Ajattelin lähestyä asiaa positiivisen kautta.
Miksi juuri sinun mielestä tämä on paras keskustelupalsta?
Yritän keksiä itsekin...
- Täällä on keskustelijoita monesta ikäryhmästä.
- Erilaiset mielipiteet avartaa omaa katsontakantaa.
- Jotain muuta, mitä?
🕳️
Miksi sinkut-palsta on paras paikka?
19
76
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Ilmeisesti positiivista on vaikeampi keksiä, mikä ei nyt varsinaisesti yllättänyt.
- Anonyymi00005UUSI
Hei, ihmiset ovat töissä! Odota nyt vähän...
Nöf 🐷
Noi kaks alotuksessa mainittua tietenki. Ja sitten kun täällä voi olla avuks ja hyödyks. Ja itekin oon saanu moneen pulmaan apua.
Tuolla siviilielämässä kun ihmiset on muuttunu. Ei oo enää sellasta luontevaa keskustelua, vaan kaikesta halutaan hyötyä niin ku rahallisesti.- Anonyymi00003UUSI
Pidä JeroP tuo. Olen aina tykännyt siitä, kun et ole lähtenyt vihailuun mukaan. Haluat auttaa ja saada apua. Toimit vastavuoroisesti, keskustelet asiallisesti. Kiitos siitä.
🕳️
- Anonyymi00002UUSI
Pidän siitä, että jotkut kirjoittavat minusta.
Mitä sinä haluaisit kirjoittaa minusta? 😛
🦄- Anonyymi00004UUSI
Olet fiksu, vahva ja älykäs. Mitäpä sitä kieltämään.
🕳️ - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet fiksu, vahva ja älykäs. Mitäpä sitä kieltämään.
🕳️Kiitos.
Kehuja. 😵 Ne ovat harvinaisia! Minusta pitävät ihmiset ovat täällä hiljaa tai heitä on vähän.
Minulla on myös outoja mielikuvituksen tuotteita, joista en voi aina kertoa.
Sinulla on hauska allekirjoitus. Se on pienenpienen myyrän koti. 😍
🦄 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
Kehuja. 😵 Ne ovat harvinaisia! Minusta pitävät ihmiset ovat täällä hiljaa tai heitä on vähän.
🦄Minulla on halu ymmärtää erilaisuutta. Ehkä siksi pidän niin monesta kirjoittajasta, jotka eivät välttämättä pidä toisistaan.
Myyränkolo oli hauska vertaus. Lähinnä ajattelen olevani maanraossa ylvään palstan edessä. Ajoittain sen verran brutaali paikka.
🕳️ - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
🦄Tekoälyllä itsensä saanut valmistumaan koulun penkiltä. Ei paljon aivoja vaadi. Olet yksinkertanen
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos.
🦄Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
Onneksi sinä olet vahva ottamaan vastaan negatiivisuutta.
Älä usko kaikkea mitä joku ilkimys kirjoittaa. Osaat kyllä ottaa aidon kehun kehuna ja se kertoo vain siitä, että sinulla on terve itsetunto.
🕳️ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tekoälyllä itsensä saanut valmistumaan koulun penkiltä. Ei paljon aivoja vaadi. Olet yksinkertanen
No niin, siellä joku luulee minua nuoreksi! 🤭
Kiitos.
🦄 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla on halu ymmärtää erilaisuutta. Ehkä siksi pidän niin monesta kirjoittajasta, jotka eivät välttämättä pidä toisistaan.
Myyränkolo oli hauska vertaus. Lähinnä ajattelen olevani maanraossa ylvään palstan edessä. Ajoittain sen verran brutaali paikka.
🕳️Kun kurkistat kolosta, ole varovainen! 😁
🦄 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
Älä usko kaikkea mitä joku ilkimys kirjoittaa. Osaat kyllä ottaa aidon kehun kehuna ja se kertoo vain siitä, että sinulla on terve itsetunto.
🕳️Kiitos.
Minä pidän tarkasti mielessäni, mikä negatiivisuus on muiden negatiivisuutta ja mikä on omaani. Säälin ihmisiä, jotka käyttävät tällaista alustaa siihen, että levittävät omaa negatiivisuuttaan. He tuhlaavat aikaansa ja elämäänsä. Mutta se ei ole minulta pois.
🦄 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun ensimmäinen negatiivinen kommentti tipahti eetteriin.
🕳️"Onneksi sinä olet vahva ottamaan vastaan negatiivisuutta."
Ohje: Älä ota sitä vastaan. Totea vaan.
Nöf 🐷
- Anonyymi00006UUSI
Jaa en mä tätä ainakaan parhaana paikkana ole pitäny mä olen suhtautunu tähän kuin avohoitoon suomen valtiolla ei ole varaa parempaan ei ole kelan tuet suhteessa nousseihin hintoihin
- Anonyymi00007UUSI
Kiitos erilaisesta näkökulmasta. Itse pidän sitä toista paikkaa enemmän avohoitona, pääosin trollaamisen määrän ja laadun vuoksi.
🕳️
- Anonyymi00009UUSI
Ei tää ole paras paikka.
Mulla on monta paljon parempaa paikkaa oleskella.
Mutta miksi tämä on hyvä:
Voi ruotia omia ajatuksiaan. Näkee kun muut ruotivat omiaan (jos niitä on). Voi kirjoitella anonyyminä. Saa kirjoitusvuoron (vrt. oikean elämän äänekkääseen porukkaan). Ei tarvitse olla sosiaalinen. Ei tarvitse osallistua, vaikka olisi paikalla. Kukaan ei tiedä oletko paikalla, sast olla missä vaan. Saa muuta ajateltavaa.
Nöf 🐷- Anonyymi00011UUSI
Lähinnä vertasin johonkin toiseen keskustelufoorumiin. Jokainen piirtäköön oman rajansa, että missä on hyvä olla ja mihin jakaa aikaansa.
Hyviä ja asiallisia pointteja nostit esille. Introvertti varsinkin hyötyy palstalla kirjoittamisesta, kun saa äänensä kuuluviin.
🕳️ - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lähinnä vertasin johonkin toiseen keskustelufoorumiin. Jokainen piirtäköön oman rajansa, että missä on hyvä olla ja mihin jakaa aikaansa.
Hyviä ja asiallisia pointteja nostit esille. Introvertti varsinkin hyötyy palstalla kirjoittamisesta, kun saa äänensä kuuluviin.
🕳️Mitä muita vastaavia keskustelufoorumeita on?
Nöf 🐷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372142
- 56696
- 40643
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62492
- 42490
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23458T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457