Vieläkö Morottaja morottaa sitä samaa vanhaa morinaa?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Jortikkaa vipuvarteen.
- Anonyymi00002UUSI
No ei mörö'mari on kuollut. Kysy Tuurelta siltä pikkumöröltä.
- Anonyymi00003UUSI
Morottajien komia sukuhan on Kiviniemen komiaa sukua myös joten meinaakko, että he muka vaikenis!?
FB:ssä näky olevan ihan Kiviniemen kyläläisten oma ryhmäkin.
FB kunniallisten kunnia paskojen kunniallinen poika Lauri Petteri ” IVALO” Kiviniemi on sentään PASKONUT koko KIVINIEMEN KYLÄN MAINEEN!
FB kunnialliset Kunnia paskat syyttää minua!
Minun kunniattoman Holon ex-mies joka halus aikoinaan mennä minun kanssa ja FB kunnialliset kunnia paskat kehtaavat vielä väittää, että minä kunniaton Holo olen muka paskonut Holman kylän maineen!
Onneksi NALLE KARKIT JAETTIIN, koska en minä kunniaton Holo niistä NALLE KARKEISTA niin välitä!
Ei Justuskaan niistä tykkää eikä minun kunniattoman Holon omat lapsetkaan.
Jos Justuksella on omia lapsia niin kyllä hekin varmaan mielummin SUKLAATA SYÖVÄT, kuin NALLE KARKKEJA!- Anonyymi00004UUSI
Tipahti sana pois eli minun kunniattoman HOLON EX-MIES ON SYYLLINEN IHAN ITSE SIIHEN, että minusta tuli Holo!
Pihi mies ja ei hän siitä nyt konkurssiin sentään KONKURSSIIN olis mennyt jos olis MAKSANUT MINUN SUKUNIMEN VAIHTAMISEN!
Minähän se meistä konkurssin jouduin tekemään!
Me oltas Justuksen kanssa menty naimisiin jo vuonna 2010, kun sain tuosta eron ex-mies Holosta! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tipahti sana pois eli minun kunniattoman HOLON EX-MIES ON SYYLLINEN IHAN ITSE SIIHEN, että minusta tuli Holo!
Pihi mies ja ei hän siitä nyt konkurssiin sentään KONKURSSIIN olis mennyt jos olis MAKSANUT MINUN SUKUNIMEN VAIHTAMISEN!
Minähän se meistä konkurssin jouduin tekemään!
Me oltas Justuksen kanssa menty naimisiin jo vuonna 2010, kun sain tuosta eron ex-mies Holosta!Kyllähän minä kunniaton Holo vanhempana panostajana olen toiminut KUNNIALLISESTI SEKÄ NUHTEETTOMASTI niin, kuin kuuluu!
FB:SSÄ kaikki kävi minun kunnian päälle, mutta FB kunnialliset Kunnia paskat itse alkovat valehtelemaan!
Kyllähän kaikilla jo kiinnosti, että miten kovia FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT OVAT OIKEIN VALEHTELEMAAN! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllähän minä kunniaton Holo vanhempana panostajana olen toiminut KUNNIALLISESTI SEKÄ NUHTEETTOMASTI niin, kuin kuuluu!
FB:SSÄ kaikki kävi minun kunnian päälle, mutta FB kunnialliset Kunnia paskat itse alkovat valehtelemaan!
Kyllähän kaikilla jo kiinnosti, että miten kovia FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT OVAT OIKEIN VALEHTELEMAAN!Nyt minä kunniaton Holo olen perehtynyt tähän ULOSTE ASIAAN ELI PASKAAN JOKA FB:SSÄ PYÖRII!
Minä en ole sitä laittanut sinne, mutta löysin tämmöisen tiedon:
Ihmisen vertaaminen ulosteeseen on vahvasti halventavaa, epäinhimillistävää ja loukkaavaa kielenkäyttöä. Sitä käytetään tyypillisesti herjauksena, jonka tarkoituksena on riisua kohteelta hänen ihmisarvonsa ja osoittaa äärimmäistä kunnioituksen puutetta tai vihaa.
Tällaiseen vertaukseen liittyvät keskeiset vaikutukset ja taustat:
- Epäinhimillistäminen (dehumanisaatio): Kun ihminen rinnastetaan jätteeseen, hänet esitetään arvottomana, likaisena ja yhteiskuntaan kuulumattomana asiana. Tämä on psykologinen mekanismi, jota käytetään usein kiusaamisessa, vihapuheessa ja vakavimmillaan propagandassa ennen ryhmien välistä väkivaltaa.
- Sosio-kulttuurinen tabu: Uloste on useimmissa kulttuureissa puhtaussääntöjen ja hygienian vuoksi tabu. Siksi siihen viittaavat haukkumasanat (kuten "paska" eri muodoissaan) kantavat mukanaan vahvaa sosiaalista stigmaa ja voimakkaita negatiivisia tunteita.
Syytön minä kunniaton Holo olen siihen jos FB KUNNIALLISET KUNNIOITTAVAT SEKÄ EDUSTAVAT ULOSTETTA JOTA KUTSUTAAN PASKAKSI! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt minä kunniaton Holo olen perehtynyt tähän ULOSTE ASIAAN ELI PASKAAN JOKA FB:SSÄ PYÖRII!
Minä en ole sitä laittanut sinne, mutta löysin tämmöisen tiedon:
Ihmisen vertaaminen ulosteeseen on vahvasti halventavaa, epäinhimillistävää ja loukkaavaa kielenkäyttöä. Sitä käytetään tyypillisesti herjauksena, jonka tarkoituksena on riisua kohteelta hänen ihmisarvonsa ja osoittaa äärimmäistä kunnioituksen puutetta tai vihaa.
Tällaiseen vertaukseen liittyvät keskeiset vaikutukset ja taustat:
- Epäinhimillistäminen (dehumanisaatio): Kun ihminen rinnastetaan jätteeseen, hänet esitetään arvottomana, likaisena ja yhteiskuntaan kuulumattomana asiana. Tämä on psykologinen mekanismi, jota käytetään usein kiusaamisessa, vihapuheessa ja vakavimmillaan propagandassa ennen ryhmien välistä väkivaltaa.
- Sosio-kulttuurinen tabu: Uloste on useimmissa kulttuureissa puhtaussääntöjen ja hygienian vuoksi tabu. Siksi siihen viittaavat haukkumasanat (kuten "paska" eri muodoissaan) kantavat mukanaan vahvaa sosiaalista stigmaa ja voimakkaita negatiivisia tunteita.
Syytön minä kunniaton Holo olen siihen jos FB KUNNIALLISET KUNNIOITTAVAT SEKÄ EDUSTAVAT ULOSTETTA JOTA KUTSUTAAN PASKAKSI!Ihmisten vertaaminen ELÄIMIIN on vielä aihe johon minun KUNNIATTOMAN HOLON pitää vielä tutustua.
FB KUNNIALLISTEN MIELIPIDETTÄ EN KYLLÄ EDES, KOSKA KUNNIALLISET NAISET, ÄIDIT, MUMMOT JA OIKEIN OPETTAJAT OIKEIN OPETTAVAT LAPSIA JA NUORIA KIUSAAMAAN SEKÄ HALVEKSUMAAN YHTEISKUNTAA! - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmisten vertaaminen ELÄIMIIN on vielä aihe johon minun KUNNIATTOMAN HOLON pitää vielä tutustua.
FB KUNNIALLISTEN MIELIPIDETTÄ EN KYLLÄ EDES, KOSKA KUNNIALLISET NAISET, ÄIDIT, MUMMOT JA OIKEIN OPETTAJAT OIKEIN OPETTAVAT LAPSIA JA NUORIA KIUSAAMAAN SEKÄ HALVEKSUMAAN YHTEISKUNTAA!Onneksi olen kunniaton joten saan tehdä virheitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3921738- 1141266
- 1331265
- 1571207
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh261001- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.182675- 59661
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120569- 21563