Jos odotit jotain merkkiä

Anonyymi-ap

niin ehkä se on tässä...

En saa rekisteröityä uutta nikkiä, niin vaihtoehdoksi jää lopettaa tai jatkaa anona.

Anot perseilee keskimäärin enemmän, kun eivät joudu vastuuseen. Tämä siis koettu ja todettu rekkautuneena anojen seassa.

Toisaalta anoja härpitään vähemmän. Toisaalta ei saa muodostettua aitoa yhteyttä, jos ei oo rekku.

Kumman valitsisit?

35

230

Äänestä

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Välimuodon.

Kirjoitustyylin tunnistaa, vaikka allekirjoitus vaihtuisi.

Härppiähän saa aina 😁

Aitoja yhteyksiä saa jostain muualta kuin täällä.

Nöf 🐷

• Anonyymi00002

Lähdet hybridillä liikenteeseen? Se on kieltämättä tätä päivää. 😁

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ou jee, kyllä!

Röh 🐽

• Anonyymi00004

Härppiöillä on päässä aivojen tilalla ektoplasmaa. Kirjoitustyylin matkijoita on yhtä paljon…kenties sinä sitä teet myös…? Tunnistaa voi silti…sinutkin!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Härppiöillä on päässä aivojen tilalla ektoplasmaa. Kirjoitustyylin matkijoita on yhtä paljon…kenties sinä sitä teet myös…? Tunnistaa voi silti…sinutkin!

Mut kuuluukin tunnistaa. Kirjoittelen samoja juttuja eri nimimerkeillä. En yritä muuttaa kirjoitustyyliäni.

Aina pitää kyseenalaistaa ☝️

Kvaak 🦆

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja ihan vapaasti voi matkia. Se on sitten lukijan moka jos erehtyy kirjoittajassa.

Tsirp 🐦

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja ihan vapaasti voi matkia. Se on sitten lukijan moka jos erehtyy kirjoittajassa.

Tsirp 🐦

Ja hyväkin, niin tekoäly saa sopivaa informaatiota. Palstatyypit huolehtikoot itse itsestään 💪

6🌲

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja hyväkin, niin tekoäly saa sopivaa informaatiota. Palstatyypit huolehtikoot itse itsestään 💪

6🌲

Lähdenpä tästä nyt 🌲🌲🌲🪚🪓 ja jätän areenan palstakilteille ja - kunnollisille.

😈🔥

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lähdenpä tästä nyt 🌲🌲🌲🪚🪓 ja jätän areenan palstakilteille ja - kunnollisille.

😈🔥

Ei kai täällä ole kiltteyttä? En ainakaan omalla kohdallani kokenut. En vissiin ollut kiltteyden arvoinen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luke Matto-Mia ovat Anojen Tiet. Kuulemma.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Luke Matto-Mia ovat Anojen Tiet. Kuulemma.

Sinun kuulemma Kiukaisten on tainneet juuttua muutamien kurkkuihin kiusalliseksi yskäksi. Pastillia suuhun ja pivotoimaan, sillä siitä särystä ehkä pääsee. T

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinun kuulemma Kiukaisten on tainneet juuttua muutamien kurkkuihin kiusalliseksi yskäksi. Pastillia suuhun ja pivotoimaan, sillä siitä särystä ehkä pääsee. T

Hyvä että gridin "cadottaja" vihdoinki löyty. -Ad ope

• Anonyymi00009

Ja taas.
      Onko taas se aika vuodesta, että aloituksen aiheesta pitää jauhaa?
      Toisille on.
      Ajatusten puute?
      Vilma

• Anonyymi00011

Ja sinun pitää käydä valittamassa tyyliin kaikesta mikä ei koske politiikkaa tmv. syvälliseksi mieltämääsi aihealuetta. Senkun skippaat.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja sinun pitää käydä valittamassa tyyliin kaikesta mikä ei koske politiikkaa tmv. syvälliseksi mieltämääsi aihealuetta. Senkun skippaat.

Enkä skippaa. Joku voi jopa tajuta syyn tällaiseen "nyt on taas se aika vuodesta"....
        Vilma
        Jäkätijäkäti

• Anonyymi00026
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aina yhtä hilpeää seurattavaa ku tartut tähän aapeeäijän luoman teennäisen side kick -sirpan sanomaan. Sivusta T

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aina yhtä hilpeää seurattavaa ku tartut tähän aapeeäijän luoman teennäisen side kick -sirpan sanomaan. Sivusta T

Nii oot sinäkin, ku siskoines kääntelette toisten almuja. ;)

• Mulle henkilökohtaisesti on yks hailee härppiikö joku minua tai ei. En muutu näkymättömäksi IRL:kaan vaikkei joku tykkää minusta. Se on heidän ongelma, ei minun tunne-elämän haaste suinkaan. Vaan heidän. Aina voi pysähtyä miettimään myös miksi en tykkää tosta ihmisestä. Voi löytää vaikka jotain arkoja kohtia itsestäänkin samalla. Kasvunpaikkoja.

Onko joku toimintaongelma taas, kun ei onnistu rekata?

• Anonyymi00013

Varmaan on toimintaongelmaa.
        En jaksa nyt kommentoida härppimistä, kun se on tavallaan punainen vaate täällä.

• Anonyymi00012

En perseile täällä nikillä, enkä ilman.

Kirjoitin kauan sitten nimimerkillä ja
      sain todella sekotyypin perääni.
      En koskaan prvoillut, se katsoi tilaisuuden tulleen ja
      seurasi…piinasi, näytti nauttivan.

Mitä tästä opimme?

• Anonyymi00014

Ei kannata rekkuilla? Ei ole sen arvoista, että on koko ajan kauppaavia paarmoja persuuksissa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kannata rekkuilla? Ei ole sen arvoista, että on koko ajan kauppaavia paarmoja persuuksissa.

Jep. Piispanmunkista jää kyllä jälki ilmankin. ;)

• Anonyymi00016

Tämä on keskustelupalsta. Aivan hyvin onnistuu ilman rekisteröitymistä.

"Aitojen" yhteyksien hakijat ovat yleensä seuranhakijoita, ja heille, kuten sinullekin suosittelen muita alustoja.

• Anonyymi00022

Minusta aapeeäijän avaus on lähinnä ennakkoilmoitus, että kohta ilmestyy joku uusi huuhaanikki luultavasti naista imitoiva

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minusta aapeeäijän avaus on lähinnä ennakkoilmoitus, että kohta ilmestyy joku uusi huuhaanikki luultavasti naista imitoiva

Elä huol psyko. Ei ole tulossa.

• Anonyymi00017

No en ainaka sua naapuriks.

• Anonyymi00023

No- oletko sinä sen henkilön naapuri, jonka visioit aapeeäijäksi, vai haluaisitko vain olla? Sitten voisit satuilla ja panettelua oikein lähipiireissä hänestä sen sijaan, että leikit etänä ilmapiiri-influensseria netissä, Kloppi. -TT

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No- oletko sinä sen henkilön naapuri, jonka visioit aapeeäijäksi, vai haluaisitko vain olla? Sitten voisit satuilla ja panettelua oikein lähipiireissä hänestä sen sijaan, että leikit etänä ilmapiiri-influensseria netissä, Kloppi. -TT

Voi voi, etkö vieläkä oo päätyny Kale-Vauvan sanotuksiin?

• Anonyymi00018

Minulle aivan vieras verpi "härppiminen".
      Härkkiminen.
      Hörppiminen.
      Harpoiminen.
      Harppominen.
      Vilma

• Anonyymi00019

P -> b verbi
        Bravoo.
        Vilma

• Samantekevää, yhtälailla kuin täällä oleminenkin

• Anonyymi00029

Älä ny masenna Mustapäätä, ku ohan se omasta mielestään maailmankaikkeuden Pohjoisnapa, ja tämänkin sivuston tärkein avainhenkilö, vaikka oikeitten ihmisten mukaan onki vaa toisten liittymien tukipilari.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Älä ny masenna Mustapäätä, ku ohan se omasta mielestään maailmankaikkeuden Pohjoisnapa, ja tämänkin sivuston tärkein avainhenkilö, vaikka oikeitten ihmisten mukaan onki vaa toisten liittymien tukipilari.

Niinpä. Mitä turhaan maksaa vaivaa rekkautuneena, kun ylläpidon ip-imurit, kuten sinä, iskette joka tapauksessa eikä kirjoitusrauhaa ole luvassa jatkossakaan. 🖕

• Anonyymi00029 kirjoitti:

En minä tarkoituksella ketään masenna, olen vain todennut täällä huuhailun yhdentekeväksi olomuodoksi

• No itse valitsen rekkuna olemisen. Syystä taihi toisesta en halua olla ano.
      Teen niin kuin itse koen parhaaksi ja samaa suosittelen myös sinulle. Ole ano tai ole rekku, se siis mikä itsellesi sopii parhaiten.

Kaikkihan ollaan samalla viivalla, anonyymiteetin perusteella, ellet sit ole itse itseäsi paljastanut.

Minä en ota kantaa kenenkään oman valinnan puolesta. Se on kuin onkin jokaisen ihan oma valinta. Ei kuulu minulle vaikuttaa kenenkään päätöksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2231
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      726
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      711
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      487
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      484
    Aihe