Stubb ydinpelotteesta MTV:lle: "Olemme pahemmassa paikassa kuin olemme olleet kertaakaan kylmän sodan jälkeen"
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Päivänselväa asia. Olemme seuraavana jonossa, mutta itsehän kengillemme pissimme.
- Anonyymi00002
Tuleekohan ne suoraan vai Baltian kautta?
- Anonyymi00003
Luulen että Baltian kautta. Sulkevat pakotien etelään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luulen että Baltian kautta. Sulkevat pakotien etelään.
Tyhjään meni virka asuntojen remontit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tyhjään meni virka asuntojen remontit.
Juu, Mäntyniemestä tulee venäläisen kenraalin asunto sodan jälkeen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juu, Mäntyniemestä tulee venäläisen kenraalin asunto sodan jälkeen.
Siellä ei tule kummempia vammoja vaikka putoo ikkunasta.
- Anonyymi00007
Korpraali Göörani luovuttaa Suomen Venäläisille taistelematta.
- Anonyymi00008
Olemme pahassa tilanteessa, mutta se pelkästään Stubidon ja hänen kokoomus-kavereidensa aiheuttama tilanne. Toisenlaisella politiikalla Suomen talous olisi kunnossa eikä olisi sotilaallisia uhkakuvia. Suomi teki taas kerran historian saatossa väärän valinnan.
- Anonyymi00009
Juu, tällaisen jalkapallokentän kokoisen pikkuvaltion ei kannattaisi alkaa uhoamislinjalla puoleen eikä toiseen. Kekkonen ymmärsi sen, vaikka oli itse paska lahtari aikoinaan, mutta kokosi itsensä, kumarsi toki toiseen suuntaan, mutta niin ettei pyllistänyt toiseen.
Nyt ollaa uholinjalla ja tosipaikan tullen aivan yksin. - Anonyymi00010
ap.olet todellakin kouluja käymätön idiootti.
- Anonyymi00011
Valtakunnankorpraali puhuu epäselvästi hampaiden välistä.
- Anonyymi00012
Valtakunnankorpraali on kovin oikeassa. Emme ole koskaan olleet näin pahassa raossa kuin nyt. Valitettavasti emme tule selviämään ilman konfliktia Venäjän kanssa. Ikävää on se, että joudumme hoitamaan sen yksin.
- Anonyymi00013
Venäjä on se suurin ja vaarallisin Suomen valtion ja suomalaisten olemassaolon kannalta oleva riski. Ja ainoa.
Onneksi Suomi on tehnyt oikeastaan kaikki käytettävissä olevat keinot turvatakseen olemassaolonsa. Kovin paljon enempää ei oikein voi kuvitella, realismi ja resurssit huomioiden.
Vielä näköjään on noita menneen maailman yya-tyyppejä ja muita hörhöjä, joilla silmien aukaisu nykytodellisuuteen ei sitten onnistu mitenkään. Onneksi heitä on vain kourallinen ja enimmäkseen jo huru-ukkoikäisiä, jotka pyörivät omissa pikku piireissään muistelemassa kotiryssäaikaa ja muuta menneen maailman toimintatapoja kahvikupposen ääressä.- Anonyymi00017
Joku pösilö on edelleen sitä mieltä, että Suomi on tehnyt oikeita ratkaisuja. Maan velkaantuneisuus on suurempaa kuin koskaan, talous on muutenkin kuralla ja hyvinvointivaltion rippeitä lakkautetaan kovalla kädellä. Syynä lähes pelkästään täysin turhaan militarismiin panostaminen ja rahan kylväminen pohjattomaan Ukrainan korruptiokaivoon. Joillekin nämä ovat hyviä asioita, mutta suurin osa kansasta kärsii epäonnistuneen politiikan seurauksista todella raskaasti. Militarismin tukeminen pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen, eli ne jotka sitä kannattavat maksaisivat myös suunnattomat kulut. Tämä saattaisi avata monen sokean silmät.
- Anonyymi00014
Suomi aikoo lähettää reserviläisiä muihin maihin ilman suostumusta
Viro/latvia/liettua linja..
Hyvin suurella todennäköisesti Suomalaisista tehdään orjatyövoimaa NATOn alaisuuteen.. Pistetään reserviläiset kaivamaan vaikka perustuksia oligarkkien asuntojen pohjaksi tai kaivoksille kaivamaan " Poteroa sotaaikaan.
Tai vaikka säteilevään kaivokseen kaivamaan paskaa jos katastrofi ym jätteitä pitää kuskata.
Ei riitä että maa ryöstetään ja raiskataan vaan pitää käyttää joka saatanan lihanpala vielä hyödyksi ja Poliitikkohuorat siunaa ja katselee vierestä kunhan oma lapsi ei sinne joudu niin kaikki hyvin..
Hyväksikäytön mahdollisuus haisee ihan kaikessa missä ilmaista suomalaista armeijaa hyödynnetään nälkäpalkalla ja tarvittaessa tapatetaan " Isänmaan nimessä tai suojellaan Saksaa/Ranskaa/ tai EU:ta ylipäätään..
Tässä näkyy se agenda hyvin miksi 2014 Suomen välit Venäjään alettiin tuhoamaan EUn kautta ja lopulta vetämään väkisin Natoon suurvalta politiikan toimesta.. Halusi kansa sitä tai ei mutta reserviläisten pitäisi ymmärtää että " PUOLUSTUSVOIMISTA " EI OLE ENÄÄ KYSE.- Anonyymi00015
Viimeistään siinä vaiheessa, kun omia palautetaan takaisin arkussa, joidenkin silmät avautuu tästä massapsykoosista / hypnoosista, jossa kansaa yritetään pitää. Toisiin tämäkään ei riitä heräämiseen.
- Anonyymi00016
EU:n 220 miljardia euroa katosi Ukrainassa. Kukaan ei tiedä, mihin ne käytettiin. 😁
- Anonyymi00018
Maksaa se pikkuklovnin roudaaminenkin ympäri maailmaa. Myös hänen henkilökohtaiset tulsvaisuudensuunnitelmansa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459