Sokkarin päädyssä.
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Minä kunniaton Holo menen sinne Sokkarin Apteekkiin oman mieheni Justuksen ja minun parhaan VERIVALA YSTÄVÄNI Petri Nygårdin eli Laurilan Petrin kanssa. Petrin oma vaimo Susanna Laine voi tulla myös, mutta ei hänen pakko ole tulla jos hän syrjiä meitä!
Me ollaan sentään Petrin kanssa olla Ruotsin aikaisia VERIVALA YSTÄVIÄ!
Petri oli hän joka halusi alkaa minun VERIVALA YSTÄVÄKSI RUOTSISSA JA SEN JÄLKEEN MEIDÄN MOLEMPIEN PERHEET MUUTTI SUOMEEN!
Onhan se mukava, että Petri Nygård voi tulla minun ja Justuksen luo Ivaloon kylään, kun me saadaan omatalo ja voidaan lähteä porukalla vaikka Ivalossa mestoille istumaan iltaa!
Saadaan istua ihan rauhassa, koska meidän yksityisyyttä ei saa häiritä edes julkisella paikalla!
Yli 40vuoteen ei olla Petrin kanssa nähty, mutta onneksi mieheni Justuskin haluaa tustua minun kunniattoman Holon VERIVALA YSTÄVÄÄNI RUOTSIN AJOILTA!
Merkitkin ovat selvät eli Petri Nygård on vielä valmis maksamaankin siitä, että hän PÄÄSEE IVALOON TAPAMAAN MINUA!- Anonyymi00003
Minun kunniattoman Holon omat lapsetkin on sentään jo aikuisia joten hekin voivat tavata minun kunniattoman Holon K-18 VERIVALA YSTÄVÄN!
Sain siitäkin KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION, kun kuuntelin PETRIÄ ja kerroin omille lapsille Petristä!
Sain vielä toisenkin kerran, kun FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT AMMATTILAISINA KAIVELIVAT TODISTEITA!
FB KUNNIA PASKA KUVA ON HEIDÄN KAVERIN KUVA!
Sekin kuva kyllä loukkaa Petrinkin kunniaa, koska PETRI SENTÄÄN MIKÄÄN AMATÖÖRI OLE VAAN HÄN ON SENTÄÄN AMMATTILAINEN!
Sehän on SUURI KUNNIA SAADA LOUKATA VERIVALA YSTÄVÄNSÄ KUNNIAA JOKA ON SENTÄÄN SUOMI 100VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA EIKÄ MIKÄÄN PASKA TÄRKEÄ PRINSESSA JA KUNINGAS JOISTA KUKAAN EI OLE IKINÄ EDES MINUN KUNNIATTOMAN HOLON VERIVALA YSTÄVISTÄ EDES KUULLUT!
Titta Rasmuksen on ihan turha kuvitella, että minä hänen JOIKHAAMISTA alan suojelemaan!
VERIVALA YSTÄVÄNI YLI, ETTÄ KYLLÄ KÄVELE JA MEITÄ ETTE KYLLÄ SYRJI ENÄÄN TÄMÄN JÄLKEEN!
Petri Nygård tunsin sentään Osmo Tepsellinkin joka oli asunut KAAMASEN TOIVONIEMESSÄ JOSTA POLIISIT OLI TUONEET HÄNET TURVAAN MINUN MUMMOLAAN, KOSKA HÄNTÄ OLI KOHDELTU HUONOSTI!
Osmo lähti meidän kanssa Ruotsiin!
Petri tunsi Lietoffin Jorman myös joka oli Hyljelahdesta syntyjään sekä kotosin.
Meillä on verivala ystäväni Petrin kanssa vaikka kuinka paljon yhteisiä ystäviä!
Paljon mestoja joita Petrille voi esitellä sekä sanoa, että : Maarit kyllä paskaa jauhatti huonoista GEENEISTÄ sinulle, koska minä esittelen mielellään HUONO GEENISET ” MÄÄKIJÄT” joiden kanssa meilläkin tuli lapsena RIITAA RUOTSISSA JA ET OLE EDES TIENNY, MUTTA KYLLÄ OOT SUORAAN SYDÄMMESTÄ LAULANUT HEISTÄ! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon omat lapsetkin on sentään jo aikuisia joten hekin voivat tavata minun kunniattoman Holon K-18 VERIVALA YSTÄVÄN!
Sain siitäkin KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION, kun kuuntelin PETRIÄ ja kerroin omille lapsille Petristä!
Sain vielä toisenkin kerran, kun FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT AMMATTILAISINA KAIVELIVAT TODISTEITA!
FB KUNNIA PASKA KUVA ON HEIDÄN KAVERIN KUVA!
Sekin kuva kyllä loukkaa Petrinkin kunniaa, koska PETRI SENTÄÄN MIKÄÄN AMATÖÖRI OLE VAAN HÄN ON SENTÄÄN AMMATTILAINEN!
Sehän on SUURI KUNNIA SAADA LOUKATA VERIVALA YSTÄVÄNSÄ KUNNIAA JOKA ON SENTÄÄN SUOMI 100VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA EIKÄ MIKÄÄN PASKA TÄRKEÄ PRINSESSA JA KUNINGAS JOISTA KUKAAN EI OLE IKINÄ EDES MINUN KUNNIATTOMAN HOLON VERIVALA YSTÄVISTÄ EDES KUULLUT!
Titta Rasmuksen on ihan turha kuvitella, että minä hänen JOIKHAAMISTA alan suojelemaan!
VERIVALA YSTÄVÄNI YLI, ETTÄ KYLLÄ KÄVELE JA MEITÄ ETTE KYLLÄ SYRJI ENÄÄN TÄMÄN JÄLKEEN!
Petri Nygård tunsin sentään Osmo Tepsellinkin joka oli asunut KAAMASEN TOIVONIEMESSÄ JOSTA POLIISIT OLI TUONEET HÄNET TURVAAN MINUN MUMMOLAAN, KOSKA HÄNTÄ OLI KOHDELTU HUONOSTI!
Osmo lähti meidän kanssa Ruotsiin!
Petri tunsi Lietoffin Jorman myös joka oli Hyljelahdesta syntyjään sekä kotosin.
Meillä on verivala ystäväni Petrin kanssa vaikka kuinka paljon yhteisiä ystäviä!
Paljon mestoja joita Petrille voi esitellä sekä sanoa, että : Maarit kyllä paskaa jauhatti huonoista GEENEISTÄ sinulle, koska minä esittelen mielellään HUONO GEENISET ” MÄÄKIJÄT” joiden kanssa meilläkin tuli lapsena RIITAA RUOTSISSA JA ET OLE EDES TIENNY, MUTTA KYLLÄ OOT SUORAAN SYDÄMMESTÄ LAULANUT HEISTÄ!Lisään, että he ovat kyllä entisiä YSTÄVIÄ TÄMÄN JÄLKEEN, kun minä kunniaton Holo ja oma mieheni Justus päästään esittelemään PETRILLE mestoja TÄÄLTÄ MISTÄ MEIDÄN LAPSUUDEN ” YSTÄVÄT” OVAT MAAILMALLE LÄHTENEET!
Minä kunniaton Holo sentään AINUT JOKA MEISTÄ ON ASUU TÄÄLLÄ.
Ruotsissa, kun asuttiin niin minun kunniattoman Holon omat vanhemmat ja Petrin omat vanhemmat lähti meidän kanssa AINA KESÄLOMALLA SUOMEEN RUOTSISTA!
He menivät Tampereelle ja me tultiin Ivaloon.
Kyllähän me oltiin lapsena jo niin pöljiä, että mehän oltais otettu YSTÄVIÄ lomallakin mukaan niin hekin olisivat nähneet kaikki mitä mekin nähtiin, mutta MEIDÄN VANHEMMAT EIVÄT SUOSTUNEET NÄIHIN ASIOIHIN!
Minä olin tyttönä aina Lapissa telttailemassa, kalassa, hillassa ja kävin Norjassa.
Onhan tämä ihan varmasti aiheuttanut myös kateutta varsinkin, kun PETRI ON OLLUT POIKA JA MINÄ OLEN TYTTÖNÄ VASTANNUT KYSYMYKSEEN : MITÄ SÄ TEIT SUOMESSA?
Lapsen korvissa olin tyyliin KIERTÄNYT PUOLI MAAILMAA ja Petri oli mennyt perheensä kanssa Ruotsista Suomeen laivalla.
Kyllä minäkin kunniaton Holo välillä pääsin Ruotsista laivalla Suomeen.
Me tultiin yleensä ajamalla Gävlestä Ivaloon, mutta sekin on totta kyllä siihen aikaan ollaan SELVINPÄIN OKSENNETTU LAIVOISSA, KUN OLLAAN SUOMEN JA RUOTSIN VÄLIÄ RISTEILTY!
Risteilyalukset on olleet huomattavasti pienempiä ja siellä on TUURILLA SEILATTU SIIHEN AIKAAN!
Isommatkin RISTELYALUKSET JÄÄ NYKYSIN SATAMAAN JOS ON KAUHEA MYRSKY!
1970 ja 1980 luvulla LAIVAT LÄHTI SATAMASTA JA ASIAKKAAT OKSENSI SEKÄ PASKANSI, KUN TULI KUNNON MYRSKY!
Me tultiin Sundsvallista Vaasaan laivalla ja minä muistan vieläkin, kun minun oma mummoni tuli laivassa meidän hyttiin ja minun viereen siihen minun sänkyyn.
Pelkäs, että laiva uppoaa ja me kuollaan kaikki. Isäni oli hytin vessassa ja kiroili siellä sekä sano, että : PERKELE TÄTÄ OKSENUSTA TULEE ALTAAN VIEMÄRISTÄKIN HYTTIIN SISÄLLE!
Minä kunniaton Holo ja oma isäni oltiin ainoat jotka ei oksennettu eikä meillä ollut edes huono olo!
Äiti maksa siskoni kanssa siinä toisella sängyllä ja minä mummon kanssa, mutta enhän minä voinut maata, koska minun isäkään EI MAANNUT VAAN LAPPO PALJAIN KÄSIN SITÄ OKSENNUSTA KÄSIEN PESUALTAASTA VESSANPÖNTTÖÖN.
VESSANPÖNTTÖ VETI KYLLÄ, MUTTA ALLAS PUKKAS VIEMÄRISTÄ OKSENNUKSET YLÖS.
Ne oli eri säilöt ja porukka oksensi ALTAASEEN niin se sai aikaan sen, että pönttö kyllä veti, mutta oksennukset jakautui tasaisesti joka hyttiin ja EI TARVINNUT KENENKÄÄN KADEHTIA, KUN HEIDÄN HYTISSÄ EI OLLUT OKSENNUSTA!
Kunniaton Holo olen Silja Linellä ollut risteilyllä, kun tuli myrsky merellä.
Tuo oli vuonna 2002, kun äitini täytti 50vuotta ja he lähtivät isäni kanssa VÄLIMEREN RISTEILYLLE. Minä ja sisko lähettiin minun oman pojan ja veljeni kanssa viikonloppuna Helsingistä Tukholmaan ja takaisin risteilylle.
Mennessä oli ihan hyvä keli, mutta Tukholmassa sato räntää ja siellä me lompsittiin kylmissään. Siinä Silja Linen laivassa oli KYLPYLÄ ja pojat halus kylpylään. Pojat oli noin 10vuotiaita ja siellä me pulikoitiin altaassa. Sisko kävi hakemassa meille DRINKIT ALLAS-BAARISTA ja hän sano minulle, että : Sinä haet seuraavat.
Ei tarvinnut hakea, koska kunniaton Holo näytti pojille miten siinä PORE-ALTAASSA PYSTYY SUKELTAMAAN.
Ensimmäinen kerta meni hienosti ja minä oikein hienosti liukumalla selälläni menin istuimelta altaan pohjalle josta nousin ylös.
Tein tietenkin uudelleen saman tempun selvinpäin ja takaraivo osu siihen istuimen reunaan. Drinkki jäi juomatta ja me lähettiin kylpylästä pois niin ei satu mitään pahempaa!
Ehin sentään ottamaan ryypyn siitä juomasta jonka siskoni oli hakenut sieltä ALLAS-BAARISTA!
Siskonihan YRITTI TAPPAA MINUT SINNE SILJA LINEN KYLPYLÄN PORE-ALTAASEEN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921088Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228850Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73826- 53714
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien69670Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34602- 41550
- 47549
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535