Tytärtään kohtaan. Kokemuksia?
Ylipäätään voi kertoa, myös perhepiirissä ilmenevästä mustasukkaisuudesta.
Eniten kiinnostaisi kuitenkin tuo ensimmäinen kysymys!
Äidin mustasukkaisuus
13
79
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Kokemuksia!! Edes takainen vänkyröinti asioitten kanssa. Kehujen puute. Manipulointi. Tekee sisarusten välille sisaruskateutta.
- Anonyymi00003UUSI
Tai kehut manipulatiivisia
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tai kehut manipulatiivisia
Äidin oma peli perhepiirissä siis kyseessä?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Äidin oma peli perhepiirissä siis kyseessä?
Kyllä!!!!!
- Anonyymi00002UUSI
En ole koskaan itse tai lähipiirissänikään törmännyt tuollaiseen. En tietenkään väitä, ettäkö tuollaista ei voisi olla olemassa, mutta ei se kovin yleistä taida olla. Patisuhteessa pitää olla jotakin todella pahasti pielessä ja myös sen äidin päässä pitää olla jotakin pielessä, jos hän kokee mustasukkaisuutta oma lastaan kohtaan.
Sen sijaan äitipuolien kohdalla tuo tuntuu olevan suorastaan hyvin tavallista. - Anonyymi00006UUSI
Ei ole kokemuksia mutta uskon että olet oikeassa.
Siksi on erittäin tärkeää että eroaa vanhemmistaan ( mies ja nainen) silloin kun löytää puolison. Muuten tulee tuskaa ja kurjuutta oikein kunnolla. Se lienee luonnollistakin että kun poikaset kasvaa isoksi että ne lähtee pesästä. Välttäkää niitä ihmisiä jotka jää roikkumaan menneisyyteensä. - Anonyymi00007UUSI
Ei ole kokemusta tuollaisesta. Minun äitini on ihan vaan ihmisenä hankala, ei mustasukkainen. Hänellä oli ehkä jotain kateuden tunteita isääni kohtaan aikanaan, kun olin lapsi. Tosin hän oli ilmeisesti kateellinen siitä, että isäni tuli kanssani erinomaisesti toimeen ja äiti itse taas ei oikein kyennyt siihen.
- Anonyymi00008UUSI
Jos äiti on narsisti ja parhaat päivät auttamatta takana, niin voi tytär raukkoja jos joutuvat asumaan samassa taloudessa tai taloudellisesti on riippuvainen kodista.
- Anonyymi00010UUSI
Tässä sosiaalitukien maassa?
Irtautukaa ikävistä ihmisistä. Miksi niitä kannatte elämässänne?
- Anonyymi00009UUSI
Ei tue sinua tavoitteissasi. Se on kipeä asia, jos tukea ei äidiltä ikinä ole tullut oikein mihinkään.
Tätä voi ilmetä, myös muiden perheenjäsenten välillä. Mutta kipein on äidin tuen puute. - Anonyymi00011UUSI
Tavoite estää onnesi.
- Anonyymi00012UUSI
Jos olet aikuinen niin sinulla tulisi olla omat ajatukset ja tavoitteet sekä talous.
Miksi kuuntelet äitiäsi? Toisin sanoen kasva aikuiseksi ja anna äidin nalkuttaa, kyllä hän joskus lopettaa.
Suurin osa äideistä kertoo lapsilleen mikä olisi hyvä ja mikä huono, mutta ei he tarkoita ett pitäisi äidin mukaan elää.
Ne on vaan mielipiteitä, joita tulee kaikkien suusta. - Anonyymi00013UUSI
En edes suotu keskustelemaan äiti aiheista. Muutoinkin olen kurkkuani myöten täynnä äitejä, jotka haluavat keskustella kanssani lapsistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509