Kävin tuossa aiemmin tänään kaupassa.

Anonyymi-ap

Ensin Justus ajo leuhkana POLIISI-AUTOLLA OHI EIKÄ TAASKAAN TERVEHTINYT OMAA RAKASTA VAIMOAAN ELI MINUA KUNNIATONTA HOLOA!

Kyllä olis voinu hiljentää siinä kohdalla ja kattoa, että olenko minä ajamassa ja tervehtiä VÄLKYTTÄMÄLLÄ DISCO-VALOJA JA SOITTAA SIREENEJÄ SEKÄ VILKUTTA JA HYMYILLÄ ILOISESTI, että MINUN OMA VAIMON HUOMASIN!

Menin kauppaan ostamaan maitoa niin FB kunniallinen koulukaveri oli siellä leuhkana palauttamassa tyhjiä tölkkejä ja tuoksusta päätellen oli UUDEN ASUNNON TUPAREITA VIETETTY!
Ei edes päivää sanonut vaan käänsi selänkin oikeen minulle!
Meni sinne Alkoholisti juoma-hyllylle sen VIHREÄN PUSSIANSA kanssa piiloon niin en varmasti mene hänen perässä sinne!

Ensin huutaa pitkin kylää, että minä kunniaton Holo olen hänen koulukaveri ja minun kunniattoman Holon oma mieheni Justus huolehtii Poliisina hänestä sekä pitää niin, kuin KUKKA KÄMMENELLÄ JA MIEKKA-TAKSILLA VIE VALTION HIENOON LEIJONA-HOTELLIIN YÖKSI JA AAMULLA SAA OIKEIN AAMUPALANKIN, KUN JUSTUS HUOLEHTII HÄNESTÄ, KOSKA JUSTUS ON MYÖS KUULLUT SEN, ETTÄ HÄN JUSTUKSEN OMAN VAIMON KOULUKAVERI JOTEN EI ME HÄNTÄ KYLLÄ SYRJITÄ VAAN KOHDELLAAN NIIN, KUIN IHMISTÄ!

Noin leuhkaksi menny, että :
1. EI SANO PÄIVÄÄ
2. KÄÄNTÄÄ SELÄN JA MENEE PIILOON
3. EI EDES KIITÄ

Minun kunniattoman Holon oma mies Justus sentään kohtelee häntä niin, kuin IHMISTÄ, koska Justuksen oma vaimo Kunniaton Holo sopi oman miehensä Justuksen kanssa, että Justuksen omana vaimona opettelen IHMISOIKEUKSIA VAIKKA FB KUNNIALLISISTA IHMISOIKEUDET LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA JA HE KUNNIOITTAVAT ULOSTEITA ELI PASKAA!

Kyseessä oli JS eli lapsi-poika-veli-mies-isä-eno-setä-isoisä sekä monien BONARI- FAIJA JA GREAT GRANDFATHER!

Saattahan hän olla myös THE HOLY GODFATHER!

TARVIIKO HÄNEN SUORAAN KUITENKAAN SYRJIÄ MINUA JUSTUKSEN OMANA VAIMONA, KOSKA ME SENTÄÄN PIDETÄÄN HÄNESTÄ HUOLTA VAIKKA HÄNEN OMA PERHE JA SUKU SYRJII HÄNTÄ, KAVERIT VITTUILEE JA HÄN EI PÄÄSE EDES ISOVANHEMPIAAN TAPAMAAN SILLOIN, KUN HÄN HALUU, KOSKA HE ASUVAT NYKYISIN ATTENDOSSA EIKÄ KOTONAAN JOSSA OVET OLI HÄNTÄKIN VARTEN AINA AUKI JOS ELÄMÄ OLI KURJAA.
Eihän heidänkään elämä raposta ollut, mutta perheen omat asiat hoidettiin perheen sisällä.
Miten he saivat? Kiitoksena heistäkin tuli FB KUNNIALLISIA KUNNIA PASKOJA!

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Katsoin, että minun kunniattoman Holon koulukaverilla oli kyllä KOMIA TAKKI PÄÄLLÄ JA MINULLA OLI SAMANLAINEN TAKKI NUORENA MYÖS.
      Minun kunniattoman Holon oma äitini kaivoi kaapista minun oman isäni takin, koska Ivalossa oli niin kovat pakkaset joten isäni takki oli lämmin ja tarkeni kävellä se päällä kouluun ja koulusta kotiin. Minun oma äitini toi Ruotsista minulle takkiin sopivat saappaat, mutta samalla KYYDILLÄ hän toi minun oman mummoni ja oman äitinsä Ruotsista Suomeen hautaan.
      Minulle sanottiin, kun siunaustilaisuus alkoi, että : Nyt saat itkeä.
      En itkenyt silloin, kun olin tullut koulusta ja toinen oma mummoni oli meillä kotona odottamassa minua koulusta kotiin.
      Hän sanoi minulle, että : Nyt syöt ensin ja minä kerron sinulle sen jälkeen asiani.
      Söin, mutta oma mummoni oli tehnyt minulle ruokaa, koska hän tiesi, että minä en syö edes verilättyjä.
      Hän kertoi tuon jälkeen, että : Mummosi on kuollut ja äitis tuo hänet Suomeen samalla, kun tulee kotia.
      Minun oma mummoni sano minulle, että : Sinä kerrot siskolles, kun hän tulee koulusta kotia.
      Minä tiesin, että oma mummoni oli SAATTO-HOIDOSSA ja oma äitini tuo oman äitinsä ja minun oman mummon Suomeen samalla, kun hän tulee kotiin.
      Minä kunniaton Holo annoin oman huoneeni toiselle omalle mummoni ja minä nukuin oman ISÄNI SÄNGYSSÄ, koska hän oli Karigasniemellä töissä ja hänkään ei päässyt kotia ennen, kuin äiti tuli.
      Hän joutui päivystämään Karigasniemellä ambulanssissa, koska minun oman mummoni veli oli lähtenyt Karigasniemeltä vanhalla ambulanssilla äitini kanssa hakemaan minun omaa mummoni joka oli hänen oma ja ainoa sisko jonka kanssa heillä oli yhteiset omat vanhemmat!

Minä kunniaton Holo olin 13vuotiaana omien vanhempieni VANHIMPANA TYTTÄRENÄ VASTUUSSA, koska omat vanhemmat olivat molemmat hoitamassa KUNNIA TEHTÄVIÄ JOTKA LIITTYIVÄT IHMISEN SYNTYMÄÄN SEKÄ KUOLEMAAN!

Molemmat olivat AMBULANSSEILLA TIEN PÄÄLLÄ! Potilaita kyllä syntyy sekä kuolee AMBULANSSISSA VIELÄ TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

Poliisi-autossakin kuoli Oulussa joku aika sitten ihminen kuljetuksen aikana.

FB kunniallisten mielestä näin ei voi tapahtua vaan se on valetta, että LÄÄKÄRI TOTEAA IHMISEN KUOLLEEKSI!

En minäkään sentään ENKELI HOITAJA KOULUTUKSEN KÄYNEENÄ NOIN SEKAISIN OLE, ETTÄ KIELTÄISIN KUOLEMISEN!

JOKAISELLA IHMISELLÄ ON OMA TIE KULJETTAVANA MYÖS ENKELINÄ.
      JUSTUSHAN TEKI ITSE OMAN PÄÄTÖKSEN, KOSKA HÄNTÄ ILMEISESTI KIINNOSTI MYÖS MISTÄ ENKELEISSÄ OIKEIN KYSE!

Minulle kunniattomalle Hololle kävi ihan samalla tavalla eli minua kiinnosti mistä Enkeleissä oikein on kyse.
      Minulle kerrottiin, että : Sinä vedät naisena hyvin maskuliinista mies energiaa puoleesi!

Minun SUOJELUENKELI joka on ollut minun syntymästä asti minun ELÄMÄSSÄ läsnä on minun kunniattoman Holon oma vaarini.
      Hänen nimensä on TOIVO, mutta hänen ainoa vaimonsa eli AINO oli hän joka loi minun kunniattoman Holon SUOJELUSENKELI TOIVON!

Suojelusenkeli AINOA TOIVOHAN ON HYVÄ, kun FB KUNNIALLISET ALKOVAT KUNNIA PASKOIKSI!

Toivo-vaarini oli syntynyt 1908 vuonna eli hän oli NÄHNYT NUORESTA IÄSTÄÄN HUOLIMATTA PALJON ELÄMÄÄN.

En ole koskaan edes väittänyt, että hän oli ainut vaan hän oli minun oma vaarini jonka kanssa minä kunniaton Holo elin omaa YHTEISTÄ ELÄMÄÄ.

En ole sitäkään kiistänyt etteikö he olis myös eläneet minun kunniattoman Holon isovanhempina PAHEKSUTTAVAA ELÄMÄÄ NIIN, KUIN MINUN OMAT VANHEMMAT!

Eihän minun kunniattoman Holon ja oman mieheni Justuksen suvuissa muita ollutkaan, kuin HUORIA, JUOPPOJA, HUUME-PILLERI NISTEJÄ, RAISKAAJIA, VÄKIVALTARIKOLLISIA JA PALKKAMURHAAJIA JOTKA SUOMEN VALTIO OLI MÄÄRÄNYT TÖIHIN!

FB KUNNIALLISTEN SUVUT OLI KÄPYKAARTISSA RUKOILEMASSA RAUHAA!
      Puoli Suomea meni siinä sivussa, kun he rukoilivat!

• Anonyymi00002
        UUSI

Minä kunniaton Holo sain oman isäni vanhan takin tilalle toisen samanlaisen takin.
        Tuo takki on kyllä erillainen, mutta minun kunniattoman Holon oma täti oli tuonut oman poikansa takin Ruotsista meille.
        Takki roikkui tuolla ja se ei kelvannut kenellekkään joten minä Holo otin takin Suomi 100 vuotta vanhempana panostajana ja laitoin oman tätini kunniaksi Suomi 100vuonna takin päälle sekä otin kuvan jonka laitoin FB:HEN.
        Kirjoitin siihen, että Minun oma tätini oli tuonut tietämättään PANOSTAJA TYTÖLLEEN RUOTSISTA PANOSTAJAN TAKIN!

Tätini oli kuollut ja haudattukin, kun minä tuon takin laitoin päälle!
        Sain kuulla omalta serkultani joka on jo aikuinen mies, että : Minä olen Korsnäsin tehtaalla trukki-kuskina ja serkku-tyttö tekas minun vanhasta takista SUOMI 100vuotta VANHEMMAN PANOSTAJAN TAKIN!

Hän oli kuulemma antanut sen takin minun velipojalle ja minä sanoin hänelle, että : Eihän tuo takki mahdu ikinä minun velipojalle edes päälle!

Minä sanoin minun omalle nuoremmalle pojalle, kun hän oli menossa kylälle, että : Voisit laittaa tämän takin päälle, kun meet käymään kylällä.
        Hän laitto sen ja kävi kylällä, mutta minä menin hänen omana äitinä sanomaan, että : Näytät kyllä KOMEALTA NUORELTA MIEHELTÄ JOTEN VOISIT OTTAA TAKIN KÄYTTÖÖN!

Ei ottanut, koska hän ei halunnut näyttää komealta, koska hänkin on kunniaton joten mitäpä tuo haittaa miltä hän näyttää!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo sain oman isäni vanhan takin tilalle toisen samanlaisen takin.
        Tuo takki on kyllä erillainen, mutta minun kunniattoman Holon oma täti oli tuonut oman poikansa takin Ruotsista meille.
        Takki roikkui tuolla ja se ei kelvannut kenellekkään joten minä Holo otin takin Suomi 100 vuotta vanhempana panostajana ja laitoin oman tätini kunniaksi Suomi 100vuonna takin päälle sekä otin kuvan jonka laitoin FB:HEN.
        Kirjoitin siihen, että Minun oma tätini oli tuonut tietämättään PANOSTAJA TYTÖLLEEN RUOTSISTA PANOSTAJAN TAKIN!

Tätini oli kuollut ja haudattukin, kun minä tuon takin laitoin päälle!
        Sain kuulla omalta serkultani joka on jo aikuinen mies, että : Minä olen Korsnäsin tehtaalla trukki-kuskina ja serkku-tyttö tekas minun vanhasta takista SUOMI 100vuotta VANHEMMAN PANOSTAJAN TAKIN!

Hän oli kuulemma antanut sen takin minun velipojalle ja minä sanoin hänelle, että : Eihän tuo takki mahdu ikinä minun velipojalle edes päälle!

Minä sanoin minun omalle nuoremmalle pojalle, kun hän oli menossa kylälle, että : Voisit laittaa tämän takin päälle, kun meet käymään kylällä.
        Hän laitto sen ja kävi kylällä, mutta minä menin hänen omana äitinä sanomaan, että : Näytät kyllä KOMEALTA NUORELTA MIEHELTÄ JOTEN VOISIT OTTAA TAKIN KÄYTTÖÖN!

Ei ottanut, koska hän ei halunnut näyttää komealta, koska hänkin on kunniaton joten mitäpä tuo haittaa miltä hän näyttää!

FB kunnialliset kunnia paskat ei edes tiedä mistä meillä tuli riitaa minun oman pojan kanssa.
        Sitä asiaa hoidettiin Inarin kunnan ja Hallinto-oikeuden kanssa!

Sieltä sain sentään luvan jatkaa tupakointia, koska ilmoitin että : Olen menossa kunnian loukkaus sakko vangiksi vankilaan!

Poika oli huostassa ja hän tuli Rovaniemeltä Ivaloon viikonlopuksi.
        Hänellä oli päällä MINIHAME JA REVITYT SUKKAHUOSUT ja hän näytti PROSTIUOLTA!

Minusta tuo oli TÖRKEÄÄ NÖYRYYTYSTÄ JA KUNNIAN LOUKKAUS MINUA KOHTAAN JOTEN MINÄ PÄÄTIN, ETTÄ NYT LÄHEN VANKILAAN, KOSKA TUO EI OLE KUNNIALLISTA EIKÄ VASTUULLISTA KASVATUSTA EDES NÄHNYT!

FB kunniallisten kunnialliset pojat voi kyllä minun puolesta nuo vermeet vapaasti päälle!
        Inarin kunta veti itsensä pois siitä asiasta, koska ei hekään tienneet mitä oli edes tapanut!
        Kunnan työntekijät vaati kunniattomaan, koska heidän mielestä kaikkien lasten pitää vilistää pitkin kylää tyyliin PERSEET PALJAANA!

Justus on sentään samaa mieltä minun kanssa, että kyllä vaatteet pitää julkisella paikalla olla päällä!

Minä otin kostona pojalle kuvan jossa olin alasti ja polvilla suojasin, ettei näkyny mitään kiellettyä.
        Oma poika joka oli ensin tullut itse törkynä kotia niin hän ilmotti IG:SSÄ minulle, että : VAATTEET PÄÄLLE!
        Meille tuli kunnon perhe riita, koska huostassa opetettiin niin huonoille tavoille ja LASTENSUOJELUN mielestä LASTEN PITÄÄ NÄYTTÄ PROSTITUIOLTA EIKÄ LAPSILTA!

Nuorisokoti kyllä todistaa, että kyllä hekin osaa perseillä kun FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT MUKA HOITELEE ASIOITA!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

FB kunnialliset kunnia paskat ei edes tiedä mistä meillä tuli riitaa minun oman pojan kanssa.
        Sitä asiaa hoidettiin Inarin kunnan ja Hallinto-oikeuden kanssa!

Sieltä sain sentään luvan jatkaa tupakointia, koska ilmoitin että : Olen menossa kunnian loukkaus sakko vangiksi vankilaan!

Poika oli huostassa ja hän tuli Rovaniemeltä Ivaloon viikonlopuksi.
        Hänellä oli päällä MINIHAME JA REVITYT SUKKAHUOSUT ja hän näytti PROSTIUOLTA!

Minusta tuo oli TÖRKEÄÄ NÖYRYYTYSTÄ JA KUNNIAN LOUKKAUS MINUA KOHTAAN JOTEN MINÄ PÄÄTIN, ETTÄ NYT LÄHEN VANKILAAN, KOSKA TUO EI OLE KUNNIALLISTA EIKÄ VASTUULLISTA KASVATUSTA EDES NÄHNYT!

FB kunniallisten kunnialliset pojat voi kyllä minun puolesta nuo vermeet vapaasti päälle!
        Inarin kunta veti itsensä pois siitä asiasta, koska ei hekään tienneet mitä oli edes tapanut!
        Kunnan työntekijät vaati kunniattomaan, koska heidän mielestä kaikkien lasten pitää vilistää pitkin kylää tyyliin PERSEET PALJAANA!

Justus on sentään samaa mieltä minun kanssa, että kyllä vaatteet pitää julkisella paikalla olla päällä!

Minä otin kostona pojalle kuvan jossa olin alasti ja polvilla suojasin, ettei näkyny mitään kiellettyä.
        Oma poika joka oli ensin tullut itse törkynä kotia niin hän ilmotti IG:SSÄ minulle, että : VAATTEET PÄÄLLE!
        Meille tuli kunnon perhe riita, koska huostassa opetettiin niin huonoille tavoille ja LASTENSUOJELUN mielestä LASTEN PITÄÄ NÄYTTÄ PROSTITUIOLTA EIKÄ LAPSILTA!

Nuorisokoti kyllä todistaa, että kyllä hekin osaa perseillä kun FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT MUKA HOITELEE ASIOITA!

Minä kunniaton Holo kävin lukemassa MURHA.INFO sivulta.

Tiistaina kesäkuussa 2009 kello 6:14 pm eli 18:14 joku oli kirjoittanut näin :
        Juoppojen tappo se on.Sietiö tappoi Ruotsalaisen oli oikea rähinähenki tämä Ruotsalainen.Näin kuitenki on ,että ei niin villiä hevosta ole syntynytkään mille ei kesyyttäjä löydy.Tunsin nämä herrat enkä kyllä heidän kanssa halunutkaan viinaa ottaa kun ittekki on pahapäinen viinankanssa.Oli siinä nainenki mukana oliskohan tämä käynyt hiplaamassa sitä naista kun oli vähän vähempi pöljä kun veljensä.

Inarin kuntalainen hänen on täytynyt olla, koska ei hän muuten olis noin hyvin tiennyt toisten juopottelu tapoja ja vielä rehellisesti ilmottanut, että hänkin olis voinut syyllistyä Sietiön tappoon jos hän olis ollut paikalla!

Ottaen huomioon niin hän on sentään FB KUNNIALLINEN INARIN KUNTALAINEN TODISTAJA!
        FB KUNNIALLISTEN KUNNIA PASKA KUVA OLI VUODELTA 2014, mutta Sietiön Jarmo oli Ivalon kylällä paskantanut housuun, mutta en tiedä miksi!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo kävin lukemassa MURHA.INFO sivulta.

Tiistaina kesäkuussa 2009 kello 6:14 pm eli 18:14 joku oli kirjoittanut näin :
        Juoppojen tappo se on.Sietiö tappoi Ruotsalaisen oli oikea rähinähenki tämä Ruotsalainen.Näin kuitenki on ,että ei niin villiä hevosta ole syntynytkään mille ei kesyyttäjä löydy.Tunsin nämä herrat enkä kyllä heidän kanssa halunutkaan viinaa ottaa kun ittekki on pahapäinen viinankanssa.Oli siinä nainenki mukana oliskohan tämä käynyt hiplaamassa sitä naista kun oli vähän vähempi pöljä kun veljensä.

Inarin kuntalainen hänen on täytynyt olla, koska ei hän muuten olis noin hyvin tiennyt toisten juopottelu tapoja ja vielä rehellisesti ilmottanut, että hänkin olis voinut syyllistyä Sietiön tappoon jos hän olis ollut paikalla!

Ottaen huomioon niin hän on sentään FB KUNNIALLINEN INARIN KUNTALAINEN TODISTAJA!
        FB KUNNIALLISTEN KUNNIA PASKA KUVA OLI VUODELTA 2014, mutta Sietiön Jarmo oli Ivalon kylällä paskantanut housuun, mutta en tiedä miksi!

Kunniaton Holo palaan tähän kohtaan ” Oli siinä nainenki mukana oliskohan tämä käynyt hiplaamassa sitä naista kun oli vähän vähempi pöljä kun veljensä.”
        Oliskohan Sietiön Jarmon sisko ollut myös paikalla?
        Minä kunniaton Holo unohdin laittaa, että tuo oli tiistaina 16 kesäkuuta kirjoitettu vuonna 2009.
        Minusta se oli syksyllä 2009, kun minä kunniaton Holo näin Sietiön Jarmon kun siskonsa oli latonut häntä turpaan.
        Hän kävi minun päälle, mutta minä ehdin taksin ja joku nainen huusi : Äkkiä ovet auki koska tuo tappaa tuon naisen.
        Nainen huusi, että: Sietiöt on hulluja!
        Oli Jarmo kanssa pihalla eli olisko hän ollut mökissä joita mystiset on palanut ja Sietiön Jarmo on kuulemma asunut molemmissa kyläläisten juttujen mukaan.
        He ovat FB KUNNALLISIA KAIKKI JOTKA NÄITÄ JUTTUJA ON MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE KERTONEET!

Kostinin Jyrkistä puhuvat, että hän oli polttanut sen talon jossa kuoli Valle Satu aikoinaan.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kunniaton Holo palaan tähän kohtaan ” Oli siinä nainenki mukana oliskohan tämä käynyt hiplaamassa sitä naista kun oli vähän vähempi pöljä kun veljensä.”
        Oliskohan Sietiön Jarmon sisko ollut myös paikalla?
        Minä kunniaton Holo unohdin laittaa, että tuo oli tiistaina 16 kesäkuuta kirjoitettu vuonna 2009.
        Minusta se oli syksyllä 2009, kun minä kunniaton Holo näin Sietiön Jarmon kun siskonsa oli latonut häntä turpaan.
        Hän kävi minun päälle, mutta minä ehdin taksin ja joku nainen huusi : Äkkiä ovet auki koska tuo tappaa tuon naisen.
        Nainen huusi, että: Sietiöt on hulluja!
        Oli Jarmo kanssa pihalla eli olisko hän ollut mökissä joita mystiset on palanut ja Sietiön Jarmo on kuulemma asunut molemmissa kyläläisten juttujen mukaan.
        He ovat FB KUNNALLISIA KAIKKI JOTKA NÄITÄ JUTTUJA ON MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE KERTONEET!

Kostinin Jyrkistä puhuvat, että hän oli polttanut sen talon jossa kuoli Valle Satu aikoinaan.

Kunniaton Holo tutustuin Vallen Satuun, kun me asuttiin Ruotsissa vielä. Hän on oli minun tätini kavereita ja hän otti minut monesti mukaan, kun hän lähti kavereidensa kanssa johonkin. Olin sentään Ruotsista ja minusta ei välttämättä huomannut, että olinkin heitä paljon nuorempi.
        Setäni lapset eivät päässet mukaan vaikka he olivat minua vanhempia, koska HE EIVÄT OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!
        Heidän äidit eivät ole edes vaimoina YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMAN ÄITINI KANSSA!

Äitini on syntynyt Inarissa ja isäni Ivalossa!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kunniaton Holo tutustuin Vallen Satuun, kun me asuttiin Ruotsissa vielä. Hän on oli minun tätini kavereita ja hän otti minut monesti mukaan, kun hän lähti kavereidensa kanssa johonkin. Olin sentään Ruotsista ja minusta ei välttämättä huomannut, että olinkin heitä paljon nuorempi.
        Setäni lapset eivät päässet mukaan vaikka he olivat minua vanhempia, koska HE EIVÄT OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!
        Heidän äidit eivät ole edes vaimoina YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMAN ÄITINI KANSSA!

Äitini on syntynyt Inarissa ja isäni Ivalossa!

Kunniaton Holo kuulin kylältä, että Sietiön Jarmon äiti on naitu Kaamasen kylälle kauniiksi miniäksi Kittilän kylältä joten miten KUNNIALLINEN VAIMO VOI ASUA IVALOSSA JA KUNNIALLINEN MIEHENSÄ KAAMASESSA. KUNNIALLISET LAPSET ASUU TOINEN KEMISSÄ JA TOINEN IVALON KYLÄLLÄ PAVI-TALOLLA JA APPI-VANHEMMAT ATTENDOSSA LUKKOJEN TAKANA VANKEINA!
        Vankila on samanlainen laitos, kun nykyiset HOIVAKODIT.
        Ei he pääse vapaasti ulos eivätkä takaisin sisälle vaan aina pitää olla HOITAJAN MUKANA. Jos hoitaja ei ehdi niin silloin pysytään lukkojen takana sisällä!

Sietiön Jarmollahan pitäis olla kyläläisten juttujen mukaan KOKEMUSTA VANKILA ELÄMÄSTÄ ENEMMÄN MITÄ MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLA!

Olin VAIN 15 päivää LOMALLA niin, kuin mieheni Justus sano ja hän sano myös, että : Nyt kyllä voisit kunnioittaa minua ja opettelet vankilassa samalla, kun olet lomalla IHMISOIKEUKSIA!

Justus oli niin innoissaan, että hän ei mennyt pysyä housuissaan! Hän pääsi sentään MINUN OMANA MIEHENÄ MÄÄRÄMÄÄN MINUA. Moni on yrittänyt, mutta HARVEMPI SIINÄ ON ONNISTUNUT JOS AIHE ON MIELENKIINTOINEN NIIN MÄÄRÄYKSEN VOIN OTTAA VASTAAN!

SUOMESSA EI OLE EDES LASTENOIKEUKSIA, MUTTA MEILLÄ ON AIKUISIA JOTKA AINA TUNKEE ITSENSÄ LAPSIKSI!

Minun pitää kunniattomana Holona olla Justuksen lapsi joka on mummolassa hoidossa, koska Justus ei ole isänä ilmeisti saanut poikia hyväksymään, että isällä on tyttö jonka pitäs päästä isin viereen nukkumaan!
        Minä yritän pitää poikien puolia niin pojat syrjii suoraan!
        He eivät edes halua ymmärtää, että heidän tulevaisuus on vankilassa jos he eivät ala pikku hiljaa hyväksymään, että heidän isän tytönkin pitäis päästä kotia isin viereen nukkumaan!

En minä sentään mikään BONARI-MUTSI ole vaan heidän isä on minun poikaystävä ja minä hänen tyttöystävä.
        Minun kunniattoman Holon oma tyttö sanoi 6vuotiaana, että : Minun äitistä ei tule koskaan vanhaa vaan minun äitillä on POIKAYSTÄVÄ jonka minäkin haluaisin nähdä.
        Tädää… Hän näki, mutta hän ei edes tajunnut, että ÄIDIN POIKAYSTÄVÄ VALEHTELI KIRKOSSA NIIN, että KORVATKIN HEILU!
        Yritti saada minua sanomaan hänelle kirkossa, että : Voi vittu noita sinunkin juttuja!
        Minä satuin näkemään VALKOISEN HÖYHENEN JOKA NÄYTTI PÖLYLTÄ ENSIN.
        Minulla kunniattomalla Hololla oli myös ENKELINÄ SEKÄ ÄITINÄ ÄIDILLISIÄ VELVOTTEITA, koska MEILLÄ ON LAPSENI KANSSA ENKELI OPINNOT KESKEN!

Me oltiin siivouskomerossa, kun minä kunniaton Holo sanoin tyttärelleni, että : KATO SE PÖLY PALLO OLIKIN HÖYHEN.

Meidän piti mennä sen jälkeen NOSTAMAAN SYNTIPENKKIÄ.
        Justus sano, että : Eihän tämä paina mitään!
        Teki mieli sanoa, että : Vittu kyllä muuten painaa!
        Ei kai se Justukselle painanu mitään joka nostelee painoja, mutta minä olen meistä hän joka ei pahemmin nostele!

Me ollaan sovittu, että Justus on meidän suhteessa MIES ja minä sanon hänelle vaimona, että : Ei sitä tarkoita, että vaikka sinulla on vaimo kotona, että sinä jäät tänne kotia tai raahaat vaimoas joka paikkaan mukana, koska en minä mihinkään salille lähde.

Voin niitä portaita kiikkua, mutta en vielä ostanu tuolia vaikka testasin, että onko se hyvä istua.
        Olihan se ihan hyvä, mutta siitäkin tulee varmaan riitaa jos Justuksella on KEPPI-KEISAREITA joille minun pitää keksiä aktiviteettiä sillä aikaa, kun hän itse treenaa!

Pojat kyllästyy yhtä nopeasti painonostoon mitä minä lapsena, kun kävin isäni kanssa Ruotsissa salilla.
        Olihan tuokin FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS niin, kuin monet muut asiat mitä oma isäni teki minun kanssa vaikka olin tyttö.
        Ruotsissa oli muitakin suomalaisia jotka kävivät sillä samalla salilla. Tuo oli minusta PAINISALI jossa oli myös PUNTTISALI.

Se on sama sali jonne minun serkku-poika mennyt vahingossa.
        Hän oli menossa nyrkkeily-salille ja hän oli kävellyt vahingossa paini-salin ovesta sisään. Hän on minun kunniattoman Holon ensimmäinen RUOTSALAINEN OMA SERKKUNI! Hän oli kesät meillä Ivalossa ja minä odotin vanhin poikaa ja pojat halus lähteä sirkukseen minun kanssa.
        Minä menin ison mahani kanssa ja pojista tuo oli MAAILMAN PARAS SIRKUS, koska SIRKUKSEN LATTIA LEVY OLI HUONOSTI PAIKALLAAN JA MINÄ KUNNIATON HOLO PUTOSIN ISON MAHANI KANSSA SIITÄ SIRKUKSEN LATTIASTA LÄPI.
        He kävivät nostamassa minut käsistä ylös.
        Minä säihkädin, koska oli sen verran raju pudotus ja minulla laskettuaika syyskuussa.
        Siinä oli keskenmenon vaara, mutta jäin sirkukseen poikien kanssa!
        Ruotsalaisista serkuista tuo oli Ivalossa SIRKUS FINLANDIAN PARAS ESITYS, mutta oli myös ENSIMMÄINEN KERTA, kun MINÄ KUNNIATON HOLO ESIINNYIN IVALOSSA SIRKUS FINLANDIASSA KESÄLLÄ 1990!

En siitä mitään korvauksia vaatinut, mutta Norsu oli vielä tuolloin Sirkuksessa mukana.
        Näin Ruotsissa Gävlessä Furuvikissä eläintarhassa norsun elämäni ensimmäisen kerran. Se norsu oli niin iso joten ei sitä saanut silittää! Minut vietiin vauhdilla sen norsun ohi ja sanottiin, että : Katsotaan, kun tullaan pois Furuvikistä!
        Norsu oli nähnyt kaikki minun kunniattoman Holon äitini puolen suvun SERKUTKIN ja osan meidän serkkujen lapsista myös, mutta ei minun miestä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kunniaton Holo kuulin kylältä, että Sietiön Jarmon äiti on naitu Kaamasen kylälle kauniiksi miniäksi Kittilän kylältä joten miten KUNNIALLINEN VAIMO VOI ASUA IVALOSSA JA KUNNIALLINEN MIEHENSÄ KAAMASESSA. KUNNIALLISET LAPSET ASUU TOINEN KEMISSÄ JA TOINEN IVALON KYLÄLLÄ PAVI-TALOLLA JA APPI-VANHEMMAT ATTENDOSSA LUKKOJEN TAKANA VANKEINA!
        Vankila on samanlainen laitos, kun nykyiset HOIVAKODIT.
        Ei he pääse vapaasti ulos eivätkä takaisin sisälle vaan aina pitää olla HOITAJAN MUKANA. Jos hoitaja ei ehdi niin silloin pysytään lukkojen takana sisällä!

Sietiön Jarmollahan pitäis olla kyläläisten juttujen mukaan KOKEMUSTA VANKILA ELÄMÄSTÄ ENEMMÄN MITÄ MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLA!

Olin VAIN 15 päivää LOMALLA niin, kuin mieheni Justus sano ja hän sano myös, että : Nyt kyllä voisit kunnioittaa minua ja opettelet vankilassa samalla, kun olet lomalla IHMISOIKEUKSIA!

Justus oli niin innoissaan, että hän ei mennyt pysyä housuissaan! Hän pääsi sentään MINUN OMANA MIEHENÄ MÄÄRÄMÄÄN MINUA. Moni on yrittänyt, mutta HARVEMPI SIINÄ ON ONNISTUNUT JOS AIHE ON MIELENKIINTOINEN NIIN MÄÄRÄYKSEN VOIN OTTAA VASTAAN!

SUOMESSA EI OLE EDES LASTENOIKEUKSIA, MUTTA MEILLÄ ON AIKUISIA JOTKA AINA TUNKEE ITSENSÄ LAPSIKSI!

Minun pitää kunniattomana Holona olla Justuksen lapsi joka on mummolassa hoidossa, koska Justus ei ole isänä ilmeisti saanut poikia hyväksymään, että isällä on tyttö jonka pitäs päästä isin viereen nukkumaan!
        Minä yritän pitää poikien puolia niin pojat syrjii suoraan!
        He eivät edes halua ymmärtää, että heidän tulevaisuus on vankilassa jos he eivät ala pikku hiljaa hyväksymään, että heidän isän tytönkin pitäis päästä kotia isin viereen nukkumaan!

En minä sentään mikään BONARI-MUTSI ole vaan heidän isä on minun poikaystävä ja minä hänen tyttöystävä.
        Minun kunniattoman Holon oma tyttö sanoi 6vuotiaana, että : Minun äitistä ei tule koskaan vanhaa vaan minun äitillä on POIKAYSTÄVÄ jonka minäkin haluaisin nähdä.
        Tädää… Hän näki, mutta hän ei edes tajunnut, että ÄIDIN POIKAYSTÄVÄ VALEHTELI KIRKOSSA NIIN, että KORVATKIN HEILU!
        Yritti saada minua sanomaan hänelle kirkossa, että : Voi vittu noita sinunkin juttuja!
        Minä satuin näkemään VALKOISEN HÖYHENEN JOKA NÄYTTI PÖLYLTÄ ENSIN.
        Minulla kunniattomalla Hololla oli myös ENKELINÄ SEKÄ ÄITINÄ ÄIDILLISIÄ VELVOTTEITA, koska MEILLÄ ON LAPSENI KANSSA ENKELI OPINNOT KESKEN!

Me oltiin siivouskomerossa, kun minä kunniaton Holo sanoin tyttärelleni, että : KATO SE PÖLY PALLO OLIKIN HÖYHEN.

Meidän piti mennä sen jälkeen NOSTAMAAN SYNTIPENKKIÄ.
        Justus sano, että : Eihän tämä paina mitään!
        Teki mieli sanoa, että : Vittu kyllä muuten painaa!
        Ei kai se Justukselle painanu mitään joka nostelee painoja, mutta minä olen meistä hän joka ei pahemmin nostele!

Me ollaan sovittu, että Justus on meidän suhteessa MIES ja minä sanon hänelle vaimona, että : Ei sitä tarkoita, että vaikka sinulla on vaimo kotona, että sinä jäät tänne kotia tai raahaat vaimoas joka paikkaan mukana, koska en minä mihinkään salille lähde.

Voin niitä portaita kiikkua, mutta en vielä ostanu tuolia vaikka testasin, että onko se hyvä istua.
        Olihan se ihan hyvä, mutta siitäkin tulee varmaan riitaa jos Justuksella on KEPPI-KEISAREITA joille minun pitää keksiä aktiviteettiä sillä aikaa, kun hän itse treenaa!

Pojat kyllästyy yhtä nopeasti painonostoon mitä minä lapsena, kun kävin isäni kanssa Ruotsissa salilla.
        Olihan tuokin FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS niin, kuin monet muut asiat mitä oma isäni teki minun kanssa vaikka olin tyttö.
        Ruotsissa oli muitakin suomalaisia jotka kävivät sillä samalla salilla. Tuo oli minusta PAINISALI jossa oli myös PUNTTISALI.

Se on sama sali jonne minun serkku-poika mennyt vahingossa.
        Hän oli menossa nyrkkeily-salille ja hän oli kävellyt vahingossa paini-salin ovesta sisään. Hän on minun kunniattoman Holon ensimmäinen RUOTSALAINEN OMA SERKKUNI! Hän oli kesät meillä Ivalossa ja minä odotin vanhin poikaa ja pojat halus lähteä sirkukseen minun kanssa.
        Minä menin ison mahani kanssa ja pojista tuo oli MAAILMAN PARAS SIRKUS, koska SIRKUKSEN LATTIA LEVY OLI HUONOSTI PAIKALLAAN JA MINÄ KUNNIATON HOLO PUTOSIN ISON MAHANI KANSSA SIITÄ SIRKUKSEN LATTIASTA LÄPI.
        He kävivät nostamassa minut käsistä ylös.
        Minä säihkädin, koska oli sen verran raju pudotus ja minulla laskettuaika syyskuussa.
        Siinä oli keskenmenon vaara, mutta jäin sirkukseen poikien kanssa!
        Ruotsalaisista serkuista tuo oli Ivalossa SIRKUS FINLANDIAN PARAS ESITYS, mutta oli myös ENSIMMÄINEN KERTA, kun MINÄ KUNNIATON HOLO ESIINNYIN IVALOSSA SIRKUS FINLANDIASSA KESÄLLÄ 1990!

En siitä mitään korvauksia vaatinut, mutta Norsu oli vielä tuolloin Sirkuksessa mukana.
        Näin Ruotsissa Gävlessä Furuvikissä eläintarhassa norsun elämäni ensimmäisen kerran. Se norsu oli niin iso joten ei sitä saanut silittää! Minut vietiin vauhdilla sen norsun ohi ja sanottiin, että : Katsotaan, kun tullaan pois Furuvikistä!
        Norsu oli nähnyt kaikki minun kunniattoman Holon äitini puolen suvun SERKUTKIN ja osan meidän serkkujen lapsista myös, mutta ei minun miestä.

Gävlen norsu olis kyllä ehtinyt näkemään minun KUNNIATTOMAN HOLON OMAN MIEHENI JUSTUKSEN MYÖS, mutta FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT SAI AIKAAN SEN, ETTÄ GÄVLEN FURUVIKIN NORSU EI EHTINYT TAVATA MIESTÄNI JUSTUSTA EIKÄ MYÖSKÄÄN MINUN 2 NUORINTA OMAA LASTANI!

Kaikki kävi katsomassa GÄVLE BOKKENI JOKA ON AINA JA IKUISESTI JOULUNA, MUTTA NORSUA EI MUISTANUT KUKAAN!
        Meillä oli suvun kanssa hyvät naurut, kun keskusteltiin aiheesta Gävlen Furuvikin Norsu joka oli sentään nähnyt koko suvun, mutta ei minun kunniattoman Holon miestä!

Gävlen eläintarhan norsun elämä ja kuolemakin liittyi FB KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!
        Oli elossa vielä Suomi 100vuonna, kun minä kävin Gävlessä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Gävlen norsu olis kyllä ehtinyt näkemään minun KUNNIATTOMAN HOLON OMAN MIEHENI JUSTUKSEN MYÖS, mutta FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT SAI AIKAAN SEN, ETTÄ GÄVLEN FURUVIKIN NORSU EI EHTINYT TAVATA MIESTÄNI JUSTUSTA EIKÄ MYÖSKÄÄN MINUN 2 NUORINTA OMAA LASTANI!

Kaikki kävi katsomassa GÄVLE BOKKENI JOKA ON AINA JA IKUISESTI JOULUNA, MUTTA NORSUA EI MUISTANUT KUKAAN!
        Meillä oli suvun kanssa hyvät naurut, kun keskusteltiin aiheesta Gävlen Furuvikin Norsu joka oli sentään nähnyt koko suvun, mutta ei minun kunniattoman Holon miestä!

Gävlen eläintarhan norsun elämä ja kuolemakin liittyi FB KUNNIAN LOUKKAUKSEEN!
        Oli elossa vielä Suomi 100vuonna, kun minä kävin Gävlessä.

Kunniaton Holo kävin 1988 Rovaniemen Kaupungin päivähoitajien ja lasten kanssa Ranuan eläinpuistossa, kun se oli vasta avattu!

Kävin omien lasteni ja veljeni kanssa 1998 kesällä uudelleen.

Kävin Suomi 100vuonna vanhemman panostajan koulutuksen aikana oman tyttäreni kanssa. Oli ainut kerta, kun näytin PUNAISTA OPISKELIJAKORTTIA, koska minulla oli oikeus saada OPISKELIJA ALENNUSTA! Hän otti sen kortin, mutta hän varmaan otti valokuvan, koska Suomi 100 vuonna syntyi myös JÄÄKARHUN PENTU JOTA ME MENTIIN KATSOMAAN!

Karhuja ja niiden pentuja olin nähnyt, mutta JÄÄKARHUN PENTUA EN OLLUT JOTEN SANOIN OMALLE TYTÖLLE, ETTÄ : NYT LÄHDETÄÄN KATSOMAAN JÄÄKARHUN PENTUA KAHDESTAAN, KOSKA TÄÄ ON MEIDÄN JUTTU. OLIT NIIN PIENI VIIMEKSI, KUN KÄYTIIN ETTÄ KAIKKI KATSO SINUAKIN, KUN ISTUIT MANSIKKA-HATTU PÄÄSSÄ JA PITELIT VARPAITA SUUSSA RATTAISSA SEKÄ ESITTELIT ALUSHOUSUJA JOISSA OLI RÖYHELÖT TAKAPUOLESSA!

Meidän sukuun syntyi lapsia, mutta kaikki oli poikia ja minä kunniatton Holo tein sukuun kauan odotetun tytön, mutta onnistuin pitämään tytön niin piilossa, että ei häntä monikaan sukulainen edes nähnyt.
        Nuoremman tytön kanssa on käynyt samalla tavalla.

Ei me olla suku rakkaita, koska tuo vaikeuttaa Justuksen työntekoa. Jos joku sanoo Justukselle, että : Minä oon vaimos sukulainen!
        Justus sanoo, että : Vai niin oot saat sakkoon sukulaisuuslisän, koska vaimoni on sentään hoitanut asiat niin meillä EI TARVI SUKULAISIA TÖISSÄKÄÄN MIEHEN SUOSIA!

HOLOJEN sukulaiset alkanut syrjimään, kun heistä on tullut FB KUNNIALLISIA!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kunniaton Holo kävin 1988 Rovaniemen Kaupungin päivähoitajien ja lasten kanssa Ranuan eläinpuistossa, kun se oli vasta avattu!

Kävin omien lasteni ja veljeni kanssa 1998 kesällä uudelleen.

Kävin Suomi 100vuonna vanhemman panostajan koulutuksen aikana oman tyttäreni kanssa. Oli ainut kerta, kun näytin PUNAISTA OPISKELIJAKORTTIA, koska minulla oli oikeus saada OPISKELIJA ALENNUSTA! Hän otti sen kortin, mutta hän varmaan otti valokuvan, koska Suomi 100 vuonna syntyi myös JÄÄKARHUN PENTU JOTA ME MENTIIN KATSOMAAN!

Karhuja ja niiden pentuja olin nähnyt, mutta JÄÄKARHUN PENTUA EN OLLUT JOTEN SANOIN OMALLE TYTÖLLE, ETTÄ : NYT LÄHDETÄÄN KATSOMAAN JÄÄKARHUN PENTUA KAHDESTAAN, KOSKA TÄÄ ON MEIDÄN JUTTU. OLIT NIIN PIENI VIIMEKSI, KUN KÄYTIIN ETTÄ KAIKKI KATSO SINUAKIN, KUN ISTUIT MANSIKKA-HATTU PÄÄSSÄ JA PITELIT VARPAITA SUUSSA RATTAISSA SEKÄ ESITTELIT ALUSHOUSUJA JOISSA OLI RÖYHELÖT TAKAPUOLESSA!

Meidän sukuun syntyi lapsia, mutta kaikki oli poikia ja minä kunniatton Holo tein sukuun kauan odotetun tytön, mutta onnistuin pitämään tytön niin piilossa, että ei häntä monikaan sukulainen edes nähnyt.
        Nuoremman tytön kanssa on käynyt samalla tavalla.

Ei me olla suku rakkaita, koska tuo vaikeuttaa Justuksen työntekoa. Jos joku sanoo Justukselle, että : Minä oon vaimos sukulainen!
        Justus sanoo, että : Vai niin oot saat sakkoon sukulaisuuslisän, koska vaimoni on sentään hoitanut asiat niin meillä EI TARVI SUKULAISIA TÖISSÄKÄÄN MIEHEN SUOSIA!

HOLOJEN sukulaiset alkanut syrjimään, kun heistä on tullut FB KUNNIALLISIA!

Minä kunniaton Holo muuten huomasin myös, että Svendseni joka asui naapurissa on yllättävän paljon saman näköinen, kuin Sietiön Jarmo ja Sietiön Jarmo asui Akujärvellä.
        Sietiöt ja Hanhivaarat erosi samaan aikaan ja molempien erot oli hyvin riitaisat!
        Eli olisko heillä ollut keskenäänkin riitaa myös!
        Antti on voinut tietää jonka takia hänet on pitänyt saada vaiennnettu.
        Molemmat kunnialliset isät ovat olleet vankilassa ja hekin ovat ISOJA MIEHIÄ jotka kyllä saavat nuorten turvat kiinni, koska he tietää, että vankilassa he pääsee helpomalla ja saavat kaiken valmiina!

Vankeus ei ole mikään rangaistus vaan se on heille PALKINTO, koska he pääsee elämässä helpommalla vaikka olisivat lopun ikää vankilassa!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo muuten huomasin myös, että Svendseni joka asui naapurissa on yllättävän paljon saman näköinen, kuin Sietiön Jarmo ja Sietiön Jarmo asui Akujärvellä.
        Sietiöt ja Hanhivaarat erosi samaan aikaan ja molempien erot oli hyvin riitaisat!
        Eli olisko heillä ollut keskenäänkin riitaa myös!
        Antti on voinut tietää jonka takia hänet on pitänyt saada vaiennnettu.
        Molemmat kunnialliset isät ovat olleet vankilassa ja hekin ovat ISOJA MIEHIÄ jotka kyllä saavat nuorten turvat kiinni, koska he tietää, että vankilassa he pääsee helpomalla ja saavat kaiken valmiina!

Vankeus ei ole mikään rangaistus vaan se on heille PALKINTO, koska he pääsee elämässä helpommalla vaikka olisivat lopun ikää vankilassa!

Onhan Jarmo Sietiökin FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA MYÖS JOTA FB KUNNIALLISET SUOJAA!

Minä kunniaton Holo kuuliin vain Ivalon kylällä näitä juttuja ja hekin jotka kertovat ovat FB KUNNIALLISIA ELI REHELLISIÄ!

FB kunnialliset kertovat myös minulle kunniattomalle Hololle kylillä, että Siirtolan Anne on HULLU JOTEN KANNATTAA VAROA HÄNTÄ!

Hän todisti tuonkin ihan itse, kun minä kunniaton Holo ilmoitin FB:SSÄ, että hän ei kyllä minua edusta. On kova huutamaan ja huutaa aina omille miehilleen jos he juopottelee ja lähtee kavereidensa baariin sekä sano hänelle, että : SINÄ PYSYT KOTONA, KOSKA ET OSAA OLLA KUNNOLLA KUITENKAAN!

Siirtolan Anne ei ole ikinä ollut minun kanssa samassa seurassa baarissa.
        Kerran oltiin Kulta Hipun kellarissa yhtä aikaa niin Siirtolan Annella oli minulle asiaa.
        Minä kunniaton Holo kysyin, että : MITÄ?
        Siirtolan Annen asia oli se, että minä olin kuulemma huora!
        Minä katsoin häntä ja sanoin hänelle, että : Mitä sitten?
        Seuraava kysy minulta, että : Mitä Siirtolan Anne sinulle sano?
        Vastasin, että : Anne sano, että minä olen HUORA!
        Olin sentään IVALOSSA IVALOLAISENA JA HÄN OLI SAARISELÄLTÄ ASTI TULLUT KERTOMAAN MINULLE TUON ASIAN IVALOON!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onhan Jarmo Sietiökin FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA MYÖS JOTA FB KUNNIALLISET SUOJAA!

Minä kunniaton Holo kuuliin vain Ivalon kylällä näitä juttuja ja hekin jotka kertovat ovat FB KUNNIALLISIA ELI REHELLISIÄ!

FB kunnialliset kertovat myös minulle kunniattomalle Hololle kylillä, että Siirtolan Anne on HULLU JOTEN KANNATTAA VAROA HÄNTÄ!

Hän todisti tuonkin ihan itse, kun minä kunniaton Holo ilmoitin FB:SSÄ, että hän ei kyllä minua edusta. On kova huutamaan ja huutaa aina omille miehilleen jos he juopottelee ja lähtee kavereidensa baariin sekä sano hänelle, että : SINÄ PYSYT KOTONA, KOSKA ET OSAA OLLA KUNNOLLA KUITENKAAN!

Siirtolan Anne ei ole ikinä ollut minun kanssa samassa seurassa baarissa.
        Kerran oltiin Kulta Hipun kellarissa yhtä aikaa niin Siirtolan Annella oli minulle asiaa.
        Minä kunniaton Holo kysyin, että : MITÄ?
        Siirtolan Annen asia oli se, että minä olin kuulemma huora!
        Minä katsoin häntä ja sanoin hänelle, että : Mitä sitten?
        Seuraava kysy minulta, että : Mitä Siirtolan Anne sinulle sano?
        Vastasin, että : Anne sano, että minä olen HUORA!
        Olin sentään IVALOSSA IVALOLAISENA JA HÄN OLI SAARISELÄLTÄ ASTI TULLUT KERTOMAAN MINULLE TUON ASIAN IVALOON!

Me istuttiin Pietikäisen Vesan kanssa Ivalon APTEEKISSA vierekkäin tuoleilla, mutta ei me puhuttu mitään.
        Justus olis tullut ja pidättänyt saman tien ja pitänyt 100 kuulusteluakin siihen päälle!

Sieltä olis tullut niin paljon kunnian loukkauksia, että koko Suomi oltas kusessa!

Justus, kun alkaa kunnioita hakemaan niin edes minä en selviä siitä kunnialla, koska Justus on pitäny huolen, että varmasti kunnioitan häntä!
        Minä oon sentään ainut joka voi sanoa Justukselle, että : Kyllä vähempikin riittää joten rauhoitu nyt vähän!

Sietiön Jarmosta oli kyllä niin leuhka tullut, kun on päässyt Holojen kunnialliseen sukuun, että ei edes OMAA KOULUKAVERIA ENÄÄN TERVEHDI!

Ensin huutaa pitkin kylää, että : Holo on minun koulukaveri!
        Minä sanoin, kun kuulin, että : Kehtaakin vielä päissään huutaa pitkin kylää!

Krapulassa kaupassa on kaupassa niin ei tervehdi vaan juoksee karkuun!
        Eli syrjii suoraan!
        Hän on sentään minun kunniattoman Holon oman kunniattoman tytön FB kunniallinen ja muutenkin kunniallinen ENO-PUOLI eli BONARI-ENO!
        Ei käynyt edes bonari-enon tyttöäkään moikkaamassa vaikka hän oli kesän täällä!

Kehtas syrjiä vielä häntäkin!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Me istuttiin Pietikäisen Vesan kanssa Ivalon APTEEKISSA vierekkäin tuoleilla, mutta ei me puhuttu mitään.
        Justus olis tullut ja pidättänyt saman tien ja pitänyt 100 kuulusteluakin siihen päälle!

Sieltä olis tullut niin paljon kunnian loukkauksia, että koko Suomi oltas kusessa!

Justus, kun alkaa kunnioita hakemaan niin edes minä en selviä siitä kunnialla, koska Justus on pitäny huolen, että varmasti kunnioitan häntä!
        Minä oon sentään ainut joka voi sanoa Justukselle, että : Kyllä vähempikin riittää joten rauhoitu nyt vähän!

Sietiön Jarmosta oli kyllä niin leuhka tullut, kun on päässyt Holojen kunnialliseen sukuun, että ei edes OMAA KOULUKAVERIA ENÄÄN TERVEHDI!

Ensin huutaa pitkin kylää, että : Holo on minun koulukaveri!
        Minä sanoin, kun kuulin, että : Kehtaakin vielä päissään huutaa pitkin kylää!

Krapulassa kaupassa on kaupassa niin ei tervehdi vaan juoksee karkuun!
        Eli syrjii suoraan!
        Hän on sentään minun kunniattoman Holon oman kunniattoman tytön FB kunniallinen ja muutenkin kunniallinen ENO-PUOLI eli BONARI-ENO!
        Ei käynyt edes bonari-enon tyttöäkään moikkaamassa vaikka hän oli kesän täällä!

Kehtas syrjiä vielä häntäkin!

Koko minun kunniattoman Holon oman kunniattoman tytön BONARI-SUKU syrji ja eivät edes kutsuneet meitä kahville!

Eihän minua ja Justusta tarvi kutsua muulloin, kun silloin kun HEIDÄN BONARI SUKULAINEN ON KÄYMÄSSÄ TÄÄLLÄ!

Ei edes Lääkäri eikä Poliisi Holokaan kutsunut vaikka hän on sentään heillekkin sukua!
        Omiaan syrjivät, mutta kyllä Kostinin Jyrkiä pitävät niin hyvän sukulaisena, että lääkäri Holoki oli luvannu Jyrkille uudet silmätkin niin hän näkee juoda alkoholisti juomaa eikä vahingossa hörppää pesuainetta!
        Oli vielä sanonut, että jos tarvii uudet munuaiset, haiman, sydämen tai keuhkot niin hän tarvittaessa antaa vaikka omansa niin pääsee jonon ohi sukulaisena!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Koko minun kunniattoman Holon oman kunniattoman tytön BONARI-SUKU syrji ja eivät edes kutsuneet meitä kahville!

Eihän minua ja Justusta tarvi kutsua muulloin, kun silloin kun HEIDÄN BONARI SUKULAINEN ON KÄYMÄSSÄ TÄÄLLÄ!

Ei edes Lääkäri eikä Poliisi Holokaan kutsunut vaikka hän on sentään heillekkin sukua!
        Omiaan syrjivät, mutta kyllä Kostinin Jyrkiä pitävät niin hyvän sukulaisena, että lääkäri Holoki oli luvannu Jyrkille uudet silmätkin niin hän näkee juoda alkoholisti juomaa eikä vahingossa hörppää pesuainetta!
        Oli vielä sanonut, että jos tarvii uudet munuaiset, haiman, sydämen tai keuhkot niin hän tarvittaessa antaa vaikka omansa niin pääsee jonon ohi sukulaisena!

Minun kunniattoman Holon oma isä kävi ensin kylällä ja minä kävin hänen jälkeen.
        Minä ihmettelin, kun hän tuli eri kautta kotia.
        Kysyin, että: Miksi sinun tuota kautta piti tulla kotia?
        Oli vähän oudon olonen ja sano, että : Minä katsomaan sitä Svendsenin autoa niin ei ollukkaan enään siellä.
        En viittiny kysyä, että : Esittelikö Rasmus sitä omaa paketti-autoaan korvauksena, koska hänen autossa vähän samalainen ääni siinä moottorissa….

Minä sanoin vain, että : Lainaa pari kymppiä niin käyn kylällä!
        Lainasin vain 15euroa sanoin, että : Maksan 20euroa takasin!
        Jos pikku Moppe tulee lainaamaan rahaa niin voin sanoa, että : Minä sentään maksan omalle isälleni korkoakin, kun lainaa rahaa, mutta sinun isä syrjii suoraan minua, koska ei hänellä ole edes mistä lainata rahaa!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minun kunniattoman Holon oma isä kävi ensin kylällä ja minä kävin hänen jälkeen.
        Minä ihmettelin, kun hän tuli eri kautta kotia.
        Kysyin, että: Miksi sinun tuota kautta piti tulla kotia?
        Oli vähän oudon olonen ja sano, että : Minä katsomaan sitä Svendsenin autoa niin ei ollukkaan enään siellä.
        En viittiny kysyä, että : Esittelikö Rasmus sitä omaa paketti-autoaan korvauksena, koska hänen autossa vähän samalainen ääni siinä moottorissa….

Minä sanoin vain, että : Lainaa pari kymppiä niin käyn kylällä!
        Lainasin vain 15euroa sanoin, että : Maksan 20euroa takasin!
        Jos pikku Moppe tulee lainaamaan rahaa niin voin sanoa, että : Minä sentään maksan omalle isälleni korkoakin, kun lainaa rahaa, mutta sinun isä syrjii suoraan minua, koska ei hänellä ole edes mistä lainata rahaa!

Minähän voin tehdä suoraan syrjintä rikosilmoituksen, koska en minä voi edes pyytää pikku Mopen isältä apua, koska hän on Attendon hoivakodissa vaikka hän on nuorempi mitä minun kunniattoman Holon oma isä!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minähän voin tehdä suoraan syrjintä rikosilmoituksen, koska en minä voi edes pyytää pikku Mopen isältä apua, koska hän on Attendon hoivakodissa vaikka hän on nuorempi mitä minun kunniattoman Holon oma isä!

Kyllä minäkin kavereita saan, kun sanon, että : Minä oon pikku Mopelle velkaa joten käydään kaatamassa hänen pihalta puita ja sanotaan, että me tultiin maksamaan velat!

Ei se haittaa vaikka puut kaatuu talon päälle, koska maksellaan vain velkoja!
        Ei se haittaa vaikkaa ei olla velkakaan, koska kaadetaan vain puita ja sanotaan, että : Anna meille rahaa, koska me sentään ehdittiin jo kaatamaan kaikki puut!
        Jos ei suostu maksamaan niin hän syrjii meitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      234
      2047
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1194
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      20
      1085
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      736
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      706
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      668
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      204
      613
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      51
      475
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      438
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      432
    Aihe