tuhoava, hyvin luultavasti itsensä mukaan lukien.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja mitään Jumalaan, kaikkiin jumaliin tulee, niin se se vasta pahinta vastuunpakoilua onkin. Jumala loi, Jumala antoi, Jumala otti, Jumala siunaa jne. Ei. Mikään uskonto ei ole evoluution ja luonnon tuotos, vaan ihmisen itsensä keksimä keino ulkoistaa vastuu itsensä ulkopuolelle.

• Anonyymi00026

Ei annettu, ihminen otti sen, koska useiden evoluution sattumien oikusta ihmisestä tuli (meidän itsemme tunnistamalla tavalla) planeetan älykkäin olento. Yhä edelleen ihminen on itsekeskeinen ja piittaamaton hedonisti, mutta en ole missään vaiheessa väittänyt ihmisen olevan paha per se. Ihminen ei vain eläimenä sovi maapallolle, mikäli maapallon halutaan olevan elävä ja monimuotoinen. Maapallolle ihminen on saatanasta seuraava noin kielikuvana, mutta ei paha, vain kaiken tuhoava, hyvin luultavasti itsensä mukaan lukien.

Jos näin on niin ihminen tuhoaa itsensä mutta ei sen tarvii niin tyhmä olla! Se että sanoo se niin tyhmä olevan, ei anna sille mahdollisuutta muuhun. Kyllä ihminen eläimestä eroaa siinä että sillä on sielu, kyky muuhunkin kuin lisääntymiseen ja populaation jatkamiseen. Vai sinäkö synnyit tänne ainoastaan sitä varten? Voisiko eläimet esim kalastaa tai metsästää ihimisiä elää kseen? Luoda ihmisten nahoista taljoja ja vaatteita lämpimikseen. Ei ihminen ole eläin. Ihminen on ihminen. Ja meille on annettu valta eläinmiin luomakuntaan, mutta myös vastuu! Miten käytämme sen vastuun? Pakoilemallako ja tekeytymällä yhdeksi eläinkunnasta?🤷‍♀️

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jos näin on niin ihminen tuhoaa itsensä mutta ei sen tarvii niin tyhmä olla! Se että sanoo se niin tyhmä olevan, ei anna sille mahdollisuutta muuhun. Kyllä ihminen eläimestä eroaa siinä että sillä on sielu, kyky muuhunkin kuin lisääntymiseen ja populaation jatkamiseen. Vai sinäkö synnyit tänne ainoastaan sitä varten? Voisiko eläimet esim kalastaa tai metsästää ihimisiä elää kseen? Luoda ihmisten nahoista taljoja ja vaatteita lämpimikseen. Ei ihminen ole eläin. Ihminen on ihminen. Ja meille on annettu valta eläinmiin luomakuntaan, mutta myös vastuu! Miten käytämme sen vastuun? Pakoilemallako ja tekeytymällä yhdeksi eläinkunnasta?🤷‍♀️

Juuri tämän takia olen eronnut kirkosta. En ole luomakunnan kruunu. Minun takiani ei tarvitse tappaa eläimiä. Proteiinia saa muualtakin.

• Anonyymi00032
        UUSI

Ja mitään Jumalaan, kaikkiin jumaliin tulee, niin se se vasta pahinta vastuunpakoilua onkin. Jumala loi, Jumala antoi, Jumala otti, Jumala siunaa jne. Ei. Mikään uskonto ei ole evoluution ja luonnon tuotos, vaan ihmisen itsensä keksimä keino ulkoistaa vastuu itsensä ulkopuolelle.

Jumala loi. Antoi ihmiselle valtuudet hallita eläinkuntaa viisaasti. Kaikki uskonnot on puoliksi totta ja puoliksi diipadaapaa. Ettet vaan käyttäisi ja löytäisi omaa sieluviisauttasi. Mutta niilläkin on tarkoitus koetellakseen ja löytääkseen omansydämmen totuuden joka meillä jokaisella sielussa jo on. Kuka uskaltaa nousta uskontoja vastaan kuka uskaltaa hypätä umpihankeen. Siitäkin pelotellaan. Mutta parempi umpihanki kuin viitoitetun tien vanki. Harva uskaltaa nähdä omaan sydämmeensä, mitä se oikeasti sanoo. Se piilotetaan erilaisiin uskomuksiin tai uskonnottomuuksiin. Sitä pelätään kuin ruttoa. Mutta jokaisella meillä se tietoisuus on ja sitä voi sitten monin miljoonin eri tavoin pakoon pötkiä. Surullista.🤷‍♀️

• Anonyymi00009

hmm, aamulla kun menin pyöräilyjutulleni oli pitkä matka, tuli joku brunetti-tyttö vastaan, kun niin heikossa ilmassa takakumi pyörässä en uskaltanut rullata... yritin hymyillä tuolle juoksijatytölle, näytti tosi vakavalle...

• Anonyymi00011

scorpions - hey you on tuo rento kappale.

• Anonyymi00015

Kauhean vaikea verrata omaa syntymättömyys aikaa nykyiseen.
      Munaolu ja siittiö ei olisi törmännyt.
      Maailma on julma, vaikka suuri osa ihmisistä toimii inhimillisesti.
      Jos ei tykkää, kannattaa yrittää sietää.
      Vilma

• En olisi. Elämä on ollut värikästä. Kaikki vastoinkäymiset ovat olleet opettavaisia. Ilman niitä en olisi juuri tämä ihminen.
      Olen tehnyt elämästäni tasapainoisen, mutta se ei ole tapahtunut itsestään, vaan oman henkisen kasvun kautta.

Olen joutunut rehellisesti tutkiskelemaan omia ajatuksia, tuntemuksia ja toimintamalleja. Tärkeintä on mielenrauha.
      Hyväksyn itseni ja oman rajallisuuteni juuri tällaisena kuin olen.

Muita en lähde neuvomaan.

• Anonyymi00021

Hienosti oivallettu. En neuvo minäkään vaan tahdon antaa aihetta ajatella toisin. Mustavalkoinen ajattelu ei johda mihinkään.🤷‍♀️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Hienosti oivallettu. En neuvo minäkään vaan tahdon antaa aihetta ajatella toisin. Mustavalkoinen ajattelu ei johda mihinkään.🤷‍♀️

Sitäpaitsi en ole mikään tai kukaan ketään neuvomaan. Mutta minun velvollisuuteni ja oikeuteni on sanoa mielipiteeni.🤷‍♀️

• Anonyymi00019

Ne jotka sai suojatun elämän
      on ehkä onnessaan ”jihaa, upeeta, uusi kierros”.

Ne jotka sai kovan elämän, saattaa vihata kokemusta, eikä halua
      enää tulla takaisin.

En tykkää ollenkaan kun
      sanotaan: ”iteppä halusit tänne..”.
      Kukaan teistä ei muista laittaneensa nimeä paperiin?

• UUSI

No juu, paska reissu mutta tuli tehtyä totean jo ties kuinka monetta kertaa.
        En silti varsinaisesti vihaa elämää, en vain välitä siitä.

• Anonyymi00037
        UUSI

Ei muista ei. Siksi täällä parutaan ja valitetaan. Mutta kaikki täällä käy läpi kovia ja niitä ns keveämpiä elämiä. Turha kadehtia muiden helppolta näyttävää elämää. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. karma siihen päälle. Minkä taaksensa jättää sen edstänsä löytää. Mutta muistakaa, olemme täällä vspaaehtoisesti karmoinemme kaikkinemme ja älyttömän rohkeita elämän oppikoululaisia. Hyvä me. Maalissa hetki juhlitaan, ja eiku etiäppäin. 😃👍🤷‍♀️

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei muista ei. Siksi täällä parutaan ja valitetaan. Mutta kaikki täällä käy läpi kovia ja niitä ns keveämpiä elämiä. Turha kadehtia muiden helppolta näyttävää elämää. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. karma siihen päälle. Minkä taaksensa jättää sen edstänsä löytää. Mutta muistakaa, olemme täällä vspaaehtoisesti karmoinemme kaikkinemme ja älyttömän rohkeita elämän oppikoululaisia. Hyvä me. Maalissa hetki juhlitaan, ja eiku etiäppäin. 😃👍🤷‍♀️

Ps tämä mies nais sota on niin naurettavaa kun edellisessä elämässä olit nainen ja synnyt kenties seuraavassakin ja nyt mieheksi syntyneenä syljet pahuutta nais sukupuolta kohtaan. Jos onnistuisit tässä elämässä alistamaan yhteiskunnallisesti naiset tahtoosi, seuraavassa olisit itse se alistettu. Viisasta olisi osata ajatella nenäänsä pidemmälle.🤷‍♀️

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ps tämä mies nais sota on niin naurettavaa kun edellisessä elämässä olit nainen ja synnyt kenties seuraavassakin ja nyt mieheksi syntyneenä syljet pahuutta nais sukupuolta kohtaan. Jos onnistuisit tässä elämässä alistamaan yhteiskunnallisesti naiset tahtoosi, seuraavassa olisit itse se alistettu. Viisasta olisi osata ajatella nenäänsä pidemmälle.🤷‍♀️

Ja miettikääpäs sitäkin että jos kaikki on tässä elämässä ns pskaa. Niin olisikohan se edellisten elämien karmaa. Täällä nyt parut kun itse tämän elämän tilanteen itsellesi loit. Miten voisit huonon karman kääntää eduksesi. Valittamalla maalittamalla ruikuttamalla vihaamalla? Vaikko tekemällä ihan päinvastoin.🤷‍♀️

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ja miettikääpäs sitäkin että jos kaikki on tässä elämässä ns pskaa. Niin olisikohan se edellisten elämien karmaa. Täällä nyt parut kun itse tämän elämän tilanteen itsellesi loit. Miten voisit huonon karman kääntää eduksesi. Valittamalla maalittamalla ruikuttamalla vihaamalla? Vaikko tekemällä ihan päinvastoin.🤷‍♀️

Mutta hyvää yötä. Kunhan haastan ajattelemaan oman navan ulkopuolelta. 😉🤷‍♀️

• Anonyymi00020

Aina on ihmisiä jotka haluavat lisääntyä joten ei kai tämä elämän kiertokulku ikinä lopu.

• Anonyymi00022

Ja mistä niille kaikille
        riittää sieluja?

Joku hullu ..jossain ”taivaassa” pitää tätä hommaa pilkkanaan.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja mistä niille kaikille
        riittää sieluja?

Joku hullu ..jossain ”taivaassa” pitää tätä hommaa pilkkanaan.

Jos niitä oli alunperin 1000000000000000000000000.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ja osa eläneistä,
        joutuu uudelleen elämään,
        jos eivät älyä sanoa EI ajoissa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Huonosti koodattu homma.
        Kuin maastopalo, lähti käsistä.

• Anonyymi00023

kun kukssn ei ole oman onnensa seppä, eikä ikinä ole ollutkaan kokoelämä on vain noppapeliä...

• Anonyymi00031
      UUSI

No on elämä ollut syntymän arvoinen, lisäksi olen ollut mukana luomassa uutta elämää ja jo se tekee syntymän jälkeisestä elämästä tarkoituksenmukaisen. Functional life, ainakin tähän saakka.

AV

• Anonyymi00033
      UUSI

Ne jotka halusi yhdistää genitaalinsa
      ja lisääntyi, niiden
      karmaketju on pidempi.

• Anonyymi00034
      UUSI

En. Mun elämä on ihan kivaa vaikka jotkut yrittääkin sitä sotkea. Päässähän niillä on vikaa, vähän säälittää reppanat.

• Anonyymi00035
      UUSI

En missään tapauksessa. Lähinnä harmittelen sitä, että elämä on niin hirveän lyhyt.

• Anonyymi00036
      UUSI

kun näen noits liehuvalettisiä juoksijatuttöjä, itsekin yritän pyöräillä paljon.

montako marathonia luulisit poliisin ylikomisarion juoksevan jos polviin sekä nilkkoihin ammuttu .45! luodit=

entä parantumisaika...

• Anonyymi00041
      UUSI

Enpä tiedä. Nuorempana halusin vaan kuolla pois. Mutta nyt vanhempana olen yli kaikesta sellaisesta, ei ole väliä. Ihan samantekevää. Ei merkitystä.

• Anonyymi00042
      UUSI

Olen iloinen että synnyin ja haluan elää. On ollut lyhyehköjä paskoja aikoja mutta pääasiassa ihan kelpoja. Kyllä tässä kannattaa puurtaa ja porskuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      303
      1250
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      311
      1221
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      968
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      951
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      909
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      899
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      752
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      14
      638
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      587
    Aihe