Kyllä se näköjään on tosi, että KOKOOMUS PUOLUE ON SEKOOMUS PUOLUE.

Anonyymi-ap

Kai Mykkäsen oma äiti on venäläinen.
Mitä he minua kunniattonta Holoa Mykkäsen perheen sekoiluista syyttelevät!

Sehän on ollut kokoajan törkeä KUNNIAN LOUKKAUS, että MYKKÄNEN ON EDUSTANUT MINUA KUNNIATONTA HOLOA ESPOOSSA JA LÄNSI UUDENMAAN ALUELLA!

Ei minun oman pojan isä ollut Espoosta syntyjään, mutta siskoni toisen pojan isä on espoolainen ja toisen helsinkiläinen!

Mykkänen on viisaanaan yhdenvertaisuuslain mukaan tehnyt kaikista ESPOOLAISISTA ÄIDEISTÄ VENÄLÄISIÄ/VIROLAISIA JOIDEN ÄIDIT EIVÄT OLE SYNTYJÄÄN ESPOOSTA!

Ben Zyskowiczin oma isä oli puolalainen ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki Helsingissä syntyneet miehet ovat puolalaisia.

Minun kunniattoman Holon oma mies Justus on MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMANA MIEHENÄ SUOMALAINEN TURJAKE, mutta jos hän on EI OLE USKOLLINEN OLLUT MINULLE KUNNIATTOMALLE HOLOLLE NIIN JUSTUS ON JUUTALAINEN!

Lääkäri Holo on ainaki PUOLALAINEN ja en varmasti AUTA HOLOJA!
He ovat sentään kaikki jo KUNNIALLISIA PUOLALAISIA MIEHIÄ JOIDEN VAIMOT OVAT KUNNIALLISIA VENÄLÄISIÄ!

Minä en ole ollut päättämässä, mutta INARIN JA LAPIN KOKOOMUS PUOLUEESEEN KUULUVAT VAATIVAT OIKEIN FB TODISTEIDEN AVULLA KUNNIOITTAMAAN KOKOOMUS PUOLUETTA JOSSA MIEHET OVAT PUOLALAISIA JA NAISET VENÄLÄISIÄ/VIROLAISIA!

Venäläiset olis pistäneet minun kunniattoman Holon omat mummot SUOMALAISINA VANKILAAN jos he eivät olis paenneet Petsamosta Norjaan tai SS-joukot eli SAKSALAISET EIVÄT OLIS HEITÄ EVAKOINEET.

Syytön minä siihen olen jos SS-joukkojen saksalaiset sotilaat evakoivat minun kunniattoman Holon oman mummoni Petsamosta Suomen uusien rajojen sisäpuolelle ja hän säästyi näin VENÄLÄISTEN VANGIKSI JOUTUMASTA/ TAPETTAVAKSI.

Minun kunniattoman Holon molemmat omat mummot olivat naisia joiden omat miehet olivat puolustamassa toisten SYNNYIN- JA KOTISEUTUJA, mutta he olivat molemmat kiitollisia siitä, että HE PÄÄSIVÄT SENTÄÄN TURVAAN.
Toinen mummoni pääsi Norjaan ja toisen mummon pelasti VALITETTAVASTI VIHOLLISTEN JOUKOT JOTKA POLTTIVAT MAASTA POISTUESSA KAIKEN MAHDOLLISEN LAPISTA!

Suomalaisia oli LAPISTA LIITTYNYT SS-JOUKKOIHIN JA HEIDÄN TEOISTA MEILLÄ EI OLE EDES TIETOA, mutta HE EIVÄT OLE PETSAMOSSA VAAN PETSAMOSSA ON OLLUT SAKSALAISIA JA ITÄVALTALAISIA ALPPI-SOTILAITA!
He ovat tehneet lapsiakin ainakin suomalaisten kanssa.
Naiset ovat olleet NAIMATTOMIA NAISIA ja Saksahan oli vallottamassa ALUEITA YMPÄRI EUROOPPAA.
TUO MAINITAAN MYÖS SUOMEN HISTORIASSA VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SUOMEN HISTORIAKIN ON VALETTA!

SS-JOUKKOIHIN KUULUNEIDEN SOTILAIDEN SUVUT JOTKA EIVÄT OLE SUOMESTA HÄPEÄVÄT ISIENSÄ TEKOJA JA SUOMESSA FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
KESKITYSLEIREILLÄ TAPETTIIN SYYTTÖMIÄ IHMISIÄ KAASUKAMMIOSSA, KOSKA HE OLIVAT HITLERIN MIELESTÄ VÄÄRÄÄ ROTUA JA HÄN SAI MANIPULOITU IHMISIÄ PUOLELLEEN JA HE LÄHTIVÄT TUOHON MUKAAN!
HE ALKOIVAT TAPPAMAAN VÄÄRÄÄ ROTUA OLEVIA IHMISIÄ!

Minä kunniaton Holo en kyllä tuollaisia ihmisiä kunnioita ja EN EDES USKO, että SAKSALAISETKAAN KUNNIOITTAA NATSEJA VAIKKA SUOMESSA FB KUNNIALLISET KUINKA VAATIS KUNNIOITTAMAAN HITLERIN JA STALIN AATTEITA JOISSA TAPETAAN KAIKKI IHMISET JOTKA OVAT ERIMIELTÄ HEIDÄN KANSSA JA NAAMA EI SATU MIELLYTTÄMÄÄN!

Olihan se TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun SS-JOUKOT EVAKOI SUOMALAISIA NAISIA JA LAPSIA PETSAMOSTA JOKA OLI LAPIN LÄÄNIIN KUNTIA OLLUT MYÖS.
YHTÄ TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN OLI SE, KUN SUOMEN VALTIO EVAKOI SUOMALAISIA YMPÄRI SUOMEN JA IHAN LAPISTAKIN.

SS-JOUKKOJEN SOTILAAT TIESIVÄT, ETTÄ SUOMI OLI JOUTUNUT LUOVUTTAMAAN KARJALAN JA SUOMALAISET OLI EVAKOITU KARJALASTA.

SS-JOUKOT IHMETTELI TIETENKIN PETSAMOSSA SUOMALAISTEN SOTILAIDEN KANSSA, ETTÄ : MIKSI SUOMEN VALTIO EI EVAKOI SUOMALAISIA PETSAMOSTA VAAN SYRJII SUORAAN, LOUKKAA KUNNIOITA SEKÄ PAKOTTAA ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA ME OLLAAN SUOMALAISIA JA SUOMEN VALTIO ON ITSE TULLUT PETSAMOON MEIDÄN SUOMALAISTEN PERÄSSÄ JOTKA OLTIIN SUOMESTA MENTY PETSAMOON EDELTÄ!

Suomi oli ollut kiinnostunut Petsamosta jo 1800 luvulla, mutta Suomi ei ollut ITSENÄINEN MAA VIELÄ TUOLLOIN vaan osa SUURTA VENÄJÄÄ.

Tämäkin asia mainitaan SUOMEN HISTORISSA vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TUOKIN ON VALETTA NIIN, KUIN SE ETTÄ SUOMI ON OLLUT MYÖS OSA RUOTSIA!

8

53

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä Presidentti Kekkonen oli OIKEASSA SIINÄ, että LAPIN OLIS VOINUT VAIHTAA VIIPURIIN!
      Kyllä minä kunniaton Holokin olisin tuossa vaihdossa siirtynyt Suomen uusien rajojen sisäpuolelle, koska minun kunniattoman Holon omat mummotkin olivat siirtyneet molemmat LUOVUTELLULTA ALUEELTA POIS.

Todistettavasti mummoni palasi Norjasta Suomeen takaisin, koska Suomen valtio oli ilmoittanut NORJAAN, että : PETSAMON SUOMALAISTEN PITÄÄ PALATA SUOMEEN TAKAISIN!
      En minä kunniaton Holo ja oma äitinikään oltais synnytty SUOMESSA EIKÄ INARIN KUNNASSA JOS MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMA MUMMO EI OLIS PALANNUT SUOMEEN!

Ei minun kunniattoman Holon oma isäkään olis syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa jos minun oma mummoni EI OLIS NOUSSUT SS-JOUKKOJEN KUORMA-AUTON LAVALLE JOLLA HÄN TULI SUOMEEN SUOMEN UUSIEN RAJOJEN SISÄPUOLELLE!

HE OLIVAT MOLEMMAT SUOMEN KANSALAISIA, mutta SUOMEN KANSAILAISUUSKIN LOUKKAA FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA, koska minä kunniaton Holo olen ollut yhtä TYHMÄ MITÄ OMAT MOLEMMAT MUMMONI!
      HE OVAT KUNNIOITTANEET OMIA AVIOMIEHIÄÄN SEKÄ ISIÄÄN JOTKA PUOLUSTIVAT ISÄNMAATA ELI SUOMEA!

Miltähän heistä on mahtanut tuntua, kun he ovat saaneet kuulla, että : Suomi on tehnyt väli rauhan ja luovuttanut PETSAMON!
      Heidän omat vaimot, lapset ja äidit ovat olleet PETSAMOSSA ja Suomen valtio EI EDES ILMOTTANUT, että mitä heidän omille vaimoilleen, lapsille ja äideille oli tapahtunut!
      He olivat yhdenvertaisuuslain mukaan olleet EVAKOIMASSA KARJALASTA SUOMALAISIA, MUTTA EIPÄ KARJALAN EVAKOT OLLEET PETSAMOSTA EVAKOIMASSA SUOMALAISIA!

Kyllä suomalaisia RYSSIKSI HAUKUTTIIN JOTKA OLI PETSAMOSTA EVAKOITU SS-JOUKKOJEN AVULLA JA OSA HEISTÄ OLI NORJAAN PAENNEITA JOTKA PALASIVAT SUOMEEN TAKAISIN SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ!

Suomen HALLITUS edustaa minusta kunniattomasta Holosta SUOMEN VALTIOTA JA KUNNAT SEKÄ KAUPUNGIT EIVÄT OLE ITSENÄISIÄ VALTIOITA SUOMESSA VAIKKA FB KUNNIALLISET KUINKA VÄITTÄS NIIN!

Jos Ivalosta tuli minun kunniattoman Holon omaa maa niin nyt ALATTE MAKSAMAAN MINUN OMAN MAAN MAINEEN PILAAMISESTA!
      Minä vaadin rikosrekisteri otteet koko suvulta vuoteen 1917 saakka sekä sukuselvitykset ja terveystiedot ja tarkoittaa myös PSYKIATRIN LAUSUNTOJA JA EI RIITÄ YHDEN PSYKIATRIN LAUSUNTO VAAN KYLLÄ SIIHEN VÄHINTÄÄN 7 PSYKIATRIA TARVITAAN JA MIELELLÄÄN ENEMMÄN NIIN SAADAAN HEIDÄT SUOMEEN HOITOON, KOSKA EI IVALOSSA ALETA SUOMEN ONGELMIA SENTÄÄN HOITAMAAN!

• Anonyymi00002

Mikko Kärnä ESPOOSSA syntyneenä LAPIN KANSANEDUSTAJANA KYSELI MINULTA KUNNIATTOMALTA HOLOLTA FB:SSÄ, että : EIKÖ OLE MIESTÄ?

Tuo oli minun kunniattoman Holon ja oman mieheni Justuksen yksityisasia sekä YKSITYISELÄMÄÄN LIITTYVÄ ASIA JOLLA EI OLLUT MITÄÄN TEKEMISTÄ FB JULKISUUDEN KANSSA EIKÄ MUUNKAAN JULKISUUDEN KANSSA!

Syy oli se, että minä kunniaton Holo halusin pitää meidän suhteen salassa, koska minä tiesin sen verran, että mieheni Justus on Suomen valtiolla virassa ja en minä kunniaton Holo en hänen omana VAIMONA OLLUT NUHTEETON ENKÄ EDES LASTENI OMANA ÄITINÄ TÄYDELLINEN KASVATTAJA!
        Kotona kasvatus toimi, mutta lapset lähtivät KOULUUN ja koulussa aina sattui sekä tapahtui niin, kuin kylilläkin eli yhdenvertaisuuslain mukaan MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMISTA LAPSISTAKIN TULI RIKOLLISIA!

Kyllähän minä jo nykyisin täytän nuokin kriteerit, mutta nyt on vuorostaan oma mieheni Justus vuorostaan Mikko Kärnän paskomisten takia KÄVELEVÄ KUNNIAN LOUKKAUS!

Minusta Mikko Kärnä on ESPOON ONGELMA, koska minä kunniaton Holo olen kyllä ESPOOSSA ASUESSA ESPOON KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÄNÄ TYÖNI HOITANUT KUNNOLLA!
        Minä olin VIRKAVAPAALLA ESPOON KAUPUNGIN TOIMESTA ELI VIRASTA, KUN MINÄ TULIN IVALOON JA ALOITIN TYÖT NIKI LAUDAN OMISTAN LENTOKONEEN SIIVOUKSELLA!

Minusta kunniattomasta Holosta oli SUURI KUNNIA PÄÄSTÄ IVALOSSA SYNTYNEENÄ IVALOLAISENA EDUSTAMAAN IVALOA SEKÄ ESPOOTA ESPOON KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÄNÄ!

Suomalaiset ollaan tunnettuja myös RALLI KANSANA!

JJ LEHTO eli JYRKI JÄRVILEHTO ON ESPOOSTA JA HÄN OLI NIIN KOMIA, että hänen takia kannatti muuttaa ESPOOSEEN.
        Jyrki meni naimisiin, mutta Justus on yhdenvertaisuuslain mukaan minun kunniattoman Holon F1 mies.

Justuksella ja Jyrki Järvilehdolla on molemmilla TYÖHAALARIT, AURINKOLASIT JA SAAVAT TÖISSÄ AJAA NIIN LUJAA, KUIN VAIN AUTOLLA PÄÄSEE!

Kyllä JJ LEHTO ON VIELÄ 2005 vuonna ESPOOLAISENA AJANUT FORMULAA.
        Hänkin on varmaan Espoon Jorvissa syntyneitä niin, kuin minun kunniattoman Holon oma poika!

Hän istui kyydissä silloin, kun Justus sai minut muka FORMULA KUSKINA KIINNI!
        Minä jouduin pysähtymään RALLI KANSANI KANSSA ja ottamaan lähtöjä monta kertaa!

Minä ja minun kunniattoman Holon kaikki 4 lasta ollaan asuttu ESPOOSSA. Minä kunniaton Holo olen ollut ESPOOSSA TUOLLOIN TÖISSÄ.

Olen ollut Espoossa töissä myös niin, että olen ollut KIRJOILLA IVALOSSA OMIEN VANHEMPIENI LUONA ELI EDUSTANUT IVALOLAISENA IVALOSTA ESPOOSSA!

Ei ESPOOLAISET OLE MINUA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA TUOMINNEET!

Espoossa syntyneen poikani oma isä jonka kanssa erottiin ja eikä ikinä palata takaisin yhteen. Hän on Tommi Mäkisen pitäjästä eli Puuppolasta.
        Pojan oma isähän oli jäänyt rattijuopumuksista ja kortitta ajamisesta kiinni!

FB kunniallisten mielestä on kunnian loukkaus ajaa autoa SELVINPÄIN!

En voi mitään sille mitään jos SUOMEN RALLIT SEKÄ FORMULATKIN LIITTYY MINUUN JA LOUKKAA FB KUNNIALLISTEN KUNNIAOITA!

Minä kunniaton Holo tein vain työt joita minulle annettiin, koska nuo oli TÖITÄ JOTKA EI KELVANNEET TOISILLE!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikko Kärnä ESPOOSSA syntyneenä LAPIN KANSANEDUSTAJANA KYSELI MINULTA KUNNIATTOMALTA HOLOLTA FB:SSÄ, että : EIKÖ OLE MIESTÄ?

Tuo oli minun kunniattoman Holon ja oman mieheni Justuksen yksityisasia sekä YKSITYISELÄMÄÄN LIITTYVÄ ASIA JOLLA EI OLLUT MITÄÄN TEKEMISTÄ FB JULKISUUDEN KANSSA EIKÄ MUUNKAAN JULKISUUDEN KANSSA!

Syy oli se, että minä kunniaton Holo halusin pitää meidän suhteen salassa, koska minä tiesin sen verran, että mieheni Justus on Suomen valtiolla virassa ja en minä kunniaton Holo en hänen omana VAIMONA OLLUT NUHTEETON ENKÄ EDES LASTENI OMANA ÄITINÄ TÄYDELLINEN KASVATTAJA!
        Kotona kasvatus toimi, mutta lapset lähtivät KOULUUN ja koulussa aina sattui sekä tapahtui niin, kuin kylilläkin eli yhdenvertaisuuslain mukaan MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMISTA LAPSISTAKIN TULI RIKOLLISIA!

Kyllähän minä jo nykyisin täytän nuokin kriteerit, mutta nyt on vuorostaan oma mieheni Justus vuorostaan Mikko Kärnän paskomisten takia KÄVELEVÄ KUNNIAN LOUKKAUS!

Minusta Mikko Kärnä on ESPOON ONGELMA, koska minä kunniaton Holo olen kyllä ESPOOSSA ASUESSA ESPOON KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÄNÄ TYÖNI HOITANUT KUNNOLLA!
        Minä olin VIRKAVAPAALLA ESPOON KAUPUNGIN TOIMESTA ELI VIRASTA, KUN MINÄ TULIN IVALOON JA ALOITIN TYÖT NIKI LAUDAN OMISTAN LENTOKONEEN SIIVOUKSELLA!

Minusta kunniattomasta Holosta oli SUURI KUNNIA PÄÄSTÄ IVALOSSA SYNTYNEENÄ IVALOLAISENA EDUSTAMAAN IVALOA SEKÄ ESPOOTA ESPOON KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÄNÄ!

Suomalaiset ollaan tunnettuja myös RALLI KANSANA!

JJ LEHTO eli JYRKI JÄRVILEHTO ON ESPOOSTA JA HÄN OLI NIIN KOMIA, että hänen takia kannatti muuttaa ESPOOSEEN.
        Jyrki meni naimisiin, mutta Justus on yhdenvertaisuuslain mukaan minun kunniattoman Holon F1 mies.

Justuksella ja Jyrki Järvilehdolla on molemmilla TYÖHAALARIT, AURINKOLASIT JA SAAVAT TÖISSÄ AJAA NIIN LUJAA, KUIN VAIN AUTOLLA PÄÄSEE!

Kyllä JJ LEHTO ON VIELÄ 2005 vuonna ESPOOLAISENA AJANUT FORMULAA.
        Hänkin on varmaan Espoon Jorvissa syntyneitä niin, kuin minun kunniattoman Holon oma poika!

Hän istui kyydissä silloin, kun Justus sai minut muka FORMULA KUSKINA KIINNI!
        Minä jouduin pysähtymään RALLI KANSANI KANSSA ja ottamaan lähtöjä monta kertaa!

Minä ja minun kunniattoman Holon kaikki 4 lasta ollaan asuttu ESPOOSSA. Minä kunniaton Holo olen ollut ESPOOSSA TUOLLOIN TÖISSÄ.

Olen ollut Espoossa töissä myös niin, että olen ollut KIRJOILLA IVALOSSA OMIEN VANHEMPIENI LUONA ELI EDUSTANUT IVALOLAISENA IVALOSTA ESPOOSSA!

Ei ESPOOLAISET OLE MINUA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA TUOMINNEET!

Espoossa syntyneen poikani oma isä jonka kanssa erottiin ja eikä ikinä palata takaisin yhteen. Hän on Tommi Mäkisen pitäjästä eli Puuppolasta.
        Pojan oma isähän oli jäänyt rattijuopumuksista ja kortitta ajamisesta kiinni!

FB kunniallisten mielestä on kunnian loukkaus ajaa autoa SELVINPÄIN!

En voi mitään sille mitään jos SUOMEN RALLIT SEKÄ FORMULATKIN LIITTYY MINUUN JA LOUKKAA FB KUNNIALLISTEN KUNNIAOITA!

Minä kunniaton Holo tein vain työt joita minulle annettiin, koska nuo oli TÖITÄ JOTKA EI KELVANNEET TOISILLE!

Minä kunniaton Holo sentään yritin TUODAA KUNNIAA IVALOON, mutta EI KELVANNUT VAAN FB:STÄ TONGITTIIN PASKAA JOLLA EI OLLUT MITÄÄN TEKEMISTÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON TEKEMIEN TÖIDEN KANSSA!

Kyllä minä jossain asiassa Suomi 100vuotta Vanhempana Panostajana vinkkasin FB:SSÄ, että : Olen ollut VESSAA PESEMÄSSÄ TUOLLAKIN!

Turkki ei meinannut huolia Suomea NATOON. Minua kiellettiin puuttumasta asiaan, koska NAIS HALLITUS PÄÄTTI, että SUOMI LIITTYY NATOON!
        Minä kunniaton Holo Suomi 100vuotta vanhempana panostajana kommentoin FB:SSÄ, että : EI VITTU KYLLÄ MENNÄ NATOON!
        Minulle ilmotettiin heti FB:SSÄ, että : Nyt oot Holo hiljaa etkä puutu tähän asiaan!

Minulla oli kunnian loukkaus tuomio jo päällä joten minä olin sitten hiljaa NATO AIHEESTA!

Turkki yritti estää Suomea pääsemästä NATOON JOHON NAIS HALLITUS OLI PÄÄTTÄNYT LIITTYÄ!

Minä kunniaton Holo ilmotin, että minä olen pessyt Turkin valtion lentokoneen vessan, kun Turkki oli EU:hun liittymässä.
        He olivat itse vaatineet lentokoneeseen siivouksen ennen, kuin he poistuvat koneesta!
        Minä kunniaton siivoosin vessan ja Justus oli Rajavartijana paikalla. Ei hänkään varmaan tiennyt, että minä tulen koneeseen ja minun tehtävä on siivoota keittiö ja vessa.
        Justus sano, että : Keittiötä ei tarvi siivoota!

Eihän se minua haittaa jos Justus siivoaa meillä KEITTIÖN ja minä saan vaimona vain SOTKEA MEIDÄN KEITTIÖSSÄ!
        Vessan siivoukset ovat sentään minun meidän kotona!
        Kyllähän minä tietenkin meidän suhteessa pärjään!

Vessan siivous ja sisutus on hauskaa puuhaa!
        Sekin on yhtä hauskaa, kun Justus omana MIEHENÄNI SIIVOAA SEKÄ SISUSTAA MEIDÄN KEITTIÖTÄ!

Kyllä minä huonekalut sentään saan päättää ja sisälläkin saan tupakoida jos haluan.
        Justus kyllä tietää, että mitä hänen pitää keittiössä siivoota!
        Reippaana hoitaa tiskit, pyyhkii tasot sekä vie roskat sinne minne ne kuuluu!

Justus saa omaan vessaan hieronta vessan pöntön, rentoutus musiikkia ja hän istuu 2 tuntia vessassa kotona niin minä saan rauhassa puuhailla mitä haluan.
        Minä voin välillä kurkata vessaan ja sanoa, että : Oot sie vielä hengissä! / Olen menossa kylällä käymään kaupassa joten sanon jos kyselevät sinua, että Justuksella on rentoutus hieronta paska ohjelma kesken joten mie lähin käväsemään sillä aikaa kylällä!

Justuksen vessa on miesten vessa niin minä voin sanoa, että : Meidän Justus on niin hieno mies, että hänellä menee 2 tuntia vessassa ja minä saan aina odottaa! Sitten, kun me vihdoin ja viimein päästään lähtemään niin minä kunniaton Holo kysyn autossa, että MUISTITKO OTTAA LOMPAKON MUKAAN? MINÄ OON SENTÄÄN RALLI-KUSKIN VAIMO JA EI RÄIKKÖSEN VAIMONKAAN TARVI OSTOKSIAAN MAKSAA!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo sentään yritin TUODAA KUNNIAA IVALOON, mutta EI KELVANNUT VAAN FB:STÄ TONGITTIIN PASKAA JOLLA EI OLLUT MITÄÄN TEKEMISTÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON TEKEMIEN TÖIDEN KANSSA!

Kyllä minä jossain asiassa Suomi 100vuotta Vanhempana Panostajana vinkkasin FB:SSÄ, että : Olen ollut VESSAA PESEMÄSSÄ TUOLLAKIN!

Turkki ei meinannut huolia Suomea NATOON. Minua kiellettiin puuttumasta asiaan, koska NAIS HALLITUS PÄÄTTI, että SUOMI LIITTYY NATOON!
        Minä kunniaton Holo Suomi 100vuotta vanhempana panostajana kommentoin FB:SSÄ, että : EI VITTU KYLLÄ MENNÄ NATOON!
        Minulle ilmotettiin heti FB:SSÄ, että : Nyt oot Holo hiljaa etkä puutu tähän asiaan!

Minulla oli kunnian loukkaus tuomio jo päällä joten minä olin sitten hiljaa NATO AIHEESTA!

Turkki yritti estää Suomea pääsemästä NATOON JOHON NAIS HALLITUS OLI PÄÄTTÄNYT LIITTYÄ!

Minä kunniaton Holo ilmotin, että minä olen pessyt Turkin valtion lentokoneen vessan, kun Turkki oli EU:hun liittymässä.
        He olivat itse vaatineet lentokoneeseen siivouksen ennen, kuin he poistuvat koneesta!
        Minä kunniaton siivoosin vessan ja Justus oli Rajavartijana paikalla. Ei hänkään varmaan tiennyt, että minä tulen koneeseen ja minun tehtävä on siivoota keittiö ja vessa.
        Justus sano, että : Keittiötä ei tarvi siivoota!

Eihän se minua haittaa jos Justus siivoaa meillä KEITTIÖN ja minä saan vaimona vain SOTKEA MEIDÄN KEITTIÖSSÄ!
        Vessan siivoukset ovat sentään minun meidän kotona!
        Kyllähän minä tietenkin meidän suhteessa pärjään!

Vessan siivous ja sisutus on hauskaa puuhaa!
        Sekin on yhtä hauskaa, kun Justus omana MIEHENÄNI SIIVOAA SEKÄ SISUSTAA MEIDÄN KEITTIÖTÄ!

Kyllä minä huonekalut sentään saan päättää ja sisälläkin saan tupakoida jos haluan.
        Justus kyllä tietää, että mitä hänen pitää keittiössä siivoota!
        Reippaana hoitaa tiskit, pyyhkii tasot sekä vie roskat sinne minne ne kuuluu!

Justus saa omaan vessaan hieronta vessan pöntön, rentoutus musiikkia ja hän istuu 2 tuntia vessassa kotona niin minä saan rauhassa puuhailla mitä haluan.
        Minä voin välillä kurkata vessaan ja sanoa, että : Oot sie vielä hengissä! / Olen menossa kylällä käymään kaupassa joten sanon jos kyselevät sinua, että Justuksella on rentoutus hieronta paska ohjelma kesken joten mie lähin käväsemään sillä aikaa kylällä!

Justuksen vessa on miesten vessa niin minä voin sanoa, että : Meidän Justus on niin hieno mies, että hänellä menee 2 tuntia vessassa ja minä saan aina odottaa! Sitten, kun me vihdoin ja viimein päästään lähtemään niin minä kunniaton Holo kysyn autossa, että MUISTITKO OTTAA LOMPAKON MUKAAN? MINÄ OON SENTÄÄN RALLI-KUSKIN VAIMO JA EI RÄIKKÖSEN VAIMONKAAN TARVI OSTOKSIAAN MAKSAA!

Naapuriin tuli norjalaisia jotka ilmeisesti osoittaa mieltään, koska FB kunnialliset vaativat hyväksymään myös sen, että Janne Puhakan murhaaja oli toiminut oikein.

ROLF NORDMO NÄKYY OLEVAN FB KUNNIALLINE MYÖS.
        Näky olevan kuvakin joka oli laitettu FB:HEN vuonna 2015 ja hän on tuossa kuvassa lapsena, mutta kyllä hänet siitä tunnistaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Naapuriin tuli norjalaisia jotka ilmeisesti osoittaa mieltään, koska FB kunnialliset vaativat hyväksymään myös sen, että Janne Puhakan murhaaja oli toiminut oikein.

ROLF NORDMO NÄKYY OLEVAN FB KUNNIALLINE MYÖS.
        Näky olevan kuvakin joka oli laitettu FB:HEN vuonna 2015 ja hän on tuossa kuvassa lapsena, mutta kyllä hänet siitä tunnistaa.

ROLF NORDMOLLA ON INSTAGRAMISSA OIKEIN 2 PROFIILIA JA TOISESSA MAINITAAN, ETTÄ HÄN ON MURHAAJA!

FB KUNNIALLISET KUNNIOITTAA MURHAAJIA, mutta EN KYLLÄ SUOSTU KUNNIOITTAMAAN TUOLLAISIA!

Janne Puhakka olis voinut ikänsä puolesta olla myös minun kunniattoman Holon Espoossa syntynyt OMA POIKA!

Hän oli syntynyt myös Espoon Jorvissa, mutta hänen murhaaja on norjalainen jota tuskin NORJAANKAAN HALUTAAN VANKILAAN!

Suomessa sentään FB kunnialliset kunnioittaa tuollaisia miehiä niin, kuin ROLF NORDMO, LAURI PETTERI KIVINIEMI JA TEEMU MIKKOLA!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ROLF NORDMOLLA ON INSTAGRAMISSA OIKEIN 2 PROFIILIA JA TOISESSA MAINITAAN, ETTÄ HÄN ON MURHAAJA!

FB KUNNIALLISET KUNNIOITTAA MURHAAJIA, mutta EN KYLLÄ SUOSTU KUNNIOITTAMAAN TUOLLAISIA!

Janne Puhakka olis voinut ikänsä puolesta olla myös minun kunniattoman Holon Espoossa syntynyt OMA POIKA!

Hän oli syntynyt myös Espoon Jorvissa, mutta hänen murhaaja on norjalainen jota tuskin NORJAANKAAN HALUTAAN VANKILAAN!

Suomessa sentään FB kunnialliset kunnioittaa tuollaisia miehiä niin, kuin ROLF NORDMO, LAURI PETTERI KIVINIEMI JA TEEMU MIKKOLA!

Toinen tätini oli käynyt meillä miehensä kanssa meillä kylässä aikoinaan, koska heidän oma poikansa olis halunnut Norjasta tulla Suomeen metsämään riekkoja.
        Ei olleet saaneet LUPIA vaan heille oli käsketty sanoa, että : PYSYKÖÖT NORJASSA!

Toinen tätini kävi sentään Norjasta tapaamassa meitä jotka ollaan hänen sukulaisia.

Molemmat ovat sota-lapsina jääneet Norjaan, koska PERHEET HALUSIVAT ADOPTOIDA HEIDÄT!
        Ei heillä ollut vaihtoehtoa, kuin suostua, koska SUOMI OLI HÄVINNYT SODAN JA EI TÄÄLLÄ OLLUT, KUIN PUUTETTA JA KURJUUTTA!
        Heidän perheet olivat hyvä tuloisia ja tämän toiseen perheen isä oli pankinjohtaja.
        Ei Suomen valtiokaan olis pärjännyt tuossa taistelussa, koska olis ollut lapsen oikeutta vastaan.

SUOMESSA ON NORJALAISTEN ISIEN LAPSIA JOILTA ON VIETY OIKEUDET KOKONAAN OMIIN LAPSIINSA!

Toinen on vielä kuulemma KEINOHEDELMÖITYKSEN AVULLA SAANUT ALKUNSA NORJASSA!
        NORJAN VALTIO ON MAKSANUT TUON, MUTTA TÄMÄN LAPSEN ÄITI SYRJII OMAA LASTAAN JA LAPSENSA ISÄÄ!

Toinen äiti asuu Salossa joka vei lapsensa NORJASTA ISÄLTÄÄN. Hän syrjii myös omaa lastaan ja lapsensa isää!

He molemmat väittää, että Norjassa on huonommat olosuhteet mitä Suomessa eli huonommat palkat sekä Norjan valtion talous on huonompi mitä Suomen valtion!

Minä kunniaton Holo en edes kehtais lähteä vertaamaan SUOMEA JA NORJAA KESKENÄÄN, koska Norja on omavarainen maa toisin, kuin SUOMI!

• Anonyymi00009

Isoisä istui elinkautisen taposta Sodankylän savotassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2114
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1139
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      622
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      567
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      563
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      529
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      116
      468
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      71
      439
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    Aihe