viel jossain siel..... meinasin nukkumaan jo... mut ajattelin että sua huutelen... Niin ja muillekin vaan iltoja.....:))))
Parhain..... ootko.....
10
1013
Vastaukset
Täälähän minä :D ja eikä vielä minnekkään nukkumaan ;)
ku mulla oli kutina että näkisin jotain kiihkeetä unta.... söin tossa levyllisen korviketta.....;))
BBrunetti kirjoitti:
ku mulla oli kutina että näkisin jotain kiihkeetä unta.... söin tossa levyllisen korviketta.....;))
korviketta :DDDD
Mä en kyl meinaa viel kotvasee mennä köllöö ;) kun tää mun rytmi on tämmönen et ei osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan :DDD
Tääl taitaa olla vähä hiljasta :/Melina-76 kirjoitti:
korviketta :DDDD
Mä en kyl meinaa viel kotvasee mennä köllöö ;) kun tää mun rytmi on tämmönen et ei osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan :DDD
Tääl taitaa olla vähä hiljasta :/missä lie ihmisit.... no on tääl jotain ku kerta lukevat juttuja....:))) liittyis mukaan vaan rupatteleen niitä näitä....
BBrunetti kirjoitti:
missä lie ihmisit.... no on tääl jotain ku kerta lukevat juttuja....:))) liittyis mukaan vaan rupatteleen niitä näitä....
Mut kerrohan et onkohan tuo hyvä leffa mikä alkaa kolmoselt? Ja tiijätkö et onko se joku jännäri vai mikä se on elokuviaan ;) Mulle kun ei nyt täl hetkel tuu tota lehtee ja tuol ei sanottu siitä juuri mitään.... :/
Melina-76 kirjoitti:
Mut kerrohan et onkohan tuo hyvä leffa mikä alkaa kolmoselt? Ja tiijätkö et onko se joku jännäri vai mikä se on elokuviaan ;) Mulle kun ei nyt täl hetkel tuu tota lehtee ja tuol ei sanottu siitä juuri mitään.... :/
tulee... mullekaan ei lehteä....
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
että seksi on suklaan korvike? ;))
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
meniks se niin päin....;))
näin olen kuullut..
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637