Ajattelin lähestyä asiaa positiivisen kautta.
Miksi juuri sinun mielestä tämä on paras keskustelupalsta?
Yritän keksiä itsekin...
- Täällä on keskustelijoita monesta ikäryhmästä.
- Erilaiset mielipiteet avartaa omaa katsontakantaa.
- Jotain muuta, mitä?
🕳️
Miksi sinkut-palsta on paras paikka?
69
384
Vastaukset 69
- Anonyymi00001
Ilmeisesti positiivista on vaikeampi keksiä, mikä ei nyt varsinaisesti yllättänyt.
- Anonyymi00005
Hei, ihmiset ovat töissä! Odota nyt vähän...
Nöf 🐷
Noi kaks alotuksessa mainittua tietenki. Ja sitten kun täällä voi olla avuks ja hyödyks. Ja itekin oon saanu moneen pulmaan apua.
Tuolla siviilielämässä kun ihmiset on muuttunu. Ei oo enää sellasta luontevaa keskustelua, vaan kaikesta halutaan hyötyä niin ku rahallisesti.- Anonyymi00003
Pidä JeroP tuo. Olen aina tykännyt siitä, kun et ole lähtenyt vihailuun mukaan. Haluat auttaa ja saada apua. Toimit vastavuoroisesti, keskustelet asiallisesti. Kiitos siitä.
🕳️
- Anonyymi00002
Pidän siitä, että jotkut kirjoittavat minusta.
Mitä sinä haluaisit kirjoittaa minusta? 😛
🦄- Anonyymi00004
Olet fiksu, vahva ja älykäs. Mitäpä sitä kieltämään.
🕳️ - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet fiksu, vahva ja älykäs. Mitäpä sitä kieltämään.
🕳️Kiitos.
Kehuja. 😵 Ne ovat harvinaisia! Minusta pitävät ihmiset ovat täällä hiljaa tai heitä on vähän.
Minulla on myös outoja mielikuvituksen tuotteita, joista en voi aina kertoa.
Sinulla on hauska allekirjoitus. Se on pienenpienen myyrän koti. 😍
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
Kehuja. 😵 Ne ovat harvinaisia! Minusta pitävät ihmiset ovat täällä hiljaa tai heitä on vähän.
🦄Minulla on halu ymmärtää erilaisuutta. Ehkä siksi pidän niin monesta kirjoittajasta, jotka eivät välttämättä pidä toisistaan.
Myyränkolo oli hauska vertaus. Lähinnä ajattelen olevani maanraossa ylvään palstan edessä. Ajoittain sen verran brutaali paikka.
🕳️ - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
🦄Tekoälyllä itsensä saanut valmistumaan koulun penkiltä. Ei paljon aivoja vaadi. Olet yksinkertanen
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
🦄Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
Onneksi sinä olet vahva ottamaan vastaan negatiivisuutta.
Älä usko kaikkea mitä joku ilkimys kirjoittaa. Osaat kyllä ottaa aidon kehun kehuna ja se kertoo vain siitä, että sinulla on terve itsetunto.
🕳️ - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tekoälyllä itsensä saanut valmistumaan koulun penkiltä. Ei paljon aivoja vaadi. Olet yksinkertanen
No niin, siellä joku luulee minua nuoreksi! 🤭
Kiitos.
🦄 - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla on halu ymmärtää erilaisuutta. Ehkä siksi pidän niin monesta kirjoittajasta, jotka eivät välttämättä pidä toisistaan.
Myyränkolo oli hauska vertaus. Lähinnä ajattelen olevani maanraossa ylvään palstan edessä. Ajoittain sen verran brutaali paikka.
🕳️Kun kurkistat kolosta, ole varovainen! 😁
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
Älä usko kaikkea mitä joku ilkimys kirjoittaa. Osaat kyllä ottaa aidon kehun kehuna ja se kertoo vain siitä, että sinulla on terve itsetunto.
🕳️Kiitos.
Minä pidän tarkasti mielessäni, mikä negatiivisuus on muiden negatiivisuutta ja mikä on omaani. Säälin ihmisiä, jotka käyttävät tällaista alustaa siihen, että levittävät omaa negatiivisuuttaan. He tuhlaavat aikaansa ja elämäänsä. Mutta se ei ole minulta pois.
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
🕳️"Onneksi sinä olet vahva ottamaan vastaan negatiivisuutta."
Ohje: Älä ota sitä vastaan. Totea vaan.
Nöf 🐷 - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Onneksi sinä olet vahva ottamaan vastaan negatiivisuutta."
Ohje: Älä ota sitä vastaan. Totea vaan.
Nöf 🐷Sanoinko ottavani sitä vastaan? Se on fakta, että tämä osaa olla tietyille kirjoittajille myrkyllinen paikka. Ei kaikille tietenkään, vaan valikoiduille.
🕳️ - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sanoinko ottavani sitä vastaan? Se on fakta, että tämä osaa olla tietyille kirjoittajille myrkyllinen paikka. Ei kaikille tietenkään, vaan valikoiduille.
🕳️Sinä oikein imet sitä itseesi ☹️.
Nöf 🐷 - Anonyymi00040
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kun kurkistat kolosta, ole varovainen! 😁
🦄Olet epämiellyttävä tyyppi
- Anonyymi00006
Jaa en mä tätä ainakaan parhaana paikkana ole pitäny mä olen suhtautunu tähän kuin avohoitoon suomen valtiolla ei ole varaa parempaan ei ole kelan tuet suhteessa nousseihin hintoihin
- Anonyymi00007
Kiitos erilaisesta näkökulmasta. Itse pidän sitä toista paikkaa enemmän avohoitona, pääosin trollaamisen määrän ja laadun vuoksi.
🕳️
- Anonyymi00009
Ei tää ole paras paikka.
Mulla on monta paljon parempaa paikkaa oleskella.
Mutta miksi tämä on hyvä:
Voi ruotia omia ajatuksiaan. Näkee kun muut ruotivat omiaan (jos niitä on). Voi kirjoitella anonyyminä. Saa kirjoitusvuoron (vrt. oikean elämän äänekkääseen porukkaan). Ei tarvitse olla sosiaalinen. Ei tarvitse osallistua, vaikka olisi paikalla. Kukaan ei tiedä oletko paikalla, sast olla missä vaan. Saa muuta ajateltavaa.
Nöf 🐷- Anonyymi00011
Lähinnä vertasin johonkin toiseen keskustelufoorumiin. Jokainen piirtäköön oman rajansa, että missä on hyvä olla ja mihin jakaa aikaansa.
Hyviä ja asiallisia pointteja nostit esille. Introvertti varsinkin hyötyy palstalla kirjoittamisesta, kun saa äänensä kuuluviin.
🕳️ - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lähinnä vertasin johonkin toiseen keskustelufoorumiin. Jokainen piirtäköön oman rajansa, että missä on hyvä olla ja mihin jakaa aikaansa.
Hyviä ja asiallisia pointteja nostit esille. Introvertti varsinkin hyötyy palstalla kirjoittamisesta, kun saa äänensä kuuluviin.
🕳️Mitä muita vastaavia keskustelufoorumeita on?
Nöf 🐷 - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä muita vastaavia keskustelufoorumeita on?
Nöf 🐷No onhan noita, esim. vauva, naistenhuone, ikävä...
🕳️ - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
No onhan noita, esim. vauva, naistenhuone, ikävä...
🕳️Naistenhuone taitaa olla fb:ssa? Ikävä on tätä samaa, s24? Vauva.fi löytyi myös, sielläkö kaikki kirjoittaa ilman nimimerkkiä?
Nöf 🐷 - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Naistenhuone taitaa olla fb:ssa? Ikävä on tätä samaa, s24? Vauva.fi löytyi myös, sielläkö kaikki kirjoittaa ilman nimimerkkiä?
Nöf 🐷En ole varma pitääkö niihin (muihin kuin s24) rekisteröityä. Kuukkeli varmaan tietäisi, mutta ei jaksa googlettaa.
🕳️ - Anonyymi00056
Anonyymi00030 kirjoitti:
En ole varma pitääkö niihin (muihin kuin s24) rekisteröityä. Kuukkeli varmaan tietäisi, mutta ei jaksa googlettaa.
🕳️Hiukan koitin noita katsella, mutta ei ne oikein vastaavia ole. Mun mielestäni. Olen ehkä liian urautunut s24:n toimintamalliin. Ainakin äkkiseltään muut vaikuttivat jotenkin alkeellisilta rakenteeltaan.
Nöf 🐷
- Anonyymi00019
En käytä muita huumeita, ainoastaan sinkkua ja pihatöitä, joten en osaa verrata.
-keinovaginamies-- Anonyymi00024
Kiitos vastauksesta.
🕳️
- Anonyymi00020
Täältä löytyy koko suomen k*sipäisimmät ihmiset, siksi.
- Anonyymi00021
Koska täällä ei esiinny miesvihaa eikä feminismiä
Koska palstalaiset tuntee mut paremmin täällä, kuin esimerkiksi vauva-fi sivustolla. Alunperinhän mies86 linkitti vuotta 2012 sen mun tähdittämän mainoksen Youtubesta ja 2015 DarkFear tuli kasvotusten juttelemaan paikallisessa lähikaupassa, joten päätin itsekin tulla kurkkaamaan mikä meininki täällä on. Kyllä sanoisin, että netissä sinkut-palstalla voi kaikkein parhaiten keskustella penislihasreeneistä, keulivasta Silveradosta ja että mitä protskun lähdettä kukakin ostaa Prismulin puotipuksulilta 🙂🙂🙂
- Anonyymi00027
Oletko vielä tavannut vetää kerralla 16 broilerinkoipea ja kiloa grillattua rahkaa? 🍗🤭
🦄 Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletko vielä tavannut vetää kerralla 16 broilerinkoipea ja kiloa grillattua rahkaa? 🍗🤭
🦄Tänään söin reenien jälkeen ravintola Jyysterian peniksenmuotoisen perhepizzan, kilon ilmakuivattua raejuustoa, kokonaisen keräkaalin sekä kaurapuuroa 5 litran kattilallisen. Ruokajuomaksi vedin 3 vartin viinalekan ja nostin lähikaupan kahviautomaatin ilmaan ja valutin espressoa monta litraa kitaan. Huomenna aamupalaksi ajattelin paistaa lettuja Silveradon pakosarjan päällä.
- Anonyymi00029
bicky_royal kirjoitti:
Tänään söin reenien jälkeen ravintola Jyysterian peniksenmuotoisen perhepizzan, kilon ilmakuivattua raejuustoa, kokonaisen keräkaalin sekä kaurapuuroa 5 litran kattilallisen. Ruokajuomaksi vedin 3 vartin viinalekan ja nostin lähikaupan kahviautomaatin ilmaan ja valutin espressoa monta litraa kitaan. Huomenna aamupalaksi ajattelin paistaa lettuja Silveradon pakosarjan päällä.
Haluaisin nähdä, millainen ihminen tuottaa tuollaista tekstiä... 😄🤣
🦄 - Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Haluaisin nähdä, millainen ihminen tuottaa tuollaista tekstiä... 😄🤣
🦄Kyllä peris lähettää sulle kuvansa.
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä peris lähettää sulle kuvansa.
Miten mun entinen nimimerkki liittyy tähän? 🤔 Tai no sikäli kyllä, että Uncle B. Royal on mun kartanlukijana EA Sportsin WRC-gamessa ja pääsiäisenä puhui mulle järkeä että pitää hakeutua mielisairaalaan kun seisoin rautatiesillalla hiukan synkissä fiiliksissä. Mutta ihan omalla koneella tai puhelimella Bicky tänne kirjoittelee ja mä omallani. 🙂
- Anonyymi00054
Sun vastaukset saa kyllä nauramaan.
🕳️
Koska täällä on parhaat tyypit. Ja no paljon muutakin porukkaa 😂
- Anonyymi00031
Tykkään asenteesta.
🕳️
- Anonyymi00028
Nyt joudun antamaan diplomaattisen poliitikkovastauksen.
Tämä palsta on paras kun puhutaan parisuhteista, parin valinnasta, parisuhteettomuudesta, iskemisestä, torjumisesta ja vaikka rakastelustakin.
Sitten on autopalsta autoja varten paras, atk-palsta atk-värkkejä varten, puutarhanhoitoon omansa ja uskontoakin tykkään setviä, jopa joskus sairasoireita terveyspalstoilla. Jokaiselle aiheelle omansa.- Anonyymi00032
Niin varmasti.
🕳️
Tässä paikassa ehdottomasti parasta on se, että sensuuri puuttuu välittömästi aloituksiiini, joissa kritisoin islamistien typeryyksiä.
- Anonyymi00036
Minä olen kaksi kertaa kirjoittanut myyrälle (🕳️), että hänen tulisi mennä katsomaan viestini hänelle toisessa ketjussa, mutta tuo viestini on sensuroitu kaksi kertaa. 🤭
Että anteeksi mitä? 😄
🦄 - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä olen kaksi kertaa kirjoittanut myyrälle (🕳️), että hänen tulisi mennä katsomaan viestini hänelle toisessa ketjussa, mutta tuo viestini on sensuroitu kaksi kertaa. 🤭
Että anteeksi mitä? 😄
🦄Siellä on ilmeisesti jokin kiellettyjen sanojen lista ja ehkä joku koodinäppärä voisi tehdä ohjelman, joka lähettää erillisinä viesteinä sanakirjan jokaisen sanan ja sitten vertaisi mitkä niistä sensuroidaan.
(mutta yleisarvosanat sensuurille MUR ja Är) - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Siellä on ilmeisesti jokin kiellettyjen sanojen lista ja ehkä joku koodinäppärä voisi tehdä ohjelman, joka lähettää erillisinä viesteinä sanakirjan jokaisen sanan ja sitten vertaisi mitkä niistä sensuroidaan.
(mutta yleisarvosanat sensuurille MUR ja Är)((enkä taaskaan muistanut))
Anonyymi00039 kirjoitti:
((enkä taaskaan muistanut))
(((ja lisäksi tämä takkuaa, vaikka loggauduin))
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Siellä on ilmeisesti jokin kiellettyjen sanojen lista ja ehkä joku koodinäppärä voisi tehdä ohjelman, joka lähettää erillisinä viesteinä sanakirjan jokaisen sanan ja sitten vertaisi mitkä niistä sensuroidaan.
(mutta yleisarvosanat sensuurille MUR ja Är)Sen verran huomasin, että jos viestissä on linkki ja lisäksi paljon hymiöitä, poistoon menee.
🦄 - Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sen verran huomasin, että jos viestissä on linkki ja lisäksi paljon hymiöitä, poistoon menee.
🦄Ärsyttävää.
Ehkä syytämme niitä hymiöfoobikoiksi.
:) - Anonyymi00059
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ärsyttävää.
Ehkä syytämme niitä hymiöfoobikoiksi.
:)Se johtuu siitä häiriöstä, jossa joku postasi jonkin aikaa sitten tänne automaattisen keinoin tuotettuja viestejä, joissa oli jokin linkki ja paljon persikkahymiöitä (🍑).
Luulen että joku yritti tuottaa voittoa jonkun toisen pakaroilla ja genitaal€illa.
🦄
- Anonyymi00041
Täällä vastataan viesteihin, mutta monella muulla palstalla ei saa vastausta jos kysyy asiaa palstalla joka käsittelee kysytty aihetta.
Voi mennnä useampi kuukausi tai yli puoli vuotta enenkuin joku vastaa.- Anonyymi00047
Tuo on totta.
🕳️
- Anonyymi00043
Tehokas sensuuri.
- Anonyymi00046
Kovin on valikoiva sellainen.
🕳️
- Anonyymi00044
"- Täällä on keskustelijoita monesta ikäryhmästä. "
Täällä on vain vanhuksia ja eläkeläisiä, kaikki ovat parittomia. Kaikki "naiset" ovat miesvihaa pursuvia irulaisia.- Anonyymi00045
Minä en ainakaan vihaa miehiä, mutta huonokäytöksisistä en pidä sukupuolesta riippumatta.
🕳️
Hmm, paras paikka? Verrattuna mihin?
- Anonyymi00051
No vaikka ikävään.
🕳️ Anonyymi00051 kirjoitti:
No vaikka ikävään.
🕳️No se nyt on ihan hullu paikka. Sitä voi lukasta silloin tällöin, kommentoidakin ehkä. Siihin verrattuna sinkut on mainio.
- Anonyymi00048
Tämä on ainoa paikka missä tunnen olevani elossa.
- Anonyymi00052
Mielenkiintoinen näkökulma.
🕳️
- Anonyymi00049
Ehkä superlatiivi on liioittelua.
Mutta, koska nykyisin ei kirjoitella kirjeitä tms. on palstalla mahdollista pitää kirjoitustaitoa jossain kuosissa.
Sormenpäiden turvotuksesta johtunee, että tulee virheitä. Hmmm.
Tietenkin oleellista ovat mielipiteet ja kokemukset.
Kiva haastaa. Kiva kinata välillä. Kiva väittää ja odottaa reaktioita.
Varsinaista provoilua en harrasta.
Enkä kuvittele olevani aina oikeassa.
Ja odotan sitten kuraa. Tulee tai ei. Hipiäkin vahvistuu.
Vilma- Anonyymi00053
Hyviä pointteja.
🕳️
- Anonyymi00055
Miksi fantasiapeleissä ja tarinoissa surmataan örkkejä? Kun Aragorn ehdottaa örkkien metsästämistä, Legolasin ja Gimlin syttyvät, kuin se olisi parasta mitä mies voi housut jalassa tehdä.
https://www.youtube.com/watch?v=_HbG8RDS62s&t=60s
Tuntevatko leijonat samaa nautintoa, kun saavat hyeenan hampaisiinsa?
https://www.youtube.com/watch?v=PXqqUDFb1DM
Tämä palsta on mitä parhaimpia paikkoja mätkiä verbaalisesti marxilaisia kommareita. Kuten hyeenat ja örkit, ne eivät koskaan kyllästy saamaan selkäänsä, vaan jatkavat hyeenan nauruaan aina uusin provokaatioin. Heidän verbaalinen mätkimisensä on mitä myös sankarimme Aragorn, Gimli ja Legolas tekisivät.- Anonyymi00058
Oletko joku p s y k o, kun nautit siitä, että jollakin on paha mieli?
🕳️ - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Oletko joku p s y k o, kun nautit siitä, että jollakin on paha mieli?
🕳️Todellisuus ei perustu tunteisiimme, vaikka feminismi sitä niin kovasti väittääkin.
Elämme kollektiivisten mielenhäiriöiden aikaa, joiden kantajina on usein nuoret naiset, kuten bulimiassa, anoreksiassa ja itsensä viiltelyssä. Todellisuudesta vieraantuneet marxilaisuus, woke ja pronominihippa kuuluvat samaan kategoriaan, missä subjektiivisesta mielenoikeusta ja mielensäpahoittamisesta henkilö kuvittelee voivansa määrätä koko todellisuuden missä elämme. Se että joku mielenhäiriössä kuvittelee olevansa vaikka kissa tai toista sukupuolta, ei silti tee hänestä tällaista. Ikävä tuottaa pahamieli, mutta jonkun on se kerrottava. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Todellisuus ei perustu tunteisiimme, vaikka feminismi sitä niin kovasti väittääkin.
Elämme kollektiivisten mielenhäiriöiden aikaa, joiden kantajina on usein nuoret naiset, kuten bulimiassa, anoreksiassa ja itsensä viiltelyssä. Todellisuudesta vieraantuneet marxilaisuus, woke ja pronominihippa kuuluvat samaan kategoriaan, missä subjektiivisesta mielenoikeusta ja mielensäpahoittamisesta henkilö kuvittelee voivansa määrätä koko todellisuuden missä elämme. Se että joku mielenhäiriössä kuvittelee olevansa vaikka kissa tai toista sukupuolta, ei silti tee hänestä tällaista. Ikävä tuottaa pahamieli, mutta jonkun on se kerrottava.En ymmärrä asioita, jotka sinua häiritsevät.
Minua ei häiritse millään tavalla, jos joku kertoo olevansa kissa. En koe mitään tarvetta kertoa hänelle, että hän ei ole kissa. Vielä vähemmän koen tarvetta pahoittaa hänen mielensä.
Päin vastoin. Voisin naukaista "miau" ja kysyä, maistuisko kisulille maitokahvi.
Mutta minä olenkin vain tällainen yksisarvinen.
🦄
- Anonyymi00057
Siksi koska yksin on hyvä olla, "ei rasitu polla"!
Sinkuissa on ihan parasta se ydinporukka joka asiallisesti haluaa keskustella eri aiheista.
Toki on täällä häröjäkin, mutta vähemmän kuin asiallisia.
On hyviä anoja ja hyviä rekkuja. Nämä ihmiset täällä tekee tästä maailman parhaan palstan. Siis me kaikki.
Itse olen saanut palstalta hyvin paljon. Ihan siis palstalta. Niin virtuaalisessa muodossa kuin oikeaan konkreettiseen elämään.
Pirpana on minun alteregoni ja vahvasti jo osa persoonallisuuttani. Minulla on kuin kaksi elämää.. palsta on rikastuttanut elämääni paljon.
Parisuhteessa ollessani antauduin täysin perheelleni ja menetin lähes kaikki lapsuuden ystäväni ja tämän palstan kautta olen tutustunut mitä käsittämättömän upeisiin ihmisiin.
Ja se on ihan puppua, etteikö aikuisena voisi löytää uusia ystäviä.
Hienointa sinkkulassa on se, kun täällä oikeasti voi halutessaan avautua ja hakea apua elämän kinkkisiin pulmiin.
Näin minä koen.
Sinkut on minulle voimavara. Minä saatan mennä solmuun pähkäillessäni jotakin henkilökohtaista pulmaa ja aina kun olen asiaa puinut täällä, olen saanut asiat järkiintymään mielessäni palstalaisten avulla.
Ja sikseen, minä oikeasti välitän tästä palstasta ja sen palstalaisista. Luulempa, että täällä on pari palstalaista jotka välittää minustakin.
Itse tykkään tämän palstan yhteisöllisyydestä. Toki säröääniäkin kuuluu välillä - myös minulta, mutta eihän tämäkään kuulu olla mitään vaaleanpunaista hattaraa.
Sinkkula on maailman paras palsta. Näin kehtaan väittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541064Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet193594- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260488Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.86462Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 30397
- 5388
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348