Kumpi on kuumempi

Anonyymi-ap

scarlett johansson vai amber heard? ja siis nuorempana parhaimmillaan. vaikea valinta.

100

198

Äänestä

Vastaukset 100

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä se on se sun kanapekonikiusaus kaikista kuumin.

• Anonyymi00002

Nääh molemmat näyttää taviksilta.

• Anonyymi00004

Samaa mieltä. Scarlet on ollut parhaimmillaankin mielestäni sellanen six-seven. Onhan hänellä elokuvissaan toki hyvä kroppa, mutta olen aina pitänyt häntä kasvoiltaan pikemmin rumana kuin kauniina.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Samaa mieltä. Scarlet on ollut parhaimmillaankin mielestäni sellanen six-seven. Onhan hänellä elokuvissaan toki hyvä kroppa, mutta olen aina pitänyt häntä kasvoiltaan pikemmin rumana kuin kauniina.

Olen aina olettanut, että moni mies tykkää Scarletista juuri siksi, että ulkonäöllisesti hänen kaltaisensa voisi ihan vilpittömästi saada melkein kuka vaan. Ei ole sellainen "pelottavan" ja saavuttamattoman kaunis, vaan sellainen, että voishan tuota kai katellakin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen aina olettanut, että moni mies tykkää Scarletista juuri siksi, että ulkonäöllisesti hänen kaltaisensa voisi ihan vilpittömästi saada melkein kuka vaan. Ei ole sellainen "pelottavan" ja saavuttamattoman kaunis, vaan sellainen, että voishan tuota kai katellakin.

Juu, eihän hän ulkonäöllisesti ole mitään Hollywoodtasoa. Nepobaby. jonka äitinsä on nostanut tähdeksi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu, eihän hän ulkonäöllisesti ole mitään Hollywoodtasoa. Nepobaby. jonka äitinsä on nostanut tähdeksi.

No joo. Mä olen kuitenkin pitänyt aina hyvänä juttuna, että hänen kaltaisensa ruma nainen on tollasena starana ja idolina. Vähentää kummasti paineita kaikille muille, kun hänenkin kasvoillaan voi olla tuossa asemassa.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No joo. Mä olen kuitenkin pitänyt aina hyvänä juttuna, että hänen kaltaisensa ruma nainen on tollasena starana ja idolina. Vähentää kummasti paineita kaikille muille, kun hänenkin kasvoillaan voi olla tuossa asemassa.

Heh, ruma nainen. Pruuööt!

• Anonyymi00003

Scarlett ehottomasti.

• Anonyymi00008

minusta Amber Heard, joskus vuosia sitten, nythän se on vetänyt viinaa ihan liikaa ja naama on pöhöttönyt

• Anonyymi00015

muutan mieltäni katseltuani todistusaineistoa tarkemmin, scarlett on kuumemman näköinen ainakin kuvissa.

• Scarlet on enemmän mun silmään miellyttävä. Persoonia en tunne.

• Ja joo, tykkään oikeastikin ihan tavallisen näköisistä ihmisistä, en luomuksista.

• Anonyymi00009

scaerlet näyttää hieman lesolta. persoonista ei nyt ole kyse

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hän on ainakin kasvoiltaan ihan sellanen perustavallinen "pottunokka". Ei erottuisi joukosta kadulla, ellei naama olisi elokuvista tuttu.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Leso? Ylpeä? Moni näyttää olematta edes. Se on sitä mielikuvaa.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Hän on ainakin kasvoiltaan ihan sellanen perustavallinen "pottunokka". Ei erottuisi joukosta kadulla, ellei naama olisi elokuvista tuttu.

Niinhän me kaikki. Tavallisia kuolevaisia pottunokilla ja terävillä konkonokilla. Kellä minkäkilainen kärsä.

• Anonyymi00016
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niinhän me kaikki. Tavallisia kuolevaisia pottunokilla ja terävillä konkonokilla. Kellä minkäkilainen kärsä.

Sitä just tarkotin. Hän on naamaltaan ihan tuikitavalline ja minusta se on positiivista, että tuolla pärställä voi olla näyttelijättärenä huipulla.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Sitä just tarkotin. Hän on naamaltaan ihan tuikitavalline ja minusta se on positiivista, että tuolla pärställä voi olla näyttelijättärenä huipulla.

Voi olla. Suomessakin on vaikka mimmosua ruttuturpia huipulla. Jenkeussä se ulkonäkökulttuuri on vaan ihan vammautunutta. Normaalia dissataan ja paskaa tehtyä ylustetään. Jotenkin vinksahtanu ihmisten päät pahasti.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Voi olla. Suomessakin on vaikka mimmosua ruttuturpia huipulla. Jenkeussä se ulkonäkökulttuuri on vaan ihan vammautunutta. Normaalia dissataan ja paskaa tehtyä ylustetään. Jotenkin vinksahtanu ihmisten päät pahasti.

Scarlet on suomen mittakaavalla kaunotar ihan ilman mitään koristelua.

• Anonyymi00020
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No siis nimenomaan. Jenkeissä yleensä ulkonäkö on se oikeastaan ainoa, jolla noihin hommiin pääsee. Nykypäivänä Scarletilla ei luultavasti olisikaan mitään jakoa, jos nyt tähteyttä tavoittelisi. Katsoo oikeastaan ketä tahansa näyttelitärtä siellä, niin ovat naamaltaan "täydellisiä" (minun mielestäni siis tylsiä ja persoonattomia). Scarletilla sentään on persoonalliset kasvot, vaikka eivät ihan kauneusstandardien mukaiset olekaan.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

No siis nimenomaan. Jenkeissä yleensä ulkonäkö on se oikeastaan ainoa, jolla noihin hommiin pääsee. Nykypäivänä Scarletilla ei luultavasti olisikaan mitään jakoa, jos nyt tähteyttä tavoittelisi. Katsoo oikeastaan ketä tahansa näyttelitärtä siellä, niin ovat naamaltaan "täydellisiä" (minun mielestäni siis tylsiä ja persoonattomia). Scarletilla sentään on persoonalliset kasvot, vaikka eivät ihan kauneusstandardien mukaiset olekaan.

Juu. Naisille ulkonäköpaineet on aina karummat kun miehille. Julkisuudessa olevilla.

• Anonyymi00022
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minusta hän on pikemmin melko ruma. Riippuu varmaan missä päin Suomea liikkuu. Lähes kaikki, joita minä päivittäin tuolla kaduilla näen, ovat kasvoiltaan häntä kauniimpia.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minusta hän on pikemmin melko ruma. Riippuu varmaan missä päin Suomea liikkuu. Lähes kaikki, joita minä päivittäin tuolla kaduilla näen, ovat kasvoiltaan häntä kauniimpia.

Mutta kauneushan on katsojan silmässä, joten turha siitä on kiistellä. Olen kuitenkin aina tyytyväinen, kun joku minun mielestäni jopa ruma on tuollaisen symbolin asemassa. Kertoo, että ihmiset ovat vielä ainakin noin suurin piirtein jalat maanpinnalla.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu. Naisille ulkonäköpaineet on aina karummat kun miehille. Julkisuudessa olevilla.

Joku Helen Mirrenkin, ei mikään kaunotar mutta aika monessa elokuvassa nähty. Tai Rennyn exä, taisi olla Tom Cruisenkin kanssa nimi nyt unohduksissa. Nykyään ihan järkyttävä muovailtu lärvi.

En ole ikinä pitäny kauniina häntä.

• Anonyymi00024
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joku Helen Mirrenkin, ei mikään kaunotar mutta aika monessa elokuvassa nähty. Tai Rennyn exä, taisi olla Tom Cruisenkin kanssa nimi nyt unohduksissa. Nykyään ihan järkyttävä muovailtu lärvi.

Tarkoita Gena Davisia (vai mikä se nimi nyt oli)? Ei hän minustakaan mikään kaunotar ollut. Persoonallisen näköinen hänkin. Hänelläkin vähän sellainen outo suu ja hymy. Eiväthän näyttelijättäret muutenkaan silloin monet mitään kaunottaria olleet. He olivat pikemmin persoonallisia, mieleenjääviä. Siinä mielessä Scarlet on mun mielestä enemmän just sellanen vanhemman ajan näyttelijätär, noin ulkoisesti.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikun sekoitin nyt nimet. Geena oli Rennyn ex. Nicole Kidmania en muistanut. Tylsemmän näköistä naamaa saa jenkkilästä hakea.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Näyttelijöitä nyt tarkoitin. Suomalaisia ja niihin verrattuna.

• Anonyymi00025
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Helen Mirren onkin britti. Mä just luin jotain juttua siitä miten britti ja jenkkinäyttelijät eroavat toisistaan selkeästi ulkonäön perusteella. Britit ovat yleensä opiskelleet näyttelijöiksi ja jossain ihan nimekkäissä kouluissa jne. olleet ehkä teatterissa lavallakin. Kun taas jenkeissä se oleellisin tekijä on ulkonäkö. Britit ovat pääosin ammattinäyttelijöitä jo kun alkavat saada rooleja ja siellä on joukossa paljon sellaisia, jotka eivät ulkonäöllään koreile (molemmissa sukupuolissa). Kun taas jenkeissä se osaaminen näyttelijänä jää toisarvoiseksi ja varsinkin nykyään siellä ei edes uskalleta kiinnittää vähemmän viehättävää näyttelijää.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Tarkoita Gena Davisia (vai mikä se nimi nyt oli)? Ei hän minustakaan mikään kaunotar ollut. Persoonallisen näköinen hänkin. Hänelläkin vähän sellainen outo suu ja hymy. Eiväthän näyttelijättäret muutenkaan silloin monet mitään kaunottaria olleet. He olivat pikemmin persoonallisia, mieleenjääviä. Siinä mielessä Scarlet on mun mielestä enemmän just sellanen vanhemman ajan näyttelijätär, noin ulkoisesti.

Geenalla on kauniit silmät ja poskikuopat. Mutta Nicole oli se mitä hain. Mitä olen aina miettinyt mitä helvettiä tossa on kaunista. Ok näköinen, mutta kaunis, ei.

• Anonyymi00026
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikun sekoitin nyt nimet. Geena oli Rennyn ex. Nicole Kidmania en muistanut. Tylsemmän näköistä naamaa saa jenkkilästä hakea.

Nicole Kidman taas on aussi, ei jenkki. Se selittää heti tuota, että on tullut jo ammattinäyttelijänä Hollywoodiin.

Minusta on ihan mielenkiintoista miten sen näkee pääsääntöisesti noista uusista naamoista heti, että jenkki jenkki jenkki tuo poikkeaa, okei se onkin britti aussi tai kanukki.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Geenalla on kauniit silmät ja poskikuopat. Mutta Nicole oli se mitä hain. Mitä olen aina miettinyt mitä helvettiä tossa on kaunista. Ok näköinen, mutta kaunis, ei.

Geena on kyllä kuvankaunis verrattuna Nicoleen. Mutta makujahan nämä vaan on.

https://assets.vogue.com/photos/62c57e463f749a68aa79137c/master/w_1600,c_limit/GEENA_2306_GettyImages-523989994.jpg

• Anonyymi00027
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Näyttelijöitä nyt tarkoitin. Suomalaisia ja niihin verrattuna.

Jaa. No meillähän ei myöskään teatterikorkeaan tmv. varsinaisesti ulkonäöllä pääse.

• Anonyymi00028
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Geena on kyllä kuvankaunis verrattuna Nicoleen. Mutta makujahan nämä vaan on.

https://assets.vogue.com/photos/62c57e463f749a68aa79137c/master/w_1600,c_limit/GEENA_2306_GettyImages-523989994.jpg

Minua on Nicolessa lähinnä aina häirinnyt se, että hän on niin äärimmäisen solakka. Suht pitkä ja jotenkin minun silmääni häiritsevän laiha. Eihän hän tietenkään sille mitään voi, mutta minusta hänelle tekisi muutama lisäkilo ihan hyvää.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Helen Mirren onkin britti. Mä just luin jotain juttua siitä miten britti ja jenkkinäyttelijät eroavat toisistaan selkeästi ulkonäön perusteella. Britit ovat yleensä opiskelleet näyttelijöiksi ja jossain ihan nimekkäissä kouluissa jne. olleet ehkä teatterissa lavallakin. Kun taas jenkeissä se oleellisin tekijä on ulkonäkö. Britit ovat pääosin ammattinäyttelijöitä jo kun alkavat saada rooleja ja siellä on joukossa paljon sellaisia, jotka eivät ulkonäöllään koreile (molemmissa sukupuolissa). Kun taas jenkeissä se osaaminen näyttelijänä jää toisarvoiseksi ja varsinkin nykyään siellä ei edes uskalleta kiinnittää vähemmän viehättävää näyttelijää.

Totta. Hän kuitenkin on vertailukelpoinen nimekkyytensä ansiosta. En ymmärrä koko jenkkien maailmankuvaa muutenkaan. Jotenkin muovinen kauttaaltaan.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Nicole Kidman taas on aussi, ei jenkki. Se selittää heti tuota, että on tullut jo ammattinäyttelijänä Hollywoodiin.

Minusta on ihan mielenkiintoista miten sen näkee pääsääntöisesti noista uusista naamoista heti, että jenkki jenkki jenkki tuo poikkeaa, okei se onkin britti aussi tai kanukki.

Mutta sitä Nicolenkin ulkonäköä on kyllä hehkutettu jenkeissäkin. Kun nyt siis puhutaan seurapiireistä.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Jaa. No meillähän ei myöskään teatterikorkeaan tmv. varsinaisesti ulkonäöllä pääse.

Ei mutta ulkonäköähän tässä ruodittiinkin eikä koulutusta.

• Anonyymi00029
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta sitä Nicolenkin ulkonäköä on kyllä hehkutettu jenkeissäkin. Kun nyt siis puhutaan seurapiireistä.

En ole koskaan nähnyt häntä kauheammin kehuttavan, mutta enpä kyllä juuri heikäläistä mediaa seuraa.

• Anonyymi00030
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Lähinnä olen hänen kohdallaan nähnyt, että jotain mekkoa kehuttu.

• Anonyymi00031
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei mutta ulkonäköähän tässä ruodittiinkin eikä koulutusta.

Nuo nyt liittyvät tässä oleellisesti yhteen, kun siellä jenkeissä valitaan ulkonäön perusteella nykyään melkein yksinomaan ja muualla sitten ei pelkällä ulkonäöllä pääse.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Totta. Hän kuitenkin on vertailukelpoinen nimekkyytensä ansiosta. En ymmärrä koko jenkkien maailmankuvaa muutenkaan. Jotenkin muovinen kauttaaltaan.

Ja Mirrenhän on ollut jo 2017 yhdysvaltalainen täysin. Urakin pitkälti koottu niillä meriiteillä. Sikäli kelpaa kyllä jenkkilän vertailuun.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nuo nyt liittyvät tässä oleellisesti yhteen, kun siellä jenkeissä valitaan ulkonäön perusteella nykyään melkein yksinomaan ja muualla sitten ei pelkällä ulkonäöllä pääse.

Ja siis juuri tuosta syystä, kun jenkeissä nykyään se ulkonäkö on se ainoa, niin Scarlet on virkistävä poikkeus sikäläiseksi tähdeksi. Ei pääsisi enää, hänellä ei ole kuitenkaan riittävän nimekkäät vanhemmat, vaikka äitinsä aikanaan onkin tuottajana pystynyt hänet läpi puskemaan. Sehän on se toinen keino päästä tuolla esille, oikea sukunimi/vanhemmat.

• Anonyymi00033
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja Mirrenhän on ollut jo 2017 yhdysvaltalainen täysin. Urakin pitkälti koottu niillä meriiteillä. Sikäli kelpaa kyllä jenkkilän vertailuun.

Kyllä hän ammattinäyttelijä on jo tuolloin ollut. Hän on AI.n mukaan aloittanut teatterinäyttelijänä 1965 tullut jo 1967 kiinnitetyksi Royal Shakespeare Companyyn. Elokuvissakin näytellyt jo -60 luvulla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä hän ammattinäyttelijä on jo tuolloin ollut. Hän on AI.n mukaan aloittanut teatterinäyttelijänä 1965 tullut jo 1967 kiinnitetyksi Royal Shakespeare Companyyn. Elokuvissakin näytellyt jo -60 luvulla.

Kansainvälinen läpimurto oli varmaan vasta The Queen, mutta missä määrin hän on edes halunnut ihan mihin tahansa elokuviin, on varmaan eri juttu.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En muuten uskoisi, kun kuviaan katsoo, että hän on noin iäkäs.

• Anonyymi00047
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Scarlet kun laittoi silarit niin ehkä ennemmin se kuin tuo raakku joka vei Depin oikeuteen. Ihme hanttapuli akka

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Scarlet kun laittoi silarit niin ehkä ennemmin se kuin tuo raakku joka vei Depin oikeuteen. Ihme hanttapuli akka

Silarit on mun mielestä turhat, silloinkin kun ei ole rintija ollenkaan. Mutta sehän on ihmisen oma asia tietysti miten utsetunto sen kestää. Jos ei kestä, niin tissit on saatava. Normin mukaan tissit on oltava. Vaikkei oikeesti olekkaan oltava. Sekin on vaan ihmisen päähänpinttymää.

Mut enempää ei nyt jaksa, joten öitä sinnekin.

• Anonyymi00010

Amber on perheväkivaltainen. Ei tee viehättäväksi.

• Ja paskoo sänkyyn, hyi.

• Anonyymi00018

Yksinkertainen vastaus siihen mikä tekee Scarletista kauniimman tai kuumemman? Leuka. Se on erittäin pieni ja naisellinen.

• Alicia Keys ja Pamela Andersson nyt kuitenkin vetää pidemmät korret naturellina naamana aina kaunein.

• Anonyymi00019

Olen aina tyytyväinen, kun joku mies kehuu Scarlet Johanssonia. On kivaa kuulla, ettei miehillä ole lopulta kummoisia vaatimuksia naisen ulkonäölle. 👍

• Naisethan ne usein päästään sekaisin onkin ulkonäköjensä suhteen.

• Anonyymi00021
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Naisethan ne usein päästään sekaisin onkin ulkonäköjensä suhteen.

Lähinnä minä olen kuullut vain miehiltä sekopäisiä ajatuksia siitä, mikä on vaikkapa "tavallinen" ja "keskiverto".

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Lähinnä minä olen kuullut vain miehiltä sekopäisiä ajatuksia siitä, mikä on vaikkapa "tavallinen" ja "keskiverto".

Juu, mutta naiset ne sitä ulkonäköään muivaa, ei miehet. Miehet lopettaa ininän kun ei ole enää naisia, jotka ininöihin reagoi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, mutta naiset ne sitä ulkonäköään muivaa, ei miehet. Miehet lopettaa ininän kun ei ole enää naisia, jotka ininöihin reagoi.

Se kun on ihan yks hailee, jos miehet mutisee nausten ulkonäöistä, kun loppuviimeksi vain ja ainostaan nainen itse on se joka päättää itseään muokkailla ja palvella mutinoita.

Miesten on tyytyminen naiseen mitä on tai omiin handuihin.

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jotkut muokkaavat jotkut eivät. Kuten todettua niin enemmän olen sitä ulinaa miehiltä kuullut. Sellaista jotenkin tosi häiritsevääkin. Muistan yhdenkin keskustelun naisen ihosta, josta mulle tuli lähinnä Uhrilampaat mieleen.

• Anonyymi00036
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se kun on ihan yks hailee, jos miehet mutisee nausten ulkonäöistä, kun loppuviimeksi vain ja ainostaan nainen itse on se joka päättää itseään muokkailla ja palvella mutinoita.

No jaa. Kyllä minäkin haluan, että mies on minun silmääni ja nenääni miellyttävä. Jollei, niin olen mielummin ilman koko ukkoa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Voishan naisetkin vaatia miehiltä meikkiä, kirurgiaa yms. ulkonäkö muokkailua. Mutta arvaa piittaako miehistä suurin osa niistä, ei. Jotkut metroseksuaalit kyllä hyppii joka muitioikun perässä.

• Anonyymi00038
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voishan naisetkin vaatia miehiltä meikkiä, kirurgiaa yms. ulkonäkö muokkailua. Mutta arvaa piittaako miehistä suurin osa niistä, ei. Jotkut metroseksuaalit kyllä hyppii joka muitioikun perässä.

Kyllähän aika moni ilmeisesti vaatii. Tai ainakin moni mies kokee, että vaatii. Sekin taas riippuu, että missä on, että näkeekö miesten siitä välittävän. Jos menet vaikka Etelä-Korean, niin likipitäen jokainen kaupunkilaismies taitaa välittää. Jos olet Suomessa maaseudulla, niin tuskin yksikään välittää. Muualta sitten löytyy kaikkea tuolta väliltä.

• Anonyymi00039
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Itse en nyt heti keksi tunnenko henkilökohtaisesti yhtään miestä, joka ei lainkaan välittäisi.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

No jaa. Kyllä minäkin haluan, että mies on minun silmääni ja nenääni miellyttävä. Jollei, niin olen mielummin ilman koko ukkoa.

Mä olen taas aina aatellut, että jos ei ittenään kelpaa puolin ja toisin, olkoon kelpaamatta. Kumpaakaan ei vaadita muovailemaan ittestään mitään. Olen pitäny aina siitä kiinni, että minä ja vain minä päätän ulkonäköni ja habitukseni, ei kukaan muu. Jos en kelpaa, hit the road Jack or Janet. En ala muutosleikkiin.

• Anonyymi00040
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä olen taas aina aatellut, että jos ei ittenään kelpaa puolin ja toisin, olkoon kelpaamatta. Kumpaakaan ei vaadita muovailemaan ittestään mitään. Olen pitäny aina siitä kiinni, että minä ja vain minä päätän ulkonäköni ja habitukseni, ei kukaan muu. Jos en kelpaa, hit the road Jack or Janet. En ala muutosleikkiin.

Tietysti. Oleellista on, että toinen on omana itsenään se miellyttävä. Kukaan kuitenkaan loputtomiin esittää jaksa.

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Jotkut muokkaavat jotkut eivät. Kuten todettua niin enemmän olen sitä ulinaa miehiltä kuullut. Sellaista jotenkin tosi häiritsevääkin. Muistan yhdenkin keskustelun naisen ihosta, josta mulle tuli lähinnä Uhrilampaat mieleen.

Meikillä muokkaa joka toinen vähintään. Ja kaikki sitä habitusta tarjoilee katsojilleen, tarkoituksella.

• Anonyymi00041
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Meikillä muokkaa joka toinen vähintään. Ja kaikki sitä habitusta tarjoilee katsojilleen, tarkoituksella.

Eipä ole harvinaista tuo miestenkään kohdalla enää nykyään.

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Itse en nyt heti keksi tunnenko henkilökohtaisesti yhtään miestä, joka ei lainkaan välittäisi.

Lainkaan välittää hygienua esim. Mutta harva menee niin pitkälle mitä naiset ollakseen pop. Sitä tarkoitan. Naiset on herkempiä manipuloinnille, mitä tulee ulkonäköön.

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Tietysti. Oleellista on, että toinen on omana itsenään se miellyttävä. Kukaan kuitenkaan loputtomiin esittää jaksa.

Mutta monilla hälvenee sekin raja mikä on omaaitseä ja mikä ulkoa imettyä kelpaamis rituaalia. Sen raja kun äkkiä osaa myös hämärtyä.

Mähän oon tämmönen, matkija imitoija muoti imuri. Paitsi että ilman niitä mitä se itse on?

• Anonyymi00043
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Lainkaan välittää hygienua esim. Mutta harva menee niin pitkälle mitä naiset ollakseen pop. Sitä tarkoitan. Naiset on herkempiä manipuloinnille, mitä tulee ulkonäköön.

Riippuu ihan siitä mistä päin maailmaa asiaa katsellee. Minun näkökulmastani miehet ovat kyllä ihan yhtä herkkiä ja tekevät yhtä paljon. En nyt meinaa keksiä yhtään mietä, joka ei pumppaisi salilla, värjäisi hiuksiaan ja partaansakin, laitattaisi hiuksian ja sitä mahdollista partaansa, miettisi vaatetustaan, hoitaisi ihoaan ja käsiään jne.

Tässä on hirveän iso ero sen mukaan missä tätä maailmaa katselee.

• Anonyymi00044
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta monilla hälvenee sekin raja mikä on omaaitseä ja mikä ulkoa imettyä kelpaamis rituaalia. Sen raja kun äkkiä osaa myös hämärtyä.

Mähän oon tämmönen, matkija imitoija muoti imuri. Paitsi että ilman niitä mitä se itse on?

No etpä sinäkään voi sitä sanoa ja määrätä kuka kukakin on. Voit hyväksyä tai olla hyväksymättä, mutta et sanoa onko joku oikeasti jotakin vai ei.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Naisilla se "itse" on usein muiden opettamaa esimerkki naiseutta. Pintakoreilua, kun miehille usein riittää oikeasti se mikä heille on synnynnäistä.

• Anonyymi00045
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Naisilla se "itse" on usein muiden opettamaa esimerkki naiseutta. Pintakoreilua, kun miehille usein riittää oikeasti se mikä heille on synnynnäistä.

Tai sitten ei ole. 🙂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos mitään meikkejä, irtokynsiä yms. hölynpölyä ei olis edes keksitty pitäisi tyytyä OIKEAAN itseensä.

• No ei. Mutta harvemmin heterot meikkaa ellei ole joku identiteetti homma.

• Anonyymi00046
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos mitään meikkejä, irtokynsiä yms. hölynpölyä ei olis edes keksitty pitäisi tyytyä OIKEAAN itseensä.

Meikit on keksitty jo kivikaudella, että taitaa olla aikalailla ihmilajin oikeaa itseään tuo touhu.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Meikit on keksitty jo kivikaudella, että taitaa olla aikalailla ihmilajin oikeaa itseään tuo touhu.

Juu on, ihminen on aika turhamainen otus ja siksi varsin rasittavakin ihan luonnonvaroillekin, luonnolle.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Tai sitten ei ole. 🙂

Yleensä kaikki sellainen on ulkoa tullutta mallioppimista mitä et saanut syntyessäsi.

• Anonyymi00048
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No ei. Mutta harvemmin heterot meikkaa ellei ole joku identiteetti homma.

Riippuu taas ihan mistä päin tätä maailmaa katselee. Jos menee sinne Etelä-Korean, niin likipitäen jokainen kaupunkilainen mies ehostaa itseään, heterotkin. Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin niin, on ihan tavallista. Täällä pk-seudullkin kupat ovat täynnä miehille tarkoitettuja ihonhoitotuotteita, joissa on ihoa sävyttävä elementti. Ei niitä homoja niin paljoa sentään ole, että he nuo kaikki kuluttaisivat.

Ja jos nyt vaikka sinne jenkkeihin mennään, niin ehostaminen on ihan tavallista miehillekin ... ainakin kaupungeissa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Yleensä kaikki sellainen on ulkoa tullutta mallioppimista mitä et saanut syntyessäsi.

Kukaan ei synny meikkipussi kädessä, siihen opetetaan ja otetaan malli ulkoa.

• Anonyymi00049
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu on, ihminen on aika turhamainen otus ja siksi varsin rasittavakin ihan luonnonvaroillekin, luonnolle.

Eli ei sen meikkaamisen oikein voi sanoa olevan muut kuin ihmislajille varsin luontaista touhua.

• Anonyymi00050
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kuten jo todettiin, niin ihmislaji on ehostanut likipitäen aina. Kyllä se aikalailla lajityypillistä käytöstä taitaa ihmiselle olla.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kukaan ei synny meikkipussi kädessä, siihen opetetaan ja otetaan malli ulkoa.

Aika usein taas pojista tulee miehiä, kun kasvaa parta ja kehonkarvoitus tihenee. Naisilla se taas tuntuu ilevan kaikenlaisia turhia ulkonäkörituaaleja.

Mitä ilman vous elää ihan hyvin ittenään, kuten miehetkin ja minä. 🙂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Aika usein taas pojista tulee miehiä, kun kasvaa parta ja kehonkarvoitus tihenee. Naisilla se taas tuntuu ilevan kaikenlaisia turhia ulkonäkörituaaleja.

Mitä ilman vous elää ihan hyvin ittenään, kuten miehetkin ja minä. 🙂

Että silleen mitkään selittelyt ei mee läpi. Kukaan ei tarvi mitään töherryksiä ollakseen itsensä, mutta tarvii töherryksiä luodakseen mielikuvan itsestään. Kukaan ei synny kuin kehollaan koruttomana. Mutta opettelee sitten uuden minän muotilehtien sivuilta. Tai kuka mistäkin skeidasta tyylinsä olla nätti imeekin. Nyt öitä.

• Anonyymi00052
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Että silleen mitkään selittelyt ei mee läpi. Kukaan ei tarvi mitään töherryksiä ollakseen itsensä, mutta tarvii töherryksiä luodakseen mielikuvan itsestään. Kukaan ei synny kuin kehollaan koruttomana. Mutta opettelee sitten uuden minän muotilehtien sivuilta. Tai kuka mistäkin skeidasta tyylinsä olla nätti imeekin. Nyt öitä.

Korujakin ihmiset ovat käyttäneet oikeastaan aina. Ainakin niin kauan, kun nykyihmisestä argeologisia löytöjä on olemassa. Taitaa siis sekin olla ihan lajityypillistä käytöstä, eikä niinkään opittua.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Korujakin ihmiset ovat käyttäneet oikeastaan aina. Ainakin niin kauan, kun nykyihmisestä argeologisia löytöjä on olemassa. Taitaa siis sekin olla ihan lajityypillistä käytöstä, eikä niinkään opittua.

Ja eläimistäkinhän löytyy lukematon määrä esimerkkejä lajeist, jotka käytännössä meikkavat itseään. Ei se siis ole mitenkään hirveän luonnotonta toimintaa muillekaan eläimille.

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Jos se on lajityypillistä miksi kaikki ei tee sitä? Miksi siihen tarvii ihan oman teollisuuden eläinkokeineen? Työntää naaman mustikkapuskaan ja avot. 👍

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Korun voi tehdä hirttosilmukastakin. Köyttä vaan. Kyse on siitä ettei ole mikään pakko tehdä lajityypilliseksi mitään mikä ei oikeesti ole välttämätöntä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Korun voi tehdä hirttosilmukastakin. Köyttä vaan. Kyse on siitä ettei ole mikään pakko tehdä lajityypilliseksi mitään mikä ei oikeesti ole välttämätöntä.

Puolustuspuheita on kuuktu usein ennenkin. Ne vaan ei ole vedenpitäviä. Tai on yhtä hyvin kun että joku tappaa jonkun ihmisen saadakseen jotain etua, joku jonkun eläimen saadakseen meikkinsä. Joku ei tapa ketään ei ihmustä eikä eläintä saadakseen mitään minä ei ile elämisen takia välttämätöntä.

Ihmisen turhamaisuus on AINA valinta ei mikään automaatio. Ihan sama miten jayan sitä valintaa on harjoitettu.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Puolustuspuheita on kuuktu usein ennenkin. Ne vaan ei ole vedenpitäviä. Tai on yhtä hyvin kun että joku tappaa jonkun ihmisen saadakseen jotain etua, joku jonkun eläimen saadakseen meikkinsä. Joku ei tapa ketään ei ihmustä eikä eläintä saadakseen mitään minä ei ile elämisen takia välttämätöntä.

Ihmisen turhamaisuus on AINA valinta ei mikään automaatio. Ihan sama miten jayan sitä valintaa on harjoitettu.

Sori typot. En tunne sormistani taas kun osan. Vaikee hallita niitten koordinaatiota.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja eläinten brassailu "meikein" ei aiheuta muille elollisille ongelmia. Ei ole riippuvainen kosmetiikka teollisuudesta tms. Ihan hevonperse humpuukista, kuten ihmisillä on. Ei vertailukelpoinen siksikään.

Ihminen on ainoo pässi jonka pitää saada wannabe elämyksensä vaikka mikä tahansa ongelma siitä seuraisi.

• Olen aina inhonnut Scarletin tyhjää olemusta ja kyvyttömyyttä näytellä, joten pakko varmaan olisi lähteä vaihtoehto 2 sekoboltsin matkaan.

• Anonyymi00051

No mutta onhan hänellä se yksi rooli, se sama joka elokuvassa.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

No mutta onhan hänellä se yksi rooli, se sama joka elokuvassa.

Kuten Keanu Reevesilläkin.

• Anonyymi00057

Ei tässä nyt mistään kyvyttömyyksistä ollut kyse, vaan ulkonäöstä.

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Ei tässä nyt mistään kyvyttömyyksistä ollut kyse, vaan ulkonäöstä.

Minä sytyn enemmän persoonasta kuin ulkonäöstä.

Kummatkin mimmit ovat sellaisia ihan peruskauniita tapauksia ja kelpaisivat erittäin hyvin ulkonäkönsä puolesta, vaikka en nyt pidä heitä erityisen kauniina. Mutta ulkonäöllisesti ovat aika samalla tasolla.

• Anonyymi00054

Amber "Never" Heard oli tämä neito joka kakkasi Johnny Deppin tyynyn päälle, ja valehteli itkien oikeudessa, kuinka Deppi hakkasi häntä. Ammä on täysi psykopaattinarsisti.

• Anonyymi00056

Amber Heard

• Anonyymi00058

Scarletilla on upea vartalonmalli.

• Anonyymi00059
      UUSI

Ai kumpi? No ei kumpikaan. Molemmat aivan liian dynaamisia ja moderneja minun makuuni. Amberilla jotenkin kovat ja kulmikkaat kasvot ja näyttää viekkaalta. Scarlett taas sellainen moderni sex bomb jossa liikaa drivea ja omalla tavallaan tosi tavis. Tai siis koko tuo "blonde sex bomb" -tyyppi on niin kliseinen eikä se vaan ole tyyppiäni. Minä pidän sellaisista mystisistå ja hiljaisemmista, taiteellisista naisista, niin arvatenkin kumpikin noista on niin kaukana siitä ihanteesta kuin olla ja voi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1072
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      862
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      846
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      838
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      185
      821
    6. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      702
    7. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      663
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      624
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      528
    13. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      49
      522
    14. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      464
    15. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      448
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      372
    Aihe