Niin miten hyvänen aika sä sen kahelin miehen kanssa liikut ja teet kolttosia?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Juokse ja kauas! Kehitys!
- Anonyymi00002UUSI
kehotus*
- Anonyymi00003UUSI
Sen jälkeen varmaan järkevöityisit, näen että sillä toisella toivo mennyt ajat sitten. Ajattele mies nyt itseäsi ja mainettasi, minkälaisiin juttuihin se vetää sua mukaan ha myös itsekin menet
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen jälkeen varmaan järkevöityisit, näen että sillä toisella toivo mennyt ajat sitten. Ajattele mies nyt itseäsi ja mainettasi, minkälaisiin juttuihin se vetää sua mukaan ha myös itsekin menet
Ota mies vastuu omasta elämästä! Huono seura pois! Olo paranee! Omia ongelmia ei pidä kuitenkaan sen kauttta lähtee selvittää, että toiset on syyllisiä. Itsekin olet. Pitää osata hahmottaa koko systeemi missä on ja mitä tekee, mitä muut tekee. Löytää sieltä seasta se ongelmanratkaisu
- Anonyymi00006UUSI
Näinpä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673