Vapaus? Hyvä ruoka? Läheiset? Suklaa? Lapset? Kiva matka? Rakkaus? Ystävälliset ihmiset?
Vastaukset 75
- Anonyymi00001UUSI
Minut tekee iloiseksi hyvin nukuttu yö ja iloiset ihmiset. Muitten iloisuus tarttuu.
- Anonyymi00002UUSI
Hyv ruoka, vahava kahavi, mussiikki ja semmonen päevä ettei kukkaan soittele eikä mittään oo rikki. Jos traktori vielä hörähtää käyntiin ekalla ja jiäkuapissa on makkaroo, niin eip siinä immeinen paljoo enempöö onnee tarvii.
anonyymi: "Hyv ruoka, vahava kahavi, mussiikki ja semmonen päevä ettei kukkaan soittele eikä mittään oo rikki. Jos traktori vielä hörähtää käyntiin ekalla ja jiäkuapissa on makkaroo, niin eip siinä immeinen paljoo enempöö onnee tarvii."
Tuo käyntiin ekalla kerralla on itselläni onnen lähde. Eilen Faijan auto ei meinannut startata, joten piti yrittää monta kertaa. Eilen seuraavan kerran lähti ensimmäisellä yrittämällä ja tänään. Eka startti on vaikeuksien jälkeen iloisuuden ja onnen lähde.- Anonyymi00004UUSI
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
anonyymi: "Hyv ruoka, vahava kahavi, mussiikki ja semmonen päevä ettei kukkaan soittele eikä mittään oo rikki. Jos traktori vielä hörähtää käyntiin ekalla ja jiäkuapissa on makkaroo, niin eip siinä immeinen paljoo enempöö onnee tarvii."
Tuo käyntiin ekalla kerralla on itselläni onnen lähde. Eilen Faijan auto ei meinannut startata, joten piti yrittää monta kertaa. Eilen seuraavan kerran lähti ensimmäisellä yrittämällä ja tänään. Eka startti on vaikeuksien jälkeen iloisuuden ja onnen lähde.No siinähän se onni just piilee. Ei sen aina pijä olla lomamatkoo tai lottovoittoo.
Anonyymi00004 kirjoitti:
No siinähän se onni just piilee. Ei sen aina pijä olla lomamatkoo tai lottovoittoo.
anonyymi: "No siinähän se onni just piilee. Ei sen aina pijä olla lomamatkoo tai lottovoittoo."
Minä muuten päätin tänään, että ilmeisesti en koskaan enää lottoa, eurojackpottaa. Tulin siihen tulokseen, että vähäiset rahani riittävät. Säästän vähän pahanpäivän varalle. Ehkä joskus pelaan jalkapallo-veikkausta. Onnellinen ja iloinen voi olla ilman lottovoittoa! :)
- Anonyymi00003UUSI
Jeesuksen läsnäolo. Ja tietysti kaikki Jumalan luomat asiat, joista saadaan nauttia. Rakkaus, seksi, hyvä ruoka, musiikki, liikunta, luonto, ystävät, ystävällisyys, auttavaisuus.
anonyymi: "Jeesuksen läsnäolo. Ja tietysti kaikki Jumalan luomat asiat, joista saadaan nauttia. Rakkaus, seksi, hyvä ruoka, musiikki, liikunta, luonto, ystävät, ystävällisyys, auttavaisuus."
Itsekin uskon Jumalaan ja olen jonkunlainen kristitty. Minustakin Jumala on luonut hienon maailman, jossa on ilon lähteitä, joita luettelit. Onnellisia ilon hetkiä sinulle.
Eläimet, vapaus valita, hyvä ruoka juomineen, oma sänky, puhtaus, maaseutu, luonto ja tietysti oma perhe. Käsittää myös vanhempani.
Se että saan viettää aikaa kotona ja kuunnella vointiani. Muualla se ei oikein onnistu niin hyvin.Tökstöksnöö: "Eläimet, vapaus valita, hyvä ruoka juomineen, oma sänky, puhtaus, maaseutu, luonto ja tietysti oma perhe. Käsittää myös vanhempani.
Se että saan viettää aikaa kotona ja kuunnella vointiani. Muualla se ei oikein onnistu niin hyvin."
Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta ja hyvää viikonloppua! Taidan pitää aihetta auki koko viikonlopun, sillä kiinnostaa paljon ihmisten mielipiteet siitä, mikä saa iloiseksi.
Mitä kuuluu loppuviikkoon?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Tökstöksnöö: "Eläimet, vapaus valita, hyvä ruoka juomineen, oma sänky, puhtaus, maaseutu, luonto ja tietysti oma perhe. Käsittää myös vanhempani.
Se että saan viettää aikaa kotona ja kuunnella vointiani. Muualla se ei oikein onnistu niin hyvin."
Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta ja hyvää viikonloppua! Taidan pitää aihetta auki koko viikonlopun, sillä kiinnostaa paljon ihmisten mielipiteet siitä, mikä saa iloiseksi.
Mitä kuuluu loppuviikkoon?Kassellaan ny mitä tuleman pitää. Nyt just huippaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kassellaan ny mitä tuleman pitää. Nyt just huippaa.
Tökstöksnöö: "Kassellaan ny mitä tuleman pitää. Nyt just huippaa."
Miten niin huippaa? Onko sitä esiintynyt aikaisemmin ja miten paljon?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Tökstöksnöö: "Kassellaan ny mitä tuleman pitää. Nyt just huippaa."
Miten niin huippaa? Onko sitä esiintynyt aikaisemmin ja miten paljon?Huimaa. Välillä huippaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Huimaa. Välillä huippaa.
Kuuluu sairauksieni oirekuvaan. Ei mitään uutta. Etsin kehopositiivista kuvaa taisin löytääkin. Lihavuutta kun aina haukutaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuuluu sairauksieni oirekuvaan. Ei mitään uutta. Etsin kehopositiivista kuvaa taisin löytääkin. Lihavuutta kun aina haukutaan.
Kiva kuulla, että ei ole kuoleman vakavaa tautia vaan kuuluu sairauksien oirekuvaan? Mutta siitä huolimatta jaksat olla positiivisella tuulella?
- Anonyymi00012UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Huimaa. Välillä huippaa.
Älä käytä huumeita ja alkoa sekaisin alko saa huippaamaan ja huumeet huimaamaan lopeta käyttö heti
Kiva kuulla, että ei ole kuoleman vakavaa tautia vaan kuuluu sairauksien oirekuvaan? Mutta siitä huolimatta jaksat olla positiivisella tuulella?
No 33 vuotta näitä, niin mikäpä tässä nyt enää järkyttäisi. Melko pitkä aika tottua oireisiin.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä käytä huumeita ja alkoa sekaisin alko saa huippaamaan ja huumeet huimaamaan lopeta käyttö heti
En käytä kahvia vahvempaa.
- Anonyymi00016UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
En käytä kahvia vahvempaa.
Ei kahvi päähän nouse eli käytät jotain muuta ehkä peukkua ja wiskii
Tökstöksnöö kirjoitti:
No 33 vuotta näitä, niin mikäpä tässä nyt enää järkyttäisi. Melko pitkä aika tottua oireisiin.
Tekoälykin löysi oireet. Näitähän mulla on jatkuvasti. Ne ei kaikki ole päällä samaan aikaan jatkuvasti, välillä on ja silloin olen aikalailla aloillani. Ei muutakaan pysty. Ei kotona, ei töissä, ei missään.
Tyypilliset oireet
Laaja-alainen kipu: Särky tuntuu tuki- ja liikuntaelimissä, vaihdellen kehossa puolelta toiselle ja vyötärön yli.
Väsymys ja uni: Yöuni on katkonaista eikä se virkistä, mikä aiheuttaa jatkuvaa uupumusta.
Kognitiiviset oireet: Muistihäiriöt, keskittymisvaikeudet ja niin sanottu fibrosumu.
Toiminnalliset vaivat: Vatsakivut, päänsärky, huimaus ja sydämentykytys.
Aistiyliherkkyys: Herkkyys äänille, valoille ja hajuille.
Mulka kipuja on eniten raajoissa, niskassa, päässä, selässä, kasvoissa. Vatsassa.Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kahvi päähän nouse eli käytät jotain muuta ehkä peukkua ja wiskii
Ei tartte käyttää. Riittää et keskushermosto on sökönä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei tartte käyttää. Riittää et keskushermosto on sökönä.
Tekoälyä taas, kun en ite jaksa.
Keskushermostoperäinen huimaus johtuu aivojen tai pikkuaivojen alueen häiriöstä, jossa keskushermosto ei pysty käsittelemään tai yhdistämään oikein silmien, tasapainuelinten ja lihasten antamaa aistitietoa.
Oireet ja tunnusmerkit
Epävarmuuden tunne: Jatkuva keinumisen, epävakauden tai pyörrytyksen tunne, joka ei välttämättä liity tiettyyn pään asentoon.
Neurologiset oireet: Huimaukseen voi liittyä muita keskushermoston oireita, kuten näköhäiriöitä, puheongelmia, tasapainovaikeuksia kävellessä, kasvojen tai raajojen puutumista tai kömpelyyttä.
Ero asentohuimaukseen: Toisin kuin sisäkorvan aiheuttamassa hyvänlaatuisessa asentohuimauksessa, keskushermostoperäinen huimaus ei yleensä parane pelkityillä Epleyn liikkeillä, ja siihen liittyy usein laaja-alaisempia neurologisia merkkejä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Tökstöksnöö: "No 33 vuotta näitä, niin mikäpä tässä nyt enää järkyttäisi. Melko pitkä aika tottua oireisiin."
Eli ne alkoi 17-vuotiaana, mikäli oikein laskin. Sitä ennenkö oli paremmin?Tökstöksnöö kirjoitti:
Tekoälyä taas, kun en ite jaksa.
Keskushermostoperäinen huimaus johtuu aivojen tai pikkuaivojen alueen häiriöstä, jossa keskushermosto ei pysty käsittelemään tai yhdistämään oikein silmien, tasapainuelinten ja lihasten antamaa aistitietoa.
Oireet ja tunnusmerkit
Epävarmuuden tunne: Jatkuva keinumisen, epävakauden tai pyörrytyksen tunne, joka ei välttämättä liity tiettyyn pään asentoon.
Neurologiset oireet: Huimaukseen voi liittyä muita keskushermoston oireita, kuten näköhäiriöitä, puheongelmia, tasapainovaikeuksia kävellessä, kasvojen tai raajojen puutumista tai kömpelyyttä.
Ero asentohuimaukseen: Toisin kuin sisäkorvan aiheuttamassa hyvänlaatuisessa asentohuimauksessa, keskushermostoperäinen huimaus ei yleensä parane pelkityillä Epleyn liikkeillä, ja siihen liittyy usein laaja-alaisempia neurologisia merkkejä.Voipi oireilla migreeniäkin mulla. Aamulla sen näkee onko pää kipee herätessä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Voipi oireilla migreeniäkin mulla. Aamulla sen näkee onko pää kipee herätessä.
Fibromyalgia linkittyy suoraan aiemmin mainitsemaasi keskushermostoperäiseen säätelyhäiriöön.
Kyseessä on pitkäaikainen ja toiminnallinen oireyhtymä, jonka taustalla on keskushermoston yleistynyt herkistyminen ulkoisille ja sisäisille ärsykkeille.
Kun keskushermoston kivun ja aistimusten säätely on häiriintynyt, aivot tulkitsevat tavallisia signaaleja voimakkaammin. Tämä selittää myös sen, miksi huimaus on erittäin yleinen neurologinen liitännäisoire fibromyalgiassa.
Keskeiset oireetFibromyalgian oirekuva on monimuotoinen ja aaltoileva, ja siihen kuuluvat tyypillisesti:
Laaja-alainen tuki- ja liikuntaelinkipu: Kipu, särky ja kolotus, joiden paikka ja voimakkuus vaihtelevat. Lihakset ja nivelet ovat usein käsittelyarat.
Uupumus ja unihäiriöt: Vaikea, koko päivän kestävä uupumus. Yöuni on katkeilevaa ("koiranunta") eikä se tuo virkistystä.
Neurologiset oireet: Huimauksen lisäksi esiintyy puutumista, kihelmöintiä, pistelyä ja päänsärkyä.
"Aivosumu" (kognitiiviset häiriöt): Keskittymiskyvyttömyys, muistihäiriöt ja henkinen väsymys.
Toiminnalliset vatsavaivat: Kuten vatsakivut, turvotus (ärtyvän suolen oireyhtymä) ja sydämentykytys.
Yliherkkyydet: Herkkyys kirkkaille valoille, koville äänille tai hajuille.
Miksi fibromyalgia aiheuttaa keskushermostoperäistä huimausta?
Aistitiedon käsittelyhäiriö: Normaalisti aivot yhdistävät silmien, sisäkorvan tasapainoelimen ja kehon asentoaistien (lihakset ja nivelet) signaalit sujuvasti.
Fibromyalgiassa keskushermosto on ylivirttynyt, jolloin aivot suodattavat tätä tietotulvaa huonosti.
Tämä ristiriita tuntuu huimauksena ja keinumisena.
Niskalihasten jännitys: Fibromyalgiaan liittyvä jatkuva yläselän ja niskan lihasjännitys häiritsee niskan asentoaistireseptoreita.
Kun niska lähettää aivoille virheellistä tietoa pään asennosta, seurauksena on niin sanottu servikogeeninen huimaus.
Autonomisen hermoston epätasapaino: Fibromyalgiaan liittyy usein sympaattisen (taistele tai pakene) hermoston liika-aktiivisuus, mikä voi aiheuttaa verenpaineen heittelyä, sydämentykytystä ja sen seurauksena huimausta (esimerkiksi pystyyn noustessa.
Noin, ei liene jääny enää epäselvää?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Tökstöksnöö: "No 33 vuotta näitä, niin mikäpä tässä nyt enää järkyttäisi. Melko pitkä aika tottua oireisiin."
Eli ne alkoi 17-vuotiaana, mikäli oikein laskin. Sitä ennenkö oli paremmin?No sitä ennen oli krooninen migreeni ja järkyttäviä kaularangan ja hartioiden kipuja, kuin olis susilauma repinyt elävältä lihaa irti myös aivot. Sitten tuli muutkin oireet teininä ja lisääntyen iän myötä lisää ja lisää.
Tökstöksnöö kirjoitti:
No sitä ennen oli krooninen migreeni ja järkyttäviä kaularangan ja hartioiden kipuja, kuin olis susilauma repinyt elävältä lihaa irti myös aivot. Sitten tuli muutkin oireet teininä ja lisääntyen iän myötä lisää ja lisää.
Luulen, että migreenin huono ymmärrys ja hoito teki hallaa mun keskushermostolle. Ei kellään kuulu olla joka viikko migreeniä 3 vrk. Oksentaa ittensä tyhjäksi sappinesteetkin, vuosia.
Muttei sille osattu muuta tehdä kun kipupiikkiä persiisseen ensiavussa päiviä viettäen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Fibromyalgia linkittyy suoraan aiemmin mainitsemaasi keskushermostoperäiseen säätelyhäiriöön.
Kyseessä on pitkäaikainen ja toiminnallinen oireyhtymä, jonka taustalla on keskushermoston yleistynyt herkistyminen ulkoisille ja sisäisille ärsykkeille.
Kun keskushermoston kivun ja aistimusten säätely on häiriintynyt, aivot tulkitsevat tavallisia signaaleja voimakkaammin. Tämä selittää myös sen, miksi huimaus on erittäin yleinen neurologinen liitännäisoire fibromyalgiassa.
Keskeiset oireetFibromyalgian oirekuva on monimuotoinen ja aaltoileva, ja siihen kuuluvat tyypillisesti:
Laaja-alainen tuki- ja liikuntaelinkipu: Kipu, särky ja kolotus, joiden paikka ja voimakkuus vaihtelevat. Lihakset ja nivelet ovat usein käsittelyarat.
Uupumus ja unihäiriöt: Vaikea, koko päivän kestävä uupumus. Yöuni on katkeilevaa ("koiranunta") eikä se tuo virkistystä.
Neurologiset oireet: Huimauksen lisäksi esiintyy puutumista, kihelmöintiä, pistelyä ja päänsärkyä.
"Aivosumu" (kognitiiviset häiriöt): Keskittymiskyvyttömyys, muistihäiriöt ja henkinen väsymys.
Toiminnalliset vatsavaivat: Kuten vatsakivut, turvotus (ärtyvän suolen oireyhtymä) ja sydämentykytys.
Yliherkkyydet: Herkkyys kirkkaille valoille, koville äänille tai hajuille.
Miksi fibromyalgia aiheuttaa keskushermostoperäistä huimausta?
Aistitiedon käsittelyhäiriö: Normaalisti aivot yhdistävät silmien, sisäkorvan tasapainoelimen ja kehon asentoaistien (lihakset ja nivelet) signaalit sujuvasti.
Fibromyalgiassa keskushermosto on ylivirttynyt, jolloin aivot suodattavat tätä tietotulvaa huonosti.
Tämä ristiriita tuntuu huimauksena ja keinumisena.
Niskalihasten jännitys: Fibromyalgiaan liittyvä jatkuva yläselän ja niskan lihasjännitys häiritsee niskan asentoaistireseptoreita.
Kun niska lähettää aivoille virheellistä tietoa pään asennosta, seurauksena on niin sanottu servikogeeninen huimaus.
Autonomisen hermoston epätasapaino: Fibromyalgiaan liittyy usein sympaattisen (taistele tai pakene) hermoston liika-aktiivisuus, mikä voi aiheuttaa verenpaineen heittelyä, sydämentykytystä ja sen seurauksena huimausta (esimerkiksi pystyyn noustessa.
Noin, ei liene jääny enää epäselvää?"Noin, ei liene jääny enää epäselvää?"
Minulle ei ainakaan jäänyt epäselvää - selitit kattavasti. Onneksi itselläni ei ole sinun vaivojasi. Kestäisin ne ilmeisesti sinua huonommin.
Itse taidan lopetella tämän päivän osalta ja jatkaa huomenna lisää puolen päivän jälkeen. Tuntikausia vastaillen heti saisi aikaa keskustelua, mutta nyt haluaa tehdä jotain muuta kuin kirjoitella täällä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Luulen, että migreenin huono ymmärrys ja hoito teki hallaa mun keskushermostolle. Ei kellään kuulu olla joka viikko migreeniä 3 vrk. Oksentaa ittensä tyhjäksi sappinesteetkin, vuosia.
Muttei sille osattu muuta tehdä kun kipupiikkiä persiisseen ensiavussa päiviä viettäen.Aivoihin on jääny jälkiä, kirkassignaaleja. Veikkaan että jonkinasteisia vuotoja, arpikudoksina.
"Noin, ei liene jääny enää epäselvää?"
Minulle ei ainakaan jäänyt epäselvää - selitit kattavasti. Onneksi itselläni ei ole sinun vaivojasi. Kestäisin ne ilmeisesti sinua huonommin.
Itse taidan lopetella tämän päivän osalta ja jatkaa huomenna lisää puolen päivän jälkeen. Tuntikausia vastaillen heti saisi aikaa keskustelua, mutta nyt haluaa tehdä jotain muuta kuin kirjoitella täällä.Juu, kyllähän tota tietoa nykyään jo löytyy. Ei vielä silloin kun sairastuin. Eikä fibroa osata vieläkään hoitaa. Kaikenlaista kokeilua on, muttei oikeen auta mikään mulla ainakaan. Koekanina saanu olla lääkkeillekin. Vatsakin paskana niitten takia.
Jeps, minunkin tarttisi mennä juoksuttaa rottia. Poika rotat on kaikki kuollu tässä pienen ajan sisällä, onneksi on vielä tyttösiä vaikka niistäkin 3 on jo poissa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, kyllähän tota tietoa nykyään jo löytyy. Ei vielä silloin kun sairastuin. Eikä fibroa osata vieläkään hoitaa. Kaikenlaista kokeilua on, muttei oikeen auta mikään mulla ainakaan. Koekanina saanu olla lääkkeillekin. Vatsakin paskana niitten takia.
Jeps, minunkin tarttisi mennä juoksuttaa rottia. Poika rotat on kaikki kuollu tässä pienen ajan sisällä, onneksi on vielä tyttösiä vaikka niistäkin 3 on jo poissa.Lähinnä nyt linkitin kerralla asiaa, niin ei aina tule ihmettelyä mikäs sulla on. 😀
Mulla on mun uskolliset sairaudet. Ne ei pidä mitään lomia välillä. Tai vietä remissioita.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, kyllähän tota tietoa nykyään jo löytyy. Ei vielä silloin kun sairastuin. Eikä fibroa osata vieläkään hoitaa. Kaikenlaista kokeilua on, muttei oikeen auta mikään mulla ainakaan. Koekanina saanu olla lääkkeillekin. Vatsakin paskana niitten takia.
Jeps, minunkin tarttisi mennä juoksuttaa rottia. Poika rotat on kaikki kuollu tässä pienen ajan sisällä, onneksi on vielä tyttösiä vaikka niistäkin 3 on jo poissa."Jeps, minunkin tarttisi mennä juoksuttaa rottia. Poika rotat on kaikki kuollu tässä pienen ajan sisällä, onneksi on vielä tyttösiä vaikka niistäkin 3 on jo poissa."
No, kuolema on osa elämää - tulee tilaa uusille rotille? Nyt voit pelastaa uusia, kun tulee tilaa? Se rescue-juttu?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
"Jeps, minunkin tarttisi mennä juoksuttaa rottia. Poika rotat on kaikki kuollu tässä pienen ajan sisällä, onneksi on vielä tyttösiä vaikka niistäkin 3 on jo poissa."
No, kuolema on osa elämää - tulee tilaa uusille rotille? Nyt voit pelastaa uusia, kun tulee tilaa? Se rescue-juttu?Nämä tuli meille vauvana. Ei rescueina. Ne on yksilöitä niin eihän uudet ikinä korvaa vanhoja. Ja en nyt ota yhtään eläintä enempää.
Työttömyys saatava ensin työllisyydeksi.Tökstöksnöö kirjoitti:
Nämä tuli meille vauvana. Ei rescueina. Ne on yksilöitä niin eihän uudet ikinä korvaa vanhoja. Ja en nyt ota yhtään eläintä enempää.
Työttömyys saatava ensin työllisyydeksi."Nämä tuli meille vauvana. Ei rescueina. Ne on yksilöitä niin eihän uudet ikinä korvaa vanhoja. Ja en nyt ota yhtään eläintä enempää.
Työttömyys saatava ensin työllisyydeksi."
Kiva tietää - oli alkuperäisiä. Työttömyys tässä tarkoitti, että ei ole vara ottaa lisää, kun ei ole työn tuomaa rahaa vai mitä tarkoitit?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
"Nämä tuli meille vauvana. Ei rescueina. Ne on yksilöitä niin eihän uudet ikinä korvaa vanhoja. Ja en nyt ota yhtään eläintä enempää.
Työttömyys saatava ensin työllisyydeksi."
Kiva tietää - oli alkuperäisiä. Työttömyys tässä tarkoitti, että ei ole vara ottaa lisää, kun ei ole työn tuomaa rahaa vai mitä tarkoitit?Niin, rahaahan niittenkin elämän ylläpito vaatii.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin, rahaahan niittenkin elämän ylläpito vaatii.
"Niin, rahaahan niittenkin elämän ylläpito vaatii."
Toivottavasti taloutesi kohenee. Hyvää lauantaita, sillä itse pidän muutaman tunnin tauon palstalta. Törmätään! :)
- Anonyymi00006UUSI
Reilu avoin ystävyys.
Vilma"Reilu avoin ystävyys.
Vilma"
Ystävät siis saat Vilman iloiselle päälle? Mikä muu? MInkälainen on reilu avoin ystävyys?- Anonyymi00009UUSI
"Reilu avoin ystävyys.
Vilma"
Ystävät siis saat Vilman iloiselle päälle? Mikä muu? MInkälainen on reilu avoin ystävyys?Vilpittömyyttä.
Ei taka-ajatuksia niin, että pitää kuluttaa energiaa, mitähän tuo nyt tarkoittaa tai mihin pyrkii.
Ei kateutta.
Ei ärsyttämistä.
Ei kilpailua.
Vilma
Periaate:
Jos ole reilu minulle, olen minäkin reilu sinulle.
Mutta jos olet vittumainen minulle olen minäkin vittumainen sinulle.
Ja sitten lauleskelen, että olen oikein hyvä, ellen täydellinen.
Jooo malka ja silmät. Tiedän. Anonyymi00009 kirjoitti:
Vilpittömyyttä.
Ei taka-ajatuksia niin, että pitää kuluttaa energiaa, mitähän tuo nyt tarkoittaa tai mihin pyrkii.
Ei kateutta.
Ei ärsyttämistä.
Ei kilpailua.
Vilma
Periaate:
Jos ole reilu minulle, olen minäkin reilu sinulle.
Mutta jos olet vittumainen minulle olen minäkin vittumainen sinulle.
Ja sitten lauleskelen, että olen oikein hyvä, ellen täydellinen.
Jooo malka ja silmät. Tiedän.Kiitos tarkennuksesta, Vilma, ja hyviä ystäväsuhteita! :)
- Anonyymi00013UUSI
"Reilu avoin ystävyys.
Vilma"
Ystävät siis saat Vilman iloiselle päälle? Mikä muu? MInkälainen on reilu avoin ystävyys?Oletko sinä se 70v joka etsii miehestä vain ystävää hyvää
- Anonyymi00007UUSI
johnnny Blade.
Anonyymi00007: "johnnny Blade."
Mikä tai kuka on Johnnny Blade?Se on siis laulu, jonka Black Sabbath ja Metallica ovat levyttäneet. Miksi se tuottaa iloa?
- Anonyymi00008UUSI
joku musiikki niin kä-pop jotenkin niin en oikein ythgmmärrä sivan jooh youtubells tuo09jotan jorain noita hassuja
kun minun bluray voi toistaa noita niin nooh noooh - Anonyymi00010UUSI
Tulen iloiseksi aika herkästi. Monenlaiset asiat aiheuttaa ilon tunteen, mutta ilon aste saattaa tietenkin vaihdella tilanteesta riippuen. Jos vaikka joku ihminen hymyilee minulle kaupassa, siitä tulee kiva iloinen fiilis, mutta jos läheiselleni tapahtuu jotain erityisen hyvää, niin siitä tuntemani ilo on aivan eri luokkaa.
Juuri tänään minut sai iloiseksi lapseni. Hänellä on kyky siihen ihan vain olemalla oma upea itsensä 🙃
Aletheias"Tulen iloiseksi aika herkästi. Monenlaiset asiat aiheuttaa ilon tunteen, mutta ilon aste saattaa tietenkin vaihdella tilanteesta riippuen. Jos vaikka joku ihminen hymyilee minulle kaupassa, siitä tulee kiva iloinen fiilis, mutta jos läheiselleni tapahtuu jotain erityisen hyvää, niin siitä tuntemani ilo on aivan eri luokkaa.
Juuri tänään minut sai iloiseksi lapseni. Hänellä on kyky siihen ihan vain olemalla oma upea itsensä 🙃
Aletheias"
Iloisia hetkiä hymyjen alla ja lapsesi seurassa! Hyvää viikonloppua! Itse olen iloinen siitä, että otin tämä aiheen esille, sillä muiden iloiset asiat kutkuttaa omia ilon rekistereitä. Iloisten asioiden ajatteleminen saa jotenkin iloiseksi. Lisäksi iloisuuteeni saattoi vaikuttaa se, että söin juuri yhden suklaalevyn. Iloisuuteni voi olla myös onnellisuuden kemiaan liittyvää?- Anonyymi00014UUSI
"Tulen iloiseksi aika herkästi. Monenlaiset asiat aiheuttaa ilon tunteen, mutta ilon aste saattaa tietenkin vaihdella tilanteesta riippuen. Jos vaikka joku ihminen hymyilee minulle kaupassa, siitä tulee kiva iloinen fiilis, mutta jos läheiselleni tapahtuu jotain erityisen hyvää, niin siitä tuntemani ilo on aivan eri luokkaa.
Aletheias"
Iloisia hetkiä hymyjen alla ja lapsesi seurassa! Hyvää viikonloppua! Itse olen iloinen siitä, että otin tämä aiheen esille, sillä muiden iloiset asiat kutkuttaa omia ilon rekistereitä. Iloisten asioiden ajatteleminen saa jotenkin iloiseksi. Lisäksi iloisuuteeni saattoi vaikuttaa se, että söin juuri yhden suklaalevyn. Iloisuuteni voi olla myös onnellisuuden kemiaan liittyvää?Kiitos samoin sinne hyvää viikonloppua 😊
Ilo on tarttuvaa ja muiden ilon voi joskus tuntea jopa vahvemmin kuin oman ilon. Itse tunnen tätä usein erityisesti lasten kautta, niin omani kuin muidenkin lasten. Lasten ilo on niin vilpitöntä ja tarttuvaa 🤗
Suklaa ehdottomasti auttaa iloisen fiiliksen saavuttamisessa. Onnellisuuden kemiaa parhaimmillaan 😊
Aletheias
- Anonyymi00011UUSI
ehkä yoidrn ihmidd-olion näkeminen oiloisens... olin ostoksilla ruokajuytyujs joku ytuyyu myyjä-tyttö; hyppää 6tähän minun owtoskärryyn kyytriin kun suuriqa ostoksiaq muutenkin
mien sinuy omaan kotiini kärryllä - Anonyymi00015UUSI
minut tekeeeee iloiseksi k-pop jutut musiiikinniinherrujsw
Anonyymi00015: "minut tekeeeee iloiseksi k-pop jutut musiiikinniinherrujsw"
Voisitko laittaa tänne k-pop-linkin, joka tuo erityisesti sinulle iloa?
- Anonyymi00017UUSI
Tänään on saanut mut iloiseksi se, että kun kuuntelen pitkästä aikaa omaa musiikillista tuotantoa, ymmärrän sen että olen kuitenkin keskivertoa parempi näissä hommissa. Normaalisti luulen, että olen parhaimmillaankin keskinkertainen. Mutta on mulla joskus hetkeni... :)
https://youtu.be/8YoIkfbqKG0?si=O1hAhNCoeAP39CbI
Vielä kun voittaisin laiskuuteni ja saisin pukattua toisen albumin pihalle. Se on pientä viimeistelyä ja levynkantta vaille valmis ollut jo pitemmän aikaa... :)- Anonyymi00018UUSI
Onnea ja iloa musiikkiuralla! Hyvät viikonloput! :)
En minä tästä uraa ole tekemässä. Tykkään vaan puuhastella äänien ja sävelien parissa.
Mut kiitos ja samoin! :)
- Anonyymi00019UUSI
Tekisi iloiseksi jos sais 20v iästä pois.
Anonyymi00019: "Tekisi iloiseksi jos sais 20v iästä pois."
Eli haluaisit olla 3-vuotias? ;)
- Anonyymi00022UUSI
näin yofrlls kummsllidrn unrn ysi joysin niinkun niin NS(Pm h4elikoptereita ja siytyren olijoku hauskannäköinen yyyöupseer5i joka nukuy67yi minus...
- Anonyymi00023UUSI
Elämä on joskus kummallinen. Onnellisimmaksi minut saa henkilö jonka olemassaolon kyseenalaistin ennen hänen syntymäänsä.
Onneksi hän syntyi, ja saan kunnian olla hänen isänsä.
Mahtavaa on seurata miten iloisina pienet ihmiset kehittyvät, vaikka tekevät koulun jälkeenkin paljon töitä kehittyäkseen.
Pelkkä seuraaminen antaa energiaa ja luottamusta ihmisten tulevaisuuteen. Hyvissä käsissä tulevaisuus on, nauoret ovat ihan huippuja.
AV- Anonyymi00024UUSI
Hyviä viikonloppuna nuoren ihmisen isänä. Kiitos positiivisesta viestistä.
Hyvää viikonloppua myös sinulle, ja miksipä ei koko palstalle!
AV
Menemättä syvälliseksi, tänään teki iloiseksi onnistuminen.
Olen tässä muutaman päivän kehitellyt uutta smoothie reseptiä. Se onnistui yli odotusten. Ilo on pieniä asioita. ☺️tosi.typy: "Menemättä syvälliseksi, tänään teki iloiseksi onnistuminen.
Olen tässä muutaman päivän kehitellyt uutta smoothie reseptiä. Se onnistui yli odotusten. Ilo on pieniä asioita. ☺️"
Joo pienistä hetkistä koostuu iloiset hetket. Kiitos näkemyksesi tuomisesta tänne. Minkälainen smoothie se oli vai onko se salaisuus?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
tosi.typy: "Menemättä syvälliseksi, tänään teki iloiseksi onnistuminen.
Olen tässä muutaman päivän kehitellyt uutta smoothie reseptiä. Se onnistui yli odotusten. Ilo on pieniä asioita. ☺️"
Joo pienistä hetkistä koostuu iloiset hetket. Kiitos näkemyksesi tuomisesta tänne. Minkälainen smoothie se oli vai onko se salaisuus?Uusi smoothieresepti ei ole salaisuus. Tein aloituksen palstalle. Käy katsomassa. ☺️
tosi.typy kirjoitti:
Uusi smoothieresepti ei ole salaisuus. Tein aloituksen palstalle. Käy katsomassa. ☺️
Pitääpä vilkaista sopivassa välissä smoothiesi salaisuus! :) Hyvää viikonloppua!
Pitääpä vilkaista sopivassa välissä smoothiesi salaisuus! :) Hyvää viikonloppua!
Hyvää viikonloppua myös sinulle! ☺️
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19548547/mango-appelsiini-ananas-smoothie!
- Anonyymi00025UUSI
Rakkaus, läheisyys, ilmaisun vapaus, kiva/ merkityksellinen työ, flirttailu, taloudellinen tasapaino, musiikki, visuaalisuus, estetiikka, liikunta, harrastukset noin yleisesti, luovuus, yhteistyö, Prisman katoaminen maanpinnalta jne.
anonyymi: "Rakkaus, läheisyys, ilmaisun vapaus, kiva/ merkityksellinen työ, flirttailu, taloudellinen tasapaino, musiikki, visuaalisuus, estetiikka, liikunta, harrastukset noin yleisesti, luovuus, yhteistyö, Prisman katoaminen maanpinnalta jne."
Muut ymmärsin ja ne olivat hyviä ilon kannalta, mutta tuo Prisman katoaminen maanpinnalta ei mennyt aivan jakeluun? Mitä sillä tarkoitit?
- Anonyymi00026UUSI
No tässä hetkessä vaikka se, että kohta on tuoretta voisilmäpullaa, jahka saan tuon taikinan kohotettua ja pullat pyöräytettyä.
Teinit herää pullantuoksuun. ☺️anonyymi: "No tässä hetkessä vaikka se, että kohta on tuoretta voisilmäpullaa, jahka saan tuon taikinan kohotettua ja pullat pyöräytettyä.
Teinit herää pullantuoksuun. ☺️"
Kiitos mielenkiintoisesta näkemyksestä, mutta ihmetyttää, että teinit nukkuvat näin pitkään vai oliko vastaukseksi sijoittunut vertauskuvaukselliseen hetkeen?- Anonyymi00028UUSI
anonyymi: "No tässä hetkessä vaikka se, että kohta on tuoretta voisilmäpullaa, jahka saan tuon taikinan kohotettua ja pullat pyöräytettyä.
Teinit herää pullantuoksuun. ☺️"
Kiitos mielenkiintoisesta näkemyksestä, mutta ihmetyttää, että teinit nukkuvat näin pitkään vai oliko vastaukseksi sijoittunut vertauskuvaukselliseen hetkeen?Miksi eivät nukkuisi, kun riekkuivat autoillessa niin myöhään?
- Anonyymi00027UUSI
Minut saa iloiseksi se, että saan elää omaa rauhallista elämääni ja ainoa mitä haluan on se, että saisin elämääni 70+ ikäisen miehen ystäväväkseni!
- Anonyymi00029UUSI
Niin ei tule tapahtumaan koskaan, että voisin hyväksyä ystäväkseni oman lapseni ikäisen henkilön! Olen ollut jo vuosien ajan hyvin ahdistunut, koska pakkomielteinen ihminen on stalkkannut minua ja alan siksi olla todella huonossa hapessa!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin ei tule tapahtumaan koskaan, että voisin hyväksyä ystäväkseni oman lapseni ikäisen henkilön! Olen ollut jo vuosien ajan hyvin ahdistunut, koska pakkomielteinen ihminen on stalkkannut minua ja alan siksi olla todella huonossa hapessa!
En ole ollut oma iloinen itseni moneen vuoteen ja se liittyy minua kauan stalkanneeseen henkilöön!
anonyymi: "Minut saa iloiseksi se, että saan elää omaa rauhallista elämääni ja ainoa mitä haluan on se, että saisin elämääni 70+ ikäisen miehen ystäväväkseni!"
Siinä on toivetta kerrakseen. Valitettavasti yli 70-vuotiaita naisia on enemmän kuin miehiä, joten kaikille ei riitä ehkä ystävää tai kumppania? Onnea kumminkin etsintään ja hyvää viikonloppua.
- Anonyymi00031UUSI
En ole kokenut iloa enää moneen vuoteen ja kohta olen niin huonosaa kunnossa etten jaksa välittää edes omista lapsistani! Lopettkaa projekti ja maksakaa korvaukset! Muuten voi tapahtua kauheita asioita!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞411218Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S651008- 36904
- 109859
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125826- 38733
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77642- 51626
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66611- 42609
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31596Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2552Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27543Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev120511- 49508
- 94496
- 60474
- 42452
- 45446
- 35417