kummalliseksi, sillä minuun on nyt suhtauduttu omituisen ystävällisesti ja monista suunnista.
Kaupassakin tuli alennusta ihan pyytämättä (eikä siellä normaalisti saa alennusta pyytämällä).
(ne ilmeisesti taas luulevat minua siksi muusikoksi)
((paras pysyä näkymättömissä, niin en joudu kohtuuttoman ystävällisyysaallon kohteeksi))
Ilmoitan että Helsinki on muuttunut
50
202
Vastaukset 50
- Anonyymi00002UUSI
Meinasin just tehdä aloituksen,
että kaipaan Helsinkiä jota ei enää ole olemassa.
Paikka on nykyään pelottava, turvaton kaatopaikka.- Anonyymi00003UUSI
Totesin käydessäni kaiken muuttuneen nopeasti. Köyhyyden, rähjäisyyden ja pahoinvoinnin näki ja haistoi.
Sisäpihalla liikkui juoppoja, tummaointaisoa pullomummoja ja narkkareita. Istutusaltaan puut oli leikattu ja puutarhapenkit sijoilleen lahonneina.
Eikä tässä edes kaikki. - Anonyymi00018UUSI
Eipä ole tullut käytyä Helsingin keskustassa kuin todella harvoin!
- Anonyymi00005UUSI
Saitilta poistetaan jatkuvasti
SE OIKEA HELSINKI KUVA
sanoitettuna.
Ei Helsinkiin kannata enää suunnata,
ei asumaan eikä töihin.- Anonyymi00010UUSI
Minäkin olen harkinnut että vaihtaisin asuinkuntaa. En aloittajan syystä vaan koska haluan asua edullisemmin ja olla lähempänä luontoa.
Olen miettinyt Hyvinkäätä tai Porvoota. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minäkin olen harkinnut että vaihtaisin asuinkuntaa. En aloittajan syystä vaan koska haluan asua edullisemmin ja olla lähempänä luontoa.
Olen miettinyt Hyvinkäätä tai Porvoota.Kannattaa ottaa selvää Suomen sisäisistä kulttuurieroista.
Ihmisellä on oikeus erehtyä ja oppia ihan itse,
en sillä.
Voi perhana! Minä kun niin haluaisin olla sinua kohtaan ystävällinen...
Ootas kun teen oikein ikävän kommentin sinusta.. tai siis ainakin yritän .. jotta et katoiaisi palstaltakin näkyvistä.
No niin.. tässä tulee ilkeys..
Sinä olet liian älykäs ja mukava. Olet hauska ja liian kätevä. Inhottaa myöntää, että tykkään pääskysistä niin paljon, että minua ihastuttaa sinun suhtautumisesi pääskyihin, ja se ärsyttää minua vietävästi. Eli voidaanko tämä tulkita niin, että olet myös ärsyttävä.
Kelpaako tämä ilkeytenä?Kummallisesti vierastan nykyään eräitä asioita niin alitajuisella tavalla, että noita asioita sisältävät kirjoitukset muuttuvat täysin sumuisiksi ja siten ovat ehdottoman lukukelvottomia.
;)buddy-love kirjoitti:
Kummallisesti vierastan nykyään eräitä asioita niin alitajuisella tavalla, että noita asioita sisältävät kirjoitukset muuttuvat täysin sumuisiksi ja siten ovat ehdottoman lukukelvottomia.
;)Jaa.. nyt loukkasit minua verisesti.. sanoit minua lukukelvottomaksi kun yritin rehellisesti olla ilkeä sinua kohtaan.
Tämä oli jo liikaa.. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa.. nyt loukkasit minua verisesti.. sanoit minua lukukelvottomaksi kun yritin rehellisesti olla ilkeä sinua kohtaan.
Tämä oli jo liikaa.. :)Nokun kirjaimet menivät aivan sumeiksi, enkä lainkaan saanut niistä selvää.
Alitajunta on merkillinen ilmiö ja suodattaa asioita tuolla tavalla.buddy-love kirjoitti:
Nokun kirjaimet menivät aivan sumeiksi, enkä lainkaan saanut niistä selvää.
Alitajunta on merkillinen ilmiö ja suodattaa asioita tuolla tavalla.Lukihäiriö..?
Mä ihan oikeasti yritin parhaani mukaan olla ilkeä. Sitä se teettää kun ei harrasta valehtelemista...Pikku-pirpana kirjoitti:
Lukihäiriö..?
Mä ihan oikeasti yritin parhaani mukaan olla ilkeä. Sitä se teettää kun ei harrasta valehtelemista...Valikoivaa laatua oleva.
(joillain on saman tyyppinen valikoiva kuulo)
;)buddy-love kirjoitti:
Valikoivaa laatua oleva.
(joillain on saman tyyppinen valikoiva kuulo)
;)Häh..? Valikoiva lukihäiriö?
Sekin varmaan ihan parasta laatua.. made by Buddy.Pikku-pirpana kirjoitti:
Häh..? Valikoiva lukihäiriö?
Sekin varmaan ihan parasta laatua.. made by Buddy.Laatua?
Jokin sana tuon edessä oli, mutta ihan sumun seassa olivat kirjaimet.
Ystävälliseen palveluun pitää suhtautua hyvin skeptisesti. Asiakaspalvelijan hymyyn ei voi luottaa. Jokin on pielessä!
Yrittäjät ovat epätoivoisia. Jokainen uudelleen asioiva, maksava asiakas, on lahja.
Voi olla, että sinussa on jonkinlaista julkkis statusta ja sen varjolla saat lisähuomiota? Oikeasti ne toivovat, että keskittäisit kaikki ostoksesi juuri heidän myymälään.Epäilyttävintä tilanteessa oli, ettei alennuksen antaja mitenkään ollut hyötymässä tuosta epätavallisesta operaatiosta, sillä tuskin koskaan enää olemme kohtaamassa (eikä myöskään ollut kyseisen yrityksen omistaja).
Eräs naapuri aikanaan ilmoitti, että olemme sen erään muusikon kanssa erittäin samannäköisiä ja oletettavasti siitä tässä oli taas kyse.
(mutta sen ulkonäkö on kyllä jo muuttunut, eli näytän siltä jolta hän näytti aiemmin)- Anonyymi00017UUSI
buddy-love kirjoitti:
Epäilyttävintä tilanteessa oli, ettei alennuksen antaja mitenkään ollut hyötymässä tuosta epätavallisesta operaatiosta, sillä tuskin koskaan enää olemme kohtaamassa (eikä myöskään ollut kyseisen yrityksen omistaja).
Eräs naapuri aikanaan ilmoitti, että olemme sen erään muusikon kanssa erittäin samannäköisiä ja oletettavasti siitä tässä oli taas kyse.
(mutta sen ulkonäkö on kyllä jo muuttunut, eli näytän siltä jolta hän näytti aiemmin)Michael Jackson?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Michael Jackson?
Mutta sehän oli joku kaljaoppaita kirjoittava tyyppi.
buddy-love kirjoitti:
Epäilyttävintä tilanteessa oli, ettei alennuksen antaja mitenkään ollut hyötymässä tuosta epätavallisesta operaatiosta, sillä tuskin koskaan enää olemme kohtaamassa (eikä myöskään ollut kyseisen yrityksen omistaja).
(mutta sen ulkonäkö on kyllä jo muuttunut, eli näytän siltä jolta hän näytti aiemmin)Tilasitko jonkun omituisen sweet-caramel-ice-latten strösseleillä, joka sai asiakaspalvelijan hymyilemään huvittuneesti? Se antoi alennusta säälistä, koska kukaan muu ei tilaa tuollaista humpuukia.
"Tuo muusikko-tyyppi on aika outo, mutta harmiton tapaus, se ansaitsee alennuksen."
Tässä villi veikkaus asiointiin, ostokseen ja siihen alennukseen. :)tosi.typy kirjoitti:
Tilasitko jonkun omituisen sweet-caramel-ice-latten strösseleillä, joka sai asiakaspalvelijan hymyilemään huvittuneesti? Se antoi alennusta säälistä, koska kukaan muu ei tilaa tuollaista humpuukia.
"Tuo muusikko-tyyppi on aika outo, mutta harmiton tapaus, se ansaitsee alennuksen."
Tässä villi veikkaus asiointiin, ostokseen ja siihen alennukseen. :)Ei, vaan ostin kaksi painavahkoa rautaista esinettä, joita selvästi on harvoin myynnissä.
(ja ehkä tosiaan tuli säälistä ja siksi, että ne olivat hänen mielestään minulle tarpeen)
((niillä raahataan vielä painavampia esineitä))
((((mutta jäätelönä ilman sitä kahvia, tuo strösseliyhdistelmänä olisi hyvin mahdollinen))))
- Anonyymi00006UUSI
Ei hätää, se tarkoittaa vain, että olet tullut vanhaksi. Vanhoille ihmisille ollaan kohteliaita.
Muutoin voisi olla mahdollista, mutta olen kuulemma paljon ikääni nuoremman näköinen (ja tuotakin olen kuullut monesta suunnasta).
- Anonyymi00019UUSI
buddy-love kirjoitti:
Muutoin voisi olla mahdollista, mutta olen kuulemma paljon ikääni nuoremman näköinen (ja tuotakin olen kuullut monesta suunnasta).
Koita nyt ajatella järkevästi (sivuuta valtava ego).
Myös tuo kuulemasi on kohteliaisuus, joka nimenomaan kerrotaan vanhoille ihmisille.
Johtopäätös: näytät vanhalta.
Koita matkustaa julkisilla. Siinä vaiheessa kun raskaanaolevat naiset tarjoavat sinulle istumapaikkaansa dösän etuosassa näytät TOSI vanhalta.
- Anonyymi00007UUSI
Ystävällinen asiakaspalvelu?
Lähdessa?
Ei koskaan. Ei tällä vuosituhannella.
Siellä peritään ainoastaan riitelyä.- Anonyymi00008UUSI
Lahdessa. Ei koskaan.
Helsingissä, melkein. Höpsis, Lahdessa ei tarvi riidellä sen enempää kun muuallakaan, jollei itse ole vähän provosoiva.
Ja sanon tämä Orimattilan ja Lahden geenipoolilla. 😄Tökstöksnöö kirjoitti:
Höpsis, Lahdessa ei tarvi riidellä sen enempää kun muuallakaan, jollei itse ole vähän provosoiva.
Ja sanon tämä Orimattilan ja Lahden geenipoolilla. 😄Orimattilassa on juntteja paljon eikä aina ole tulleet Lahtelais citykanien kanssa juttuun, mutta ajat muuttuu. Lahdessa on aikas paljon nykyään kuten Olassakin muuakta muuttaneita ja jo useamassa sukupolvessa. Se tuo sitä raikasta ilmaa sisäsiittoiseen sisäpiiri kaupunkeihin.
Mutta aina oma käytös vaikuttaa, jollei joku narkki tai muu mielenterveyden menettänyt ole kyseessä. Siis joka hyökkii syyttäsuotta kenen vaan päälle. Koska viiraa päässä.- Anonyymi00022UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Orimattilassa on juntteja paljon eikä aina ole tulleet Lahtelais citykanien kanssa juttuun, mutta ajat muuttuu. Lahdessa on aikas paljon nykyään kuten Olassakin muuakta muuttaneita ja jo useamassa sukupolvessa. Se tuo sitä raikasta ilmaa sisäsiittoiseen sisäpiiri kaupunkeihin.
Mutta aina oma käytös vaikuttaa, jollei joku narkki tai muu mielenterveyden menettänyt ole kyseessä. Siis joka hyökkii syyttäsuotta kenen vaan päälle. Koska viiraa päässä.En ole koskaan tavannut aggressiivisempaa
heimoa kuin Lahdessa.
”oma käytös”? Mitä se tarkoittaa?
On kohtelias? Ei sano mitään? Tulee paikalle?
SE on syy riehaantua.
Ola ja Lahti, siinäpä veljekset.
Lahtelaiset riehuu ja nauraa päälle. Se on tapa.
- Anonyymi00009UUSI
(ne ilmeisesti taas luulevat minua siksi muusikoksi)
Miksi muusikoksi??No siksi muusikoksi, koska se samannäköinen on juuri muusikko.
Jos olisi uutistenlukija, niin silloin siksi uutistenlukijaksi.,
(olenpa minä taitava olemaan ymmärtämättä)
;)- Anonyymi00011UUSI
buddy-love kirjoitti:
No siksi muusikoksi, koska se samannäköinen on juuri muusikko.
Jos olisi uutistenlukija, niin silloin siksi uutistenlukijaksi.,
(olenpa minä taitava olemaan ymmärtämättä)
;)Kuka muusikko?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka muusikko?
Ei saa kysyä noin selvästi, sillä väärinymmärtäminen on hankalampaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka muusikko?
Mikko Kuustonen
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka muusikko?
NO juice leskinen tietenkin!!!
- Anonyymi00012UUSI
niin jos vaihtss ihmisey missä asuylom--- eikä erfrsd planweetalra roisellekssan muutytsminen tee mitään
- Anonyymi00014UUSI
Huolensa kullakin.
Lainaus:
Jos Helsinki on hetkisen kaunis
Se unta on vaan
Turhaa unelmaaSussa on joku juju.
buddy-love kirjoitti:
Täytyy etsiä jokin loitsu, jolla siitä pääsee eroon.
Mulla olis marsu poika nimeltä Loitsu. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mulla olis marsu poika nimeltä Loitsu. 😅
Epäilen, ettei se osaa poistaa jujuja, sillä ne ovat juonikkaita ja piiloutuvat marsujen ulottumattomiin.
buddy-love kirjoitti:
Epäilen, ettei se osaa poistaa jujuja, sillä ne ovat juonikkaita ja piiloutuvat marsujen ulottumattomiin.
Jep ja marsut on niin söpöjä, että pahenee vaan ne kohteliaisuudet.
- Anonyymi00020UUSI
NATOn kaupunkisotaharjoiyuksia, ihmettelin että mitähän nuokin helikopteritkin noin matalalla trkrr... kaupunkisota-haejoituksia...
- Anonyymi00021UUSI
tuossa suosikki-pelissäni huolototauko oli governor of poker 3 niin... päkallopsatsaalla heti pelaamada jas voitin
Paras mitä tullut pokerissa kaksikin:; Royal Flush.... ässävärisuora - Anonyymi00024UUSI
Alennusta?
Oleppa nainen, yrittäjä ja menee ostamaan jotain yritykselle
SAA HINNAN KOROTUKSEN.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom811170- 65903
- 58892
- 202880
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66876Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70745Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal227744Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72722- 42716
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35708Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S57623Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26588- 42568
Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47484- 18478
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12437Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9414Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32392