Minä kunniaton Holo nostin perunoita maasta.
Tuossa leikkikentällä oli ala-astelaisia poikia polkupyörillä.
Huusivat tuossa LIUKUMÄKIMÖKISTÄ, että : LÄHETÄÄN LEIKIMÄÄN BANAANI-HIPPAA!
Sitte he hyppäs polkupyörien päälle ja kypärät päässä lähtivät polkemaan. Yhdellä oli polkupyörässä eturenkaassa semmonen vanhanajan RÄPLÄTIN joka pitää räplätys ääntä. Hän polki edellä ja toiset huusi perästä, että : Mikä ääni sinulla kuuluu pyörästä!
En viittiny huutaa perään, että : TUOHAN PIERU MOOTTORIN TURBON ÄÄNI JA EIKÖ TEILLE OLE KOTONA TUON VERTAA OPETETTU!
Nyt on kyllä VIISAAT miehet porukalla liikkeellä.
5
72
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Nyt tuli oikein koko perhe tuohon leikkimään BANAANI-HIPPAA!
Banaanien äideistäkin tuli BANAANI, koska VIISAS MIES HUUSI : EN MIE VOI OLLA HIPPASTA!
Ei tietenkään voi olla, koska oli TYTTÖ joka huusi : Nyt ollan BANAANI-HIPPAA!
Tyttö lähti juoksemaan ja Justus huusi perään, että : Oot hippa ja sinun pitää ottaa minut kiinni!
Tyttö huusi ja valehteli, että : MINÄ SAIN ISÄN KIINNI!
Patologinen valehtelija ja ihan selvästi äitiinsä tullut!- Anonyymi00003
Nyt tuli BANAANI ÄITI BANAANIEN KANSSA JA HEILLÄ KEPPI-SOTA!
Yrittää esittää MIESTÄ, mutta nyt kyllä FB KUNNIALLISTEN KUNNIA PASKAT EI MENE LÄPI!
Transvestiitti banaani-äitihän hänestä tuli ja banaanit on t-paidat päällä ja kepit heiluu!
FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT KUNNOSTAUTUU! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt tuli BANAANI ÄITI BANAANIEN KANSSA JA HEILLÄ KEPPI-SOTA!
Yrittää esittää MIESTÄ, mutta nyt kyllä FB KUNNIALLISTEN KUNNIA PASKAT EI MENE LÄPI!
Transvestiitti banaani-äitihän hänestä tuli ja banaanit on t-paidat päällä ja kepit heiluu!
FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT KUNNOSTAUTUU!Lapset ainakin tykkää, koska HE EIVÄT OLE FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA!
Tuskin he edes haluaa olla FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA JOIDEN KUVIA NÄKYY SOMESSA!
Ei he ole FB REKISTERÖYNEITÄ KÄYTTÄJIÄ!
FB säännöissä mainitaan, että ei saa julkaista muiden kuin vain FB rekisteröityneiden käyttäjien kuvia.
Loukkaat hänen kunniaa, koska hän ei tiedä mitä paskaa FB:SSÄ KIRJOITELLAAN SEKÄ JULKAISTAAN!
Minä olin julkaissut myös omista lapsistani kuvia ja se oli kunnian loukkaus!
Minä kävin siitä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Jos transu banaani oli mies niin EI OLLUT JUSTUS!
Se oli lääkäri Holo joka oli laittanut samanlaisen lakin päähän, kuin Lääkäri Huokosen lakki oli uutisessa.
Lääkäri Mikko Huoksen olen tavannut muualla, mutta en Ivalon terveyskeskuksessa.
Kyllä Justus tietää missä me ollaan Mikon kanssa tavattu ja minun kunniattoman Holon oma äiti on ollut paikalla myös.
Justus ei ollut, koska me ollaan siveellistä sekä kunniallisia ihmisiä eikä FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lapset ainakin tykkää, koska HE EIVÄT OLE FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA!
Tuskin he edes haluaa olla FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA JOIDEN KUVIA NÄKYY SOMESSA!
Ei he ole FB REKISTERÖYNEITÄ KÄYTTÄJIÄ!
FB säännöissä mainitaan, että ei saa julkaista muiden kuin vain FB rekisteröityneiden käyttäjien kuvia.
Loukkaat hänen kunniaa, koska hän ei tiedä mitä paskaa FB:SSÄ KIRJOITELLAAN SEKÄ JULKAISTAAN!
Minä olin julkaissut myös omista lapsistani kuvia ja se oli kunnian loukkaus!
Minä kävin siitä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Jos transu banaani oli mies niin EI OLLUT JUSTUS!
Se oli lääkäri Holo joka oli laittanut samanlaisen lakin päähän, kuin Lääkäri Huokosen lakki oli uutisessa.
Lääkäri Mikko Huoksen olen tavannut muualla, mutta en Ivalon terveyskeskuksessa.
Kyllä Justus tietää missä me ollaan Mikon kanssa tavattu ja minun kunniattoman Holon oma äiti on ollut paikalla myös.
Justus ei ollut, koska me ollaan siveellistä sekä kunniallisia ihmisiä eikä FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA!En minä kunniaton Holo ole ala-ikäisten lasten huoltaja ollut silloin, kun minusta tehtiin toisen kerran kunnian loukkaus rikosilmoituksia FB:STÄ!
Ei minulla ole edes lastenlapsia!
Olin saanut kunnian loukkaus tuomion myös omien lasteni kuvien julkaisusta FB:SSÄ sekä kissojen, koirien, kanojen ja muiden eläinten kuvien julkaisusta!
Ei lapset ja eläimet ymmärrä miten SOME toimii, koska EI EDES AIKUISET YMMÄRRÄ!
8 kunnian loukkausta on yli 1% Inarin kunnan väestöstä ja todiste siitä, että EI HEKÄÄN YMMÄRRÄ MITEN SOME TOIMII!
Se toimii niin, että jos hyväksyt PASKAN NIIN SILLOIN PITÄÄ HYVÄKSYÄ MYÖS SE, ETTÄ JOS HAUKKUU SEKÄ ARVOSTELEE SINUA, KOSKA OLET HYVÄKSYNYT SEN PASKANKIN JOKA SIELLÄ SOMESSA PYÖRII! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En minä kunniaton Holo ole ala-ikäisten lasten huoltaja ollut silloin, kun minusta tehtiin toisen kerran kunnian loukkaus rikosilmoituksia FB:STÄ!
Ei minulla ole edes lastenlapsia!
Olin saanut kunnian loukkaus tuomion myös omien lasteni kuvien julkaisusta FB:SSÄ sekä kissojen, koirien, kanojen ja muiden eläinten kuvien julkaisusta!
Ei lapset ja eläimet ymmärrä miten SOME toimii, koska EI EDES AIKUISET YMMÄRRÄ!
8 kunnian loukkausta on yli 1% Inarin kunnan väestöstä ja todiste siitä, että EI HEKÄÄN YMMÄRRÄ MITEN SOME TOIMII!
Se toimii niin, että jos hyväksyt PASKAN NIIN SILLOIN PITÄÄ HYVÄKSYÄ MYÖS SE, ETTÄ JOS HAUKKUU SEKÄ ARVOSTELEE SINUA, KOSKA OLET HYVÄKSYNYT SEN PASKANKIN JOKA SIELLÄ SOMESSA PYÖRII!Ei minun tarvi kunnioittaa Siirtolan Raineria, koska HÄN VAATI KUNNIOITTAMAAN FB PASKAA!
Justus laitto minulle munastaan kuvan ja minä katsoin sekä vastasin hänen kysymykseen, että : Oon ennenkin nähnyt tämän kuvan.
Satuin näkemään FB:SSÄ Siirtolan Rainerin sen jälkeen joten hän oli yhdenvertaisuuslain mukaan MUNA!
Ei hän Justuksen muna ollut vaan Siirtolan muna!
Yhdenvertaisuuslaki toimii myös noin ja noudatin ihan Suomen perustuslakia FB:SSÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251728Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651325- 1191118
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet370944Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103666
- 13634
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41551
- 52538
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88508- 65501
- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491