Että ne saavat uskottavan leiman. Katso vaikka tv:tä mitä siellä toistetaan. Totuuksia ei tarvitse toistaa.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Uusintoja siellä varmaankin tulee. En voi katsoa telkkaria. Siihen on syynsä. Ihmettelen, minne lie hävinnyt zoccipoika, kun samalla hävisi auto parkkipaikalta eikä oo sen koommin näkynyt, kun kirjoitin täällä siitä. Varmaan säikähti. Nooh tuollahan ne kuitenkin pörrää autoillaan eikä niinkään kaukana itse asiassa.
- Anonyymi00002
Copypaste
,《《《《《selvitykseen lähti - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Copypaste
,《《《《《selvitykseen lähtiNiinhän nämä lähtee. Ovat jo itse asiassa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinhän nämä lähtee. Ovat jo itse asiassa.
Uhkailet lapsia. Olet uhkaillut usein ja puhunut toisten lapsista. Ei hyvä seuraa palstagubbe
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uhkailet lapsia. Olet uhkaillut usein ja puhunut toisten lapsista. Ei hyvä seuraa palstagubbe
Missähän oon lapsia uhkaillut? Ei ne oo enää lapsia, jotka ovat täysi-ikäisiä enkä edes heitä uhkaile. Sehän on vain totta, että asiat menevät eteenpäin. He itse ovat saaneet aikaan sen omilla teoillaan. Ja vielä tämä: en ole gubbe.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Missähän oon lapsia uhkaillut? Ei ne oo enää lapsia, jotka ovat täysi-ikäisiä enkä edes heitä uhkaile. Sehän on vain totta, että asiat menevät eteenpäin. He itse ovat saaneet aikaan sen omilla teoillaan. Ja vielä tämä: en ole gubbe.
Sitä paitsi en ole kertaakaan uhkaillut ketään tai puhunutkaan toisten lapsista, joten syytät totaalisen väärää henkilöä.
- Anonyymi00007
Venäjän keinot ovat noita toistoja. Joilla pyrkivät lisäämään valheiden uskottavuutta. Venäjällä varmaan uppoaa noikin paremmin kuin Eurroopassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä paitsi en ole kertaakaan uhkaillut ketään tai puhunutkaan toisten lapsista, joten syytät totaalisen väärää henkilöä.
Sama täällä lännessä Ukrainasta, joka puolustaa "demokratiaa", vaikka on korruption mallimaa ja missä hallitsee oligarkia.
- Anonyymi00008
Kaikki nykyleffatkin on wokea, yök. Kyllä telkkari pysyy kiinni, mun aivoja ei pestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411