Koska suhteet vaativat aivan liikaa miehiltä. Ei ole aikaa eikä jaksamista, eikä kiinnostusta.
https://www.youtube.com/watch?v=NPoM9scxX8s
Miksi miehet välttelevät suhteita
60
392
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
Ei parisuhteessa ole pakko olla. 😄
Se on täysin vapaaehtoinen sopimus.
🦄- Anonyymi00023
Onkohan ihan noinkaan oikeasti mitä mies poloinen voi tehdä kun naisen koura tarttuu rinnuksista tai kurkusta kiinni ja ote on kova ja nainen sanoo sinä olet minun omani ja ote tiukkenee niin mies on pakosta naisen oma ja joutuu elämään alistettuna vailla ihmisarvoa eli mies ei voi kuin toivoa ja rukoilla ettei nainen olis se kaikkein ilkein voi voi miehiä minkä kohtalon saivatkaan
- Anonyymi00028
Huonot kokemat ja epäilyä, et olisiko minusta edes suhteeseen kenenkään kanssa? Varmaan voisi olla kiva kokema, jos löytäisi sellaisen itselle sopivan? Jonka seurassa voisi viihtyä välillä ja tuntuisi helpolta se arjen pyörittäminen yhdessä?
- Anonyymi00002
Hah, no joo. Kaikkeen väsyy. Sekin jo riittää yksistään.
Ja päläpälä taas kaikelle muulle, en ymmärrä mitävittua tähänkään mitään laitoin. - Anonyymi00004
Minä olen jo aika vanha nainen ja päätin jo eroni jälkeen, etten enää halua minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, joten projektin aloittajat olivat typeriä, kun eivät älynneet tuostakaan kysyä mitään!
- Anonyymi00005
Millä oikeudella puutuitte elämääni! Hyi, miettikää miten paljon pahaa saitte aikaan aloittamalla projektin! Yli kymmenen todella ahdistavaa ja äärimmäisen stressaavaa vuotta! Kaikki olisi mennyt ihan toisin, jos olisin saanut tehdä itselle todella mieluisaa työtä! Miksi ette halunneet minun tekevän sitä työtä, jota rakastin todella paljon??
- Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Millä oikeudella puutuitte elämääni! Hyi, miettikää miten paljon pahaa saitte aikaan aloittamalla projektin! Yli kymmenen todella ahdistavaa ja äärimmäisen stressaavaa vuotta! Kaikki olisi mennyt ihan toisin, jos olisin saanut tehdä itselle todella mieluisaa työtä! Miksi ette halunneet minun tekevän sitä työtä, jota rakastin todella paljon??
Ihan helkutin outo projekti.
Ymmärrän kyllä, että voi olla työpaikkasuhteita, mutta että koko kymmenen vuoden projektin tarkoitus olisi ollut suhteilla.
Ettekö tehneet mitään oikeaa työtä?
- Anonyymi00006
Totta. Mä olen aikahyvin osannut olla sotkeutumatta suhteiden pyörteisiin, kun mulla on ollut niin paljon kaikkea muuta.
Pitää miettiä jo sitä suhteen mahdollista toista osapuolta, ettei ryhdy johonkin, mihin ei resurssit riitä. 🙂 - Anonyymi00007
Osapuilleen 1-2v kestää toipua huonosta suhteesta.
- Anonyymi00008
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
- Anonyymi00010
Voi kestää pitempäänkin ja jättää trauman jossa menee luotto ihmisiin yleensäkin. Eikä sitten uskalla päästää ketään lähelle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi kestää pitempäänkin ja jättää trauman jossa menee luotto ihmisiin yleensäkin. Eikä sitten uskalla päästää ketään lähelle.
Jotenkin on joku suojamuuri tullut. Ei tule edes naiset lähelle enää kun vaistoaa että toi välttelee.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jotenkin on joku suojamuuri tullut. Ei tule edes naiset lähelle enää kun vaistoaa että toi välttelee.
Juu näin se on minun kohdalla. Ehkä se johtuu myös siitä, että olen se "näkymätön vanha kurppa " . Se antaa suojaa ja saan olla rauhassa oman elämäni kuningatar.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juu näin se on minun kohdalla. Ehkä se johtuu myös siitä, että olen se "näkymätön vanha kurppa " . Se antaa suojaa ja saan olla rauhassa oman elämäni kuningatar.
Paitsi ehkä kohdallani miehet ei tuu lähelle kun näkee että välttelen.
Vaatii ne naisiltakin. Naiset vaan on opetettu kestämään ja sietämään miehiä enemmän kaikenlaista kuormaa.
Henkistä eritoten. Mies saa raivota, vittuuntua, kyllästyä, pettää, ryypätä ja käyttäytyä kun aasi kun elämä potkii. Mutta jos nainen tekee niin, heti moralisoidaan hulluksi.
Pojat nyt on poikia.. Joo. Tehkää mitä huvittaa asenne. Sitten ne ei mitään kestäkkään, kun aina saa kone levitä kun sytytys sakkaa.Pojat on opetettu pakenemaan ja riehumaan, kun painetta tulee. Tytöt sietämään ja tyytymään.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Pojat on opetettu pakenemaan ja riehumaan, kun painetta tulee. Tytöt sietämään ja tyytymään.
Tytöt oottamaan koska se poika rauhoittuu ja olemaan tuki, johon nojailla kun ensin on ollut täys tollo.
Tytöille taas mullistukset ohjataan itke tai mee terapiaan. Juttele toisille tytöille. Mies ei kuuntele, ääh akkojen murheita.
Ihmekkö jos parisuhteet on raskaita.- Anonyymi00012
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tytöt oottamaan koska se poika rauhoittuu ja olemaan tuki, johon nojailla kun ensin on ollut täys tollo.
Tytöille taas mullistukset ohjataan itke tai mee terapiaan. Juttele toisille tytöille. Mies ei kuuntele, ääh akkojen murheita.
Ihmekkö jos parisuhteet on raskaita.Sun lyhyt läpileikkaus tietyntyyppisiin miehiin näkyy kyllä melko rankkana yleistyksenä, sori nyt jos sanon suoraan. Ei noi taida olla edes aikuiseksi kunnolla kasvaneet.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sun lyhyt läpileikkaus tietyntyyppisiin miehiin näkyy kyllä melko rankkana yleistyksenä, sori nyt jos sanon suoraan. Ei noi taida olla edes aikuiseksi kunnolla kasvaneet.
No toki se on lyhyt läpileikkaus ja kärjistetty. Olemmehan kiukkuperseitten kyllästämällä palstalla.
Läpileikkaus oli siis seurueestani palstalla.- Anonyymi00018
Tai sitten niin että mies on todellinen tossukka, kuten lasteni isä oli! Minun piti tehdä kaikkeen aloitus aina!
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tai sitten niin että mies on todellinen tossukka, kuten lasteni isä oli! Minun piti tehdä kaikkeen aloitus aina!
On mullakin ollut sellainen kumppani, jota piti ohjailla ja suojella pelottavilta jutuilta, ottaa vetovastuu. En jaksanu.
- Anonyymi00039
Tökstöksnöö kirjoitti:
On mullakin ollut sellainen kumppani, jota piti ohjailla ja suojella pelottavilta jutuilta, ottaa vetovastuu. En jaksanu.
Lopulta et tainnut tehdä paljoakaan
Anonyymi00039 kirjoitti:
Lopulta et tainnut tehdä paljoakaan
Ikävä kyllä tein. Toinen kun on estynyt jossain asiassa, se jää toisen harteille.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ikävä kyllä tein. Toinen kun on estynyt jossain asiassa, se jää toisen harteille.
Päätä sinä, en minä, minun piti olla se joka päättää ja ohjaa suuntaa. Menee ovelle kun hän ei uskalla, menee ulos pimeään kun hän ei uskalla. Monta asiaa kuin lapsen kanssa.
- Anonyymi00009
Kerro nyt, että mitä sellaista se suhde vaatii mieheltä mitä ei naiselta? Sen, että nostat jalkasi tieltä ylös lattialta pelatessasi sohvalla pleikkaa kun nainen imuroi? Mikä se 'liikaa' on?
Ja miksi kiljut aiheesta täällä 24/7/365? Sen kun olet yksin, ei ketään kiinnosta, löydyt sitten sieltä yksiöstäsi muumioituneena vuosien päästä hengen lähdöstä niin kuin sadat muutkin. Luulenpa, että miehet eivät erityisemmin välttele suhteita, vaan kysymys on ennemminkin siitä, etteivät joko oikein saavuta itseään kiinnostavia naisia tai eivät koe löytäneensä omiin tarpeisiinsa riittävän hyvin vastaavaa kumppania.
Ihan perinteinen panos vs. tuotto -asetelma, riskinotto edellyttää heittäytymistä ja antautumista pettymyksille. Jos ei omista syistään johtuen siedä pettymyksiä, ei ole myöskään valmis ottamaan riskejä ja sitten suhteen löytyminen muuttuu hankalammaksi, kun yrittää löytää sitä riskitöntä vaihtoehtoa.- Anonyymi00022
Kyllä se iän myötä jossain vaiheessa kääntyy siihen, että tietää ettei ole olemassa naista joka voisi kiinnostaa tarpeeksi, jotta vaivaa kannattaisi nähdä.
Mieskin on oppivainen olento. Ja hormonitoiminnan hidastumisen myötä oma rauha ajaa parisuhteen edelle. - Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä se iän myötä jossain vaiheessa kääntyy siihen, että tietää ettei ole olemassa naista joka voisi kiinnostaa tarpeeksi, jotta vaivaa kannattaisi nähdä.
Mieskin on oppivainen olento. Ja hormonitoiminnan hidastumisen myötä oma rauha ajaa parisuhteen edelle.Tuohon ensimmäiseen kappaleeseen voisi ihan yhtä hyvin kirjoittaa naisen sanan tilalle ettei ole miestä, joka voisi kiinnostaa tarpeeksi, jotta vaivaa kannattaisi nähdä! Ja kun yksi kauan kestänyt parisuhde jo takana tietää, ettei se ole sen arvoista jotta sen haluaisi kokea uudestaan! Elämä on ihanaa, kun ei ole yhtäkään miestä vaatimassa sitä sun tätä! Omia lapsiani vain autan! Siksi vain 70+ ikäinen mies ystäväksi!
No höh! Olen nainen ja välttelen juurikin parisuhdetta parhaani mukaan.
Voin esittää ja leikkiä parisuhdetta hyvin tilapäisesti, mutta mitään 24/7 pjaskaa en ota ristikseni.
Kuka oikeasti kaipaa jotakuta rinnalleen koko ajan? Aika moni tietääkseni, mä en.
En vaihtaisi omaa elämääni parisuhteiluun. En kuunaan.- Anonyymi00020
En minäkään enää vaihda yksin olemista suhteeseen kenenkään kanssa! Jos löytyisi mukava pappaikäinen mies lenkkikaveriksi niin sellaisen vain haluaisin elämääni piristämään ja metsälenkille liikkumaan!
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
En minäkään enää vaihda yksin olemista suhteeseen kenenkään kanssa! Jos löytyisi mukava pappaikäinen mies lenkkikaveriksi niin sellaisen vain haluaisin elämääni piristämään ja metsälenkille liikkumaan!
Pelkkä ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa yhdenkään miehen kanssa, alkaa jo ajatuksen tasolla ahdistaa todella paljon! Ei enää sellaista koskaan minulle!
- Anonyymi00036
Naisen käsitys asioista on aina niin erilainen.... nainen voi "leikkiä parisuhdetta" jonkun aikaa, mutta ei ole siinä oikeasti mukana.
EIkö tässä nyt tullut esille se aloituksen syy miksi miehet välttelevät näitä. Anonyymi00036 kirjoitti:
Naisen käsitys asioista on aina niin erilainen.... nainen voi "leikkiä parisuhdetta" jonkun aikaa, mutta ei ole siinä oikeasti mukana.
EIkö tässä nyt tullut esille se aloituksen syy miksi miehet välttelevät näitä.Hyvä sinä! Loistavaa ja pettämätöntä logiikkaa, niin että ihan hämmästyttää.
Tartut yhteen kommenttiin ja yleistät sen koskemaan kaikkia naisia.
Että oletkin yksinkertainen!- Anonyymi00038
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvä sinä! Loistavaa ja pettämätöntä logiikkaa, niin että ihan hämmästyttää.
Tartut yhteen kommenttiin ja yleistät sen koskemaan kaikkia naisia.
Että oletkin yksinkertainen!Ne kaikki on niitä samoja kuin sinä. Tiedät sen ihan itsekin että on.
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
EIkö tässä nyt tullut esille se aloituksen syy miksi miehet välttelevät näitä.Minä ainakaan en tunne yhtään naista, joka olisi koskaan "leikkinyt parisuhdetta". Oikeastaan juurikin päinvastoin, että se parisuhde on otettu suorastaan liiankin vakavasti ja siinä on kituutettu ja kitkutettu, pelkän tahdonvoiman avulla liian pitkään, ettei vain antaisi liian helposti periksi, ettei vain jättäisi jotakin kiveä kääntämättä ja yrittämättä. Miehellehän ne erot tietenkin tulevat aina "yllätyksinä", vaikka niitä samoja teemoja olisi käsitelty ja yritetty saada toimimaan kymmenenkin vuotta. Siitä huolimatta mies ei ole ollut tietoinen mistään ongelmista.
- Anonyymi00014
On se hyvä että joidenkin pitää vältellä.Omalla kohdalla ulkoinen olemukseni hoitaa sen itsestään.
- Anonyymi00017
Minä olen ikäluokkaa vanhempi nainen, eikä minua ole kiinnostanut suhteilu enää sen jälkeen kenenkään kanssa, kun reilusti yli kymmenen vuotta sitten erosin! Pelkkä ystävyyssuhde erillisine asuntoineen kiinnostaa 70+ miehen kanssa!
- Anonyymi00019
Koska naiset ovat aina määrileviä..
- Anonyymi00032
19:40
Mikset sano:"Älä määräile".
Sinun pitää kertoa, mistä et tykkää.
On tuttu nainen, jonka ääni on karsea ja hän komenteli.
Sai piilonimen tuon perusteella. Ei tiedä.
Ehkä Popedan laulu kapiaisesta irvii komentelevaa naista.
Vilma
Kumpaisenkin asia on kertoa mistä pitää, mistä ei.
- Anonyymi00021
ei luonto ole ihmistä mihinkään parisuhteeseen luonut. esivalta sen on keksinyt jotta lapset tulisi hoidettua.
laumaeläimiähän me alun perin ollaan. silloin kun vielä luolissa asuttiin niin lauma huolehti lapset ja dementoituneet vanhukset lähetettiin metsään. marjastamaan.
olen mies ja olen aina rakastanut naisia mutta mihinkään kotileikkeihin en ole ikinä halunnut. parisuhde on heille jotka pelkäävät pimeää.- Anonyymi00033
19:47
Mikäs esivalta luolaihmisiä on määräillyt?
Apinatkin laumana ja muut eläimen, joten älähän sepittele.
Vilma
- Anonyymi00026
Mielenkiintoista, mielenkiintoisia mielipiteitä.
Itse taasen olen aina ottanut naisen jota kohtaan olen tuntenut voimallisesti. Ottanut kymmenen kilon puunuijan, lyönyt tajun kankaalle, raahannut tukasta luolaani. Muutama on päässyt luolastani karkuun takaisin "ihmisten ilmoille" sillä aikaa kun olen käynyt kaatamassa karhuja aamupalaksi.
Mjoo, kyllä se voimakas tunne laittaa tekemään suuria rohkeutta kaipaavia juttuja, laimeaa yhdentekevää lientä lienee vaikeaa niellä?
AV- Anonyymi00034
Ai jaa. Ootko Retu vai Tahvo?
Vilma
Pyrsk
- Anonyymi00030
Kannattaa pitää mökkisuhde kunnossa, niin jaksaa sitten kotonakin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00031
Välttelen rahanmenoa ja ajanhukkaa eli suhteita.
- Anonyymi00035
Olisko paras suhde sellainen avoin vapaus, et kumpikin asuisi omassa osoiteessa ja maksais oman elämän ja välillä tapailisivat, jolloin nainen antaisi miehelle läheisyyttää ja kosketusta.
Mies antaisi naiselle kahviseuraa ja välillä voisi kokata yhdessä yhteisen lämpimän ruoan ja ruoka-ainesten hinta tienekin jaettaisiin ja syömättä jäänyt ruoka myös jaettaisiin puoliksi.
Suhde olisi sellainen, ettei kumpikaan asettaisi toisilleen vaatimuksia minkään asian suhteen.
Eikä sellainen, että on asuttava yhdessä ja otettava perinteiset parisuhde arvot käyttöön.- Anonyymi00037
Eli seksisuhde. Se(kään) ei vain sovi miehille, ovat liian omistushaluisia.
- Anonyymi00043
Tietysti se sopii, ihmisille jotka tuollaisesta pitävät. Moni nainen haaveilee juuri tuollaisesta, joten ei luulisi olevan vaikea löytää. Miehillä sen sijaan on yleensä se tarve muuttaa yhteen.
- Anonyymi00045
Voi kuule.
Miehellä voi olla monta etäsuhdetta samaan aikaan. Kaikilla naisilla oma paikka ja rooli. Ihan mielenkiintoista. Sietävätkö naiset tiedon toisista naisista. Ei kimppakivaa, mutta omalaatuinen haaremi.
Mitään valoja ja vakuutteluja ei voi olla.
Vilma
- Anonyymi00040
En ymmärrä miten tuo olisi sukupuolesta kiinni. Monet naiset kokevat aivan samoin.
- Anonyymi00041
Koska miehet eivät ole lähes koskaan niin k*sipäisiä ihmisiä kuin naiset, se takia ongelma kohdistuu nimenomaan miehiin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Koska miehet eivät ole lähes koskaan niin k*sipäisiä ihmisiä kuin naiset, se takia ongelma kohdistuu nimenomaan miehiin.
Siis miehet ovat. Miehet keskimäärin ovat kaikilla tavoilla k.päisempiä kuin naiset. Jokainen mieskin tuon tietää. 😂
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Siis miehet ovat. Miehet keskimäärin ovat kaikilla tavoilla k.päisempiä kuin naiset. Jokainen mieskin tuon tietää. 😂
En tuollainen nimittelisi, leimaisi miehiä - koko miehistöä.
Vilma - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
En tuollainen nimittelisi, leimaisi miehiä - koko miehistöä.
VilmaSinulla on näköjään taas noita ongelmia ymmärtää helppoakaan tekstiä. Missä näet kaikkia miehiä syytettävän yhtään mistään saato leimattavan? Aivan, et yhtään missään, sillä pidin jopa erikseen huolen, etten tehnyt niin. 😂
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinulla on näköjään taas noita ongelmia ymmärtää helppoakaan tekstiä. Missä näet kaikkia miehiä syytettävän yhtään mistään saato leimattavan? Aivan, et yhtään missään, sillä pidin jopa erikseen huolen, etten tehnyt niin. 😂
"Siis miehet ovat." -> Eikös tämä ole = kaikki.
Keskimäärin on vain sanana hiukka lieventävä.
Entäs mitäs ongelmia sinulla on, kärtsy.
Vilma - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
"Siis miehet ovat." -> Eikös tämä ole = kaikki.
Keskimäärin on vain sanana hiukka lieventävä.
Entäs mitäs ongelmia sinulla on, kärtsy.
VilmaEi ole. Et ilmeisesti osaa lukea kontekstia. Tai minä pikemmin epäilen, että sinä tykkäät räksyttää olemattomista.
Kyseinen kommentti on vastaus tähän (kuten ketjusta näetkin). "Koska miehet eivät ole lähes koskaan niin k*sipäisiä ihmisiä kuin naiset, se takia ongelma kohdistuu nimenomaan miehiin." Kontekstuaalisesti huomaat siis, jos nyt siis ymmärrät lukemaasi, että ei, kyseinen kommentti ei ole yleistäväiehiä kohtaan. Ja jokaisen meistä tietämä tosiasia on, että miehet ovat keskimäärin paljon k.päisempiä kuin naiset. Jopa kaikenlaisista rikollisista ja pahantekijöistä suuri enemmistö on miehiä. Jos naiset olisivat suhteessa keskimäärin edes lähestulkoon yhtä k.päisiä kuin miehet keskimäärin, niin tämä paikka olisi aivan karmea. No rehellisesti sanoen ihmiskuntaa tuskin olisi edes olemassa, jos noin olisi.
- Anonyymi00047
Voe tokkiinsa, jos suhteet olis miehille liian työläitä, niin kummasti ne silti jaksaa rassata kolome päevää ruostunutta pulttia tallissa. Taetaa olla enemmän siitä kiinni kenen kanssa ja mitä halluu, eikä siitä että kaikilta miehiltä ois akku loppu.
- Anonyymi00051
Naiset ovat usein aika energisiä ja se näkyy suhdetoivomuksissa. Ei tavallisen miehen jaksaminen riitä.
- Anonyymi00052
Niinpä, maailmanympärimatkat, eräreissut lapin tuntureille, metsävaellukset ja telttailut, kanariansaarien vuorivaellukset hevosten selässä jne.
Hullun hommaa! Ei kiitos, ei jaksa ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 78899
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11652Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 4562
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 100558
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 33504
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471